juoppojen kokkareita

taas se alkaa

Karmeaa kateltavaa ku keski-iän ylittäneet ylipainoiset akat ja ukot naurettavissa jonkun vitun itsekeksimän kerhon nahkaliiveissään örisevät sikahumalassa kokoontumisajossa "mullon jo kolmas pyörä ja mää se oon ajanu tuhansia kilometrejä ruattissaki"
Suksikaa vittuun ja keksikää itsellenne sopivampaa tekemistä esim. kävelette golf mailan kanssa pellolla.

9

2952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motoristimiäs

      Kyllä kai se sieppaa , jos ei omista mopoa ..
      taidat olla ite niitä golffikärryn tuuppaajia?

      Itse asiassa viime syksynä eräässä kokoontumisajossa tuli kyllä mieleen vähän samantapaisia ajatuksia , kun kattelin sitä touhua .. et voishan tuota vähemmänki pulloja kallistella .. no mut suotakoon se heille ..
      Onhan toki motoristeja , jotka osaavat ottaa hillitymmin ..

    • Monenlaista

      Jos ahdistaa muiden tekemiset niin ei kannata mennä sellaisiin paikkoihin. Sinulle on ihan omat kokkareet 4-6.8. Keuruulla. Pysy poissa ralleista joissa käytetään alkoholia jos se on niin vaikeaa.

    • niin jää

      kotiin. Minusta ainakin on fiksumpaa kerääntyä jonnekin keskelle metsää örveltämään kuin tehdä se keskellä kaupunkia. Eivät mummot pelästy.

    • järkeä!!

      Joku järki pitäis olla. En tajua miten moottoripyöräily ja ylenpalttinen alkoholilla läträily muka sopii yhteen?
      Toivottavasti Poliiseja on puhalluttamassa jokaisen kokkarin jälkeen.

      • Jukka

        Pitkän tauon jälkeen kävin viime Kontiossa, kun oli vielä lähes naapurissa. Ja se touhu oli lähes vailla järkeä. Suuri osa porukasta örvelsi kännissä pitkin metsää. Olutteltta oli ja näköjään vain siksi, että sitä saataisiin myytyä tuhansia litroja. Tunsin itseni tyhmäksi, kun ihan maksua vastaan olin vapaaehtoisesti sellaiseen tilaisuuteen mennyt. No, poistuin vähin äänin la-iltapäivällä...


      • niinpä niin

        ...poliiseja puhalluttamassa vähän matkan päässä ;-) Siksi kannattaakin mitata tilanne ennenkuin poistuu kokkareista - järjestäjien puhallutuspisteessä. Ja näinhän ne tekeekin...


    • allmyloving

      Juuh, ei tartte vaivautua tulemaan. Vituttaa kattella herra ties mitä bemarikuskeja ku syljeskelee selvinpäin. Jep, ei nähdä ensi kesänä! En ainakaan muista nähneeni!

      Huomauttaisin, että kyllä sitä sunnuntaina ehtii aina ootella, että se ajokuntokin sieltä tulee. Ei kai tommosissa kukaan oikeasti selvinpäin voi olla?

      • Tayana

        Eikö sitä elämää kestä selvinpäin. Kummallinen "kulttuuri" täällä suomessa, kun aina pitää ne kaljapullot ja-tölkit olla kuvioissa.

        Kokeilkaa joskus olut-riippuvaiset, kuinka kivaa on aidosti selvinpäin.

        Hävettää suomalaiset juopot.


    • meikattu

      ..jos siihen kuuluu motoristin elämä niin ole sinä hiljaa ja työnnä niitä golfkärryjä ihan yksinäs selvinpäin..on varmaan ihan sika hauskaa.Ja ei taaskaan tarvitse yleistää,ei kaikki ryyppää ja ole keski-ikäisiä ja kuulu johonkin kerhoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe