Hintaluokkaa?

Utelias

Heipä vain!
Kiinnostaisi saada noin arvioita Amerikanstaffordshirenterrierin hinnasta.
Kiitos etukäteen.

8

2801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa

      suomesta kun ostat paperillisen ni hinta on 800€ ylöspäin..yleensä n.1000€, mutta paperittomat halvempia..itelläni on virosta, paperiton amstaffi ja se makso 300€, hintaan sisälty kuljetus, passi, madotukset ja rokotus... virosta ja venäjältä myös (osa) paperilliset halvempia kuin suomessa...:)

      että näin....

      • Utelias

        Kiitos informaatiosta..:)
        Veikkailin itsekin että noin 1000€:n luokkaa on rekisteröidyn pennun hinta.Ollaan miehen kanssa muuttamassa Helsinkiin työn perässä ensi vuoden alussa, jolloin olisi uuden koirakaverin hankinta nykyisen seuraksi..ja tietenkin omaksi iloksi..:)
        Mitä luulet, tuleeko toimeen toisen nartun kanssa, joka on noin 2 vuotta vanhempi kuin tuleva pentu? Saanko udella, että mitä harrastelet koirasi kanssa? Sillä itse olen eritysen kiinnostunut toko:sta, joka ilmeisesti kyseiselle rodulle sopii mainiosti.


      • tietoa
        Utelias kirjoitti:

        Kiitos informaatiosta..:)
        Veikkailin itsekin että noin 1000€:n luokkaa on rekisteröidyn pennun hinta.Ollaan miehen kanssa muuttamassa Helsinkiin työn perässä ensi vuoden alussa, jolloin olisi uuden koirakaverin hankinta nykyisen seuraksi..ja tietenkin omaksi iloksi..:)
        Mitä luulet, tuleeko toimeen toisen nartun kanssa, joka on noin 2 vuotta vanhempi kuin tuleva pentu? Saanko udella, että mitä harrastelet koirasi kanssa? Sillä itse olen eritysen kiinnostunut toko:sta, joka ilmeisesti kyseiselle rodulle sopii mainiosti.

        Uros ja narttu melkein aina tulee toimeen keskenään, mutta jos toisen nartun hankkii vanhemman nartun kaveriksi muutama vuos pitäs olla ikäeroa..mulla itellä on uros ja kun joskus mahdollisesti otan toisen uroksen sitä ikä eroa kannattaa olla jo n.4vuotta..muuten tulee valta taisteluja...
        meijän harrastuksiin kuuluu tällä hetkellä vähän tottista, mutta tarkotuksena olis kohta mennä raunioille harjottelemaan ja vanhempana taakanvetoa...
        kisaamaan ei ruveta kun ei ole papereita koiralla, ja yhteinen ajan vietto on tärkeintä...:)

        meillä koira on innokas oppija, vaikka onkin uros..mutta kiinnostusta ja halua sillä on puuhastella..:)
        aika monia lajeja voi amstaffin kanssa harrastaa, agility, toko, rauniot..tuntuu että varsinkin ns.nopeat lajit sopivat.


      • Nimetön

        Hei!

        Olisin kiinostenut et mistä päin viroa ostit amstaffin, onnistusko laittaa jotain osoite/puhelin tietoja?
        Kiitos etukäteen!


      • mutumba
        Nimetön kirjoitti:

        Hei!

        Olisin kiinostenut et mistä päin viroa ostit amstaffin, onnistusko laittaa jotain osoite/puhelin tietoja?
        Kiitos etukäteen!

        terve,saitko kyseisiä tietoja täältä tai mistään muualta?


    • amstaff virosta 2011

      Olen menossa toukokuussa hakemaan amstffin pentuoa virosta ,olisi kiva tietää jos joku muu on tulossa myös hakemaan samasta pentueesta :) ??
      pennut eivät ole rekisterissä.

    • Eläinrakas123

      Paperittomat pennut on usein pentutehtailijoitten pentuja! Älkää ostako "pimeitä" pentuja. Ihan tavallinenkin yhden nartun omistaja voi olla ns. pentutehtailija, eli teettää koirallaan joka juoksusta pennut mikä ei todellakaan ole suotavaa. Suomessa esim. samalla nartulla jos on liian usein pentuja, niitä ei rekisteröidä. Useimmiten pentujen paperittomuuteen on joku enemmän tai vähemmän hämärä syy. Älkää tukeko tällaista eläinrääkkäyksen muotoa!

    • Pysäytä pentutehdas!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe