Miten saa tulostettua usean taulukon samaan aikaan ja vielä saman tulostusalueen tai tarkemmin sivun?
Esim. Minulla on vaikka 100 taulukkoa ja jokainen on lähes identtinen ja haluan tulostaa jokaisesta sivun 3.
Usean taulukon tulostaminen
3
464
Vastaukset
- pienemmällä määrällä
Jos ne taulukot olisi samassa työkirjassa (100 tuskin on), ryhmittelisin taulut, sivun reunaviivathan näkyy eli jos on kolmossivulla, valitsin siinä ryhmityksessä sen tulostettavan taulukon, tulosta-komennossa taas valitsin tulostettava sivu 3, valitut taulukot.
Mun koneella ainakin parilla samassa työkirjassa olevalla taulukolla toimii. - Excelisti
Tässä yksi mahdollisuus:
Sub TulostaSivut()
Dim Taulukko As Worksheet
Dim SivuNro As Variant
SivuNro = InputBox("Anna sivun numero ", "Tulostus")
If Not IsNumeric(SivuNro) Then
MsgBox "Väärin! Anna luku!", vbCritical, "Tulostus"
Exit Sub
End If
SivuNro = Int(SivuNro)
If SivuNro = 0 Then
MsgBox "Väärin! Nolla ei kelpaa!", vbCritical, "Tulostus"
Exit Sub
End If
For Each Taulukko In ActiveWorkbook.Worksheets
Taulukko.PrintOut From:=SivuNro, To:=SivuNro
Next Taulukko
End Sub- Eipä voi ku ihailla
Kiitokset tulevat myöhään, mutta toivottavasti tavoittavat.
Kiitokset, en olisi koskaan selvinnyt tuosta ilman apua. Tuo helpottaa ja nopeuttaa työtä ihan mielettömästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 272381
En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2771981Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva301935Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4651751Yllättyisit miten iso, paksu ja esteettisesti kaunis minulla on!
Haluaisin tehdä sillä vaikutuksen sinuun ihana nainen. ❤️❤️🧡💛💚141749- 1611665
Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava3671269Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861139Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.91122- 931039