Juoppo isä

elämäní on pilalla

Iskä juo joka vkl ja välillä arkenakin! Sitte se haukkuu äitini äitiä huoraks ja vaikka mikskä! Se huudattaa musiikkia ja tappelee äitin kanssa.. Haluaisin että ne erois,mutta en tíiä tapahtuuko se :( en jaksa enää! mitä teen?

44

3185

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluaisin

      todella tietää sen. Jos olet vaikkapa 16, voit aivan hyvin muuttaa kotoolta. Minä itse ainakin tekisin tuossa tilanteessa niin.

      • mä vaa..

        nii että ei kotoa muuttaminen onnistu :(


      • Anonyymi

        Joillekin skinheadeille on ominaista avoin suvaitsemattomuus, poliittinen rasismi sekä näkemys ongelmien ratkaisemisesta väkivallan avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin skinheadeille on ominaista avoin suvaitsemattomuus, poliittinen rasismi sekä näkemys ongelmien ratkaisemisesta väkivallan avulla.

        Joillekin debiileille on ominaista, että uskovat kaiken paskan mitä joku hörhö nettiin kirjoittaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin debiileille on ominaista, että uskovat kaiken paskan mitä joku hörhö nettiin kirjoittaa. :)

        Peter Marks joutui Kellokosken mielisairaalaan M3 lähetteellä. Jokainen voi varmaan arvioida juttujen tason luotettavuuden.


      • Anonyymi

    • sympatiat

      Mulla on ihan sama tilanne. Iskä juo lähes joka päivä eikä kestäis enää yhtään. Se kun ei oo niitä kivoimpia juoppoja... Oon jo 19 vuotias ja oon juuttunu kotiin asumaan ja kärsimään. En tiiä mikä vaivaa ku ei jaksa muuttaa... Mut kannattaa tosiaan harkita tota muuttamista jos vaan on ikää sen verran. Meinasin tässä kuussa muuttaa mut iskä sai hepulin ja nyt harmittaa ku perusin koko jutun.

      • -----

        viekää ne kirkkoon. rukousiltaan. jeesus pelastaa. ihan oikeesti!


      • Lö,
        ----- kirjoitti:

        viekää ne kirkkoon. rukousiltaan. jeesus pelastaa. ihan oikeesti!

        LOL xD


      • ;) ;)
        Lö, kirjoitti:

        LOL xD

        On se jännä mitenkä oikea usko saa tunteet pintaan..


      • Anonyymi
        ----- kirjoitti:

        viekää ne kirkkoon. rukousiltaan. jeesus pelastaa. ihan oikeesti!

        Uskonnollinen kokemus vai psykiatrinen oire?


    • minä vain

      moi.
      Halusin vain kirjottaa, että tiedän miltä tuntuu. Isäni juo myös paljon. se one yhden tai kaksi iltaa selvin päiväin viikossa.Olen tämän vuoden lopussa 18 ja haluan todellakin muuttaa pois. Uskon että se auttaa, vaikka en haluaisi jätää äitiäni yksin isäni kanssa, mutta äitini ei uskalla erota koska isäni on monta kertaa uhannut tappaa itsensä. Se tekee tästä niin vaikeaa kun sillon kun se on selvin päin se on ihan hyvä tyyppi, ja sentään mun isä!
      Sun kannttaa kertoo vanhemmilles ja ainakin isälles miltä susta tuntuu, ja kysyy jos voisit muuttaa pois. Voi olla että se ei auta mitään (niin kuin mun tilanteessa), mutta se voi hillitä isäs juomista kun osotat..
      ei tästä taida olla nyt mitään apua sulle, mutta muista se että se on varmaan ihan jees tyyppi, mutta ei voi oikeesti juomiselleen mitään.
      Mä oon huomannu monta kertaa,että se on yrittänyt vähentää mutta ei oikeesti pysty siihen! Mut usko mua kun sanon että tiedän miten vaikeeta se on olla sen puolella tai tetää mitä se ajattelee kun se o njuonut!
      mutta tsemmpiä!

      • mä kans

        joo,oon ihan samaa mieltä kun sä, "minä vain"!
        mä vaan oon niin pelkuri,et en uskalla kertoo kellekkää! ja pelkään et jos äiti saa tietää ni ne eroo :(


    • jenna

      Tiedän miltä tuntuu.. Mun isä on alkoholisti ja hän on käynyt huorissa 13 vuotta. Olen itte 17.. Vanhemmat eros ku olin 14.. JA se autto ja paljon.
      Elämä muuuttus heti..

      Neuvoksi, juttele äitisi kanssa. Sano suoraan miltä susta tuntuu. älä säästä tunteita.

      Jaksamisia sulle.. =)

      • mä vaan..

        nii en oo varma et onks toi sama nimimerkki ku ekassa viestissä mut oon se sama tyyppi :)..
        seuraavan kerran ku se juo (varmaa perjantaina) nii sanon äitille et haluun että ne eroaa! Yritän jaksaa,jaksakaa tekin keillä on sama tai vielä pahempi tilanne =)


    • soikku86

      siitä on monta vuotta ku olin ite samassa tilanteessa. isä oli alkoholisti, pilleristi ja narkomaani, väkivaltanen. mä jaksoin koulun avulla, keskiarvo oli yli ysi. Mun selviäminen alko kouluterveydenhoitajasta, sitä kautta sain ammattiauttajan apua, mikä ei tosiaankaan oo mikään sellanen juttu mitä täytyy hävetä tai kammoksua. Et uskokkaan kuinka moni nuori siellä käy, usein vielä "pienemmistä" syistä mut yhtä kaikki mieltä painavista. Mun kavereista tiesi tasan yks mun ongelmista, eikä juttu koskaan levinny. Älä missään nimessä ala aikuiseks omille vanhemmilles, se tie on raskas ja pirun vaikee päästä eroon. Pidä kiinni oikeudestas lapsuuteen. sä et voi vaikuttaa isäs elämään, niin tyhmältä ku se kuulostaaki. Jos isäs ei lakkaa juomasta vaikka kuinka sitä pyytäisit, älä syytä ittees. siitä ei oo vastuus kukaan muu ku asianosanen itse. Kerro porukoilles miltä susta tuntuu, jos se ei vaikuta isään nii ainaki äitiin. Oma äitini hääsi isän pois sen jälkeen ku sanoin että muutan enon luo asumaan jos isä ei lähde, ota tai jätä. olin sillon 13 tai 14. Loppujen lopuks se tehos. tässä asiassa täytyy ajatella omaa jaksamista ja kestämistä, ei sitä et äiti tai isa ei jaksa jos lähden. Mun isäni kuoli kolme vuotta sitten, mutta muistan vieläki aika eloisasti ne yöt ku kuuntelin riitelemistä ja tavaroiden rikkomista paniikissa yöllä peiton alla. sitä ei tarvii eikä voi kestää. anna itelles lupa olla "heikko" ja hae apua. vaikka nyt ei tuntuis siltä että masentaa, nii ne tunteet voi tulla myöhemmin. mitä nopeemmin niitä alat käsitellä, sitä nopeemmin myös selviät. Voimia! Muistat vaa, että et oo yksin asian kanssa eikä sun tarviikka olla.

      • YKSITYINEN IHMINEN

        MINUN ENT VANHEMMAT OVAT JUOPPOJA


      • Anonyymi

        Ihan hullun puuhaa.


      • Anonyymi

        Oksettava tyyppi kaiken kaikkiaan.


      • Anonyymi

        Nämä viinaan menevät vanhemmat ei ymmärrä miten se vaikuttaa lapsiin, ja ennekaikkea on niin että lapsuus ei tule uusintana se on vaan kerran ja senkin haluavat monet vanhemmat pilata omilta lapsiltaan .
        Jos hommaa lapsia niin niille pitää antaa turvallinen koti jossa ei tartte pelätä viinan aiheuttamia asioita ja väkivaltaa.
        Lasten tulee hakea apua näissä tapauksissa eikä jäädä passiivisesti katselemaan juomista .


      • Anonyymi

        Varmaan oli syönyt salaa omaa kakkaa ja hengitteli sitä sinua päin, jotta jouduit maistelemaan hänen kakka-atomeita. KGB käsikirjasta niksi. Etkö osannut torjua kakka-atomihyökkäystä? Voi että.


    • VAN HA MIES

      MINUN ISKÄ ON 2012 VUODEN ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLIÖ

    • -WEE-

      Juoppo isä sai tarpeekseen juomisesta.... Lapset ja Vaimo huomauttivat kerta toisensa jälkeen Isän juomisesta.
      Vuosien juomisen jälkeen Isä viimein ymmärsi mennä AA-Ryhmään ja hissukseen
      alkoi raitistua.
      Mukavampaa on elämä, kiitos vaimolle sekä lapsille tuesta. Meitsi dokaa nykyisin lähinnä ananasmehua =DD

    • Sasstunt

      Tiedän itse myös tunteen. Itse olen 14-vuotias ja isäni juo joka ikinen päivä. Joskus johtaa myös riitoihin.. en voi enää avautua edes isälleni mistään, pidän häntä vain täydellisenä kusipäänä, mutta ei häntä vihatakkaan voi, onhan hän isäni.

      • Anonyymi

        Olin 11-vuotias Kun minut raiskattiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin 11-vuotias Kun minut raiskattiin.

        Olen pahoillani Peter Marks, että sinulle kävi noin. Kylähullu laittoi pippelin peppuusi omassa kodissasi. Sitten äiti heitti raiskatun reppanan ulos kodistaan. Surullista. Mutta myös aika hassua.


    • Paska elämä

      Mä olen 12v poika jonka isä juo aina 3kk-1v välein ja sitten yritän saada sitä raitis tuun se vaan huuta mulle.Sitten käskee äidin ostaa sille kaljaa tai viinaa.Ja sitten vast lopettaa kun rahat loppuu se juo kaikki.Sitten mä itken joka päivä.Selvin päin se on muka mut juopuneena se on kauhee.Ja äiti on vie mielisairas!Niin elikkä elän ilman hyviä vanhempia.Ja sitten se menee juopotteleen jonkun mitättömän asian takia.Sit se soittaa musiikkia täysil ja kutsuu kännikaverit mukaan.Joo tosi kivaa mul!

    • kuusvuotmenijo!

      lohtua on se, että nykyään poika on tarpeeksi vanha muuttamaan :) hänen pitäisi olla ainakin 18

    • metalliturpa

      Oma isänikin on alkoholisti, ja vanhemmat eronneet sen seurauksena. isäni pahoinpidellyt mua viinapäissää.

      Olen pahoillani että jotkut joutuvat kärsimään vanhempien alkoholin käytöstä...
      onneksi en asu enään kotona!

      • Anonyymi

        Nussi nuorta siskoani tiukkoihin paikkoihin, joka viikonloppu.


    • 10-9?

      Mun iskä oli juoppo, ja yritti tappaa äitin ja mut.... Mutta sitten muutin mun vanhimman veljen kanssa pois ja mun veli otti mun huoltajuuden itelleen. Äiti tappo ittensä ja iskä, no iskästä en oo kuullu sitten 2009 vuoden jälkee...... Että, koita pysyä vahvana! Ja meen juttelemaa vaikka jollekki kuraattorille tai jotaki, sä pystyt siihe.

      • Anonyymi

        Vanha lutka teki siis itsarin.

        Juoppolalli (faijasi) nai siskoasi.

        Itse katselit ja runkkasit.

        Tavallinen viikonloppu.


    • hxhgsxjkszkisd

      mullakin oli juoppo isä mut sit se lopetti kun mun isosisko painosti sitä hoitoon ja nyt se ei enään juo yhtään

      • Anonyymi

        Hakkasi ja raiskasi joka viikonloppu.

        Peppuun laittoi peniksen.

        Aluksi sattui sitten totuin.


    • ahdistunut1

      Olen 16v tyttö ja isäni on juoppo. Haluaisin kovasti että vanhempani eroaisivat, mutta ei se kuulemma onnistu. En tiedä että kenelle pitäisi puhua kun kukaan ei tunnu ottavan tosissaan tuskaani! Vastatkaa pliis jotain, niin tiedän että en ole yksin...

      • Anonyymi

        Minunkin faija raiskaa minua aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin faija raiskaa minua aina.

        Aika tuttu tarina. Suurin osa tulee raiskatuksi kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin faija raiskaa minua aina.

        Faija osti dildon minulle lahjaksi. Saan ihania orgasmeja.

        Ei haittaa faija ottaa minua peppuun joka viikonloppu. Puhdas peppu naintia varten.

        Normaali 16-vuotiaan viikonloppu.

        Faija aina kehui tiukka peppu kelpaa varmasti muillekkin. Spermainen peppu siihen tottuu.


    • Simpanssi

      Meillä sama tilanne väkivaltaa, alkoholia..... Itse menen aina autotalliin piiloon kun isä uhkaa hakata/tappaa mut onneks se on käyny terapiassa ja alkoholi vähentyny 50%. Ennen kontrolli lähti täysin käsistä kun ei osattu säännöstellä viinan käyttöä. Onneksi Isoveljeltä meni hermo ja se anto iskälle turpiin ja pakotti sen hoitoon.


      Muuten kyllä mukava mies tosiaan mutta välillä huumeiden/alkoholin käyttö menee liiallisuuksiin. Sai 1,5 vuoden tuomion huumeista ja olemme käyneet sosiaaliturvatoimistossa. Katsotaan mitä taphtuu kun faija tulee kotiin...???

      • Anonyymi

        Delirium tremens (usein myös juoppohulluus)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delirium tremens (usein myös juoppohulluus)

        Juoppolalli faija raiskaa kavereitani, joka viikonloppu.
        Aloin tuomaan kavereitani kotiini, jotta faija saa panna kunnolla. Niin vaan on mulkku 12-vuotiaiden pepussa.


      • Anonyymi

        On ihmisiä joiden ei pitäisi juoda tippaakaan alkoholia. En ole koskaan ymmärtänyt näitä ” riippuvaisia” kun ei edes omien lasten hyvinvointi ole heille tärkeä mitenkään. Miksi sellaiset hankkii lapsia yleensä ollenkaan, tänne kärsimään ja katselemaan heidän toilauksia .
        Aikuisia muka ollaan ja annetaan lapselle ”miehen mallia” juomalla .
        Lapsen pelkotilat tulevat usein esille koulussakin eri muodoissa , mutta isälle on vaan pääasia kun saa alkoholia ,


    • Anonyymi

      Piotr Marko Lehtosen tarina.

      Juoppo isä joi itsensä hengiltä.

      Piotr raiskattiin omassa kotoa.

      Koulukiusattiin.

      Yritti manipuloida ja yllyttää muita rikoksiin.

      Sai itse teräaseen hallussapidosta tuomion.

      Armeijan jälkeen luuli olevansa joku sotilas, mutta perus narkki läpsi päähän. Piotr manipuloi tyttöystävänsä isän hanttimieheksi kostoreissulle. Tämä hanttimies hakattiin ja Piotr juoksi pakoon poliisin syliin.

      Piotr sai raiskattuna, kiusattuna ja narkin nolaamana alemmuuskompleksin. Tästä alkoi pullistelu.

      Jatkuva pullistelu päättyi lopulta ampuma-aserikoksiin ja Kellokosken psykiatrisen sairaalaan tahdonvastaiseen hoitojaksoon. Omat sukulaiset ja ystävät ilmiantoivat Piotrin.

      Piotr vaihtoi nimensä Peter Marksiksi.

    • Anonyymi

      Normi suomalainen meno. Itse olen samaa kokenut. Traumat tuli ulos 60 vuotiaana ja nyt en apua saa mistään. On tämä niin paska maa.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe