27.03.06 Maanantai

Ryyppymies

Työpäivä alkaa raittiina. Ihan on pirteä olo. Hyvin on nukuttu. Raitista päivää meille kaikille.

26

1190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papio

      Huomenta! Siitä on tasan kahdeksan kuukautta, kun otin viimeiksi kaljaa. Ihan mukavasti on elo raittiina sujunut. Toivottavasti sujuu jatkossakin. Istun vielä täällä Helsingissä aamukaffella ja odotan auton tuloa. Taidan juoda kakkukahvit Jyväskylässä! Raitista päivää kaikille.

      • Ryyppymies

        siulle paljon täältä Lappeenrannasta. Raittius on loppujen lopuksi iloinen asia.


      • ma-sa

        Liputuspäivä taas.Tällaista tapahtumaa on aina kiva juhlia.


      • aahoohoo

        Otakki oikein kunnon klöntti sitä kakkua.


      • mussukka1

        Toivottavasti matka sujunut hyvin ja leivokset nautittu. Kahdeksan kuukautta on jo aika jolloin voi vertailla ja tehdä päätöksiä. Voipi olla, että joku muukin kuin minä toivoo alkottomuutta. Ja onnea raittiudesta sekä mahdollisuudesta päätöksiin.


      • paranoidi

        Olet vain kk ja yhden pv jäljessä ! :)


      • papio
        mussukka1 kirjoitti:

        Toivottavasti matka sujunut hyvin ja leivokset nautittu. Kahdeksan kuukautta on jo aika jolloin voi vertailla ja tehdä päätöksiä. Voipi olla, että joku muukin kuin minä toivoo alkottomuutta. Ja onnea raittiudesta sekä mahdollisuudesta päätöksiin.

        Perillä kotona ollaan, ehjin nahoin ja selvinpäin.

        Mutta: Mitä tarkoitat sanonnallasi "voi vertailla ja tehdä päätöksiä"?


    • Systeri

      Kesäaika ja jännittävä tutkimusmatka (heh!) verottanut yöunia, mutta ilman alkoa tässä ollaan ja aiotaan olla tämäkin päivä.

    • ma-sa

      Krapulaton ja raitis aamu täälläkin.Eikä ole mitään syytä palata entiseen kurjuuteen.

    • päivän vietän tänäänkin.Papiolle Onnea kahdeksasta raittiista kuukaudesta.

    • uusitie

      ei vieläkään toimi,tiedoksi vaan,jos joku on lähettänyt postia ja ihmettelee miksi en vastaa.
      Täytyy ottaa yhteyttä Suomi24:ään,no hyvä et tämä pelaa.

      Onnittelut Papiolle ja Paranoidille.

      Pakko vähän valittaa. Mua ottaa päähän tämmöiset
      aamut,kun herää lievässä krapulassa.No se menee
      ohi,kun lähtee ulos ja töihin.Kai tää on niitä
      uuden tien alku matkan tietöitä.

      • mussukka1

        Meillä on monenlaisia krapuloita. Joku on nähnyt unia, jollakin on puut kantamatta tai tiskit tiskaamatta, kuitenkin raittiina tai pää selvänä pistää asiat suuruusjärjestykseen. Meille voit tulla noita routavaurioita korjaamaan, jos tietöitä kaipaat. DD.


      • aahoohoo

        se karkas vai:) Se on kato tehtävä ne pohjatyöt useemman kerran uudestaan ja laitettava ne tienvieruskepit törröttämään sinne pientarille:)


    • Dokaani

      Mukana ollaan. Niin - se meidän keilailuturnaus...katotaan ensi viikolla. Soitellaan.

    • Cettuz!

      Kiitos. Raittiina.

    • Ja raitista Maanantaita kaikille, myös mulle, ja Papiolle onnittelut 8 kuukaudesta.

      • kertaa

        taidan tänne ilmoitella olevani raittiina.


      • kertaa kirjoitti:

        taidan tänne ilmoitella olevani raittiina.

        Ja raittiina olo on hieno tunnetila, tervetuloa ketjuun!


      • mussukka1
        kertaa kirjoitti:

        taidan tänne ilmoitella olevani raittiina.

        Minäkin joskus ensimmäistä kertaa ilmoittautunut.
        Eikä noita vuosia vielä monta takana. Eikä edes AA:ta, mutta tämä ketju on vertaistuki, ota se sellaisena. Pyydä ja kysy apua, jos tarvitset. Minulla on ollut muutama kerta vähän tiukempi paikka ja koko ketju on kertonut tosiasioita ja kannustusta. Niistä voi valita itselle sopivat.
        Tämä tipaton ei ole joku sisäpiiri vaan luultavasti jokainen meistä iloitsee uudesta raittiista, tulee omat alkuajat mieleen ja toivomus, että huomennakin ilmoittaudut. Minun pitäisi jo mennä nukkuman, jos tietäisit paljonko energiaa yritän lähettää sinulle alkottomuuteen.


      • aahoohoo
        mussukka1 kirjoitti:

        Minäkin joskus ensimmäistä kertaa ilmoittautunut.
        Eikä noita vuosia vielä monta takana. Eikä edes AA:ta, mutta tämä ketju on vertaistuki, ota se sellaisena. Pyydä ja kysy apua, jos tarvitset. Minulla on ollut muutama kerta vähän tiukempi paikka ja koko ketju on kertonut tosiasioita ja kannustusta. Niistä voi valita itselle sopivat.
        Tämä tipaton ei ole joku sisäpiiri vaan luultavasti jokainen meistä iloitsee uudesta raittiista, tulee omat alkuajat mieleen ja toivomus, että huomennakin ilmoittaudut. Minun pitäisi jo mennä nukkuman, jos tietäisit paljonko energiaa yritän lähettää sinulle alkottomuuteen.

        sellasta yhteismeditaatioo niin ku ne joogalentäjät. Jollain tietyllä kellonlyömällä toivottais jollekki niin pirukseen hyvää elämää et se rupeis oirehtii silleen mukavasti. Ois kiva kun se ajatuksen kohde sitte ilmottais et nuppii rupes mukavasti lämmittämään ja korvissa huuhkas.

        Jotkut ne osaa tulla ihmisten lailla ketjuun - toisin ku minä tein aikoinaan. Huh-huh. Pitää mennä tonne pöydän alle vähäks aikaa.


    • aahoohoo

      oon eläny talviajan mukaan koko päivän. Olin ajatellu laittaa itelleni ihan timmit työajat. Työaika ois alkanu puol seittemältä mut enhän kerenny ky puol kaheksaks. Hyvä ettei oo kellokorttii.

      On muuten noi mun työpäivät rauhottunu melkein italialaisen lakon asteelle. Yks toppatakin vetskari oli luvattu täks päivää mut minä vielä kymmenen maissa tikkailin sitä etenavaihteella. Ajattelin et jos asiakas kerkee tulla hakemaan sitä ennen ku se on valmis niin ei voi mitään.

      No, se tuli vasta iltapäivällä mutta on mukavaa huomata että ite pystyy ajattelutavan muutoksella vaikuttamaan omaan hyvinvointiinsa.

      Ja kahvilinjalla olin siihen asti kunnes purut loppu - sitte join tsaikkaa.

      • mussukka1

        Mulla on murukahvia varalla, taitaa päivämäärä olla ummessa.
        Jos minä joutuisin tikkailemaan, niin menis jotenkin yks, kaks, kolme, hyppy ja ei kun purkuun. Niin ja onko tuo tunti niin tärkeä asia, eiköhän väreissä näkeminen, värähtelyn aistiminen ja tuntoaistin tarkkuus ole aika hyviä juttuja?


      • aahoohoo
        mussukka1 kirjoitti:

        Mulla on murukahvia varalla, taitaa päivämäärä olla ummessa.
        Jos minä joutuisin tikkailemaan, niin menis jotenkin yks, kaks, kolme, hyppy ja ei kun purkuun. Niin ja onko tuo tunti niin tärkeä asia, eiköhän väreissä näkeminen, värähtelyn aistiminen ja tuntoaistin tarkkuus ole aika hyviä juttuja?

        tuleeko sitä tuntoaistii kokeiltuu useemman kerran sormenpäistä - joko neuloilla tai ratkojalla. Niin, ja mitä yhestä tunnista. Sehän on vain kuuskytä minuuttii.


    • Ensimmäinen viikonpäivä, eikä viinan himoa. Töissä meni aika pitkää, oli vähän rästi hommia, olin useamman päivän lomalla. Kyllä se siitä. papiolle onnittelut !

    • paranoidi

      Työviikko alkoi krapulatta ja raittiina.

    • uusitie

      ei ole oikein mun alaani.Mä laittelen mieluummin tätä kulkuneuvoa uudelle tielle sopivaksi niin,että se pysyy tiellä eikä kupsahda ojaan.
      Ennenhän tähän autoon(lue kroppaan)täyty kaataa hemmetisti tenua,että se pysy jotenkin käynnissä eikä tiestä ollut tietoakaan.

      Nyt kone käy jo paremmin(kone remontti tehty)ja tiekin on näkyvissä.

      Oho tulipa lennokasta tekstiä mä taidan olla väsynyt.Hyvää yötä kaikille.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe