Biarritzin seudusta vihjeitä?

Ranska kutsuu

Aiomme matkustaa nelihenkisen perheen voimin kesälomalla (juhannuksesta 2 viikkoa eteenpäin) Ranskan Aquitaneen ja siellä Biarritzin seudulle.

Majoituksen kanssa ei liene suuria ongelmia. Esimerkiksi Interhomen loma-asuntolistalta löytyy paljon kiinnostavaa ja kukkarolle sopivaa tarjontaa. Mutta kun seutukunta on meille tuntematon emmekä ahkerasta googlailusta huolimatta ole varmoja, mitä eri kulmakunnat tuolla seudulla tarjoavat, kysymme siellä matkailleiden apua.

Aiomme vuokrata auton ja liikkua sillä maakunnassa sekä käydä Espanjan puolellakin. Mutta kävelyetäisyyksien päässä saisi olla ainakin kauppa- ja ravintolapalveluja ja kenties hiekkarantaakin, eli tukikohtana joku kylä tai kaupunkimainen miljöö sopii meille hyvin.

Miten tässä suhteessa sopivia paikkoja ovat Biarritzin esimerkiksi seudulta St Jean de Luz, Capbreton, Anglet, Ciboure ja Hendaye?

Tai onko sinulla vihjaista muita mukavia paikkoja ja kenties oikein nimettyjä majoituksen tarjoajiakin/huoneistoja Biarritzin seudulla?
Puhumme sen verran ranskaa, että kielen puolesta kaikki käy.

3

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkinpoikanen

      Jos hiekkarannat kiehtovat vilkaiskaapa vaikka Arcachonin lahtea. Valtaisia dyynimuodostelmia, ranskalaisten omaa loma-aluetta. Tosin hieman pohjoiseen Biarritzista.

      http://www.arcachon.com/

    • mina

      Käykää Bayonnessa ostamassa ilmakuivattua kinkkua ja Pau'ssa hanhenmaksaa. Pau'n alapuolella olevasta Oloron-St-Mariesta lähtevät tiet joka suuntaan on merkattu näköalateiksi.

      Kaunista seutua se on, mutta majoituksen varaamisen kanssa alkaa olla kiire, ellei teillä ole vielä varausta.

    • Nessa

      Itse vietin muutama vuosi sitten kesällä noin viikon Biarritz-Anglet-Bayonne-alueella. Suosittelen ehdottomasti autoreissu Pyreneihin Espanjan puolelle Col d'Ibardin:iin. Hiekkarantoja löytyy useita; Biarritzissa Grand Plage ja pienempi Plage du Port-Vieux, mistä löytyy ihana beachbar joka rakennettu vuoreen. Bayonnessa Tarnos plage ja Angetissa Chambre d'Amour. Bayonnen vanhassa kaupungissa kannattaa myös käydä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1538
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1042
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      812
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      781
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      717
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      112
      713
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      686
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      644
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe