Sain juuri sims2:n ja nyt olis paaaljon kysyttävää..:D
1. Jos vanhukset jää eläkkeelle niin saako ne silti palkkaa? Paljonko?
2. Jos jollain teinillä on suhde, ja se aikuistuu, niin voiko sitä toista osapuolta mitenkään saada kasvamaan saman ikäiseksi?
3. Voiko vanhukset saada lapsia "normaalisti"? Vai pelkästään adoptoimalla?
4. Miten voi estää finnien tulon teineille? Siis en tarkota sitä finnivoidetta vaan ettei niitä tulis ollenkaan?
5. Kuinka pitkään simit yleensä elää? Kun mulla on sellanen 65 päivää vanha, niin koskakohan se kuolee? Ja miten voi vaikuttaa ettei se kuolis (huom, en halua käyttää koodeja!)
6.Miks mun sim ei tuu raskaaks, vaikka ne on yrittäny yli kymmenen kertaa?!
7. Voiko naimisiin menosta / ensisuudelmasta tms. ottaa kuvia kun siihen tulee se "filmi"?
8. Voiko adoptoida kaksoset?
Paljonpaljon kysyttävää
9
1017
Vastaukset
- Adonia
1. Kyllä ne saavat eläkemaksua, riippuu muistaakseni kuitenkin ihan urasta miten paljon.
2. Jos se toinen teini on pelattava (eli voit mennä hänen taloonsa) niin sitten. Jos sinulla olisi yliopisto, niin voisit viedä kummatkin teinit yliopistoon ja molemmat kasvaisivat samaan aikaan. Sitten myös koodilla boolprop testingcheatsenabled true voi tehdä kaikenlaista :P Pitää laittaa se koodilaatikkoon (tiedäthän, miten saa koodilaatikon? Jos et, niin ctrl ja shift pohjaan ja sitten vielä c) ja sitten painaa shift pohjassa simiä. Pitää etsiä sieltä valikosta "spawn...". Sieltä löytyy tombstone of L & D. Muistaakseni sillä voi ottaa jonkun simin tontille asumaan. Joo, tuli vähän pitkä. Mutta joka tapauksessa, ilman yliopistoa tai koodia et millään saa teiniä kasvamaan aikuiseksi.
3. Eivät voi. Pitää adoptoida. Ellei oteta lukuun sitä, että vanha mies voi kylläkin saada lapsen aikuisen naisen kanssa.
4. Tietääkseni ei mitenkään. Minulla ei kyllä muutenkaan tule kaikille.
5. On puhuttu että 81 olisi korkeimmillaan, en ole itse kokeillut. Elinikä riippuu siitä, missä tilassa tavoitemittari on ollut kun sim on vanhentunut (taaperosta lapseksi, lapsesta teiniksi jne). Jos se on ollut aina platinalla, sim elää todennäköisesti hyvin pitkään ellei tapa muuten. Jos kasvu on usein epäonnistunut, sim elää lyhyemmän elämän. Näin. Vanhusten kuolemaa ei oikein voi ennustaa.
6. Joskus pitää yrittää monta kertaa. Kyllä se tulee raskaaksi jossain vaiheessa.
7. Filmin aikana ei voi ottaa kuvia. Jos tapahtumasta haluaa ottaa kuvan, pitää mennä kameravalikkoon ja ottaa erikoistapahtumien kuvaus pois käytöstä. Eli ne kolme pistettä siellä alhaalla ja kameran kuva. Sieltä löytyy.
8. Eipä ole ikinä sattunut, luulenpa ettei voi. Ei saa edes itse päättää ottaako tytön vai pojan. Iän saa kyllä päättää, vauvasta lapseen.
Tulipas pitkä. - ----
1. ne saa muistaakseni sellasta eläkettä.. eli vähän niinku palkkaa.. en muista paljon.
2. ei jos et voi itse pelata sillä, eli jos se on kaupunkilainen tai npc.
3. vanhukset eivät voi saada lapsia muutakuin adoptoimalla.
4. ei tietääkseni mitenkään.
5. onko se siis vanhus? se riippuu siitä miten hyvin sillä on elämän aikana menny ja miten korkeella tavotepisteet oli kasvaessa. voit "hidastaa" kasvua ainakin sillä elämäneliksiirillä(tavoitepalkinto), kun juot sitä kulta tai platina tavoitepisteillä.
6. en tiiä..
7. en oo varma.
8. ei tietääkseni.. - Calla
Sain juuri sims2:n ja nyt olis paaaljon kysyttävää..:D
1. Eläke on suhteessa simisi saamaan palkkaan
2. Vaatii yliopisto lisäosan (jos ei tahdo käyttää koodeja)
3. Nainen ei, mies kyllä. (aivan kuten ihmistenkin keskuudessa)
4. Akne on osa aikuistumista ;)
5. Simini ovat nähneet kaikki lisäosat, joten käytännössä elmäneliksiiri tekee heistä "ikuisia".
6.Naisen mahdollisuus saada lapsia katoaa joitakin päiviä ennen vanhuutta ja pelkästä pelehdinnästä ei lapsosia tule. (mahdollinen syy, tai sitten todella huonoa onnea)
7. voit toki ottaa filmin talteen :) asentamalla kameran käyntiin ennen animaation alkamista.
8. et- paljon
kaikille :) menenpä tästä pelailemaan:D
- Googoo
paljon kirjoitti:
kaikille :) menenpä tästä pelailemaan:D
Vikasta kysymyksestä vielä! Voit tietty adoptoida niin monta lasta (tai taaperoa tai vauvaa) kuin taloon mahtuu. mutta et kerralla. :D
- 12+
miten adoptoidaan lapsi?
- 12+
siis sims 3:messa
- Rosma
Eiköhän se ihan puhelimen välityksellä onnistu.
- 12+
kiitos ehkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078