ELVIS by the PRESLEYs

Cilla

Ostettiin tuossa mielenkiinnosta tuo Elvis by the Presleys dvd paketti ja tänään tuli katottua koko paketti loppuun. Eipä juuri tullut mitään uutta tietoa vaikka katsottavaa oli jokunen tunti.Anteeksi sen verran korjaan, sain minä niinkin paljon uutta tietoa, että Priscilla siinä mainitsi ettei Elviksen hienoista isoista sormuksista osakaan ollut aitoa kultaa ja timangeja. Mutta kuitenkin olihan se ihan katseltava, tosin vähän tympi samainen kuvamateriaalin toistaminen..luulis että siinä talossa olis enemmänkin kuvamateriaalia!!
Mutta kivahan sitä Elvistä on aina töljöttää on sitten nauha kuin surkea tai hyvä!

Onkos kuin moni täällä mulkassu paketin?

-TCB-

6

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvis

      En ole ostanut. Televisioversion olen nähnyt ja minulla on VHS-nauhoilta dvd:lle siirrettyinä kaikki Elviksestä julkaistut ja esitetyt katsomisen kestävät ohjelmat. 1980-luvulla satelliittikanava SKY lähetti upean lähes kolmetuntisen Elvis-spektaakkelin!

      Se mitä ei ole julkaistu on kotikameroilla kuvattua kaitafilmiä sun muuta epätarkkaa kuvaa kotioloista ja muusta sellaisesta ilman lauluja.

      Kaikki, mikä voidaan (ja kehdataan) rahallisesti hyödyntää on jo julkaistu. Mitään kuvaltaan ja ääneltään laadukasta ei ole julkaisematta.

    • hmmm

      Mistä ostit paketin ja kannattaako moinen hankkia? Olen lukenut paljon Elvikseen liittyvää kirjallisuutta mutta visuaalinen nautinto on jäänyt vähäisemmälle.. Etenkin kiinnostaisi juuri Graceland.

      • Cilla

        Kyllä se on ihan katsomisen arvoinen paketti, siinä on jokunen tunti kyllä katsomista, mutta kaikki on niitten tuntien arvoista. Ostin paketin Anttilasta joka maksoi n. 25 euroa!!

        -TCB-


    • EAP

      Muutama Elviksen Memphis Mafian jäsen on ilmaissut että dokumentin nimi olisi pitänyt olla Elvis by the Beaulieus, koska suurin osa "jengistä" jätettiin pois/haastattelematta. Elikkä vain taas yksi tapa jolla EPE rahastaa. PARAS Elvis dokkari/konserttitaltiointi on mielestäni That´s the way it is...Elvis by the Presleys olisi saanut jäädä kaupan hyllylle.
      Aloha from Hawai (1973) on kanssa tykki hyvä.

      • Cilla

        Jep, mun mielestänikin ehdottomasti paras pätkä Elviksestä on juuri tuo "That`s the way it is"!! ja seuraavana tulee tuo " Elvis 68`comeback" dvd paketti! Kummassakin paketissa Elvis kyllä vetää parasta tarinaa ja huumoria. Mutta sitä tulee kaiken näköistä pakettia aina osteltua kaupoista mitä hyllystä ei vielä löydy...tosin tämä "uuden" materiaalin löytäminen alkaa olemaan jo aika hankalaa koska hyllyt ovat jo aika pursuamis pisteessä.

        -TCB-


      • EAP
        Cilla kirjoitti:

        Jep, mun mielestänikin ehdottomasti paras pätkä Elviksestä on juuri tuo "That`s the way it is"!! ja seuraavana tulee tuo " Elvis 68`comeback" dvd paketti! Kummassakin paketissa Elvis kyllä vetää parasta tarinaa ja huumoria. Mutta sitä tulee kaiken näköistä pakettia aina osteltua kaupoista mitä hyllystä ei vielä löydy...tosin tämä "uuden" materiaalin löytäminen alkaa olemaan jo aika hankalaa koska hyllyt ovat jo aika pursuamis pisteessä.

        -TCB-

        http://shop.vendio.com/elvisimportdvds/store.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      130
      7671
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      72
      3683
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      56
      995
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      823
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    9. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      36
      688
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe