Heipä vain!
Kiinnostaisi saada noin arvioita Amerikanstaffordshirenterrierin hinnasta.
Kiitos etukäteen.
Hintaluokkaa?
8
2898
Vastaukset
- tietoa
suomesta kun ostat paperillisen ni hinta on 800€ ylöspäin..yleensä n.1000€, mutta paperittomat halvempia..itelläni on virosta, paperiton amstaffi ja se makso 300€, hintaan sisälty kuljetus, passi, madotukset ja rokotus... virosta ja venäjältä myös (osa) paperilliset halvempia kuin suomessa...:)
että näin....- Utelias
Kiitos informaatiosta..:)
Veikkailin itsekin että noin 1000€:n luokkaa on rekisteröidyn pennun hinta.Ollaan miehen kanssa muuttamassa Helsinkiin työn perässä ensi vuoden alussa, jolloin olisi uuden koirakaverin hankinta nykyisen seuraksi..ja tietenkin omaksi iloksi..:)
Mitä luulet, tuleeko toimeen toisen nartun kanssa, joka on noin 2 vuotta vanhempi kuin tuleva pentu? Saanko udella, että mitä harrastelet koirasi kanssa? Sillä itse olen eritysen kiinnostunut toko:sta, joka ilmeisesti kyseiselle rodulle sopii mainiosti. - tietoa
Utelias kirjoitti:
Kiitos informaatiosta..:)
Veikkailin itsekin että noin 1000€:n luokkaa on rekisteröidyn pennun hinta.Ollaan miehen kanssa muuttamassa Helsinkiin työn perässä ensi vuoden alussa, jolloin olisi uuden koirakaverin hankinta nykyisen seuraksi..ja tietenkin omaksi iloksi..:)
Mitä luulet, tuleeko toimeen toisen nartun kanssa, joka on noin 2 vuotta vanhempi kuin tuleva pentu? Saanko udella, että mitä harrastelet koirasi kanssa? Sillä itse olen eritysen kiinnostunut toko:sta, joka ilmeisesti kyseiselle rodulle sopii mainiosti.Uros ja narttu melkein aina tulee toimeen keskenään, mutta jos toisen nartun hankkii vanhemman nartun kaveriksi muutama vuos pitäs olla ikäeroa..mulla itellä on uros ja kun joskus mahdollisesti otan toisen uroksen sitä ikä eroa kannattaa olla jo n.4vuotta..muuten tulee valta taisteluja...
meijän harrastuksiin kuuluu tällä hetkellä vähän tottista, mutta tarkotuksena olis kohta mennä raunioille harjottelemaan ja vanhempana taakanvetoa...
kisaamaan ei ruveta kun ei ole papereita koiralla, ja yhteinen ajan vietto on tärkeintä...:)
meillä koira on innokas oppija, vaikka onkin uros..mutta kiinnostusta ja halua sillä on puuhastella..:)
aika monia lajeja voi amstaffin kanssa harrastaa, agility, toko, rauniot..tuntuu että varsinkin ns.nopeat lajit sopivat. - Nimetön
Hei!
Olisin kiinostenut et mistä päin viroa ostit amstaffin, onnistusko laittaa jotain osoite/puhelin tietoja?
Kiitos etukäteen! - mutumba
Nimetön kirjoitti:
Hei!
Olisin kiinostenut et mistä päin viroa ostit amstaffin, onnistusko laittaa jotain osoite/puhelin tietoja?
Kiitos etukäteen!terve,saitko kyseisiä tietoja täältä tai mistään muualta?
- amstaff virosta 2011
Olen menossa toukokuussa hakemaan amstffin pentuoa virosta ,olisi kiva tietää jos joku muu on tulossa myös hakemaan samasta pentueesta :) ??
pennut eivät ole rekisterissä. - Eläinrakas123
Paperittomat pennut on usein pentutehtailijoitten pentuja! Älkää ostako "pimeitä" pentuja. Ihan tavallinenkin yhden nartun omistaja voi olla ns. pentutehtailija, eli teettää koirallaan joka juoksusta pennut mikä ei todellakaan ole suotavaa. Suomessa esim. samalla nartulla jos on liian usein pentuja, niitä ei rekisteröidä. Useimmiten pentujen paperittomuuteen on joku enemmän tai vähemmän hämärä syy. Älkää tukeko tällaista eläinrääkkäyksen muotoa!
- Pysäytä pentutehdas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969