EUROKANKAAN suunnitelu

RKP

EK:aan nainen suunnitteli meille kotonamme olohuoneeseen uudet verhot.Pienet mallipalat joista ehdotti.Luotettiin,ja nimi alle.Verhot tuli,JÄRKYTYS,ei edes värit keskenään sattuneet.Valitettiin,sanoivat,että nimi alla,ei voi mitään.Tälläistäkö on EUROKANKAAN palvelu??? Eikö suunnittelijoilla ole mitään vastuuta,ei ainakaan EUROKANKAAN!!!!

18

4491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin...

värien yhteensopivuudesta voi olla montaa mieltä, useinkaan näkemys ei ole sama.
      Kai te itse näitte mallipaloista ne värit? Ei suunnittelijat voi kuljettaa isoja kankaspakkoja mukanaan. Vastuu on itsellänne, jos nimi on paperissa. Valittaa voi jos on jokin vika esim. huonosti ommeltu, tai eri kankaista mitä sovittiin.

• Marisa

nimimerkki ja otsikko sekaisin ;)

• RKP

Meillä on nätti väriskaala olohuoneessa, suunnittelijan tekemä, nyt emme voineet häntä käyttää.EK:oon suunnittelijalle ehdotimme sinistä,ei käynyt,vaan ehdottomasti vaaleaa. valitsi beessin ja vaaleankeltasen,luotettiin ja nimi alle.Beessi ikkunassa ok,kun laittaa keltasen rinnalle beessistä tulee likasen värinen.Emme pysty näkemään lopputulosta malli tilkuista,eikä näköjään tämä suunnittelijakaan.

• Marisa
        RKP kirjoitti:

Meillä on nätti väriskaala olohuoneessa, suunnittelijan tekemä, nyt emme voineet häntä käyttää.EK:oon suunnittelijalle ehdotimme sinistä,ei käynyt,vaan ehdottomasti vaaleaa. valitsi beessin ja vaaleankeltasen,luotettiin ja nimi alle.Beessi ikkunassa ok,kun laittaa keltasen rinnalle beessistä tulee likasen värinen.Emme pysty näkemään lopputulosta malli tilkuista,eikä näköjään tämä suunnittelijakaan.

Joo, beessi keltaisen rinnalla ei välttämättä ole paras vaihtoehto.
        MInkä väriset seinät teidän olohuoneessanne on?
        Varmasti harmittaa, suunnittelu töineen ja kankaineen ei ole ihan halpaa...

• RKP
        Marisa kirjoitti:

Joo, beessi keltaisen rinnalla ei välttämättä ole paras vaihtoehto.
        MInkä väriset seinät teidän olohuoneessanne on?
        Varmasti harmittaa, suunnittelu töineen ja kankaineen ei ole ihan halpaa...

Tapetit on vaaleat, mutta ei beessit. Sohva sininen, nojatuolit keltaset, muut värit ovat kirsikka, musta ja harmaa.Jos mallipaloista pystyis itse valitsemaan,niin ei suunnittelijaa tarviskaan.Tätä ennen kaikki suunnittelijat ovat olleet ammattilaisia.Toinen moka,isompi 3-osaseen ikkunaan väliverhot tehtiin puolikkaina, kun ois haluttu kokonaiset,ajatteles, paksu kangas ja ryppynauha,"tosi hyvän näköset".

• Marisa
        RKP kirjoitti:

Tapetit on vaaleat, mutta ei beessit. Sohva sininen, nojatuolit keltaset, muut värit ovat kirsikka, musta ja harmaa.Jos mallipaloista pystyis itse valitsemaan,niin ei suunnittelijaa tarviskaan.Tätä ennen kaikki suunnittelijat ovat olleet ammattilaisia.Toinen moka,isompi 3-osaseen ikkunaan väliverhot tehtiin puolikkaina, kun ois haluttu kokonaiset,ajatteles, paksu kangas ja ryppynauha,"tosi hyvän näköset".

tämä suunittelija ei ollut riittävän ammattitaitoinen, suunnittelijan ammattitaitoon ja "silmään"pitäisi voida luottaa, miksipäs sitä suunnittelijaa muuten käyttäisi.
        Ei oikein osaa sanoa mielipidettään kun ei kokonaisuutta ole nähnyt. Tuo paksukangas ja ryppynauha kuulostaa kyllä vähän kummalta.
        Toivottavasti ensikerralla on parempi onni.

• mie vaan
        RKP kirjoitti:

ehdotin sinistä, ei käynyt...
        mä ymmärsin että sinä olit maksumiehenä...
        Eurokankaan suunnittelijalla on vain ollut
        hyvät puhelahjat, hän on osannut hyvin esittää
        asiansa ja te olette sen nielleet, nyt rutisette
        kun ette silloin uskaltanut suutanne avata, vaan nyökkäilitte sohvalla että kuulostaa hyvältä.
        lopettakaa ruikutus ja nielkää tappio!!!

• RKP
        mie vaan kirjoitti:

ehdotin sinistä, ei käynyt...
        mä ymmärsin että sinä olit maksumiehenä...
        Eurokankaan suunnittelijalla on vain ollut
        hyvät puhelahjat, hän on osannut hyvin esittää
        asiansa ja te olette sen nielleet, nyt rutisette
        kun ette silloin uskaltanut suutanne avata, vaan nyökkäilitte sohvalla että kuulostaa hyvältä.
        lopettakaa ruikutus ja nielkää tappio!!!

vaan haen kommetteja asiantuntijoilta ja EK:aan asiakkailta,oisko samantapaista huonoa palvelua.Kuluttaja-asiamies on kanssani samaa mieltä,että suunnittelijalla on vastuuta.Haluan vain tietää, onko tämä vain EK:aan käytäntö, ennen kuin "rysäytän" kunnolla.Olen tapellut isompaakin firmaa vastaan, lopuksi olivat nöyrää poikaa ja myönsivät virheensä.Toivottavasti nyt ei tartte mennä niin pitkälle.Ja toivon että tästä on hyötyä muillekin.

• RKP
        Marisa kirjoitti:

tämä suunittelija ei ollut riittävän ammattitaitoinen, suunnittelijan ammattitaitoon ja "silmään"pitäisi voida luottaa, miksipäs sitä suunnittelijaa muuten käyttäisi.
        Ei oikein osaa sanoa mielipidettään kun ei kokonaisuutta ole nähnyt. Tuo paksukangas ja ryppynauha kuulostaa kyllä vähän kummalta.
        Toivottavasti ensikerralla on parempi onni.

on paksua kangasta, haettiin parempaa akuatiikkaa.Kiitos kannanotosta,ja on niitä hyviäkin suunnittelijoita,kunnia heille.Oiskohan EK:lla häijy johtaja, kun eivät uskalla virheitä myöntää?

• nyt oikeesti
        RKP kirjoitti:

vaan haen kommetteja asiantuntijoilta ja EK:aan asiakkailta,oisko samantapaista huonoa palvelua.Kuluttaja-asiamies on kanssani samaa mieltä,että suunnittelijalla on vastuuta.Haluan vain tietää, onko tämä vain EK:aan käytäntö, ennen kuin "rysäytän" kunnolla.Olen tapellut isompaakin firmaa vastaan, lopuksi olivat nöyrää poikaa ja myönsivät virheensä.Toivottavasti nyt ei tartte mennä niin pitkälle.Ja toivon että tästä on hyötyä muillekin.

NYT RKP hanki oikeesti muuta sisältöä elämääsi.
        viesti kertoo että olet kunnon ruikuttaja.
        olen tapellut isompiakin yrityksiä vastaan....
        ennen kuin oikein rysäytän....
        hei haloo taidat olla hieman vailla elämäntarkoitusta :)
        NIELE TAPPIOSI!

• RKP
        nyt oikeesti kirjoitti:

NYT RKP hanki oikeesti muuta sisältöä elämääsi.
        viesti kertoo että olet kunnon ruikuttaja.
        olen tapellut isompiakin yrityksiä vastaan....
        ennen kuin oikein rysäytän....
        hei haloo taidat olla hieman vailla elämäntarkoitusta :)
        NIELE TAPPIOSI!

Edelliseen viestiisi oli pakko vastata vähän rankemmin, yritys oli vain katsoa kuka siellä kirjottelee,tuntu vaan niin tutulta. Elämässäni on sisältöä riittämiin ilman verhojakin.

• ota uusiksi

missäpäin suomea olet voin antaa hyvän suunnittelian tiedot tampereen seudulta,kenen tyhön asiakkaat ovat tyytyväisiä.

• Yks pettynyt

ostimme huusholliin verhot. Itse tykästyin makuuhuoneen verhoihin, tuli hyvät , mutta olohuoneen verhot myyjä melkein möi väkisten. Olohuoneeseen halusimme 4 paneeliverhoa, värit luonnonvalkoista ja harmaata, myyjän mielestä tyylikkäät, mutta värit ei hyvät.. Hups ja yhden kapan keittiön puolelle, joka on liian tumma.
        Tuntui aivan pakkomyynniltä, harmi kun hoksasin ne makuuhuoneen verhot, olisi saanut jäädä koko kauppa tekemättä. Ja oli kovin kalliit. Siis yli-innokas myyjä.
        Nyt tuli mieleen, voisiko näitä paneeliverhoja jotenkin tuunata, esim. painaa kuvioita, on pellavaa.

• RKP

Toivoisin EK:n paikallisjohtajaa ja suunnittelijaa tähän keskusteluun mukaan,että saataisiin rakentavaa keskustelua aikaseksi,eikä menisi yksipuolisiksi haukkumiseksi.

• suunnitt.

niin läheltä seuraan, etten uskalla edes sanoa ääneen... Siellähän on vähän se trendi, että jos Pomo jotain sanoo kaikkihan tottelee..Eikä ne pomot oikeasti aina oikeassa ole. Olisko vähän hämärtynyt se markkinoinnin vanha totuus, että asiakas ON kuningas?

Itse suunnittelijana annan kyllä asiakkaalle riittävästi eri vaihtoehtoja, sen sijaan että yrittäisin jyrätä omani läpi. Ja aina on mahdollisuus saada mallivarho sovitukseen kotiin, vaikka avokaupalla. Onhan se kotona nähtävä omissa väreissä ja valossa.

Sen voin sanoa jos joku ihmettelee, että verhokaupat eivät ole ihan nappikauppaa, isot rahat niissä liikkuvat!

• RKP
        suunnitt. kirjoitti:

niin läheltä seuraan, etten uskalla edes sanoa ääneen... Siellähän on vähän se trendi, että jos Pomo jotain sanoo kaikkihan tottelee..Eikä ne pomot oikeasti aina oikeassa ole. Olisko vähän hämärtynyt se markkinoinnin vanha totuus, että asiakas ON kuningas?

Itse suunnittelijana annan kyllä asiakkaalle riittävästi eri vaihtoehtoja, sen sijaan että yrittäisin jyrätä omani läpi. Ja aina on mahdollisuus saada mallivarho sovitukseen kotiin, vaikka avokaupalla. Onhan se kotona nähtävä omissa väreissä ja valossa.

Sen voin sanoa jos joku ihmettelee, että verhokaupat eivät ole ihan nappikauppaa, isot rahat niissä liikkuvat!

Kyseessä oli siis tilauskankaat n.25 euroa/m. Suunnittelijan kanssa sovittiin,että katsotaan kankaat kun ne tulevat,ennen kuin ommellaan verhoiksi, mutta tämä jäi toteutumatta. Soittivat, että verhot ovat valmiit. Isoista kankaista olisi nähnyt helpommin, että ne eivät satu yhteen. Tämä ja suunnitelijan vastuu on ne kaksi asaa,minkä takia haemme korvausta EUROKANKAALTA edeleen.

• Hoopopo

Oliko kyseisen myyjän nimike "suunnittelija"?
      Entä kävikö kyseinen suunnittelija kotonanne? Vai valikoiko hän vain ne tilkut? Jos valitsi, niin hän on vastuussa vain tilkkujen sopivuudesta toisiinsa, sekin on katsojan silmässä. Kannattaa käyttää ammattitaitoisia suunnittelijoita...

• äskeinen

Tuossa viestissähän nimenomaan sanoitkin, että suunnittelija kävi kotonanne. Silloin voi myös odottaa hänen tietävätn ympäristöstä enemmän. Mutta makuasioista ei voi kiistellä, luultavasti ette saa rahojanne takaisin. Asia, johon kannattaa puuttua on se seikka, että teille ei näytetty kankaita SOVITUSTI ennen ompelua. Tilauskankaat ovat kuitenkin tilauskankaita ja siitä kerrotaan liikkeessä, vastuu jää asiakkaalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2453
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2382
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2276
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1898
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1864
    Aihe