Olen menossa ensi viikolla s-ryhmään töihin ja ihan kiinnostaisi tietää millaisia kokemuksia porukalla on.
kokemuksia s-ryhmästä
10
3176
Vastaukset
- Pellervo
Molempia kauppaketjuna palvelleena voin todeta, että S-ryhmän toimipisteissä työskentely on asiallisempaa, inhimillisempää ja kiireestäkin huolimatta leppoisampaa, kuin öykkäreiden luvatussa maassa K-ryhmässä.
- Eräs vain
ja vajaat tunnit= tosi pieni palkka...
- tummanen
Olen siis tosiaan ollut jo 3½ vuotta s-ryhmän alaisena. Ja erittäin tyytyväinen paikkaan. Palkkaus menee ihan tessin mukaan ja työporukka on loistavaa. Pomot ovat rentoja ja mukavia. Tervetuloa jengiin vaan!
- työmuurahainen
Itse olen ollut nyt vähän päälle 4 kk:tta s-ryhmän hommissa. Työilmapiiri on hyvä ja ainakin meidän kaupassa on useimmat tosi mukavia ihmisiä.
Alkuun esimies laski lähtöpalkkani väärin, saan nyt takautuvasti rahat, mutta kannattaa tosiaankin itse tarkistaa, että maksetaan oikeaa palkkaa, kukaan muu
ei siitä puolestasi huolehdi. Kun sitten palkkaani tuli alallaolo-korotus ei sitä muistettu maksaa heti siihen tiliin mihin sen olisi pitänyt tulla, tästäkin piti käydä huomauttamassa. Näistä kokemuksista viisastuneena en jätä yhtäkään tilinauhaa tarkistamatta. Ja jos et ymmärrä jotain niin kysy! Kerran taas esimies räjähti, kun olin hänen mielestään toivonut liikaa lauantaivapaita. Mielestäni se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka antaa, joten ihan turhaan hiillostui mielestäni. Toivotan onnea uuteen työhösi! - Keskimaalainen
Kuvittelepa sitä, että saat henkilökunta-alennuksen ympäri maata kaikista liikkeistä, jotka kuuluvat S-etukorttilaisiin. Siis kaikki ravintolat, tavaratalot, lähikaupat, muumimaailma, hotellit, erikoisliikkeet, autokaupat...jne.!
- kokenut
S-ryhmä on hyvä työnantaj ja luotettava. Itse olen ollut 13 vuotta firmassa. Vaihdoin alaa työnantajan takia, mutta tämä on yksittäistapaus.
Iso firma, paljon työntekijöitä. Virheitä sattuu joka firmassa ja ainakin tässä on puhumalla voitu asiat selvittää. Jos on hyvä työntekijä, niin etenemismahdollisuudet ovat todella hyvät. Aloitin pullopoikana ja lopetin keittiöpäällikkönä. Ja firma maksoi kaikki koulutukseni! - jopass
S-ryhmän niin puhtoisina esiintyvät osuuskaupat käyttävät osa-aikaisina työntekijöinä nykyään enenemässä määrin henkilöstövuokrausyhtiö Staffpoint Oy:n työntekijöitä, jotka työskentelevät normaalia alemmalla palkalla ja joiden irtisanomisperusteet ovat erilaiset.
Osuuskaupat kykenevät näin kiertämään erilaisia säännöksiä. Muun muassa HOK-Elanto ja Sokotel Oy käyttävät Staffpointia.
Staffpointin johtoon siirtyi taannoin SOK:n johtaja, nykyisin tämä johtaja työskentelee jälleen SOK:ssa ja omaa kiinteät suhteet Staffpointiin. (www.talouselama.fi).
Puhtoista toimintaa osuuskaupalta. Monikin on varmasti lukenut lehdestä mitä Osuuskauppajohtaja teki Virossa.. http://www.talouselama.fi/doc.te?f_id=907903- viipu
osaako kukaan kertoa tarkemmin noista henkilökunta-eduista. ja saako sen tarran myös perheenjäsenen korttiin?
- 21/2 vuotta S-ryhmässä
viipu kirjoitti:
osaako kukaan kertoa tarkemmin noista henkilökunta-eduista. ja saako sen tarran myös perheenjäsenen korttiin?
Henkilökuntatarran saa omaan ja puolison s-etukorttiin,sekä kotona asuvan alle 20 vuotiaan lapsen etukorttiin.
- Anonyymi00010UUSI
Mielipuolista myyntiä S kauppa Kärsämäki lestadiolais Tölli johdolla Rerve kestadiolais suuntaiset kokoukset Joissa papit mukana
Ensin kurkku tukkoon huudot alpakka tiedot ja pakolla avataan kielen päälle ruoka mynti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1704651Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k73550Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392532Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1562209Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331368- 701214
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711122Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751121En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391033- 53963