Peuraset osa 2

kevlarsjäl

Jatkan tätä Tessa ja Ilona Peurasen tarinaa tällä nimelläni. (nimimerkkiä ,,:),, ei ollut mahdollista rekisteröidä)
Otsikko on jatkossa "Peuraset osa...".. :)


Eli ensimmäisessä osassa Tessa ja Ilona Peuranen muuttivat Outolaaksoon. Ilona tapasi komean naapurinsa Perttu Lohilahden, joka ehdotti Ilonalle treffejä Outolaakson ostarilla, johon Ilona suostui.

Ilona oli onnensa kukkuloilla. Hän pääsisi treffeille Pertun kanssa! Ilona mietti, minneköhän hänen siskonsa oli kadonnut, mutta tiesi kyllä että Tessa osasi pitää huolta itsestään. Ilona meikkasi ja vaihtoi ylleen paremmat vaatteet. Pian pihalta kuuluikin jo auton tööttäilyä. "Onnea", Ilona toivotti peilikuvalleen ja meni autoon.
Tessa katseli vaatteita ostarilla. Hän oli tavannut pari kiinnostavan oloista tyyppiä, mutta ei ollut vielä tavannut miestä joka olisi hänen unelmansa. Hän huokaisi ja meni sovituskoppiin topin ja housujen kanssa.
"No niin, nyt ollaan perillä. Sähän et ole vielä käynytkään täällä?" Perttu kysyi vieressään istuvalta Ilonalta. Ilona pudisti päätään ja sanoi "en". Hän oli niin iloinen siitä että Perttu oli kysynyt häntä mukaansa, että kädetkin melkein tärisivät... "Sano vaan sitten kun sua alkaa väsyttää niin mä heitän sut kotiin", Perttu totesi ja parkkeerasi autonsa. "Okei", sanoi Ilona ja nousi pois kyydistä. Tästä tulisi varmasti ihana ilta.
Tessa oli turhautunut. Häntä ei innostanut edes katsella vaatteita. "Eikö löytynyt sopivaa?" kysyi kaupan myyjä. Tessa tiuskaisi vastaukseksi ja marssi ulos. Hän istuutui penkille ja mietti mitä tekisi. Hänen ajatuksensa katkesivat, kun hän näki komean tumman miehen astuvan eräästä ovesta ulos, mutta -hetkinen! Tessa ei ollut uskoa silmiään. Hänen vaaleahiuksinen siskonsa Ilona oli miehen seurassa! Tessa ei ehtinyt tehdä mitään, kun Ilona jo huomasi systerinsä ja sanoi jotakin miehelle. Mies kääntyi hymyillen Tessaa kohti ja heilautti kättään. Ilona ja mies lähtivät tulemaan Tessaa kohti.
"Tessa hei! Mä en tiennytkään että sä olit tullut tänne! Tässä on Perttu, meidän naapuri, ja Perttu, tässä on mun ihana siskoni Tessa", Ilona esitteli innoissaan. Perttu ja Tessa kättelivät. Tessa mietti, miten ihmeessä Ilona oli tuollaiseen mieheen tutustunut... Ilona näytti iloiselta ja viihtyi selvästi Pertun seurassa. "Sä näytät väsyneeltä", Ilona sanoi siskolleen. "Joo, mä olen ollut täällä jo jonkun aikaa niin vähän alkoi väsyttää. Mä voisin lähteä pikkuhiljaa kotiin päin", Tessa sanoi ja lähti hyvästeltyään siskonsa ja Pertun.
"Sori, Tessalla oli varmaan huono päivä tai jotain. Ei se yleensä ole tuommoinen tylsän ja väsyneen oloinen", Ilona sanoi Pertulle. "Ei sun sitä tarvi pyydellä anteeksi", Perttu vastasi. He katselivat jonkun aikaa toisiaan, ja sitten äkkiarvaamatta Perttu veti Ilonan lähelleen ja antoi hänelle pienen pusun. Ilona oli häkeltynyt, mutta oli nauttinut siitä.. "Mä pidän susta paljon, Ilona", Perttu sanoi. Ilona halasi Perttua ja pian he suutelivatkin kunnolla.
Tessa makasi sohvalla ja yritti katsella televisiota. Taas yksi tyhjä päivä! Ei mitään järkeä. Miksei Tessa olisi voinut tavata Perttua ennemmin kuin siskonsa?! Perttu olisi ulkonäkönsä puolesta Tessan unelmamies... Ulko-ovi avautui. Tessa hiljensi tv:n ääniä ja kuunteli. "Mulla oli tosi kiva ilta", kuului Ilonan ääni. "Niin mullakin, sun seurassa on tosi hauskaa", kuului miehen ääni. Tessa arvasi että se oli Perttu. Meni muutama sekunti ja sitten kuului "heihei":t. Tessa irvisti ja esitti nukkuvaa kun Ilonan askeleet tulivat olohuonetta kohti. "Tessaaa! Tes.." Ilona huomasi siskonsa "nukkuvan" ja sulki heti suunsa. Hän mietti hetken, meni huoneeseensa ja alkoi haaveilla Pertusta...
Tessa nousi varmistuessaan siitä että hänen siskonsa oli omassa huoneessaan. Häntä harmitti. Elämä ei mennyt niinkuin hän olisi halunnut. Hän mietti hetken ja meni sitten puhelimen luokse ja soitti eräälle uudelle tuttavuudelleen, Lari Hietaselle.
Ilona oli onnessaan. Hän oli viettänyt ihanan illan Pertun kanssa. Ilona makasi sängyllään pieni hymynkare huulillaan, kunnes lopulta nukahti siihen.
Alakerrassa Tessa teki tuttavuutta Larin kanssa, joka ei ollut Tessan unelmamies mutta jotenkin tavoitteita piti toteuttaa...

Sori, tuli tylsä tarina.. :P

2

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dark-Mew

      Hyvä tarina, jatka! :D

    • Kummajainen.

      Jatka, jookojooko?`:>

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1541
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1245
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1198
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      176
      979
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      978
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      974
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      862
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      824
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      764
    Aihe