Neljä lehteä, joille hintaa tulee saman verran kaupassa kuin klubiin liittymällä. Ovatko klubin edut liittymisen arvoisia? Ja mitä etuja on noin yleensä.
Kiitos avusta.
Onko Novitaklubi hintansa väärti?
8
1701
Vastaukset
- Neuloja
Olen ollut tilaajana pari vuotta.Nyt tuli lasku ja uusi lehti.En tiedä,tilaanko enää?Todellakin sama hinta tilattuna kuin irtonumerona.Puhutaan klubikortista,jolla saisi L:saaren tehtaanmyymälästä 10%alennuksen.Minä ainakaan en ole sellaista saanut vaikka olen kysynyt Novitalta.Ei ole tullut minkäänlaista viestiä asiaan.Ainoa,mitä olen voinut tilaajana käyttää;olen saanut rekisteröitynä lukea keskustelupalstaa.En tiedä,haluanko enää maksaa moisesta palvelusta.Toivottavasti muutkin "novitalaiset"kertoisi kokemuksiaan.
- menoja on
No itse en ole kuulunut enkä taida koskaan ikinä kuuluakkaan tällaiseen klubiin.
En todellakaan tiedä miksi kuuluisin. Lehtiä olen selaillut ja ideoita tutkaillut, mutta kun teen aina mallit itse, niin en todellakaan ymmärrä miksi sijoittaisin tuollaisen summan johonkin lehteen, sen sijaan ostan silläkin rahalla taas lankoja ja muita käsityötarpeita, on se niin kivaa kun saa tehdä! - Novitaklubissa
-keskustelupalsta
-Lauttasaaren tehtaanmyymälästä 10% alennus NORMAALIHINTAISISTA langoista klubikorttia näyttämällä
-Novitaklubin sivujen kautta tilatuista langoista 5% alennus
-Novitaklubin sivuilta saa kaikki vanhojen Novita-lehtien ohjeet - hyötyä
Novitaklubissa kirjoitti:
-keskustelupalsta
-Lauttasaaren tehtaanmyymälästä 10% alennus NORMAALIHINTAISISTA langoista klubikorttia näyttämällä
-Novitaklubin sivuilta saa kaikki vanhojen Novita-lehtien ohjeetKlubiedut eivät hyödytä kehkolmosen lkopuolisisa!
Novita-lankoja saa halpamarketeista edullisesti ilman korttiakin. Jos tilaat, maksat postikulut ja siihen menee 5 % etu!
Novita-lehdissä on paljon virheitä ohjeissa. Kuitenkin mainostetaan, että lehti ei vastaa virheistä.
Lehdet toistavat samoja malleja. Joitakin vastaavia malleja on jopa Modassa.
En todellakaan ole liittynyt enkä aio liittyä klubiin, josta ei ole mitään hyötyä. Ja kun lehden ostaa vaikkapa jollain etukortilla, siitä kertyy bonuksia a voi valita, mitkä lehdet ostaa tai voi todellakin vain jättää ostamatta.
Tietty, jos on kavereita, jotka kuuluvat klubin, lainaa niiltä tunnukset nettiin. - heti edellinen lehtikinkö
Novitaklubissa kirjoitti:
-keskustelupalsta
-Novitaklubin sivuilta saa kaikki vanhojen Novita-lehtien ohjeetMiten menee käytännössä. Kun uusi lehti ilmestyy, onko edellisen lehden ohjeet samointein netistä luettavina vai onko kuukausien viive?
- riikkinen
Minä asun kehä3 ulkopuolella, en kovin kaukana kuitenkaan :) Pidän silti klubista eniten lankatilausmahdollisuuden takia.
Ette uskokaan miten välillä saa etsiä kaikki kaupat, isotkin, läpi eikä oikeaa lankaa löydy tai ainakaan oikean värisenä tai oikeaa määrää. Netistä onnistuu nappia painamalla.
Olen myös harrastanut paljon ohjeiden kirjastosta lainaamista, ja aina tulee unohdettua palautusajat ja sitten saa maksaa, ja kaupassa käynti on välillä hankalaa kulkemisen takia, joten on kiva kun ohjeita tulee suoraan kotiin. Kyllähän nettisivuston ylläpitäminen maksaa, joten minusta saan enemmän kuin pelkän lehden.
Mielestäni tämä toimii ihan kivasti, kun ajatellaan harrastuksen helpottamista, eikä palvelun hintaa edes oteta esim. langoista vaan päinvastoin niistä saa alennuksia.
Tulevaisuudesta en tiedä, voi olla, että yhden vuoden tilauksen jälkeen on nähnyt kaiken, kuten puutarhalehtien kanssa tuppaa olemaan. - pettynyt
Kuuluin klubiin reilun vuoden verran mutta sitten erosin. En myöskään saanut mitään klubikorttia vaikka sen perään kyselin. Lankaa saa tosiaan halvemmalla kaupasta, koska tilaukseen lisätään postikulujen lisäksi myös postiennakkokulut. Lisäksi ainakin siihen aikaan kun vielä keskustelupalstalla kävin, siellä moni valitti saaneensa väärää lankaa tai sitten jos haluttu lanka oli lopussa, siitä ei tullut mitään ilmoitusta.
Vanhoista numeroista: kyllä kai niihin edellisen numeron malleja pääsee heti lukemaan, mutta sen sijaan ei netissä suinkaan ole kaikkia vanhoja Novita-lehtiä, koska jokunen vuosi sitten julkaisuoikeudet oli toisella yhtiöllä.
Lehtitilaus taas oli itselleni siinä mielessä turha, etten ole toteuttanut yhtään mallia niistä viidestä lehdestä, jotka tilaukseen kuului. Irtonumeroita olen selannut sen jälkeenkin, mutta niissä ei ole mitään itseäni kiinnostavaa. Ja jos klubin ainoa "etu" on se keskustelupalsta, niin ei se kyllä minulle riitä. Paljon parempia neuleaiheisia keskusteluja on ilmaiseksi luettavissa vaikka missä.- mieltä
Mm Ihanitse on todella mahtis kässäripaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458