Miten siinä miracle towerin pääsee läpi. Se torni,joka on aavikolla. Miten sen pääsee läpi, kun meen seuraavaan kerrokseen niin mä putoan lattian läpi alempaan kerrokseen? Peli on Emerald.
kysyttävää
8
400
Vastaukset
- beibari
niistä yli mach bikellä. eli sillä nopeemmalla polkupyörällä. muista ottaa niihin pari ruutua vauhti varaa kun se "kiihtyy hitaasti"
- pompelipom
joo, ja jos sitä ei näy sulla kun tuut sinne, niin käy vaikka jossain talossa ja tuu takas niin se torni näkyy taas:D
ja mulla ois tyhmä kysymys, et mihin se fossiili pitää viiä sitten?:) pompelipom kirjoitti:
joo, ja jos sitä ei näy sulla kun tuut sinne, niin käy vaikka jossain talossa ja tuu takas niin se torni näkyy taas:D
ja mulla ois tyhmä kysymys, et mihin se fossiili pitää viiä sitten?:)Minä en oo vielä saanu sitä fossiilia. Mistä saa surffin?
- Pie
pompelipom kirjoitti:
ja mulla ois tyhmä kysymys, et mihin se fossiili pitää viiä sitten?:)Sinun pitää mennä Rustboro cityn Devon yhtiöön(Devon corporation). Mene siellä toiseen kerrokseen ja puhu eräälle proffalle. Hän antaa sinulle lileepin tai anorithin(fossiilista riippuen).
PS:Kysymys ei ollut ollenkaan tyhmä. - ole hyvä
flareon85 kirjoitti:
Minä en oo vielä saanu sitä fossiilia. Mistä saa surffin?
sun pitää mennä sinne ekaa paikaa missä alotit peli niin siel mis se yks äijä nappas 4 lv raltsin siel on normaali tyypin sali kun oot voittanut sen salipäälikkö antaa sulle merkin ja surffin
- terveiset sulle
sun pitää mennä mauvillee mistä saat pyörä kaupasta ilmase pyörän sit ajat sillä niihi johonki reikää nii pääset jatkamaa matkaa
- ShayminSkyForme
Että vastasit noin 4 vuotta sitten ilmestyneeseen viestiin?
ShayminSkyForme kirjoitti:
Että vastasit noin 4 vuotta sitten ilmestyneeseen viestiin?
En tarvi vastauksi tähän kysymykseen. Oon noi kohat menny joa ikoja sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35314869- 2575903
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113418- 1912526
- 1372179
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142042Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1091563Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481349Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891160