...ohi minun...
Vastaukset 7
- the.right.person.
... ja sinähän yrität katsoa minua... käyt joka päivä katsomassa minua... kaiken jälkeenkin... ja kaiken ohitse...sinä haluat minut...heti eteisessä...heti olohuoneessa...heti.
- the.right.person.
Sillä minä kosketin sinua tavalla, joka sai sinut...
ja niin sinä tulet uudelleen...yhä uudelleen...etkä mahda itsellesi mitään. Sinun on vain tultava, kerta toisensa jälkeen... - the.right.person.
the.right.person. kirjoitti:
Sillä minä kosketin sinua tavalla, joka sai sinut...
ja niin sinä tulet uudelleen...yhä uudelleen...etkä mahda itsellesi mitään. Sinun on vain tultava, kerta toisensa jälkeen......ja mentävä. Kadottava ja kadotettava itsesi, jotta voit palata takaisin siihen, mistä läksit. Takaisin lähtöviivalle, minun luokseni, etsimään se, mikä sinulta jäi vielä kokematta ...Mitä uutta olet oppinut naisesta? Mitä uutta tuot minulle?
- the.right.person.
...ja mentävä. Kadottava ja kadotettava itsesi, jotta voit palata takaisin siihen, mistä läksit. Takaisin lähtöviivalle, minun luokseni, etsimään se, mikä sinulta jäi vielä kokematta ...Mitä uutta olet oppinut naisesta? Mitä uutta tuot minulle?
Näytä se minulle...kaikin mahdollisin tavoin. Sillä jos katsoisit tarkkaan minua, saattaisit nähdä itsesi ja ...
- the.right.person.
Näytä se minulle...kaikin mahdollisin tavoin. Sillä jos katsoisit tarkkaan minua, saattaisit nähdä itsesi ja ...
... olla valmis.
- the.right.person.
... olla valmis.
Katsoisit itseäsi ja olisit valmis. Nyt sinä olet valmis.
- JOS KATSOISIT...
Katsoisit itseäsi ja olisit valmis. Nyt sinä olet valmis.
...sillä olet tähänkin valmis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921355- 47911
- 95885
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku85799Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57727- 64592
- 42591
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 34567
- 48547