Valkosivujen maalaus??

sovereign

Onko tietoa voiko millään maalilla itse maalata renkaaseen valkosivut? jotain englantilaista polybond rubberpaintia oli netissä, mutta onko mitään rautakaupasta saatavaa vastaavaa?
kysyn siksi että halvalla väsääminen kiinnostaa, muuten ostaisin kyllä ihan oikeat tai irtosivut.

7

5131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalaa

ei tee hyvää kumille, ja jos yhdet renkaat kestää useemman vuoden ni käytössä ni se maalattu alue hapertuu paljon ennen maalaamatonta aluetta, hommaa irtosivut, ei oo hirveen hintasia, ja ei vaikutusta renkaan kestoon.

• sovereign

renkaani ovat aika huonot, seisomisesta hiukan halkeilleet, joten ajattelin vain koittaa ennen omaisuuden sijoittamista "oikeisiin". Irtosivut ovat monien mielestä nimensä veroiset, eli saa hakea tienposkelta vähän väliä ja pitävät kuulemma meteliä ja kuluttavat renkaaseen rannun. ja sellaiset lepattavat ja ryppyiset irtosivut on aika rumat. kuulemma firestonella ja pirellillä on aikoinaan ollut jotain hyvää maalia.

• joskus kauan sitten
        sovereign kirjoitti:

renkaani ovat aika huonot, seisomisesta hiukan halkeilleet, joten ajattelin vain koittaa ennen omaisuuden sijoittamista "oikeisiin". Irtosivut ovat monien mielestä nimensä veroiset, eli saa hakea tienposkelta vähän väliä ja pitävät kuulemma meteliä ja kuluttavat renkaaseen rannun. ja sellaiset lepattavat ja ryppyiset irtosivut on aika rumat. kuulemma firestonella ja pirellillä on aikoinaan ollut jotain hyvää maalia.

löytyi maalia siihen tarkoitukseen. Tulos oli huono, siksi kai sitä ei tehdä enää. Itselläni oli käyttöjenkissä irtovalkosivut jotka lotkotti vähän kuin saappaat jalassa juoksisi suossa. Lisäksi asennusmokan takia ne törrötti ja keräsi paskaa valkosivun ja renkaan väliin ja veti renkaat epätasapainoon. Kannattaa harkita aitojen valkosivurenkaiden hankintaa. Pikkuautoon kai Cooper tekee niitä ja isompiin on monta valmistajaa. Kokeile Vammalan Rengaspalvelusta tai Sami Lassilalta saada aidot.

• vaan

Itselläni on kokemusta maalatuista valkosivuista.
      Mulla oli renkaassa sopiva raita jonka maalasin ja tulos oli ihan kelvollinen. En ihan muista kaipasiko paikkausta vuosittain.
      Maali purkkikin löytyi vielä hyllystä - Bostik merkkistä on ja löytyiköhän aikoinaan Biltemasta?
      Maali haisee tosi voimakkaasti joten sisätiloissa ei kannata liiemmin maalailla ellei halua sulattaa aivojaan.

• sovereign

nyt tilasin tuolta islannista valkosivumaalia jonka pitäisi toimia hyvin. maksaa puolilitraa posteineen 40€ ja sillä pitäisi peittää neljä rengasta melkein kokonaan kolmella kerroksella ja jää vielä myöhempiin ehostuksiin. kirjoittelen sitten kokemuksia kun saan jotain maalattua.

http://www.mbzponton.org/valueadded/other/tirepaint.htm

• DV

Onhan kumma, kun parilla eri foorumilla, juuri kun maalit ovat saapuneet, niin ei oo kirjoittajasta kuulunu enää mitään. Siis tietääkö kukaan onko toimivaa valkosivumaalia?

• Bru¨no
        DV kirjoitti:

Onhan kumma, kun parilla eri foorumilla, juuri kun maalit ovat saapuneet, niin ei oo kirjoittajasta kuulunu enää mitään. Siis tietääkö kukaan onko toimivaa valkosivumaalia?

Kannattaisi varmaan lukaista Klassikoiden uusin numero eli 7/2009
        Irtovalkosivuja ei ainakaan Atlas tai Wegu enää valmista joten löytyminen on vaikeaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      963
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      841
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe