....olenko...

HELLO

olenko kenties kirottu? joskus epäilen sitä (PaITSI SE ON hölmöö mut mun suvussani mun mummi ja äiti ovatolleet taikauskoisia.. tai oikeastaankin henki) tuntuu vaan siltä että olisin kirottu koska minulla ei ole kamalsati kavereita (luokasa ei yhtään) mutta muuten on ihan ok:määrä sitten mä oon huiljaineen en tiedä miksi mutta jos yritän ystävyastyy jonkun kanssa tai sanoo jotain et -mä voisin auttaa ton kotitehtävän kanssa tai -mitä kuuluu en pysty ihan kun joku voimapitäis mun suun tukossa ja syön kamalasti (opon aikanut lihota) ennen olin laiheliiini mut en nyt sentään nytkään oo niin lihava.. mut kummiskin ja esim:jos juttelen jonkun kanssa chattissa ihan kun kaikki tuntis mut ne menee heti pois vaikka ne ois vaikka lapista päin en tajua...) oon tavalisella luokalla (siis en mikään psykopaatti) mtten älyy tätä ja sitten osaan kyllä vittuilla oikein kunnolla kaikille ja voin saada hakummisesta hysteerisii kohtauksii mut osaan kiummiskin hillitä itseni (onneksi) siis käynnormaali kouluu mun elämä on ihan normaali lukuun ottamatta sitä seikkaa et en voi hillitä tekoijani (vähän niinkuin kännissä) takoitan sanoijani vaikka päätän et nyt opiskelen joku voima saa mut työntämään kirjan pois) ja vaöehtelen paljon (siis esim:äidille siis teiniksi aika paljon oon siis 13W) TAI SISI KO0HTA TÄYTÄN 13W SANPKLAa PLIIS mitä mulla voisi ollajos joku nyt on samassa tilanteessa tai voisi nevvoo
P.S.toivottavasti jaksoitte lukea tän ja asori jos kulostin niin tyhmältä... (itteänikin nolottaa hieman)

4

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahrimon

Et ole kirottu. Vain hieman omaperäinen, mutta se on tässä tasapaksussa maailmassa vain hyvä ominaisuus! :)

• HELLO

just... tarkotata kai omaperäisellä.. psykopaattinen? just joo... mut miten kaikki sit ovi bähä aina minkalainene oon heti et -tiesin etoot tollanene..jne se rassaaa mutta jos oon niin... vamppi niin ei sit kai kannata vastailla mulle ! (sori palaa hermot... kaikita....

• Cyberanimal
        HELLO kirjoitti:

just... tarkotata kai omaperäisellä.. psykopaattinen? just joo... mut miten kaikki sit ovi bähä aina minkalainene oon heti et -tiesin etoot tollanene..jne se rassaaa mutta jos oon niin... vamppi niin ei sit kai kannata vastailla mulle ! (sori palaa hermot... kaikita....

ja muista et olet nuori vielä. Iän myötä ihmiset muuttuvat suvaitsemimmiksi ja saat varmasti myös ystäviäkin. Sinulla on kuitenkin koko elämä aikaa ja murrosikäkin on sinulla vasta alussa. En usko että mitään kirousta on päälläsi vaan koet ihan normaaleja hormoonien ja teini-iän vaikeuksia, vaikka ne nyt onkin sinulla hiukan rajumpia.

Se mitä toivoisin, on ettet ruokkisi lisää tuota ahdistustasi vaan kokeilisit vaikka rauhoittavia luontolenkkejä tai aloittaisit jonkun sinua miellytävän harrastuksen, kuten lue kirjoja, maalaa/piirrä/kirjoita, tee jotain fyysistä, yms.

Sanoisin, että elämä alkaa helpottaa siinä 20 vuotiaana, sinne asti kun pystyt pitämään itsesi kuosissa ilman väkivaltaa itseäsi tai muita kohtaan tai vaipumatta pahan puolelle, on sinulla valoisammat ajat edessä.

• uke
        Cyberanimal kirjoitti:

ja muista et olet nuori vielä. Iän myötä ihmiset muuttuvat suvaitsemimmiksi ja saat varmasti myös ystäviäkin. Sinulla on kuitenkin koko elämä aikaa ja murrosikäkin on sinulla vasta alussa. En usko että mitään kirousta on päälläsi vaan koet ihan normaaleja hormoonien ja teini-iän vaikeuksia, vaikka ne nyt onkin sinulla hiukan rajumpia.

Se mitä toivoisin, on ettet ruokkisi lisää tuota ahdistustasi vaan kokeilisit vaikka rauhoittavia luontolenkkejä tai aloittaisit jonkun sinua miellytävän harrastuksen, kuten lue kirjoja, maalaa/piirrä/kirjoita, tee jotain fyysistä, yms.

Sanoisin, että elämä alkaa helpottaa siinä 20 vuotiaana, sinne asti kun pystyt pitämään itsesi kuosissa ilman väkivaltaa itseäsi tai muita kohtaan tai vaipumatta pahan puolelle, on sinulla valoisammat ajat edessä.

mää oon kirottu, eikä se haittaa mua yhtään. se on kivaa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6484
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3873
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3260
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      376
      1774
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1023
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      910
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe