Näppäimistöltä m3=(kuutio)

Tiinu

Heips,kertokoon ken tietää.
Miten näppäimistöltä saadaan kuutio merkki se m3,silleen että kolmonen on ylempänä, vai saako mitenkään?

11

59233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmm³

      Pidä Alt-näppäin pohjassa ja valitse numeronäppäimin 0179 (siis näppäimistössä numeroryhmä oikealla). NumLock pitää olla päällä. Muidenkin merkkien koodeja voit hakea merkistöstä tai kopioida niitä sieltä.

    • mmmm³

      Kai se noin toimii Wordissäkin, itse en sitä käytä kun se on niin tyhmä ohjelma. Ellei toimi, niin laita se kolmonen aktiiviseksi eli siniseksi ja valitse Muotoile/Fontti/Tehosteet/Yläindeksi

      • Tiinu

        Kiitos paljon,tämä viimeisin toimii.
        Mutta se toinen ei, täytyis saada näppäimiltä suoraan, kun maksan laskua!


      • mmmm³
        Tiinu kirjoitti:

        Kiitos paljon,tämä viimeisin toimii.
        Mutta se toinen ei, täytyis saada näppäimiltä suoraan, kun maksan laskua!

        kokeilin kumpaakin tapaa, ja ainakin alt 0179 toimii wordilla ja myös pankin maksulomakkeeseen se kolmonen tuli näin. Olihan sulla Num Lock päällä? Kokeile vaikka aste° merkkiä vielä = alt 0176. Näppäimistöltä et kyllä sitä kolmosta millään saa suoraan, koska näppäimistöt kirjoituskoneeseen perustuvina ovat täysin jälkeen jääneitä. Enempää en osaa neivoa, en ole tietokoneasiantuntija. Vastaa kuitenkin vielä.


      • Tiinu
        mmmm³ kirjoitti:

        kokeilin kumpaakin tapaa, ja ainakin alt 0179 toimii wordilla ja myös pankin maksulomakkeeseen se kolmonen tuli näin. Olihan sulla Num Lock päällä? Kokeile vaikka aste° merkkiä vielä = alt 0176. Näppäimistöltä et kyllä sitä kolmosta millään saa suoraan, koska näppäimistöt kirjoituskoneeseen perustuvina ovat täysin jälkeen jääneitä. Enempää en osaa neivoa, en ole tietokoneasiantuntija. Vastaa kuitenkin vielä.

        Minä täällä vielä taas,sitä samaa asiaa. voisitko neuvoa tosi tarkkaan,elikkä ensin m, sitten 3 sittenkö alt jne... Kun ei meinaa millään onnistua :.)


      • Tiinu
        mmmm³ kirjoitti:

        kokeilin kumpaakin tapaa, ja ainakin alt 0179 toimii wordilla ja myös pankin maksulomakkeeseen se kolmonen tuli näin. Olihan sulla Num Lock päällä? Kokeile vaikka aste° merkkiä vielä = alt 0176. Näppäimistöltä et kyllä sitä kolmosta millään saa suoraan, koska näppäimistöt kirjoituskoneeseen perustuvina ovat täysin jälkeen jääneitä. Enempää en osaa neivoa, en ole tietokoneasiantuntija. Vastaa kuitenkin vielä.

        KIITOS Neuvoista, se onnistui.
        Aurinkoista kevättä sulle.


    • Juba

      Tietsalla löytyy sovellus "merkistö" kyl siellä merkkejä riittää

    • m³:n yläindeksi löytyy tästä käyttöjärjestelmästä painamalla [SHIFT] [⌃〜] [3]

      ([⌃〜] on siinä Å:n ja ENTERIN välissä.)

      • 5445

        Tässä käyttöjärjestelmässä taas löytyy merkistöstä poimien, kuten m³, °, © jne


      • 5445 kirjoitti:

        Tässä käyttöjärjestelmässä taas löytyy merkistöstä poimien, kuten m³, °, © jne

        Niin tässäkin, mutta ovathan näppäinten pikakomennot nopeampia ja näppärämpiä.


    • Anonyymi

      Kun ei ole numeronäppistä läppärissä, niin eipä Alt-ja numerosarja -komennot toimi. Pitää olla näppis, jossa numeronäppis löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe