ei huonosti...

terppa..

ei ajellu serkku poika huonosti vaiikka olikin neljäs...siitähän ei ole kun yksi tie eteenpäin ja se on ylös päin! vai mitäs sanotte??

8

935

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turo--Inkeri

Kallion Mikasta, niin ei juu ajellut huonosti. Rengasvalinta ei vissiin tuonutkaan lopussa niin isoa etua kuin luuli, ja jäi alussa vähän hankalasti taistelemaan kolmospaikasta turhan pitkäksi aikaa.

Mutta kauden 17 kisasta on ajettu 1, ja kaikille kärkikuskeille on luvassa hyviä ja huonoja päiviä. Tasaisuus on se, mikä pitää mukana mestaruustaistossa, toki voittojakin pitää pystyä ottamaan, mutta joka kisassa ei ole pakko. Tiesivät jo etukäteen olevansa altavastaajia Aprilioille, joten ei huono tulos tästä kisasta.

• ei sukua

kyllä häiritsee toi Mikan ainainen selittely, Nytkin vähän syytteli tallitoveriaan siitä kun tämä ajoi kilpaa Mikan kanssa. Pelkään kylläkin että Mika jää tallitoverin jalkoihin tällä kaudella.On vähän huono tilanne joutua taistelemaan nuorten lahjakkaiden kuskien kanssa pikkuluokassa. Kun esim entinen ja nuorempi tallikaveri taistelee jo ison luokan mestaruudesta.

• kallio rocks - NOT!

Se on totta. Turpamoottori käy ja selitystä piisaa. Nytkin jo aika-ajoissa oli heti selitys valmiina, kun tallikaveri oli nopeampi: se on painavampi niin takarengas pitää paremmin!

• Turo--Inkeri
        kallio rocks - NOT! kirjoitti:

Se on totta. Turpamoottori käy ja selitystä piisaa. Nytkin jo aika-ajoissa oli heti selitys valmiina, kun tallikaveri oli nopeampi: se on painavampi niin takarengas pitää paremmin!

KTM tiesi, ettei heillä tule olemaan sanansijaa Aprilioille Jerezissä. 4:s sija ei niissä olosuhteissa ole lainkaan hassumpi. Te kuulostatte AIVAN samalta kuin vaikkapa espanjalainen lehdistö, kun on kyse oman maan kuskeista; mikä tahansa voittoa alempi suoritus on pelkästään itkun aihe!

Mitäs jos annettais Mikalle hieman kannustusta? Kaveri oli hemmetin lähellä voittaa mestaruuden jo viime kaudella, ja on ilmoittanut ettei tänä vuonna mikään muu kelpaa. Hän tietää myös, ettei joka ainutta kisaa voi tai tarvitse voittaa ollakseen mestari kauden lopussa. Näköjään paremmin kuin esim. te.

Itku seis ja vähän positiivisempaa asennetta kehiin. Tiedä vaikka nauttisitte enemmän kisoistakin!

• jannu

Aivan täysi paska koko kallio. Vuodesta toiseen tahkoaa tuota pippeliluokkaa ja itkee ku ei menesty. Tuskin nousee koskaan isompaan luokkaan, siellä kun ei itkevät räkänokat pärjää!

• Turo--Inkeri

Meillä lienee hieman eroava käsitys, kumpi on itkevä räkänokka, sinä vai Mika Kallio.

Montako kertaa olet itse tuupannut MM-kakkoseksi? Se ei katsos ole niin vitun helppoa siinä sarjassa, se pärjääminen. Sitten kun alat olemaan vähän lähempänä sitä ikää, että saat jo itse ärrältä tupakkia, saatat alkaa käsittämään asian hieman paremmin.

• ...
        Turo--Inkeri kirjoitti:

Meillä lienee hieman eroava käsitys, kumpi on itkevä räkänokka, sinä vai Mika Kallio.

Montako kertaa olet itse tuupannut MM-kakkoseksi? Se ei katsos ole niin vitun helppoa siinä sarjassa, se pärjääminen. Sitten kun alat olemaan vähän lähempänä sitä ikää, että saat jo itse ärrältä tupakkia, saatat alkaa käsittämään asian hieman paremmin.

Sinä homo-inkeri oot ollu vielä huoraämmän perseessä, ku mää oon ajanu prätkällä...

• Turo--Inkeri
        ... kirjoitti:

Sinä homo-inkeri oot ollu vielä huoraämmän perseessä, ku mää oon ajanu prätkällä...

ettei sinulla olisi pokkaa kertoa tuota sanaa naamatusten. Tyypillinen räkänokka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2348
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      152
      1593
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      131
      1588
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      64
      1277
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      1267
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1144
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      234
      1022
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      936
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      58
      849
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      839
    Aihe