K: kuka on Harryn ns. arkkivihollinen?
Kysymysketju
18
1351
Vastaukset
- Sirius Black
V: lordi Voldemort...(aivan ylihelppo)
K: Mikä on manalius- kymysys hihihi XD
V:Elävä ruumis(en jaksa selittää tarkemmin)
K:Kuka kertoi Harrya koskevan ennustuksen Dumbledorelle?? - anzu
kymysys hihihi XD kirjoitti:
V:Elävä ruumis(en jaksa selittää tarkemmin)
K:Kuka kertoi Harrya koskevan ennustuksen Dumbledorelle??v: se oli se ennustaja ope ei nyt tule nimi mieleen Punurmio tai jotain
- Yenni.
V: Voldemort. Kuolonsyöjät.. mutta Voldemort on vastaukseni.
K: Kuka on Tähtitieteen professori?- Polgara
Vastaus: Eikös se oo Sinistra? Vai mikä nyt olikaan 8D Korjatkaa joku jos olen väärässä.
Kysymys: Mainitse kaksi syytä miksi Kalkaros ei tappanut Harrya vaikka oli ollut tämän kanssa samassa koulussa jo 5 vuotta. - Harry-91
Polgara kirjoitti:
Vastaus: Eikös se oo Sinistra? Vai mikä nyt olikaan 8D Korjatkaa joku jos olen väärässä.
Kysymys: Mainitse kaksi syytä miksi Kalkaros ei tappanut Harrya vaikka oli ollut tämän kanssa samassa koulussa jo 5 vuotta.V: 1. Hän oli hyvien puolella.
2. Hänen piti maksaa velkansa siitä, että James pelasti hänet heidän kouluaikanaan.
K: Miksi Percy kääntyi perhettään vastaan 5. kirjassa? - LunaLoveGooood
Harry-91 kirjoitti:
V: 1. Hän oli hyvien puolella.
2. Hänen piti maksaa velkansa siitä, että James pelasti hänet heidän kouluaikanaan.
K: Miksi Percy kääntyi perhettään vastaan 5. kirjassa?V: Koska hän riiteli isänsä kanssa.
K: Mitä Ron näki Iseeviot peilistä kirjassa/elokuvassa Viisasten kivi? - mä vaan....
LunaLoveGooood kirjoitti:
V: Koska hän riiteli isänsä kanssa.
K: Mitä Ron näki Iseeviot peilistä kirjassa/elokuvassa Viisasten kivi?V:Että hän olisi huispauskapteeni,valvojaoppilas yms yms yms.... eli KOULUN PARAS POIKA!
K:Kenen kanssa Ron seurusteli kutos kirjassa??? - irra
mä vaan.... kirjoitti:
V:Että hän olisi huispauskapteeni,valvojaoppilas yms yms yms.... eli KOULUN PARAS POIKA!
K:Kenen kanssa Ron seurusteli kutos kirjassa???V: Lavender Brownin
K: Mitä Sektumsempra tekee? - VKKVKKVKKVKK
irra kirjoitti:
V: Lavender Brownin
K: Mitä Sektumsempra tekee?Luo avohaavoja.
Mikä on viimeinen lause Puoliverinen Prinssi kirjassa sivulla. 162 - Random-
VKKVKKVKKVKK kirjoitti:
Luo avohaavoja.
Mikä on viimeinen lause Puoliverinen Prinssi kirjassa sivulla. 162V:Jaa-a...
K: Miltä laiturilta lähtee juna Tylypahkaan? - anton 10
Random- kirjoitti:
V:Jaa-a...
K: Miltä laiturilta lähtee juna Tylypahkaan?V.9 3/4. K. Mikä on hirnyrkki ruotsiksi?
- aeriop
anton 10 kirjoitti:
V.9 3/4. K. Mikä on hirnyrkki ruotsiksi?
V ei mitää hajuu tost
K Mikä oli Voldemortin äidin veljen isän nimi? - anton 10
aeriop kirjoitti:
V ei mitää hajuu tost
K Mikä oli Voldemortin äidin veljen isän nimi?V:Morfin Kolkko K: Minkä niminen kotitonttu oli Hepzibah Smithillä ?
- asdasdasdasd xd
anton 10 kirjoitti:
V:Morfin Kolkko K: Minkä niminen kotitonttu oli Hepzibah Smithillä ?
V:Hokey en muista oliko sukunimee xd?
K:Kuka on korpinkynnen tuvan johtaja? - ...............
asdasdasdasd xd kirjoitti:
V:Hokey en muista oliko sukunimee xd?
K:Kuka on korpinkynnen tuvan johtaja?V: Lipetit
K: Kuka Harry Potter -hahmoista on niinsanottu lich? - Goldemorttiko
............... kirjoitti:
V: Lipetit
K: Kuka Harry Potter -hahmoista on niinsanottu lich?V: Voldemortti
K: Kuka oli Darth Sidiousin opettaja? - tylypahka
Goldemorttiko kirjoitti:
V: Voldemortti
K: Kuka oli Darth Sidiousin opettaja?V: En tiiä... k: mitä siriukselle tarkalleen kävi kun se kaatus sen verhon läpi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000604983424h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92441Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2091773Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221541- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41947Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74852Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43812Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä76735