Huhuuu, onko kenelläkään tietoa, että mihin kannattaisi mennä opettelemaan häävalssia? Onko Helsingin seudulla mitään hyvää ja riittääkö jo yks tunti?
häävalssikurssi
minä&hän
2
1045
Vastaukset
- Suklaasydän
Luin just netistä (www.studiohighheels.fi), että siellä järjestetään häävalssikursseja. Maksuun sisältyy kaks tuntii harjoitusta eli kai se vaatii vähintään sen kaks tuntii opetusta, että onnistuu sitten häissä.
- kesämorsuska
Itse kävimme tulevan mieheni kanssa viime vuonna Blomqvistin häävalssikurssin (1 kerta) kaveriparin häitä varten. Sitä ainakin uskallan suositella, ei ollu kallis. Omia häitä varten otamme sieltä pari yksityistuntia, koska haluamme tanssia yhden ihanan kipaleen, jota en voi vielä paljastaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940