Niin, työpaikkoja ko. firmassa tarjolla. Onko kokemuksia työpaikasta? Palkka? Kertokaa kokemuksia, aattelin hakea paikkaa, mutta oon kuullu että tuntipalkka ei oo kummonen...
Sentraali Oy?
15
8842
Vastaukset
- pekuli
ei kai se missään työssä alussa oo kovin kummonen,palkka siis. Sittenhän se ajanmyötä nousee yleensä ainaki
- Nimimerkki
Olen kuullut, että lähtöpalkka noin 7 euroo tunti, en oo varma!
- not for me
Sentraalillahan on puhelinmyyntiä? Ainakin tietääkseni. On kait siellä muutakin, mutta et maininnu mitä hommaa oot hakemassa.
Jotenka yleensä noissa puhelinmyyntihommissa on sellanen juttu, että mitä enemmän myyt, sitä parempi voi olla tuntipalkkasi. Jonkinlainen peruspalkka pitänee olla Sentraalillakin, mutta omalla aktiivisuudella voinee sitten kartuttaa siihen lisäeuroja riippuen siitä, paljonko myyt.
Tämä on se näkemys, mitä itse oon aiheesta kuullut. Voithan aina soittaa sinne ja kysyä mieltäsi askarruttavat kysymykset. :) On se palkka kuitenkin aika oleellinen asia, mut ei kuulosta sillä esim. peruspäivärahaan nähden jäävän tappiolle. - Kajaanilainen
Yleensä Sentraalin palkat ovat 10 euroa/tunti provisiot päälle. Työaika on 6 tuntia/päivä, 5 päivää/viikko.
Tiedän tämän varmaksi koska olin ko. firman työpaikkahaastattelussa marraskuussa.- kyselin kanssa
no tuossa mol.fi sivuilla oli 5 myyntisihteerin paikkaa auki ja tuntipalkka oli hädintuskin 7,5 euroa. Jotain provikkaa on jossain vaiheessa mahdollisuus saada, mutta ei noilla ansioilla kyllä pitkälle pötkitä.
Onko tästä Kainuusta tulossa jokin halpatyövoimapaikka? Tarjotaan huonosti palkattua työtä, koska ihmisillä ei ole muitakaan vaihtoehtoja? - katsoin
kyselin kanssa kirjoitti:
no tuossa mol.fi sivuilla oli 5 myyntisihteerin paikkaa auki ja tuntipalkka oli hädintuskin 7,5 euroa. Jotain provikkaa on jossain vaiheessa mahdollisuus saada, mutta ei noilla ansioilla kyllä pitkälle pötkitä.
Onko tästä Kainuusta tulossa jokin halpatyövoimapaikka? Tarjotaan huonosti palkattua työtä, koska ihmisillä ei ole muitakaan vaihtoehtoja?ja on se kyllä ihmeellistä miten niin pienellä palkalla kenenkään pitäisi pärjätä! Verojen ja muiden maksujen jälkeen hädin tuskin jää elämiseen kummoisia... "Myyntisihteerin" nimikeellä tosin etelässä on ihan eri palkat. Eipä ole järkeä hakea edes tuota paikkaa.
- huh huh
katsoin kirjoitti:
ja on se kyllä ihmeellistä miten niin pienellä palkalla kenenkään pitäisi pärjätä! Verojen ja muiden maksujen jälkeen hädin tuskin jää elämiseen kummoisia... "Myyntisihteerin" nimikeellä tosin etelässä on ihan eri palkat. Eipä ole järkeä hakea edes tuota paikkaa.
Onko aliarvostetumpaa työtä, kuin puhelinmyyjä??
- höh höh
huh huh kirjoitti:
Ei niin säälittävää duunia voi mitenkään aliarvioida.
- 0404
huh huh kirjoitti:
siellä EI puhelimia myydä...
- K@lle
0404 kirjoitti:
siellä EI puhelimia myydä...
Viisastelehan sinä vaan. Entäs termi telemarkkinoija? Ei niissä mitään teleä markkinoida.
- tepex
Onko kellään kokemuksia Sentraalin tutkimushaastattelijana työskentetelystä? Millaista porukkaa? Millaista työtä? Onko millaiset esimiehet? Kertokaa kaikki minkä tiiätte? Olis kiinnostusta.
- JGF
Firmassa olen töissä ja toiminut myös tutkimushaastattelijana puoli vuotta. Työ on helppoa ja ihan mukavaakin. Työkaverit mukavia ja pomotkin erittäin mukavia heppuja. Näin siis ainakin Kajaanissa.
- Xivax
JGF kirjoitti:
Firmassa olen töissä ja toiminut myös tutkimushaastattelijana puoli vuotta. Työ on helppoa ja ihan mukavaakin. Työkaverit mukavia ja pomotkin erittäin mukavia heppuja. Näin siis ainakin Kajaanissa.
Kuka tietää millaisia palkkoja Sentraali maksaa?
- mhhhgt
Xivax kirjoitti:
Kuka tietää millaisia palkkoja Sentraali maksaa?
Sentraalissa palkkaus määräytyy hyvin pitkälle siitä missä toimeksiannossa työskentelet. Palkka voi heitellä 6,5 euron tuntipalkasta aina kymmenen euron tietämille. Lisäksi outbound-osastolla on käytössä tuntipalkan päälle tuleva provisiopalkkaus. joten hyvillekkin tienesteille voit päästä.
- OLONEUVOS
mhhhgt kirjoitti:
Sentraalissa palkkaus määräytyy hyvin pitkälle siitä missä toimeksiannossa työskentelet. Palkka voi heitellä 6,5 euron tuntipalkasta aina kymmenen euron tietämille. Lisäksi outbound-osastolla on käytössä tuntipalkan päälle tuleva provisiopalkkaus. joten hyvillekkin tienesteille voit päästä.
KYLLÄ KUULUU KUMMIA ENTISEN SENTRAALIN TYÖN TEKIJÄT OLIVAT TYYTYVÄISIÄ KUN PÄÄSIVÄT SMARTISTA SINNE TÖIHIN EI KUKAAN HUOHOTTANUT NISKAAN EIKÄ TULOKSIA ASETETTU JOKAINEN TEKI OMAN HOMMANSA JA TYÖN ANTAJA OLI TYYTYVÄINEN.NYT YRITYSKAUPAN MYÖTÄ TAHTI ON KIIHTYNYT MUUNMUASSA TAUOT ON MÄÄRÄTTY JA TULOSTAVOITE VAADITAAN JOKA AAMU SÄÄLIKS KÄY.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872