The Godfather ongelma

Anonymous

Ostin kyseisen pelin ja nyt heti alkutehtävissä olen ihan hölmössä ongelma tilanteessa.

Miten pääsen autosta ulos? kaikki kontrollit näpytellyt läpi ja muuttanutkin kontrolleja valikosta,mutta ei.Jos joku tietäisi millä näppäimellä pääsee autosta ulos default asetuksilla niin olisin kiitollinen? Muuten olenkin ostanut pelin ihan turhaan ja se jää pelaamatta näin tyhmän ongelman takia.

48

27087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      välilyönti... ja mitä ostamiseen tulee ni toi ongelma on godfatherin crackis että jos koitat pelata jollain nocd crackil tms... ni ei onnistu originaali exellä toimii...

      • Anonymous

        Sain ongelman ratkaistua,nyt tulee välilyönnistä ulos autosta.


      • sss
        Anonymous kirjoitti:

        Sain ongelman ratkaistua,nyt tulee välilyönnistä ulos autosta.

        mulla sama ongelma millä sait selville?


      • Anonymous
        sss kirjoitti:

        mulla sama ongelma millä sait selville?

        Terve!

        Jos annat vaikka sähköpostiosoitteesi,niin voin kertoa yksityiskohtaisesti miten homma tapahtuu.


      • hande
        Anonymous kirjoitti:

        Terve!

        Jos annat vaikka sähköpostiosoitteesi,niin voin kertoa yksityiskohtaisesti miten homma tapahtuu.

        Joo jos voisit laittaa mullekkin kun en saa sitä äijää pihalle.


      • ppp
        hande kirjoitti:

        Joo jos voisit laittaa mullekkin kun en saa sitä äijää pihalle.

        jos joku viitsisi laittaa mullekkin tarkat ohjeet kuinka saa poltetun godfatherin toimimaan kunnolla olisin todella kiitollinen


      • rutsi
        Anonymous kirjoitti:

        Sain ongelman ratkaistua,nyt tulee välilyönnistä ulos autosta.

        kerrotko mullekkin miten onnistuit???


      • töttöröpää
        Anonymous kirjoitti:

        Terve!

        Jos annat vaikka sähköpostiosoitteesi,niin voin kertoa yksityiskohtaisesti miten homma tapahtuu.

        niin jotta voisitko minullekkikin mailata ohjeet ku hermot palaa ite kelläki ku ei pääse autosta pois... eli jos viitit niin [email protected]. huomaa kaksi alaviivaa :)


      • "uuno"
        Anonymous kirjoitti:

        Sain ongelman ratkaistua,nyt tulee välilyönnistä ulos autosta.

        tarviin kans apuu tos godfatheris... hain pelin netist, ja toimii muute iha hyvi mut en pääse ulos autost?? mitä teen?? vastaukset osoitteeseen: [email protected]


      • miku
        Anonymous kirjoitti:

        Terve!

        Jos annat vaikka sähköpostiosoitteesi,niin voin kertoa yksityiskohtaisesti miten homma tapahtuu.

        Voisitko kertoa miten sait toimimaan ton autosta ulos [email protected]


      • hermmot mennyt
        Anonymous kirjoitti:

        Sain ongelman ratkaistua,nyt tulee välilyönnistä ulos autosta.

        laitoin jo kaksi kertaa sen pelin uudestaan ja ei autta yhtään mua...äärr epätovoinen


      • alepole86
        Anonymous kirjoitti:

        Sain ongelman ratkaistua,nyt tulee välilyönnistä ulos autosta.

        en pääse ulos autosta:( voitko laittaa mullekkin mailiin


    • hande

      jos viittit niin lähetä mullekkin

    • sss

      miksei sitä ohjetta voi täällä antaa,onko se joku salaisuus??

      • Anonymous

        Tuolta sivulta itse sain ongelmaan ratkaisun.Ensimmäinen sääntö on käyttää pelin alkuperäistä .exe tiedostoa ei korvattua.

        http://m1008.gamecopyworld.com/games/pc_godfather.shtml

        The Godfather [ENGLISH] No-DVD/Fixed Image #1:

        Tuolta sivulta, tuolla yllä olevan otsikon alta löytyy ratkaisu ja ohjeet miten homma tehdään.

        Kysykää jos voin vielä jotenkin selventää asiaa.Mutta en mielellään kirjoittele täällä palstalla laittomuuksia,sen takia sähköposti kun voi silloin tarkemmin kertoa.


      • hande
        Anonymous kirjoitti:

        Tuolta sivulta itse sain ongelmaan ratkaisun.Ensimmäinen sääntö on käyttää pelin alkuperäistä .exe tiedostoa ei korvattua.

        http://m1008.gamecopyworld.com/games/pc_godfather.shtml

        The Godfather [ENGLISH] No-DVD/Fixed Image #1:

        Tuolta sivulta, tuolla yllä olevan otsikon alta löytyy ratkaisu ja ohjeet miten homma tehdään.

        Kysykää jos voin vielä jotenkin selventää asiaa.Mutta en mielellään kirjoittele täällä palstalla laittomuuksia,sen takia sähköposti kun voi silloin tarkemmin kertoa.

        mihin se crackki pitää kopioida jos sitä ei kerta saa laittaa siihen alkuperäisen päälle.


      • Anonymous
        hande kirjoitti:

        mihin se crackki pitää kopioida jos sitä ei kerta saa laittaa siihen alkuperäisen päälle.

        Sitä crackkiä ei kopioida ollenkaan koska se just aiheuttaa tuon ongelman ettei pääse autosta ulos,pitää olla puhtaasti alkuperäinen .exe.Tuolla sivullakin lukee seuraava teksti:

        This Fixed EXE does not work properly. There are issues with the controls and getting out of cars!

        Tuon takia pitää käyttää imagea,eli ladata image kyseisestä linkistä jonka annoin ja käyttää winrar ohjelmaa jotta sen voi purkaa,image mountataan daemon toolsiin.

        Ennen kuin alkaa pelaamaan pitää olla daemon tools ohjelma auki ja image sinne mountattuna ja tämän ohjelman lisäksi pitää myös olla auki Image Tools SD4Hide ohjelma jonka saa myös ladattua kyseisestä linkistä ja saman otsikon alta jonka annoin.Jos tämä toinen ohjelma ei ole päällä joudut blaclistille josta seuraa se ettet enää voi pelata peliä.


      • hande
        Anonymous kirjoitti:

        Sitä crackkiä ei kopioida ollenkaan koska se just aiheuttaa tuon ongelman ettei pääse autosta ulos,pitää olla puhtaasti alkuperäinen .exe.Tuolla sivullakin lukee seuraava teksti:

        This Fixed EXE does not work properly. There are issues with the controls and getting out of cars!

        Tuon takia pitää käyttää imagea,eli ladata image kyseisestä linkistä jonka annoin ja käyttää winrar ohjelmaa jotta sen voi purkaa,image mountataan daemon toolsiin.

        Ennen kuin alkaa pelaamaan pitää olla daemon tools ohjelma auki ja image sinne mountattuna ja tämän ohjelman lisäksi pitää myös olla auki Image Tools SD4Hide ohjelma jonka saa myös ladattua kyseisestä linkistä ja saman otsikon alta jonka annoin.Jos tämä toinen ohjelma ei ole päällä joudut blaclistille josta seuraa se ettet enää voi pelata peliä.

        niin ku se alkuperäinen pikakuvake ei suostu aukasemaan sitä peliä ku se vaan alkaa herjaamaan jotain virhettä mut se toinen antaa aukasta mut se ei pääse vielkään autosta ulos


      • hande
        Anonymous kirjoitti:

        Sitä crackkiä ei kopioida ollenkaan koska se just aiheuttaa tuon ongelman ettei pääse autosta ulos,pitää olla puhtaasti alkuperäinen .exe.Tuolla sivullakin lukee seuraava teksti:

        This Fixed EXE does not work properly. There are issues with the controls and getting out of cars!

        Tuon takia pitää käyttää imagea,eli ladata image kyseisestä linkistä jonka annoin ja käyttää winrar ohjelmaa jotta sen voi purkaa,image mountataan daemon toolsiin.

        Ennen kuin alkaa pelaamaan pitää olla daemon tools ohjelma auki ja image sinne mountattuna ja tämän ohjelman lisäksi pitää myös olla auki Image Tools SD4Hide ohjelma jonka saa myös ladattua kyseisestä linkistä ja saman otsikon alta jonka annoin.Jos tämä toinen ohjelma ei ole päällä joudut blaclistille josta seuraa se ettet enää voi pelata peliä.

        voiko sille enään mitään jos joutuu blacklistille


      • ssss :)
        hande kirjoitti:

        voiko sille enään mitään jos joutuu blacklistille

        sain toimimaan eli aukaisen imagen toolsissa sielä on samalainen pikakuvake kun alkuperäisessä..
        kiitos paljon neuvoista!!!


      • ...........
        ssss :) kirjoitti:

        sain toimimaan eli aukaisen imagen toolsissa sielä on samalainen pikakuvake kun alkuperäisessä..
        kiitos paljon neuvoista!!!

        poijat täällä vasta tappelee että saa laittoman pelin toimimaan kun itse olen jo mennyt koko paskan läpi... alussa ihan hauska kokemus mutta loppua kohden puuduttavan samanlainen ja ajaminen on perseestä... kaiken kaikkiaan helppo ku oppii niksit.


      • bodari
        ........... kirjoitti:

        poijat täällä vasta tappelee että saa laittoman pelin toimimaan kun itse olen jo mennyt koko paskan läpi... alussa ihan hauska kokemus mutta loppua kohden puuduttavan samanlainen ja ajaminen on perseestä... kaiken kaikkiaan helppo ku oppii niksit.

        jos olet mennyt läpi koko pelin niin kuinka saa ostettua vaatteita/autoja ja miks vaikka olen kaikki safehouset ostanut niin miksi mulla lukee objectivessa että purchase all safehouses.olisin kiitollinen jos saisin tietää tämän.niin ja vielä se että kuinka kaikki teloitustyylit ansaitaan.nämä kolme asiaa kun ratkeisi niin mä pääsisin pelin läpi.


      • jotain...
        bodari kirjoitti:

        jos olet mennyt läpi koko pelin niin kuinka saa ostettua vaatteita/autoja ja miks vaikka olen kaikki safehouset ostanut niin miksi mulla lukee objectivessa että purchase all safehouses.olisin kiitollinen jos saisin tietää tämän.niin ja vielä se että kuinka kaikki teloitustyylit ansaitaan.nämä kolme asiaa kun ratkeisi niin mä pääsisin pelin läpi.

        autoja en ole saanut ostettuu mut nuita vaatteita saa siitä missä ladataan peli ni siinä save listan alapuolella on edit... Läpi pelaamisella tarkoitin nyt lähinnä tarinaa nuo save houset, filmirullat ja kassakaapit on osa viel hakuses... mut tuolla on noi execution stylesit tosin en itse tarvinu jeesiä ku yhen kans... Suht helppoja ja tulee kuin puoli vahingossa...

        http://boards.ign.com/godfather/b8148/113524105/p1/?13


      • Anonymous
        hande kirjoitti:

        niin ku se alkuperäinen pikakuvake ei suostu aukasemaan sitä peliä ku se vaan alkaa herjaamaan jotain virhettä mut se toinen antaa aukasta mut se ei pääse vielkään autosta ulos

        Käytäthän alkuperäistä .exe tiedostoa? ei crakättyä.Onhan siulla SD4Hide ohjelma ja Daemon tools ohjelma?

        Ennen kuin klikkaat pelin käyntiin sen pikakuvakkeesta,daemon toolsiin pitää olla mountattuna se image ja ennen kaikkea SD4Hide ohjelma pitää olla auki restore tilassa ja vasta sen jälkeen voit klikata pelin auki.


      • ---------------------------
        jotain... kirjoitti:

        autoja en ole saanut ostettuu mut nuita vaatteita saa siitä missä ladataan peli ni siinä save listan alapuolella on edit... Läpi pelaamisella tarkoitin nyt lähinnä tarinaa nuo save houset, filmirullat ja kassakaapit on osa viel hakuses... mut tuolla on noi execution stylesit tosin en itse tarvinu jeesiä ku yhen kans... Suht helppoja ja tulee kuin puoli vahingossa...

        http://boards.ign.com/godfather/b8148/113524105/p1/?13

        miten saada kassakaappi ja kassa auki,ja onko siinä jotain muuta ostettavaa kuin taloja?minä olen kerännyt suojelurahaa ja miten saada tuhlattua rahaa?


      • .........
        --------------------------- kirjoitti:

        miten saada kassakaappi ja kassa auki,ja onko siinä jotain muuta ostettavaa kuin taloja?minä olen kerännyt suojelurahaa ja miten saada tuhlattua rahaa?

        kassa aukeaa vaikka parilla nyrkin iskulla ja kassakaapit ja pankkiholvit aukeaa dynamiitilla... ne erikoisaseet voit ostaa tosin kallein tais olla 500 000 eli löytyy kartalta niiltä asemyyjiltä millä on aseen kuva ja kaks tai kolme tähteä...


      • Jaakko
        Anonymous kirjoitti:

        Käytäthän alkuperäistä .exe tiedostoa? ei crakättyä.Onhan siulla SD4Hide ohjelma ja Daemon tools ohjelma?

        Ennen kuin klikkaat pelin käyntiin sen pikakuvakkeesta,daemon toolsiin pitää olla mountattuna se image ja ennen kaikkea SD4Hide ohjelma pitää olla auki restore tilassa ja vasta sen jälkeen voit klikata pelin auki.

        Voiko sitä fixed imagee hakee jostain muualta kuin gamecopyworldistä?


      • Anonymous
        Jaakko kirjoitti:

        Voiko sitä fixed imagee hakee jostain muualta kuin gamecopyworldistä?

        En ole varma.Netti on varmasti pullollaan samankaltaisia sivuja,mutta gamecopyworld löytyy itselleni kaikki tarvittava.


      • pppå
        ssss :) kirjoitti:

        sain toimimaan eli aukaisen imagen toolsissa sielä on samalainen pikakuvake kun alkuperäisessä..
        kiitos paljon neuvoista!!!

        niin kertoisitko minullekkin kuinka saat poltetun pelin toimimaan


      • pelaaja444
        pppå kirjoitti:

        niin kertoisitko minullekkin kuinka saat poltetun pelin toimimaan

        http://m0003.gamecopyworld.com/games/pc_godfather.shtml

        ota se image 1#


      • hub
        Anonymous kirjoitti:

        Käytäthän alkuperäistä .exe tiedostoa? ei crakättyä.Onhan siulla SD4Hide ohjelma ja Daemon tools ohjelma?

        Ennen kuin klikkaat pelin käyntiin sen pikakuvakkeesta,daemon toolsiin pitää olla mountattuna se image ja ennen kaikkea SD4Hide ohjelma pitää olla auki restore tilassa ja vasta sen jälkeen voit klikata pelin auki.

        ei onnistu... ku avaan exen tulee ilmoitus että "Please insert the correct DVD-ROM, select OK and restart application" tai jotain tommosta.... oon mountannu sen daemon toolsiin, ja pitiks se oola ett restore on ylhääl sd4 hideris vai ett hide nappula on ylhääj??


      • Anonymous
        hub kirjoitti:

        ei onnistu... ku avaan exen tulee ilmoitus että "Please insert the correct DVD-ROM, select OK and restart application" tai jotain tommosta.... oon mountannu sen daemon toolsiin, ja pitiks se oola ett restore on ylhääl sd4 hideris vai ett hide nappula on ylhääj??

        Olethan ladannut sen imagen sieltä gamecopyworldin sivuilta,ja pitää käyttää ihan alkuperäistä .exe tiedostoa ei crackättyä. Muuta en nyt tässä vaiheessa keksi mikä voisi olla vialla. Itselläni toimii ihan hyvin kun se image on mountattuna daemon toolssiin ja sd4 hide on hide tilassa. Ensiksi kannattaa aukaista se sd4 hide ohjelma ja painaa hide ja sen jälkeen mountata se image sinne daemoniin.


      • GOD
        Anonymous kirjoitti:

        Sitä crackkiä ei kopioida ollenkaan koska se just aiheuttaa tuon ongelman ettei pääse autosta ulos,pitää olla puhtaasti alkuperäinen .exe.Tuolla sivullakin lukee seuraava teksti:

        This Fixed EXE does not work properly. There are issues with the controls and getting out of cars!

        Tuon takia pitää käyttää imagea,eli ladata image kyseisestä linkistä jonka annoin ja käyttää winrar ohjelmaa jotta sen voi purkaa,image mountataan daemon toolsiin.

        Ennen kuin alkaa pelaamaan pitää olla daemon tools ohjelma auki ja image sinne mountattuna ja tämän ohjelman lisäksi pitää myös olla auki Image Tools SD4Hide ohjelma jonka saa myös ladattua kyseisestä linkistä ja saman otsikon alta jonka annoin.Jos tämä toinen ohjelma ei ole päällä joudut blaclistille josta seuraa se ettet enää voi pelata peliä.

        moi,
        kun kerran olen hakenut tarvittavat softat ja rarilla purkanut crackin niin mitä sitten?
        1. pitääkö daemonilla hakea joku file ns. crack kansiosta vai mitä? mitä tuo ns. moutaaminen tarkoittaa kuin tehdään?
        2. kuin toi image tools toimii? ymmärsin että se pitää avata eka mutta mitä sitten hide vai restore?
        3. peli lähettee käyntiin mutta autosta vaan kun ei pääse ulos??


      • 4534rfsf
        Anonymous kirjoitti:

        Tuolta sivulta itse sain ongelmaan ratkaisun.Ensimmäinen sääntö on käyttää pelin alkuperäistä .exe tiedostoa ei korvattua.

        http://m1008.gamecopyworld.com/games/pc_godfather.shtml

        The Godfather [ENGLISH] No-DVD/Fixed Image #1:

        Tuolta sivulta, tuolla yllä olevan otsikon alta löytyy ratkaisu ja ohjeet miten homma tehdään.

        Kysykää jos voin vielä jotenkin selventää asiaa.Mutta en mielellään kirjoittele täällä palstalla laittomuuksia,sen takia sähköposti kun voi silloin tarkemmin kertoa.

        miten siis kun oon latanut sen jutun niin tulee kaks tiedostoa mitä teen sitten?


    • jopi

      jäin jumiin heti siihen ekaan harjoittelusouuteen..vaikka kuinka mätkin sitä miestä siellä kujalla, mitään ei tapahdu...miten siitä pääsee eteen päin???

      • Marlon Brando

        Miten pääsee autoon sisään?


    • töttöröpää

      siis voisiko joku nyt ystävällisesti kertoa kuinka saan toimimaan silleen että pääsen myös autosta ulos!!!!! kun hyvä tehdä tehtäviä ku pitää delaa auton mukana että pääsee jatkaa peliä... kiitän.

      • GameGirl84 --> Anonymous

        Itse sain pelin toimimaan seuraavalla tavalla: Käytä pelin alkuperäistä .exe tiedostoa, ei crackättyä koska juuri tämä kräcci aiheuttaa sen ettet pääse autosta ulos. Lataa gamecopyworld.com sivustolta image joka mountataan daemon tools nimiseen ohjelmaan, lataa myös samalta sivulta sd4 hide ohjelma.

        Kun olet asentanut sd4 hide ohjelman, käynnistä se ja paina hide nappulaa. Tämän jälkeen käynnistä daemon tools ohjelma ja mounttaa sivulta lataamasi image siihen ja sen jälkeen käynnistä peli ja pitäisi toimia. Ainakin itselläni toimii.

        http://m0003.gamecopyworld.com/games/pc_godfather.shtml

        The Godfather [ENGLISH] No-DVD/Fixed Image #1 yläpuolella olevasta sivustosta löytyy tällainen otsikko josta voi ladata imagen, daemon toolssin ja sd4Hide ohjelman.


      • N0b0
        GameGirl84 --> Anonymous kirjoitti:

        Itse sain pelin toimimaan seuraavalla tavalla: Käytä pelin alkuperäistä .exe tiedostoa, ei crackättyä koska juuri tämä kräcci aiheuttaa sen ettet pääse autosta ulos. Lataa gamecopyworld.com sivustolta image joka mountataan daemon tools nimiseen ohjelmaan, lataa myös samalta sivulta sd4 hide ohjelma.

        Kun olet asentanut sd4 hide ohjelman, käynnistä se ja paina hide nappulaa. Tämän jälkeen käynnistä daemon tools ohjelma ja mounttaa sivulta lataamasi image siihen ja sen jälkeen käynnistä peli ja pitäisi toimia. Ainakin itselläni toimii.

        http://m0003.gamecopyworld.com/games/pc_godfather.shtml

        The Godfather [ENGLISH] No-DVD/Fixed Image #1 yläpuolella olevasta sivustosta löytyy tällainen otsikko josta voi ladata imagen, daemon toolssin ja sd4Hide ohjelman.

        latasin netistä kyseisen pelin enkä saa asennettua sitä ,joten voisiko joku kertoa miten saisin asennettua? (anteeksi ei liity aiheeseen)


      • kummisetä 1
        N0b0 kirjoitti:

        latasin netistä kyseisen pelin enkä saa asennettua sitä ,joten voisiko joku kertoa miten saisin asennettua? (anteeksi ei liity aiheeseen)

        Ihan normaali asunnus menetelmä jos tartteet cd keytä niin lähetä mailii [email protected]


    • Apua

      Kun yrittää käynistää peliä työpöydällä ole vasta kuvakkeesta niin se lähtee päälle mutta sit yht äkkiä tilttaa, koko kuvaruutu on mustana..

      Apua..

    • vihdoin ja viimein :D
    • konuu

      mulla tossa godfatherissa on ongelma : kun pitää ne kaikki kaupat vallata ni olen jo vallanu kaikki muut paitsi kaksi kauppaa, koska ne ovat kiinni ikkunat ovat laudoitettu kiinni ja ovet ,joten sinne sisälle ei pääse. mitä pitää tehä että ne kaksi kauppaa saisi vallattua? kiitollinen vastauksista!

    • ----

      Kun valloitin Cuneon varaston, syntyi mafiasota. Tiedän että sen voi lopettaa räjäyttämällä toisen kaupan tai lahjomalla FBI agentti painostamaan toisia. Ongelma: Mistä löyfän FBI agentin? Kiitos kauheasti jos joku viitsisi keroa paikan/paikkoja.

    • Ei laittomasti

      itse aion ostaa tän en ladata maksaa vaa jotai 15e

    • the godfater

      kertokaa jotai koodej godfatherii ps2 ku mul on jo kaks joten voitteks kertoo enemmän

    • eivittt

      ei hitto et repesin tälle :DDD

    • 15+6

      miten laitetaan koodeja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe