Olis tarkoitus antaa pilkkijälle kaiku lahjaksi.
Miltä sivuilta sais tieto ko välineistä ml. hinnat ?
Kaiku
4
3854
Vastaukset
- jepjep
www.Lintu75.vuodatus.net
- JepJep
siis tuolta:
http://www.ostokset.fi/ps.php
;) - kannettava kaiku
paras, jossa teleskooppi varsi anturille kuten Bottom Line Fishin buddy 1200:ssa. Halvempi versio ilman teleskooppivartta on Fishing buddy 1101. Jos pilkkijä onkii siikoja on sivukeila verraton apu, se on 1200:ssa ei 1101:ssa. Siksi 1200 on monipuolisempi vaikka on kalliimpikin, laatu on molemmissa yhtä hyvä. On muitakin merkkejä, mutta mulla ei ole kokemuksia niistä. Fishing buddyt ovat osoittautuneet käteviksi juuri pilkinnässä myöskin kesäkalastuksessa verkkokalastuksesta lähtien.
- lahjaksi
tak, tak
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948529
- 926565
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636399Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345081Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo603907- 493401
- 503325
- 512992
- 562892
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512866