Miten siinä miracle towerin pääsee läpi. Se torni,joka on aavikolla. Miten sen pääsee läpi, kun meen seuraavaan kerrokseen niin mä putoan lattian läpi alempaan kerrokseen? Peli on Emerald.
kysyttävää
8
411
Vastaukset
- beibari
niistä yli mach bikellä. eli sillä nopeemmalla polkupyörällä. muista ottaa niihin pari ruutua vauhti varaa kun se "kiihtyy hitaasti"
- pompelipom
joo, ja jos sitä ei näy sulla kun tuut sinne, niin käy vaikka jossain talossa ja tuu takas niin se torni näkyy taas:D
ja mulla ois tyhmä kysymys, et mihin se fossiili pitää viiä sitten?:) pompelipom kirjoitti:
joo, ja jos sitä ei näy sulla kun tuut sinne, niin käy vaikka jossain talossa ja tuu takas niin se torni näkyy taas:D
ja mulla ois tyhmä kysymys, et mihin se fossiili pitää viiä sitten?:)Minä en oo vielä saanu sitä fossiilia. Mistä saa surffin?
- Pie
pompelipom kirjoitti:
ja mulla ois tyhmä kysymys, et mihin se fossiili pitää viiä sitten?:)Sinun pitää mennä Rustboro cityn Devon yhtiöön(Devon corporation). Mene siellä toiseen kerrokseen ja puhu eräälle proffalle. Hän antaa sinulle lileepin tai anorithin(fossiilista riippuen).
PS:Kysymys ei ollut ollenkaan tyhmä. - ole hyvä
flareon85 kirjoitti:
Minä en oo vielä saanu sitä fossiilia. Mistä saa surffin?
sun pitää mennä sinne ekaa paikaa missä alotit peli niin siel mis se yks äijä nappas 4 lv raltsin siel on normaali tyypin sali kun oot voittanut sen salipäälikkö antaa sulle merkin ja surffin
- terveiset sulle
sun pitää mennä mauvillee mistä saat pyörä kaupasta ilmase pyörän sit ajat sillä niihi johonki reikää nii pääset jatkamaa matkaa
- ShayminSkyForme
Että vastasit noin 4 vuotta sitten ilmestyneeseen viestiin?
ShayminSkyForme kirjoitti:
Että vastasit noin 4 vuotta sitten ilmestyneeseen viestiin?
En tarvi vastauksi tähän kysymykseen. Oon noi kohat menny joa ikoja sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124893- 1892683
- 671562
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss501260Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?971241Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91232- 1311225
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091174Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1461139- 731133