saksalainen

ostaja

Saksalainen Computeruniverse on nettikappa minun makuuni. Ei aina ihan halvin, mutta kohtelias täsmällinen ja luotettava. Itse olen ostanut täältä kameran, muistikkuja ja erilaista elektroniikkasälää.

http://www2.computeruniverse.net/default.asp

Jos saksa ei luista, löytyy oikeasta yläkulmasta kielen vaihto.

9

2725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma puussa

      Oikeassa olet siinä ettei tuo putiikki ole mikään halpa.
      Kanuunan 350D maksaa sakuille 660e ja suomalaisille 690e, koska kynivät suomeen toimitettuna suomalaisen alvin ja tähän vielä postitus päälle.
      Verkkokauppa.comissa ko. kamera maksaa 683e.

      ps. ja muissa sakuputiikeissa ko. kamera on halvimmillaan noin 580e.

    • kokemus, ei ikinä enää

      Ei ole kovin luotettava.

      Vaikeuksia väärän tuotteen ja rahojen palautuksen kanssa. Eivät vastaa sähköposteihin kuin parin viikon odottelun jälkeen.

      Vasta johtajalle soiton jälkeen alkoi tapahtua.

      En ikinä tilaisi mitään.

    • Juha

      Mulla computeruniverse on toiminut hyvin samoin
      technikdirect, ei valittamista.

      Paljon luotettavampia firmoja kun esim. pixmanian nimellä esiintyvät huijarit

      • computeruniversestä

        Mulla on computeruniversen kanssa todella suuria vaikeuksia.

        Tilasin sieltä "varastossa olevan" objektiivin. Tilatessa ilmoitettiin toimitusajaksi 2-3 päivää. Viikon kuluttua ilmoitettiin, että toimitusaika olisi tästä 10 päivän päästä.

        2 viikon kuluttua tästä ilmoitettiin, toimitusaika 1 viikon kuluttua.

        Tätä kesti 6 viikkoa. Ilmeisesti computeruniversellä on jokin tietokonejärjestelmä, joka heittelee automaattisesti näitä toimitusaikoja.

        Kun 6 viikon kuluttua ei kuulunut mitän soitin firmaan ja kysyin mikä on todellinen toim. aika, sieltä kerrottiin, että kyseistä objektiivia ei tule heille enää, mutta sisällä olevan rahan voi käyttää muihin objektiiveihin - katso itse netistä ja valitse.

        No minä katsoin netistä ja totesin, että heillä oli tasan 2 objektiivia. En halunnut kumpaakaan.

        Taas soitto, että rahat on palautettava. Parin viikon päästä rahat oli taas tililläni Suomessa. Tähän showhun meni 9 viikkoa ja omaa aikaa tärveltyi rutkasti.

        Jos haluaa seikkailua, kannattaa tilata computeruniversestä.



        Tehnikdirect'istä ei ole kokemusta.


    • Heikki

      En suosittele Computeruniversen käyttöä ENKÄ AINAKAAN SITÄ, ETTÄ LÄHETTÄÄ ETUKÄTEEN SINNE RAHAA (sama pätee ehkä kaikkiin ulkomaisiin verkkokauppoihin).

      Computeruniversen listoilla lukee, että TUOTE VARASTOSSA ja todellisuudessa tilanne voi olla, että esim. ko. uutta tuotetta ei ole toimitettu kenellekään koko maailmassa.

      Samoin monissa muissa tuotteissa ko. firma ANTAA TAHALLAAN VÄÄRÄÄ tietoa ja yrittää siten sitoa asiakkaan odottamaan, vaikka jostakin toisesta nettikaupasta todella voisikin saada ko. tuotteen.

      VIELÄ KERRAN:
      EI ETUKÄTEISMAKSUJA ULKOMAILLE!!!

      • Asemamies

        En tunne Computeruniverseä, mutta valtaosa halvimmista nettikaupoista edellyttää, että maksetaan ensin. Se halpuus nimittäin tulee siitä, että yhtiön varoja ei sidota varastoihin vaan tavaraa tilataan tukusta kaupan saamien asiakastilausten mukaan eikä juuri ylimääräistä. Jos tuote on tukustakin lopussa, voi tulla ikäviä viiveitä.

        Web-kauppojen ilmoittamiin varastosaldoihin kannattaa suhtautua varauksella ja ymmärtää, että hyvin usein se tarkoittaa kaupan tukkuriltaan saaman tiedon mukaista varastotilannetta eikä kaupan omaa.

        Postiennakkoa ei monikaan kauppa tarjoa, koska siinä on kaupalle riski ylimääräisiin kuluihin, jos asiakas ei lunastakaan tilaamaansa tuotetta.

        Eli jos halvalla haluaa ostaa, pitää ottaa riskejä. Niitä voi hallita esimerkiksi maksamalla vain ja ainoastaan luottokortilla sekä tarkistamalla asiakaspalautteen kolmansilta osapuolilta ennen kuin siirtää rahaa myyjän tilille etukäteismaksuna, jos korttimaksu ei ole mahdollinen.

        Jos nettikaupan riskejä pelkää kovin, on silloin parempi tyytyä kotimaisiin kauppaliikkeisiin, joissa voi asioida henkilökohtaisesti. Turvallisuudesta sitten joutuu maksamaan tuotteen vähän kalliimman hinnan muodossa, mutta aika monelle se olisi parempi vaihtoehto.


      • Master of Cards

        Lahettaa rahaa ?

        Luulin etta kaikki kayttavat jo luottokortteja. Ainakin viimeisen 20 vuoden ajan. Niista saa aina rahansa pois jos firman hommat ei skulaa.


      • Master of money
        Master of Cards kirjoitti:

        Lahettaa rahaa ?

        Luulin etta kaikki kayttavat jo luottokortteja. Ainakin viimeisen 20 vuoden ajan. Niista saa aina rahansa pois jos firman hommat ei skulaa.

        Kyllä kai sitä kotrtilla maksais jos suostuisivat kyseistä maksutapaa noudattamaan. Moni saksalainen nettikauppa ei myy suomeen kuin ennakkomaksulla.


      • unettomia öitä
        Master of money kirjoitti:

        Kyllä kai sitä kotrtilla maksais jos suostuisivat kyseistä maksutapaa noudattamaan. Moni saksalainen nettikauppa ei myy suomeen kuin ennakkomaksulla.

        Tässä juuri onkin "Saksan sisäkaupassa hyvämaineisenkin" firman kompastuskivi - rahojen palautus on todella vaikeaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe