Minulla on valkoinen sylinterin muotoinen Helsinki-aiheinen maljakko joka kuvaa satamaa. Maljakossa on mustalla kuvitettu satamamaisema seka siina nakyy Tuomiokirkko ja Uspenskin katedraali. Maljakon sivussa lukee Helsinki - Helsingfors
Leima pohjassa on: 'Arabia Made in Finland' kirjoitettuna kaunokirjoituksella kahdella rivilla.
Olen itse siina luulossa etta kysymyksessa on 1900-1917 Arabian merkki vaikkakaan sana Arabia ei ole alleviivattu.
Kuulostaako tutulta? Kuka voisi auttaa? Minulla on myos digikuva sanotusta leimasta.
Auttakaa hyvat ihmiset!!!
Lissa
4
972
Vastaukset
- kertoo
ei muutakuin pytty kainaloon ja antiikkikauppaan kysymään.
- Lissa
Heips,
Kiitos vastauksesta. Niinhan se olisi helppo mutta asun Teksasissa...
- MsX
Taisin nähdäkin kyseisen maljakon kansainvälisillä markkinoilla =).
Maljakko ei ole vuosisadan alusta - se on 1960-luvun tuotantoa. - vicia
Hei,
Arabian museon sivuilta
http://www.arabianmuseo.fi/ löytyy paljon mielenkiintoista ja mm leimalista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992065Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881876Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3271696Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht911231- 311227
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651052- 511047
- 581028