En nyt keksinyt tälle parempaakaan paikkaa..
Siis: Voiko joku ihana ihminen kertoa mitä tietää ko. sarjasta? Sehän on tulossa suomeen, mutta olisi kivaa leikkiä kaikkitietävää.. :D Kiitän ja kumarran.
Kamikaze Kaitou Jeanne
1
272
Vastaukset
- minä vaan täällä
Niin sarjasta kysyit, mukavaa kuulla jos se suomennetaan sillä itse pidän sarjasta pajon enkä enkkuna ole oikein jaksanut ostaa jos edes julkaistaan... niin sarjahan kertoo Marou nimisestä tyröstä joka muuttuu Finin avulla dermoneja pyydysteleväksi Jeanne d'arciksi, poliisit yrittävät napata tätä heidän mielestään pahamaineista rikollista. Jeanne jättää aina aina kortin mitä varastaa ja milloin. Avuksi/haitaksi hän saa kaitou Sinbadin, jonka persoonaa Jeanne ei tiedä ja ajattelee tämän olevan pahan kätyri. Siis yksinkertaisuudessaan tämä sarja on siinä ja loppu koostuu sattumasta ja ystävien takaisinhankkimisesta ja jotain tähän suuntaan animen perusteellla. Suosittelen katsomaan KKJ:n animena itse pidin siitä paljon ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238