Minulla on valkoinen sylinterin muotoinen Helsinki-aiheinen maljakko joka kuvaa satamaa. Maljakossa on mustalla kuvitettu satamamaisema seka siina nakyy Tuomiokirkko ja Uspenskin katedraali. Maljakon sivussa lukee Helsinki - Helsingfors
Leima pohjassa on: 'Arabia Made in Finland' kirjoitettuna kaunokirjoituksella kahdella rivilla.
Olen itse siina luulossa etta kysymyksessa on 1900-1917 Arabian merkki vaikkakaan sana Arabia ei ole alleviivattu.
Kuulostaako tutulta? Kuka voisi auttaa? Minulla on myos digikuva sanotusta leimasta.
Auttakaa hyvat ihmiset!!!
Lissa
4
970
Vastaukset
- kertoo
ei muutakuin pytty kainaloon ja antiikkikauppaan kysymään.
- Lissa
Heips,
Kiitos vastauksesta. Niinhan se olisi helppo mutta asun Teksasissa...
- MsX
Taisin nähdäkin kyseisen maljakon kansainvälisillä markkinoilla =).
Maljakko ei ole vuosisadan alusta - se on 1960-luvun tuotantoa. - vicia
Hei,
Arabian museon sivuilta
http://www.arabianmuseo.fi/ löytyy paljon mielenkiintoista ja mm leimalista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956