Mitähän mahtaa Turkissa ja erityisesti Alanyassa maksaa alkoholi? Näitä hintakeskusteluja on todella paljon, mutta jos nyt saisi esim. näiden tuotteiden keskihinnat paikallisissa kaupoissa?
Raki-pullo
Etfes/Troy oluet
ja tietysti muut suositeltavat litkut.
P.s. onko muuten mitään tietoa, antalyan lentokentän tax-free kauppojen aukioloajoista
Alkoholin hinnat??
8
1954
Vastaukset
- :oD
Raki litra 22YTL, puolikas 11YTL, Efes 0,5l 1,79YTL.
- nohnoh
efes makso sillon ku minä kävin (eli pari vuotta sitten) n.0.70-0.80ekeä...eli raaskii ostaa.muitten hintoja ei nyt muistakkaan.
lentokentän kauppojen aukioloaikojakaan en nyt muista mut hinnat siellä on pelkkää riistoa!!!joten kannattaa ostaa omat juomat ja ruuat(jos tarvii)mukaan kunhan pois olet lähdössä...nimittäin vesikin taisi maksaa jotain 3euroo...hullua sanon minä.
mut hauskaa matkaa:) - Turkin matkailija
Moi!
Tarkkaan en tiedä lentokentän kauppojen aukioloista mutta itse olimme viime vuonna perillä n. klo 22 ja kyllä silloin ainakin oli liikkeet auki. Hintojen kalleudesta olen kyllä edellisen kirjoittajan kanssa ihan eri mieltä, varsinkin jos haluaa ostaa tuontiviinoja, ne kannattaa kyllä ehdottomasti ostaa kentältä. Itse ostimme viime vuonna esim. 7 tähden Metaxaa (todella hyvä brandy??) ja litran pullo maksoi 16 EUR:a, myös hyvät viskit olivat huomattavasti halvempia kentällä kuin paikallisissa liikkeissä, siellä saattaa 0,7 ltr viskiä maksaa n. 30 euroa. Kentällä ehtii hyvin shoppailla sinä aikana kun odottaa laukkuja koneesta.. Hyvää matkaa!- alkoholi
siellä tosiaan noin jumalattoman kallista.Suomessahan saa halvemmalla,Jim Beam kolmen vartin pullo,23.75.No huh.
- selam
alkoholi kirjoitti:
siellä tosiaan noin jumalattoman kallista.Suomessahan saa halvemmalla,Jim Beam kolmen vartin pullo,23.75.No huh.
No on se. Laiton tuohon alle viskin, rakin ja votkan hintoja Migroksessa. Lentokentän tax freessä on huomattavasti halvempaa. Yleensä itse ostan Istanbulin tax freestä palatessani Turkkiin mitä haluan. Kätevää, kun ei tarvitse kanniskella.
BALLANTINE'S 1LT 63,75 YTL (39 eur)
LONG JOHN 70CL 35,95 YTL (22 eur)
TEKİRDAĞ RAKI 70CL 25,00 YTL (15 eur)
ABSOLUT VOTKA 75CL 38,50 YTL (23 eur) - tebis
selam kirjoitti:
No on se. Laiton tuohon alle viskin, rakin ja votkan hintoja Migroksessa. Lentokentän tax freessä on huomattavasti halvempaa. Yleensä itse ostan Istanbulin tax freestä palatessani Turkkiin mitä haluan. Kätevää, kun ei tarvitse kanniskella.
BALLANTINE'S 1LT 63,75 YTL (39 eur)
LONG JOHN 70CL 35,95 YTL (22 eur)
TEKİRDAĞ RAKI 70CL 25,00 YTL (15 eur)
ABSOLUT VOTKA 75CL 38,50 YTL (23 eur)Niin...nimenomaan tuontiviinat ovat ihan suomen tasoa eli jos hinnasta on kiinni kannattaa suosia paikallisia juomia (vodka, raki jne)
- Yliloordi
Ihan näin asiasta kukkaruukkuun.. Miten lausutaan turkiksi kippis eli Þerefe?
- ässällä
Turkkiahan luetaan samoin kuin kirjoitetaankin. Alun "hännällinen" s-kirjain ääntyy soinnillisena/suhuässänä. Vaan jos sanot ihan kotoisasti serefe, tulet kyllä ymmärretyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202273Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3041234- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642