olenko kenties kirottu? joskus epäilen sitä (PaITSI SE ON hölmöö mut mun suvussani mun mummi ja äiti ovatolleet taikauskoisia.. tai oikeastaankin henki) tuntuu vaan siltä että olisin kirottu koska minulla ei ole kamalsati kavereita (luokasa ei yhtään) mutta muuten on ihan ok:määrä sitten mä oon huiljaineen en tiedä miksi mutta jos yritän ystävyastyy jonkun kanssa tai sanoo jotain et -mä voisin auttaa ton kotitehtävän kanssa tai -mitä kuuluu en pysty ihan kun joku voimapitäis mun suun tukossa ja syön kamalasti (opon aikanut lihota) ennen olin laiheliiini mut en nyt sentään nytkään oo niin lihava.. mut kummiskin ja esim:jos juttelen jonkun kanssa chattissa ihan kun kaikki tuntis mut ne menee heti pois vaikka ne ois vaikka lapista päin en tajua...) oon tavalisella luokalla (siis en mikään psykopaatti) mtten älyy tätä ja sitten osaan kyllä vittuilla oikein kunnolla kaikille ja voin saada hakummisesta hysteerisii kohtauksii mut osaan kiummiskin hillitä itseni (onneksi) siis käynnormaali kouluu mun elämä on ihan normaali lukuun ottamatta sitä seikkaa et en voi hillitä tekoijani (vähän niinkuin kännissä) takoitan sanoijani vaikka päätän et nyt opiskelen joku voima saa mut työntämään kirjan pois) ja vaöehtelen paljon (siis esim:äidille siis teiniksi aika paljon oon siis 13W) TAI SISI KO0HTA TÄYTÄN 13W SANPKLAa PLIIS mitä mulla voisi ollajos joku nyt on samassa tilanteessa tai voisi nevvoo
P.S.toivottavasti jaksoitte lukea tän ja asori jos kulostin niin tyhmältä... (itteänikin nolottaa hieman)
....olenko...
4
519
Vastaukset
- Ahrimon
Et ole kirottu. Vain hieman omaperäinen, mutta se on tässä tasapaksussa maailmassa vain hyvä ominaisuus! :)
- HELLO
just... tarkotata kai omaperäisellä.. psykopaattinen? just joo... mut miten kaikki sit ovi bähä aina minkalainene oon heti et -tiesin etoot tollanene..jne se rassaaa mutta jos oon niin... vamppi niin ei sit kai kannata vastailla mulle ! (sori palaa hermot... kaikita....
- Cyberanimal
HELLO kirjoitti:
just... tarkotata kai omaperäisellä.. psykopaattinen? just joo... mut miten kaikki sit ovi bähä aina minkalainene oon heti et -tiesin etoot tollanene..jne se rassaaa mutta jos oon niin... vamppi niin ei sit kai kannata vastailla mulle ! (sori palaa hermot... kaikita....
ja muista et olet nuori vielä. Iän myötä ihmiset muuttuvat suvaitsemimmiksi ja saat varmasti myös ystäviäkin. Sinulla on kuitenkin koko elämä aikaa ja murrosikäkin on sinulla vasta alussa. En usko että mitään kirousta on päälläsi vaan koet ihan normaaleja hormoonien ja teini-iän vaikeuksia, vaikka ne nyt onkin sinulla hiukan rajumpia.
Se mitä toivoisin, on ettet ruokkisi lisää tuota ahdistustasi vaan kokeilisit vaikka rauhoittavia luontolenkkejä tai aloittaisit jonkun sinua miellytävän harrastuksen, kuten lue kirjoja, maalaa/piirrä/kirjoita, tee jotain fyysistä, yms.
Sanoisin, että elämä alkaa helpottaa siinä 20 vuotiaana, sinne asti kun pystyt pitämään itsesi kuosissa ilman väkivaltaa itseäsi tai muita kohtaan tai vaipumatta pahan puolelle, on sinulla valoisammat ajat edessä. - uke
Cyberanimal kirjoitti:
ja muista et olet nuori vielä. Iän myötä ihmiset muuttuvat suvaitsemimmiksi ja saat varmasti myös ystäviäkin. Sinulla on kuitenkin koko elämä aikaa ja murrosikäkin on sinulla vasta alussa. En usko että mitään kirousta on päälläsi vaan koet ihan normaaleja hormoonien ja teini-iän vaikeuksia, vaikka ne nyt onkin sinulla hiukan rajumpia.
Se mitä toivoisin, on ettet ruokkisi lisää tuota ahdistustasi vaan kokeilisit vaikka rauhoittavia luontolenkkejä tai aloittaisit jonkun sinua miellytävän harrastuksen, kuten lue kirjoja, maalaa/piirrä/kirjoita, tee jotain fyysistä, yms.
Sanoisin, että elämä alkaa helpottaa siinä 20 vuotiaana, sinne asti kun pystyt pitämään itsesi kuosissa ilman väkivaltaa itseäsi tai muita kohtaan tai vaipumatta pahan puolelle, on sinulla valoisammat ajat edessä.mää oon kirottu, eikä se haittaa mua yhtään. se on kivaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218