Hurja huhu!

Leijonajakelu,

joka hoitaa mm. Uusimaan ja Helsingin Sanomien jakelun, on vuotanut tiedon, että joku olisi tilannut Kamppulaan sanomalehden. Omalla rahalla. Voiko tämä olla mahdollista vai onko kyseessä ilkeämielinen, alueen infrastruktuurin ja kulttuurin tuohoava huhu??

32

2932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkapa

      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!

      • voi olla

        Leijonajakelun osoitelistasta. Siellä kun Kamppula lukee vain yhden kerran...


      • totta......
        voi olla kirjoitti:

        Leijonajakelun osoitelistasta. Siellä kun Kamppula lukee vain yhden kerran...

        Kamppulaan ei sanomalehtiä tilata,


      • varmistit.
        totta...... kirjoitti:

        Kamppulaan ei sanomalehtiä tilata,

        Lehdenjakaja sanoi, että kun meni viemään (ainoaa) lehteä Kamppulaan klo 3.30 siellä oli täysi liiketoiminta hektisimmillään. Mitä vaan olisi saanut ostaa ja ilman arvonlisäveroa. Tuotavaa sanomalehteä kummasteltiin. Tapana kuulemma on, että (harvat) lukutaitoiset hakevat lehden Leijonajakelun laatikoista esim. Kevätkummusta. Taksilla. Tulee kuulemma halvemmaksi.


      • minäkin...
        varmistit. kirjoitti:

        Lehdenjakaja sanoi, että kun meni viemään (ainoaa) lehteä Kamppulaan klo 3.30 siellä oli täysi liiketoiminta hektisimmillään. Mitä vaan olisi saanut ostaa ja ilman arvonlisäveroa. Tuotavaa sanomalehteä kummasteltiin. Tapana kuulemma on, että (harvat) lukutaitoiset hakevat lehden Leijonajakelun laatikoista esim. Kevätkummusta. Taksilla. Tulee kuulemma halvemmaksi.

        Täältähän löytyy ihan kivasti porukkaa, jotka ovat samaa mieltä Kamppulasta. Köyhyyttä ja kurjuutta.


      • Muitakin
        minäkin... kirjoitti:

        Täältähän löytyy ihan kivasti porukkaa, jotka ovat samaa mieltä Kamppulasta. Köyhyyttä ja kurjuutta.

        Kamppula on surkea,köyhä,haiseva,läävä,kaatopaikka,ankea,säälittävä,masentava,oksettava,huonoin Porvoon kaupunginosa.


      • Kamppulaan.....
        Muitakin kirjoitti:

        Kamppula on surkea,köyhä,haiseva,läävä,kaatopaikka,ankea,säälittävä,masentava,oksettava,huonoin Porvoon kaupunginosa.

        Nimenomaan köyhyys on silmiinpistävää Kamppulassa.


    • firma.

      Kun Leijonajakelu meni Postille, siitä tuli säälimätön firma! Tiedän tapauksen, että 20 vuotta lehtiä jakanut mies sai potkut työuupumuksen takia! Nyt hänellä ei ole minkäänlaista sosiaaliturvaa! Kukaan ei saa puuttua asiaan, muuten poliisi on kimpussa! Ihmeellistä salailua "oikeusvaltiossa!"
      Kamppulan jakajalla tuskin on työuupumuksen vaaraa?

      • työuupumuksesta

        Kamppulan jakajalla ei työmäärä rasita,mutta se kamala haju rappukäytävissä ja hirveä meteli klo 03 jälkeen,kun Lähipesä menee kiinni.


      • silkkaa paska

        puhetta


      • on sitä
        silkkaa paska kirjoitti:

        puhetta

        p-puhetta? Yksilöi tarkemmin!


      • ex jakaja

        Tunnin työstä pääsääntöisesti 9 tunnin liksa, parhaillaan sai 12 tuntia yöstä, mutta ei enää postin aikaan, tuskimpa kukaan järkevä siellä enää lehtiä jakelee, niin riistoa on nykyiset sopimukset.


      • on....
        on sitä kirjoitti:

        p-puhetta? Yksilöi tarkemmin!

        Otsikko: Säälimätön
        Nimimerkki: firma.
        Sen puheet on silkkaa paska puhetta/harhaan johtavaa informatiota/mielikuvitusta.
        tiedän itse tapauksen ja se ei ollut työuupumuksesta


      • lääkäri?
        on.... kirjoitti:

        Otsikko: Säälimätön
        Nimimerkki: firma.
        Sen puheet on silkkaa paska puhetta/harhaan johtavaa informatiota/mielikuvitusta.
        tiedän itse tapauksen ja se ei ollut työuupumuksesta

        Kun voit väittää tapahtunutta valheeksi ja mielikuvitukseksi! Tapauksesta on asiakirjat.
        Olet ennenkin nuoleskellut kissajakelua?


    • ei mikään

      jakelu firma uskalla mennä kamppulaan jakamaan.lehtien jakelut hoitaa arkisin porvoon poliisin partio ja viikonloppuisin (poliisin määrärahoista johtuen)securitaksen pojat mellakka varustuksella.pari kertaa kuussa joudutaan myös kutsumaan karhu ryhmä hätiin turvaamaan lehtien perille pääsyn.myös jouha eli joukkojen halinta ryhmä ovat hälytys valmiudessa öiseen aikaan ja ovat käänntänet jo autot helsingissä osoittamaan kohti porvoota yö aikaan,että näin.

    • poissa on

      Kamppula on hävitetty kartalta.Asukkaille tehty lobotomia ja siirretty Porvoon keskustaan.

    • kääk

      kun joukolla sotkette omaa pesää (porvoota).

      • sotkee

        tätä pesää. ja on kauan jo tehnyt niin, mut siihen tottuu ku kylpee paskassa tarpeeks kauan


    • Ottaa.

      Yhteys leijonajakeluu,jos kerran tälläista
      juoruaa.Toisi vaan sen meidän leden jokapäivä, eikä heittäisi roskiin.Olisipa ainakin kaksi lehteä kannettavana.Kantaja ilmesesti keskustasta
      koska näin käytäytyy.

      • suuresti

        Edellinen viesti kertoo kamppulalaisten älyllisen tason.


      • ...mikä tahansa firma "kamppulan lehdet", hyvin säntillisesti on hommansa hoitanut.


      • olla totta....
        enoc kirjoitti:

        ...mikä tahansa firma "kamppulan lehdet", hyvin säntillisesti on hommansa hoitanut.

        Ja toinen Kamppulan puupää.


      • Nimetön
        olla totta.... kirjoitti:

        Ja toinen Kamppulan puupää.

        ei tule edes puihin lehtiä.


      • Pitkä.
        Nimetön kirjoitti:

        ei tule edes puihin lehtiä.

        Paska perkeleen pakkomielteset puupäät.Piruako
        pidätte pelkkää pölinää.


      • Nimetön
        Pitkä. kirjoitti:

        Paska perkeleen pakkomielteset puupäät.Piruako
        pidätte pelkkää pölinää.

        se paska aika pahasti käy nenään kun joutuu kamppulan ohi ajaa


      • Itsellesi.
        Nimetön kirjoitti:

        se paska aika pahasti käy nenään kun joutuu kamppulan ohi ajaa

        Kiertotie muuten se paskanhaju ja köyhyys tarttuu
        vielä sinuukin.


      • liian hauska
        enoc kirjoitti:

        ...mikä tahansa firma "kamppulan lehdet", hyvin säntillisesti on hommansa hoitanut.

        ollakseen totta!


      • hoi
        liian hauska kirjoitti:

        ollakseen totta!

        Kamppulassa on ihan hölmöjä ihmisiä,ne ei edes tajuu koska niille nauretaan ja minkä takia.


      • tiedä,
        hoi kirjoitti:

        Kamppulassa on ihan hölmöjä ihmisiä,ne ei edes tajuu koska niille nauretaan ja minkä takia.

        koska sinulle nauretaan... Hmm... Tuskin olet sinä kaikkien mielestä upea tapaus. Monet puhuvat varmasti selkäsi takana kakkaa sinusta!


      • vähän järkee
        tiedä, kirjoitti:

        koska sinulle nauretaan... Hmm... Tuskin olet sinä kaikkien mielestä upea tapaus. Monet puhuvat varmasti selkäsi takana kakkaa sinusta!

        En ainakaan ole niin hölmö,että asuisin Kamppulassa, mieluummin vaikka Koskenkylässä.


      • mieltä..
        vähän järkee kirjoitti:

        En ainakaan ole niin hölmö,että asuisin Kamppulassa, mieluummin vaikka Koskenkylässä.

        Kamppula on paska kaupunginosa


      • asdfdf
        mieltä.. kirjoitti:

        Kamppula on paska kaupunginosa

        halleluja!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe