ei huonosti...

terppa..

ei ajellu serkku poika huonosti vaiikka olikin neljäs...siitähän ei ole kun yksi tie eteenpäin ja se on ylös päin! vai mitäs sanotte??

8

908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turo--Inkeri

Kallion Mikasta, niin ei juu ajellut huonosti. Rengasvalinta ei vissiin tuonutkaan lopussa niin isoa etua kuin luuli, ja jäi alussa vähän hankalasti taistelemaan kolmospaikasta turhan pitkäksi aikaa.

Mutta kauden 17 kisasta on ajettu 1, ja kaikille kärkikuskeille on luvassa hyviä ja huonoja päiviä. Tasaisuus on se, mikä pitää mukana mestaruustaistossa, toki voittojakin pitää pystyä ottamaan, mutta joka kisassa ei ole pakko. Tiesivät jo etukäteen olevansa altavastaajia Aprilioille, joten ei huono tulos tästä kisasta.

• ei sukua

kyllä häiritsee toi Mikan ainainen selittely, Nytkin vähän syytteli tallitoveriaan siitä kun tämä ajoi kilpaa Mikan kanssa. Pelkään kylläkin että Mika jää tallitoverin jalkoihin tällä kaudella.On vähän huono tilanne joutua taistelemaan nuorten lahjakkaiden kuskien kanssa pikkuluokassa. Kun esim entinen ja nuorempi tallikaveri taistelee jo ison luokan mestaruudesta.

• kallio rocks - NOT!

Se on totta. Turpamoottori käy ja selitystä piisaa. Nytkin jo aika-ajoissa oli heti selitys valmiina, kun tallikaveri oli nopeampi: se on painavampi niin takarengas pitää paremmin!

• Turo--Inkeri
        kallio rocks - NOT! kirjoitti:

Se on totta. Turpamoottori käy ja selitystä piisaa. Nytkin jo aika-ajoissa oli heti selitys valmiina, kun tallikaveri oli nopeampi: se on painavampi niin takarengas pitää paremmin!

KTM tiesi, ettei heillä tule olemaan sanansijaa Aprilioille Jerezissä. 4:s sija ei niissä olosuhteissa ole lainkaan hassumpi. Te kuulostatte AIVAN samalta kuin vaikkapa espanjalainen lehdistö, kun on kyse oman maan kuskeista; mikä tahansa voittoa alempi suoritus on pelkästään itkun aihe!

Mitäs jos annettais Mikalle hieman kannustusta? Kaveri oli hemmetin lähellä voittaa mestaruuden jo viime kaudella, ja on ilmoittanut ettei tänä vuonna mikään muu kelpaa. Hän tietää myös, ettei joka ainutta kisaa voi tai tarvitse voittaa ollakseen mestari kauden lopussa. Näköjään paremmin kuin esim. te.

Itku seis ja vähän positiivisempaa asennetta kehiin. Tiedä vaikka nauttisitte enemmän kisoistakin!

• jannu

Aivan täysi paska koko kallio. Vuodesta toiseen tahkoaa tuota pippeliluokkaa ja itkee ku ei menesty. Tuskin nousee koskaan isompaan luokkaan, siellä kun ei itkevät räkänokat pärjää!

• Turo--Inkeri

Meillä lienee hieman eroava käsitys, kumpi on itkevä räkänokka, sinä vai Mika Kallio.

Montako kertaa olet itse tuupannut MM-kakkoseksi? Se ei katsos ole niin vitun helppoa siinä sarjassa, se pärjääminen. Sitten kun alat olemaan vähän lähempänä sitä ikää, että saat jo itse ärrältä tupakkia, saatat alkaa käsittämään asian hieman paremmin.

• ...
        Turo--Inkeri kirjoitti:

Meillä lienee hieman eroava käsitys, kumpi on itkevä räkänokka, sinä vai Mika Kallio.

Montako kertaa olet itse tuupannut MM-kakkoseksi? Se ei katsos ole niin vitun helppoa siinä sarjassa, se pärjääminen. Sitten kun alat olemaan vähän lähempänä sitä ikää, että saat jo itse ärrältä tupakkia, saatat alkaa käsittämään asian hieman paremmin.

Sinä homo-inkeri oot ollu vielä huoraämmän perseessä, ku mää oon ajanu prätkällä...

• Turo--Inkeri
        ... kirjoitti:

Sinä homo-inkeri oot ollu vielä huoraämmän perseessä, ku mää oon ajanu prätkällä...

ettei sinulla olisi pokkaa kertoa tuota sanaa naamatusten. Tyypillinen räkänokka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1026
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe