....olenko...

HELLO

olenko kenties kirottu? joskus epäilen sitä (PaITSI SE ON hölmöö mut mun suvussani mun mummi ja äiti ovatolleet taikauskoisia.. tai oikeastaankin henki) tuntuu vaan siltä että olisin kirottu koska minulla ei ole kamalsati kavereita (luokasa ei yhtään) mutta muuten on ihan ok:määrä sitten mä oon huiljaineen en tiedä miksi mutta jos yritän ystävyastyy jonkun kanssa tai sanoo jotain et -mä voisin auttaa ton kotitehtävän kanssa tai -mitä kuuluu en pysty ihan kun joku voimapitäis mun suun tukossa ja syön kamalasti (opon aikanut lihota) ennen olin laiheliiini mut en nyt sentään nytkään oo niin lihava.. mut kummiskin ja esim:jos juttelen jonkun kanssa chattissa ihan kun kaikki tuntis mut ne menee heti pois vaikka ne ois vaikka lapista päin en tajua...) oon tavalisella luokalla (siis en mikään psykopaatti) mtten älyy tätä ja sitten osaan kyllä vittuilla oikein kunnolla kaikille ja voin saada hakummisesta hysteerisii kohtauksii mut osaan kiummiskin hillitä itseni (onneksi) siis käynnormaali kouluu mun elämä on ihan normaali lukuun ottamatta sitä seikkaa et en voi hillitä tekoijani (vähän niinkuin kännissä) takoitan sanoijani vaikka päätän et nyt opiskelen joku voima saa mut työntämään kirjan pois) ja vaöehtelen paljon (siis esim:äidille siis teiniksi aika paljon oon siis 13W) TAI SISI KO0HTA TÄYTÄN 13W SANPKLAa PLIIS mitä mulla voisi ollajos joku nyt on samassa tilanteessa tai voisi nevvoo
P.S.toivottavasti jaksoitte lukea tän ja asori jos kulostin niin tyhmältä... (itteänikin nolottaa hieman)

4

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahrimon

      Et ole kirottu. Vain hieman omaperäinen, mutta se on tässä tasapaksussa maailmassa vain hyvä ominaisuus! :)

      • HELLO

        just... tarkotata kai omaperäisellä.. psykopaattinen? just joo... mut miten kaikki sit ovi bähä aina minkalainene oon heti et -tiesin etoot tollanene..jne se rassaaa mutta jos oon niin... vamppi niin ei sit kai kannata vastailla mulle ! (sori palaa hermot... kaikita....


      • Cyberanimal
        HELLO kirjoitti:

        just... tarkotata kai omaperäisellä.. psykopaattinen? just joo... mut miten kaikki sit ovi bähä aina minkalainene oon heti et -tiesin etoot tollanene..jne se rassaaa mutta jos oon niin... vamppi niin ei sit kai kannata vastailla mulle ! (sori palaa hermot... kaikita....

        ja muista et olet nuori vielä. Iän myötä ihmiset muuttuvat suvaitsemimmiksi ja saat varmasti myös ystäviäkin. Sinulla on kuitenkin koko elämä aikaa ja murrosikäkin on sinulla vasta alussa. En usko että mitään kirousta on päälläsi vaan koet ihan normaaleja hormoonien ja teini-iän vaikeuksia, vaikka ne nyt onkin sinulla hiukan rajumpia.

        Se mitä toivoisin, on ettet ruokkisi lisää tuota ahdistustasi vaan kokeilisit vaikka rauhoittavia luontolenkkejä tai aloittaisit jonkun sinua miellytävän harrastuksen, kuten lue kirjoja, maalaa/piirrä/kirjoita, tee jotain fyysistä, yms.

        Sanoisin, että elämä alkaa helpottaa siinä 20 vuotiaana, sinne asti kun pystyt pitämään itsesi kuosissa ilman väkivaltaa itseäsi tai muita kohtaan tai vaipumatta pahan puolelle, on sinulla valoisammat ajat edessä.


      • uke
        Cyberanimal kirjoitti:

        ja muista et olet nuori vielä. Iän myötä ihmiset muuttuvat suvaitsemimmiksi ja saat varmasti myös ystäviäkin. Sinulla on kuitenkin koko elämä aikaa ja murrosikäkin on sinulla vasta alussa. En usko että mitään kirousta on päälläsi vaan koet ihan normaaleja hormoonien ja teini-iän vaikeuksia, vaikka ne nyt onkin sinulla hiukan rajumpia.

        Se mitä toivoisin, on ettet ruokkisi lisää tuota ahdistustasi vaan kokeilisit vaikka rauhoittavia luontolenkkejä tai aloittaisit jonkun sinua miellytävän harrastuksen, kuten lue kirjoja, maalaa/piirrä/kirjoita, tee jotain fyysistä, yms.

        Sanoisin, että elämä alkaa helpottaa siinä 20 vuotiaana, sinne asti kun pystyt pitämään itsesi kuosissa ilman väkivaltaa itseäsi tai muita kohtaan tai vaipumatta pahan puolelle, on sinulla valoisammat ajat edessä.

        mää oon kirottu, eikä se haittaa mua yhtään. se on kivaa. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1555
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      968
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe