Mielipiteitä?

Ällötti.

Tiesittekö muuten,että pikaruokaloiden kana valmisteet tulevat Turkista?Eikös siellä tää tipitii-tauti riehu?Kuinka moni teistä jättää esim:kanahampurilaisen tilaamatta?

38

2012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ** **

ulkomailla (esim. Turkissa), niin vaaditko suomalaista lihaa ruokapaikoissa?

• kotimaista

täällä olevan kanoja omastakin takaa.

• pena

en vaadi suomalaista lihaa ulkomailla. MUTTA suomessa haluaisin syödä suomalaista lihaa

• tässä...
        pena kirjoitti:

en vaadi suomalaista lihaa ulkomailla. MUTTA suomessa haluaisin syödä suomalaista lihaa

on niin hauskaa; ulkomailla ei paljoa välitetä siitä, mitä syödään, mutta Suomessa se on tarkkaa saada kotimaisia tuotteita... Tämä on yleistä!

• Aivan.
        tässä... kirjoitti:

on niin hauskaa; ulkomailla ei paljoa välitetä siitä, mitä syödään, mutta Suomessa se on tarkkaa saada kotimaisia tuotteita... Tämä on yleistä!

Sama minkämaalaista,kunhan on hyvää eikä siitä
        tule kipeäksi.Jopa ulkomainen on halvenpaa.

• lbhhjb
        tässä... kirjoitti:

en syö ulkomailla kanaa enää! enkä kamppulassa!!!

• Olisi
        lbhhjb kirjoitti:

en syö ulkomailla kanaa enää! enkä kamppulassa!!!

ehkä sinustakin päässyt eroon...

• Chrystal

Oikeastaan ihan sama tuleeko se kana turkista vai mistä se tulee. Jos se on huolella valmistettu,niin ei siitä mitään böördi-tautia saa.
      Ei ole kuulunut,että joku olisi paistettuun lintuun kuollut.
      Ja mitä yhdestä lintuinfluessasta,kun tavalliseen influenssaan kuolee vuosittain tyyliin 50 000 ihmistä.
      Tietysti aihetta huoleen jos tuo lintuinfluessa muuttuu ihmisestä ihmiseen tarttuvaksi,niin bandemiahan siitä syntyy.

Eli,kyllä...syön kanaburgerini huolelliseti loppuun siihen asti,kunnes siitä mainitaan,että kandee jätää väliin.

• painoarvoa

Kamppulalaisten mielipiteet ei kiinnosta.

• mitään
        painoarvoa kirjoitti:

varsinkaan 20-kymppisen pikkupimun,joka odottaa,että poikakaveri ostaa asunnon ja auton.

• Huomasin sen!
        mitään kirjoitti:

varsinkaan 20-kymppisen pikkupimun,joka odottaa,että poikakaveri ostaa asunnon ja auton.

Se on muuten sitten pandemia eikä mikään bandemia.

• haluttaisi
        Huomasin sen! kirjoitti:

Se on muuten sitten pandemia eikä mikään bandemia.

Itä-Uusimaalaisena haluaisin syödä vain ja ainoastaan Itä-Uusimaalaista lihaa, mutta kun se ei ole mahdollista, kun kaikki liha tulee joko Atrialta, HK:lta tai sitten Saarioisilta...

• Chrystal
        painoarvoa kirjoitti:

On se ikävää,kun joiltakin puuttuu tatsi elämään ihan kokonaan.
        Ihanaa,kun elämä on kunnossa...siis minulla...niin ei tarvitse tulla tänne puhumaan p:tä turhista asioista ja haukkua toisia. :)
        Tulen pääasiassa sanomaan tänne vain oman mielipiteeni asioihin. Ei mulla oo mitään tarvetta panatella täällä toisille...toisin kuin eräillä on. Täytyy nostaa täältä ihmisiä silmätikuiks,kun elämässä ei ole mitään muutakaan. xD
        Jos tietäisin ketä ootte,niin tulisin varmasti heittämään läppää ja sylkemään naamalle. *hahhah*
        Tsemppiä teille!

• Chrystal kirjoitti:

Ihanaa,kun elämä on kunnossa...siis minulla...niin ei tarvitse tulla tänne puhumaan p:tä turhista asioista ja haukkua toisia. :)
        Tulen pääasiassa sanomaan tänne vain oman mielipiteeni asioihin. Ei mulla oo mitään tarvetta panatella täällä toisille...toisin kuin eräillä on. Täytyy nostaa täältä ihmisiä silmätikuiks,kun elämässä ei ole mitään muutakaan. xD
        Jos tietäisin ketä ootte,niin tulisin varmasti heittämään läppää ja sylkemään naamalle. *hahhah*
        Tsemppiä teille!

..oot kiltti, vain "läpänheittoa" ja syljentää...

• odottaan kauan
        Chrystal kirjoitti:

Tsemppiä teille!

Eihän sun elämä ole kunnossa,kun asut Kamppulaassa ja odotat,että poikakaveri ostaa auton ja pääset muuttamaan pois Kamppulasta.

• Nimetön
        odottaan kauan kirjoitti:

Eihän sun elämä ole kunnossa,kun asut Kamppulaassa ja odotat,että poikakaveri ostaa auton ja pääset muuttamaan pois Kamppulasta.

ettei kanat tule kamppulasta

• Chrystal
        odottaan kauan kirjoitti:

Kuka on puhunu että poikaystävä ostaa mulle auton ja kämpän? xD
        Kyllä se ihan minä itse olen joka ostan itelleni auton ja yhdessä ostetaan kämppä.
        Ja voin kyllä sanoa,että elämä on täydellisesti kunnossa. On ainakin elämä,toisin kuin eräillä täällä.
        En vaihtais elämästäni päivääkään pois...sen jälkeen kun säilyin hengissä viime kesän onnettomuuden jälkeen. Kyllä sitä rupeaa arvostamaan elämää aivan toisella tavalla,kun pahemminkin olisi voinut käydä. :/
        Niin että jos joku tulee minulle sepustamaan jostain paremmasta elämästä,niin voi saman tien miettiä omaansa.

• - - -
        Chrystal kirjoitti:

Kuka on puhunu että poikaystävä ostaa mulle auton ja kämpän? xD
        Kyllä se ihan minä itse olen joka ostan itelleni auton ja yhdessä ostetaan kämppä.
        Ja voin kyllä sanoa,että elämä on täydellisesti kunnossa. On ainakin elämä,toisin kuin eräillä täällä.
        En vaihtais elämästäni päivääkään pois...sen jälkeen kun säilyin hengissä viime kesän onnettomuuden jälkeen. Kyllä sitä rupeaa arvostamaan elämää aivan toisella tavalla,kun pahemminkin olisi voinut käydä. :/
        Niin että jos joku tulee minulle sepustamaan jostain paremmasta elämästä,niin voi saman tien miettiä omaansa.

...Otitko huomioon, että sun pitää maksaa autoverot, vakuutukset ja kämppäkin vielä.... Et niitä ilmasiks saa...Kandes ehkä kuiteski kävellä, ku oot vielä ylipainoinen....

• hommaamassa autoa?
        - - - kirjoitti:

...Otitko huomioon, että sun pitää maksaa autoverot, vakuutukset ja kämppäkin vielä.... Et niitä ilmasiks saa...Kandes ehkä kuiteski kävellä, ku oot vielä ylipainoinen....

Onko syynä se, ettet enää uskalla poikaystäväsi kyytiin?

• Chrystal
        hommaamassa autoa? kirjoitti:

Onko syynä se, ettet enää uskalla poikaystäväsi kyytiin?

Noh,jaa...olen kyllä siinä iässä jo,että elämästä jotain ymmärrän. Ja kaikenlisäksi tiedän myös sen että ei tääällä ilmaista ole mikään.
        Auto maksaa ja kaikki maksaa. Ja olen jopa jo muutaman vuoden ajan osallistunut automme maksuihin.

Eikä syy ole se ,etten uskaltaisi poikaystävän kyytiin,vaan oma auto on kätevämpi varsinkin kesällä kulkea töihin espooseen...toisin kuin bussilla.

Ja mitä ylipainoon tulee,niin en usko että 175cm pitkänä ja 57kg painavana olen kuitenkaan ylipainoinen...alipainoinen kylläkin. Niin että ikävä tuottaa pettymystä joillekkin teistä...Geenit ovat parhaasta päästä.

Oliko vielä jotain kysyttävää jollakin?

• kyllä joo
        Chrystal kirjoitti:

Noh,jaa...olen kyllä siinä iässä jo,että elämästä jotain ymmärrän. Ja kaikenlisäksi tiedän myös sen että ei tääällä ilmaista ole mikään.
        Auto maksaa ja kaikki maksaa. Ja olen jopa jo muutaman vuoden ajan osallistunut automme maksuihin.

Eikä syy ole se ,etten uskaltaisi poikaystävän kyytiin,vaan oma auto on kätevämpi varsinkin kesällä kulkea töihin espooseen...toisin kuin bussilla.

Ja mitä ylipainoon tulee,niin en usko että 175cm pitkänä ja 57kg painavana olen kuitenkaan ylipainoinen...alipainoinen kylläkin. Niin että ikävä tuottaa pettymystä joillekkin teistä...Geenit ovat parhaasta päästä.

Älä välitä noista älyvapaista.Olen huomannut,että puhut asiaa monessa suhteessa ja mikä rohkeinta,pidät nimimerkkisi.

• kuulostaa mukavalta
        kyllä joo kirjoitti:

Älä välitä noista älyvapaista.Olen huomannut,että puhut asiaa monessa suhteessa ja mikä rohkeinta,pidät nimimerkkisi.

Mukavan oloinen mimmihän tuo Crystal kuulostaa olevan... Voisi vaikka harkita sen iskemistä sitten, kun se kyllästyy ja ottaa avioeron velkahelvetistään...
        ;)

• Mul on metalliketjussa heij...
        kuulostaa mukavalta kirjoitti:

Mukavan oloinen mimmihän tuo Crystal kuulostaa olevan... Voisi vaikka harkita sen iskemistä sitten, kun se kyllästyy ja ottaa avioeron velkahelvetistään...
        ;)

Jo pitkään palstan jutustelua seuranneena taitaakin olla ainoa jokseenkin järkevä immeinen omaa profiilia käyttävistä, muut ovat lähinnä osoittaneet oman tyhmyytensä kirjoituksillaan.

• - - - - -
        Chrystal kirjoitti:

"olen kyllä siinä iässä jo,että elämästä jotain ymmärrän"

Eli olet noin 50v ja sinulla on poika-ystävä?

"Ja mitä ylipainoon tulee,niin en usko että 175cm pitkänä ja 57kg painavana olen kuitenkaan ylipainoinen...alipainoinen kylläkin."

Taitaa olla toive-ajattelua! Ehkä 175kg ja 157cm olisi lähempänä?

• Chrystal
        - - - - - kirjoitti:

"olen kyllä siinä iässä jo,että elämästä jotain ymmärrän"

Eli olet noin 50v ja sinulla on poika-ystävä?

"Ja mitä ylipainoon tulee,niin en usko että 175cm pitkänä ja 57kg painavana olen kuitenkaan ylipainoinen...alipainoinen kylläkin."

Taitaa olla toive-ajattelua! Ehkä 175kg ja 157cm olisi lähempänä?

Kyllä voin sanoa,että minulla on paljon enemmän järkeä päässä kuin sinulla.
        Olen kokenut vuoden aikana niin paljon,että tuskin hirveän moni ihminen kokee. En mitään valaistumista,mutta olen oppinut tosiaan arvostamaan elämää ja muita ihmisiä.
        Minulle kaikki ovat saman arvoisia,ikään,sukupuoleen,_painoon_ tai _pituuteen_ katsomatta. Ja vaikka olisinkin tuo 175kg ja 157cm,niin voitan siinä tapauksessa Sinut painimatsissa kun vyöryn sun päälles. Mitäs sanot..otetaanko matsi? :D

• Chrystal
        kuulostaa mukavalta kirjoitti:

;)

Yritäppä tulla iskemään! :D

• Chrystal
        Mul on metalliketjussa heij... kirjoitti:

Jo pitkään palstan jutustelua seuranneena taitaakin olla ainoa jokseenkin järkevä immeinen omaa profiilia käyttävistä, muut ovat lähinnä osoittaneet oman tyhmyytensä kirjoituksillaan.

Kiitos Sinulle.
        Yritän ainakin kuulostaa järkevältä,vaikka Kamppulasta olenkin... :)
        En edelleenkään pidä siitä että ihmisiä luokitellaan asuinpaikkakunnan perusteella. Olen 20 ikävuoteni varrella asunut eri puolilla porvoota,ja tiedän että immeiset täällä ovat kaikki samaa puuroa syöviä elukoita.
        Naurettavaa kun jotkut täällä yleistävät...ei siitä nouse kuin niskakarvat pystyyn.

• parka
        Chrystal kirjoitti:

Yritäppä tulla iskemään! :D

Muuten kyllä, mutta ei koskaan kamppulalaisia.

• - - - - -
        Chrystal kirjoitti:

Kyllä voin sanoa,että minulla on paljon enemmän järkeä päässä kuin sinulla.
        Olen kokenut vuoden aikana niin paljon,että tuskin hirveän moni ihminen kokee. En mitään valaistumista,mutta olen oppinut tosiaan arvostamaan elämää ja muita ihmisiä.
        Minulle kaikki ovat saman arvoisia,ikään,sukupuoleen,_painoon_ tai _pituuteen_ katsomatta. Ja vaikka olisinkin tuo 175kg ja 157cm,niin voitan siinä tapauksessa Sinut painimatsissa kun vyöryn sun päälles. Mitäs sanot..otetaanko matsi? :D

Jos numeron panet tulee! Miten voit väittää yhden tai kahden kirjoituksen perusteella, että sinulla on enemmän järkeä päässä kuin minulla?

• enoc01
        - - - - - kirjoitti:

Jos numeron panet tulee! Miten voit väittää yhden tai kahden kirjoituksen perusteella, että sinulla on enemmän järkeä päässä kuin minulla?

...hän, Crystal käyttää edes jonkinlaista nimeä, minäkin... minusta päivämäärä/kellonaika ei ole minkäänlainen nimi no, tietenkin se sinunmielestäsi on. Enkä minä sille mitään mahda.
        Täällä on välillä semmoista tekstiä, että jos ne sanottaisiin vasten kasvoja, niin raastuvassa puitais kunnianloukkaus syytteitä.....
        Kevään ja kesän odottelua vaan kaikille...kellonajoille ja crystalleilleki

• Chrystal
        - - - - - kirjoitti:

Niin just,miks? Miks laittaisin puhelinnumeron sulle tulemaan...rupeaisit vaan häiriköimään.

Täällä kun niin paljon morkataan kamppulalaisia...niin rupeaa kiinnostamaan,että mistä päin sitten nämä "kamppula-morkkaajat" sattuu olemaan?? Vastauksia kiitos.
        Itse olen asunut Kevarissa 1, 2 ja 3. Eestinmäessä ja Gammelbackassa tällä hetkellä. Eli jos joku vastaajista asuu jollakin näistä paikoista,niin voin kyllä mielelläni morkata vastapainoksi jotakin näistä paikoista.

• Chrystal
        enoc01 kirjoitti:

...hän, Crystal käyttää edes jonkinlaista nimeä, minäkin... minusta päivämäärä/kellonaika ei ole minkäänlainen nimi no, tietenkin se sinunmielestäsi on. Enkä minä sille mitään mahda.
        Täällä on välillä semmoista tekstiä, että jos ne sanottaisiin vasten kasvoja, niin raastuvassa puitais kunnianloukkaus syytteitä.....
        Kevään ja kesän odottelua vaan kaikille...kellonajoille ja crystalleilleki

Sen voin sanoa että kyllä mulla kasvot on. Että jos joku välttämättä haluaa nähdä kasvotusten ja jatkaa tätä iän ikuista p*skan jauhantaa,niin tulkoot kaupungilla morjestaa.
        Tuskin hirveän moni joka täällä kasvottomana mollaa ja yrittää olla fiksu,niin todellisuudessa edes uskaltaa lärviään ulkona näyttää.
        Ja sinulle enoc01,nyt ei olla jenkeissä,missä joka pikku asiasta lähdetään raastupaan. Suomalaiset ei oo koskaan uskaltanu sanoa mielipidettään missään asiassa,niin että naama olisi ollut esillä. Kaikesta supistaan ja juorutaan ja kirjotetaan nimimerkillä netissä.
        On se helppoa kun voi haukkua toisia,eikä tarvitse muutakun istua leveällä perseellään ja _kirjottaa_!!

• asun
        Chrystal kirjoitti:

Niin just,miks? Miks laittaisin puhelinnumeron sulle tulemaan...rupeaisit vaan häiriköimään.

Täällä kun niin paljon morkataan kamppulalaisia...niin rupeaa kiinnostamaan,että mistä päin sitten nämä "kamppula-morkkaajat" sattuu olemaan?? Vastauksia kiitos.
        Itse olen asunut Kevarissa 1, 2 ja 3. Eestinmäessä ja Gammelbackassa tällä hetkellä. Eli jos joku vastaajista asuu jollakin näistä paikoista,niin voin kyllä mielelläni morkata vastapainoksi jotakin näistä paikoista.

NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI! NÄSI!

• Chrystal
        parka kirjoitti:

Muuten kyllä, mutta ei koskaan kamppulalaisia.

Noh,onneks mulla on jo mies,niin en tarvii uutta. Kyllä on iskemisyrityksiä tullut,mutta miks vaihtaisin jotain hyvää ja parasta pois...??

Ja ihan vain selvittämisen vuoks,niin en oikeasti ole kamppulalainen vaan kevarilainen,koska siellä asuin 7 ensimmäistä vuotta elämästäni. Ja täällähän ei kevaria olla haukuttu lyttyyn,joten samalla mun morkkaus ilmeisesti loppuu. Joku älykääpiö varmasti löytää jotain pahaa siitäkin paikasta.

• onn

KANA

• Chrystal

Mistäs tiedät ettei oma mutsis ole...? Häh?

p.s. Ja _on_...se kirjoitetaan yhdellä n:llä...ihan vain huomautukseksi. :P

• Nytkin .

Keskustelu alkoi pikaruokaloista,kohta kääntyi
      yhden ihmisen HAUKKUMISEEN.Siis mitä järkeä.

• Chrystal

Aivan,mutta kun ihmisillä ei ole mitään hohtoa elämään,niin täytyy aina joku silmätikku nostaa esille.
        Mäkin sanoin vain oman mielipiteen,ja siihen mulla oikeus on.

Mutta ei tää pahalta tunnu,ei multa kirjotukset kesken lopu. xD

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      95
      14136
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      18
      5840
    3. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5551
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      141
      5371
    5. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      200
      5119
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      288
      4037
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      18
      3888
    8. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3591
    9. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      1
      3507
    10. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      19
      3469
    Aihe