Gallup.

corina

1. Lempi anime? Miksi juuri se on lempparisi?

2. Hauskin anime?

3. Raa'in anime?

4. Anime, jossa on mielestäsi kaunein näkemäsi piirustustyyli?

5. Tyhmin tietämäsi anime?

Omat vastaukseni:

1. Chobits, Tokyo Mew Mew, Mermaid Melody.
Chobitsissa kaunis piirustustyyli ja juoni on tosi hyvä., Tokyo Mew Mewin hahmot ovat nättejä ja juoni on myöskin hyvä., Mermaid Melodyssä on kaikki hyvää. =D

2. Chobits

3. Elfen Lied

4. Chobits, Tokyo Mew mew

5. En tiedä...varmaankin Sandland tai One Piece

41

1911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pilvi-Chan

      1.Tässä onkin monia.. Yami no Matsuei, Gravitation, Onegai Teacher, Loveless, Chobits ja Full Moon wo sagashite.
      Rakastan shonen-aita, ja nättiä piirrustustyyliä. Huumoria pitää myöskin olla, ja "kunnon" juoni.

      2. Excel Saga

      3.Hmm, paljon en ole raakoja sarjoja katsellut.. Ensinmäisenä mieleen tulisi Hellsing.

      4. Fruits Basket ja Chobits

      5.One Piece ja "Salapoliisi" Conan.

    • mada dane

      1. kaikki joiden tekemisessä on nähty vaivaa (kysymys kuuluukin ketkä ovat nähneet vaivaa ja ketkä ei)

      2. Niitä on paljon. Hauskimmasta en tiedä, mutta Dragon-half oli eka komedia-anime minkä katsoin ja se oli helvetin hauska (on yhä)

      3. En oo nähny mitään mikä olisi raa'in. Mangat onkin sitten eri juttu.

      4. Animen piirrustustyylistä ei oikein voi puhua, kun suurin osa niistä on mangaan tai peliin tms. perustuvan jäljen mukaan jäljitelty. Joten kaunein piirrustustyyli mangoissa mitä olen nähnyt on aika useassa, mutta etenkin pidän Yun Kougan yksinkertaisen täyteläästä tyylistä, Yuki Kaorin yksityiskohtaisesta kauniista tyylistä sekä Clampin piirtäjät osaa aika hyvin piirtää myös (mangojen sisällöistä en sitten tiedä) sekä pakko mainita joku mies mangaka jonka tyyli on kaunista: Naruton luojan Kishimoton.

      5. Tyhmää ei olekaan. Mutta jos nyt laitan tähän vaikka mitä ei mielellään katso: kaikki animet jotka on vaan tehty rahastusmielessä tai sarjan ylipitkittämiseksi ja jos niissä ei ole kummostakaan juonta tms. niin niitä on aika väsyttävä katsoa. Karin on yksi missä ei tunnu oikein tapahtuvan mitään ja mikä on melko väsyttävä (en tiedä onko se rahastusanime) sekä Saint beast oli raskas myös. Karinissa on sentään Winner-kun joka pelastaa sen.

    • 1. Lempi anime? Miksi juuri se on lempparisi?

      2. Hauskin anime?

      3. Raa'in anime?

      4. Anime, jossa on mielestäsi kaunein näkemäsi piirustustyyli?

      5. Tyhmin tietämäsi anime?
      ----
      1.Gakuen alice,sailor moon,kamikaze kaitou jeanne,
      wedding peach,Full moon wo sagashite,Utakata...En tiedä miksi, ne vain on hyviä.

      2.Chobits

      3.Elfen lied

      4.Sister princess ja mermaid melody

      5.Pokemon,Digimon,Inuyasha.....

      • Vaihdan ton ekan vastauksen.(otan siitä jotain pois)
        1. Lempi anime? Miksi juuri se on lempparisi?
        ---
        1.Gakuen alice,Full moon wo sagashite,
        Kamikaze kaitou jeanne ja Utakata


    • Uyoku-chan

      1. Lempi anime? Miksi juuri se on lempparisi?

      Sailor Moon, ihana tyyli tarina sekä hahmot

      2. Hauskin anime?

      Sailor Moon

      3. Raa'in anime?

      Noh en tiedä oikein...^^ Sanotaan vaikka Dragin Ball kun en muita tiedä:D

      4. Anime, jossa on mielestäsi kaunein näkemäsi piirustustyyli?

      Sailor Moon, Arina Tanemuran sarjat

      5. Tyhmin tietämäsi anime

      Dragon Ball One piece

    • Manga4ever

      1. Lempi anime? Miksi juuri se on lempparisi?

      -Neon Genesis Evangelion(toivottavasti meni oikein>

      • ihqqqq daaa

        Kyllä on noloa lukea noita... hävettää. Pelkkien shoujo-gaki-raburabu-anime-on-ihqq kirjottamia juttuja... mihin maailma onkaan menossa..


      • .joku.

        Miksi te katsotte suunnileen vain Suomessa näytettyjä animeja?????


      • Uyoku-chan
        .joku. kirjoitti:

        Miksi te katsotte suunnileen vain Suomessa näytettyjä animeja?????

        Kai me saadaan kattoo mitä huvittaa? Haittaako jos katsomme ehkäpä vain suomessa näytettyjä animeja?


      • propelli
        Uyoku-chan kirjoitti:

        Kai me saadaan kattoo mitä huvittaa? Haittaako jos katsomme ehkäpä vain suomessa näytettyjä animeja?

        et vaan tiiä paremmasta tai osaa hankkii mistään parempaa animee...jos meinaan kattoo vaan jotain sailor moonii ni on kyl aika rajottunu toi sun makus!!!! hahahahaha =D ei pahalla...


      • ihqqqq daaa kirjoitti:

        Kyllä on noloa lukea noita... hävettää. Pelkkien shoujo-gaki-raburabu-anime-on-ihqq kirjottamia juttuja... mihin maailma onkaan menossa..

        Kaikki ei välttämättä tykkää pelkästä shounenista ja sellaisesta niin kuin sinä!


      • No-Face(ei jaksa kirjautua)

        Time Stranger Kyokosta animea?? onko muka olemassa? en ole koskaan kuullut.. mangat olen lukenut.

        Ja Sailor Moonin hahmot KAUNIITA? No makunsa kullakin, minusta piirrostyyli on lähinnä järkyttävä >.


      • No-Face(ei jaksa kirjautua) kirjoitti:

        Time Stranger Kyokosta animea?? onko muka olemassa? en ole koskaan kuullut.. mangat olen lukenut.

        Ja Sailor Moonin hahmot KAUNIITA? No makunsa kullakin, minusta piirrostyyli on lähinnä järkyttävä >.

        Time stranger kyokosta on tehty ainakin se chocola-tarina animeksikin.Ainakin youtube:ssa on se.


    • propelli

      1. ei mul lempparii silleen oo ku niit on aika paljon...mm. full metal alchemist, paradise kiss, beck, kyou kara maou, meine liebe, naruto, samurai 7, gto, blood , bleach, one piece...jne. noissa on vaan se jokin...

      2. gto, green green, golden boy, kyou kara maou, gravitation, girls bravo, yakitate japan, bokusatsu tenshi dokuro-chan...

      3. jaa a...hmm...ninja scroll, elfen lied, gantz, saikano...

      4. meine liebe, trinity blood, angel sanctuary, x...

      5. sailor moon ja kaikki sen tyyppiset idiootti sarjat (pokemonii ja transformersiikin kattoo paljon mieluummin)!!!!

      • man :D

        Siinä vasta joku jolla ON hyvä maku (tosin osasta tykkään ja osasta en niinkään ;)! :D Way to go! Ottakaas chibit mallia! Kattokaa enemmän animea (ja ottakaa samalla ite fucking selvää niistä) niin saatte vähän yleissivistystä! Ei tosiaan pahalla, jostainhan se pitää aloittaa, mutta ottakaa muiden sanoista isoisä älkää pyörikö täällä kysymässä samoja asioita koko ajan, na?


    • No-Face(ei jaksa kirjautua)

          1. Lempi anime? Miksi juuri se on lempparisi?
      ~Naruto, fillereitä lukuun ottamatta. Juoni on ihana, kaikki on tehty niin että se vaikuttaa jotenkin niin aidolta... Narutoa katsellessa tulee sellainen olo kuin olisi itsekin ninja ja voisi tehdä ne samat jutsut =) Lisäksi on hahmot kasvavat, oppivat koko ajan uutta jne... Jokaisella on oma surullinen menneisyytensä.

      2. Hauskin anime?
      ~Ehkäpä Bleachille olen nauranut eniten, vaikkei se mikään komedia olekaan.

      3. Raa'in anime?
      ~Varmaan Oni Tensei (hentaita)


      4. Anime, jossa on mielestäsi kaunein näkemäsi piirustustyyli?
      ~DN Angel, Full Metal Panic ja Elfen Lied on kyllä aika nätisti piirretty


      5. Tyhmin tietämäsi anime?
      ~esim. Black Cat, jossa ei ole mitään juonta... Ja Urusei Yatsurakaan ei ole iskenyt, lähinnä ärsyttävä sarja.

    • Kyo-kun

      1. Lempi anime? Miksi juuri se on lempparisi?
      - Näitä on monta: Azumanga Daioh, Dominion Tank Police, Elfen Lied, Full Metal Panic? Fumoffu!, Full Moon wo Sagashite, Great Teacher Onizuka, Juuni Kokki, Kaleido Star, Onegai Teacher.


      2. Hauskin anime?
      - Hauskimmat: Azumanga Daioh, Full Metal Panic? Fumoffu!, Great Teacher Onizuka, Green Green, Tenshi na Konamaiki.

      3. Raa'in anime?
      - Kyllä se se Elfen Lied on. Mainittakoon vielä, että ei suinkaan eniten graafisen väkivallan vuoksi.

      4. Anime, jossa on mielestäsi kaunein näkemäsi piirustustyyli?
      - Hmmm...Chobits, Oh, My Goddess!, Rurouni Kenshin OAV:t.

      5. Tyhmin tietämäsi anime?
      - Lähinnä nämä pokemonit, dragonballit sun muut pienemmille katsojille suunnatut sarjat.

    • Shiro^^

      4:ään ensimmäiseen vastaus on Ginga Nagareboshi Gin ja Ginga Densetsu Weed.

    • Himura

      1. Lempi anime? Miksi juuri se on lempparisi?
      - Mm. Fullmetal Alchemist, Seikai -quadrilogia sekä Ghost in the Shell: Stand Alone Complex. Kaikissa mielenkiintoinen ja yllätyksellinen juoni, kiinnostavat ja hyvin kirjoitetu henkilöt sekä sopivissa määrin toimintaa ja draamaa.

      2. Hauskin anime?
      - Azumanga Daioh tai Full Metal Panic? Fumoffu!

      3. Raa'in anime?
      - Elfen Lied tai Ima Soku ni Iru Boku (aka Now and Then, Here and There). Kummassakin useita pirun häiritseviä kohtauksia. Varsinkin ISnIB:n katsominen teki välillä ihan oikeasti pahaa.

      4. Anime, jossa on mielestäsi kaunein näkemäsi piirustustyyli?
      - Mmmmmm... En koskaan kiinnitä niin huomiota piirrostekniikkaan. Mutta eniten silmää miellyttää
      Fumoffun kirkkaat värit sekä yksityiskohtaiset hahmot. Oh! My Goddessissa on myös silmää miellyttävä, pehmeä piirrostyyli.

      5. Tyhmin tietämäsi anime?
      - Suurin osa urheiluanimesta (esmes Hajime no Ippo, Prince of Tennis, Initial D...), sekä tietty kaikenmaailman yaoi tuotokset. Varsinaisesti tyhmintä en osaa kyllä nimetä.

      • niissä on?

        Ootko edes katsonut mitään yaoita? Jos et, niin kannattaa ennenku nimeät ne tyhmiksi. Urheilusta ei kaikki tykkää ja sen voi ymmärtää (vaikka vaikeaa onkin), mutta jollet ole prince of tennistä katsonut useamman jakson verran niin ei kannata sanoa yhtään mitään.


      • Kyo-kun

        ...urheilua, mutta Ippoa ei voi muuta kuin suositella. :D


      • Himura
        Kyo-kun kirjoitti:

        ...urheilua, mutta Ippoa ei voi muuta kuin suositella. :D

        Ippossa minulla tökkivät lähinnä ylipitkät ottelut (mangassa siis, animea en ole pahemmin nähnyt) sekä tietynlainen ennalta-arvattavuus. Jokainen lukemani ottelu noudatti samaa kaavaa: Ippo ja vastustaja ovat yhdenvertaisia, Ippo pääsee niukkaan johtoon, vastustaja keksii jotain ovelaa=Ippo on kanveesissa, Ippo nousee ja mahdollisesti tekee vastustajalle samat temput=Vastustaja nousee, vastustaja ottaa kaikki voimat peliin ja pwnaa Ippon mutta joka kerralla Ippo nousee vaikka miten löisi=Hämmästynyt vastustaja, kanveesi/kanveesi/kanveesi sekä todella läheltä piti tilanne kummallekin osapuolelle, vastustaja hakkaa ja hakkaa Ippoa yli inhimillisten rajojen ja Ippo jo lähes murtuu, Ippo nousee viimeisen kerran ja väsynyt ja hämmästynyt vastustaja ottaa viimein lukua=Ippo voittaa.

        Ei tuossa mitään mutta kun samaa kaavaa tunnuttiin toistavan jokaisen ottalun aikana, jotka vielä olivat minun makuuni aivan liian pitkiä. Plussaa tosin Ippolle symppiksestä päähenkilöstä sekä yleisesti ottaen mukavasta fiiliksestä. Ei tämä missään nimessä ole surkeinta mitä olen nähnyt.


      • Himura
        niissä on? kirjoitti:

        Ootko edes katsonut mitään yaoita? Jos et, niin kannattaa ennenku nimeät ne tyhmiksi. Urheilusta ei kaikki tykkää ja sen voi ymmärtää (vaikka vaikeaa onkin), mutta jollet ole prince of tennistä katsonut useamman jakson verran niin ei kannata sanoa yhtään mitään.

        Hyviin, tai edes välttäviin, keskustelitaitoihin kuuluu luonnollisesti se että osaa perustella kantansa. Tätä periaatetta minä pyrin noudattamaan, mutta koska ketjussa ei pyydetty minkään maailman perusteluja koska asiasta ei varsinaisesti keskusteltu annoin niiden olla. Toisinsanoen kyllä, olen mielestäni katsellut tarpeeksi yaoita sekä urheiluanimea että pystyn muodostamaan niistä mielipiteen. Kerrotaan nyt kuitenkin sitten jonkinmoiset perustelut ettei tule paha mieli. Mielipiteeni syvintä olemusta en edes yritä hakea. Kestä tai älä.

        Yaoissa minulla tökkii se yaoi osuus sekä bissiksien yletön määrä. Ei bissiksissä mitään jos niitä osataan käyttää oikein, mutta yaoissa niiden ylenpalttinen määrä yhdistettynä usein tosi korniin dialogiin tökkii. Ei, en ole rasisti joka ampuu homon sellaisen nähdessään. Minun puolestani ihmiset saavat tehdä mitä huvittaa niin kauan kuin se ei satuta tai merkittävästi loukkaa toista ihmistä. Tehkööt homot mitä huvittavat, kunhan eivät pakota minua katselemaan tai lähentele. Juuri ilmeisesti geneettisen perimäni/yhteiskunnan esimerkkien takia tunnen homoutta kohtaan tietynlaista "pahoinvointia", enkä taatusti aio katsoa sarjaa joka saa minut voimaan pahoin. Siksi minun kirjoissani yaoi on pohjasakkaa, olkoonkin että siellä kuulemma on ihan hyvääkin matskua. Mikään sarja mikä oksettaa ei ole katselun arvoinen minun kirjoissani. Ja kyllä, olen katsonut kyllä yaoitakin. Gravitationin kokonaan (ihan ok), pari jaksoa Yami no Matsueita, Gankutsuoun (loistava) sekä muutamia semmoisia sarjoja joiden nimiä en edes muista. Pohjaa siis kyllä löytyy. Ja jos se sinua yhtään helpottaa, niin ne surkeimmat näkemäni sarjat eivät kyllä tule yaoin puolelta.

        Huomasitko muuten tuossa minun postauksessani miten sanoin urheiluanimesta "suurin osa", en kaikki? Esmes Eyeshield 21 on todella hyvä sarja, ja silti urheilua. Urheilussa minua pännii usein se miten yhdestä tietystä lajista pyritään tekemään kaikkeuden keskusta: Mitään muuta aktiviteettia tai urheilua x-lajin ulkopuolella ei ole, tai jos on niin ei sitä kukaan harrasta. Tietty sitä ymmärtää että kun keskitytään yhteen lajiin niin muille ei jää tilaa, mutta tuollainen yksinkertaistaminen on jo typerää. Minä en kylläkään ole urheiluimmeisiä, niin että ehkä siksi yksikään urheilusarja ei varsinaisesti tee vaikutusta. Niiden tarkoitushan on nimenomaan saada ihminen liikkeelle ja urheilemaan. Face it, kaikki eivät voi pitää kaikesta.

        Prince of Tennistä katsoin muistaakseni silloin joskus n. 10 jaksoa, eikä se iskenyt millään tasolla. Päähenkilö toi jotenkin elävästi mieleen X TV:n vastaavan: Yksinäisen angstaajan jonka ainoa elämäntehtävä on hakata kaikki omassa lajissaan plus on penteleen ylimielinen. Siinä tosin missä Kamuista kehkeytyi myöhemmin hyvinkin symppis hahmo Echizen(?) oli täysi idiootti kaiken sen ajan mitä sarjaa katsoin. Lisäksi juuri jo tuo yllä mainittu kaiken muun urheilun poissulkeminen oli silmiin pistävää. Se Ec-whatever-zeniin ihastunut tyttö aloitti tuosta noin vain tenniksen peluun, ja muistaakseni koulun käyntikin tuntui keskittyvän likimain pelkän tenniksen peluuseen. Minä en ymmärrä tenniksestä juuri mitään ja siksi minusta olisi ollut tärkeää että tenniksen säännöistä olisi kerrottu edes hiukan, mutta sarja lähti selkeästi siitä periaatteesta liikkeelle että tenniksen perussäännöt ovat kaikilla jo hallussa. Vert. Eyeshield jossa säännöt ihan oikeasti kerrottiin pallon muodosta lähtien. Animaatio puolellakaan ei PoTia oikein voi kehua. Piirrosjälki oli toki terävämpää, mutta animaation taso nippa Pokemonin yläpuolella. Tiedä häntä paraneeko sarja edetessään, mutta noilla eväillä minä en kyllä ihan heti sarjan pariin palaa kun paljon parempaakin on saatavilla.

        (Urheiluanimesta puheen ollen, minusta taitava mangaka saisi Curlingista ihan penteleen hyvän sarjan irti.)


      • oniisan
        Himura kirjoitti:

        Hyviin, tai edes välttäviin, keskustelitaitoihin kuuluu luonnollisesti se että osaa perustella kantansa. Tätä periaatetta minä pyrin noudattamaan, mutta koska ketjussa ei pyydetty minkään maailman perusteluja koska asiasta ei varsinaisesti keskusteltu annoin niiden olla. Toisinsanoen kyllä, olen mielestäni katsellut tarpeeksi yaoita sekä urheiluanimea että pystyn muodostamaan niistä mielipiteen. Kerrotaan nyt kuitenkin sitten jonkinmoiset perustelut ettei tule paha mieli. Mielipiteeni syvintä olemusta en edes yritä hakea. Kestä tai älä.

        Yaoissa minulla tökkii se yaoi osuus sekä bissiksien yletön määrä. Ei bissiksissä mitään jos niitä osataan käyttää oikein, mutta yaoissa niiden ylenpalttinen määrä yhdistettynä usein tosi korniin dialogiin tökkii. Ei, en ole rasisti joka ampuu homon sellaisen nähdessään. Minun puolestani ihmiset saavat tehdä mitä huvittaa niin kauan kuin se ei satuta tai merkittävästi loukkaa toista ihmistä. Tehkööt homot mitä huvittavat, kunhan eivät pakota minua katselemaan tai lähentele. Juuri ilmeisesti geneettisen perimäni/yhteiskunnan esimerkkien takia tunnen homoutta kohtaan tietynlaista "pahoinvointia", enkä taatusti aio katsoa sarjaa joka saa minut voimaan pahoin. Siksi minun kirjoissani yaoi on pohjasakkaa, olkoonkin että siellä kuulemma on ihan hyvääkin matskua. Mikään sarja mikä oksettaa ei ole katselun arvoinen minun kirjoissani. Ja kyllä, olen katsonut kyllä yaoitakin. Gravitationin kokonaan (ihan ok), pari jaksoa Yami no Matsueita, Gankutsuoun (loistava) sekä muutamia semmoisia sarjoja joiden nimiä en edes muista. Pohjaa siis kyllä löytyy. Ja jos se sinua yhtään helpottaa, niin ne surkeimmat näkemäni sarjat eivät kyllä tule yaoin puolelta.

        Huomasitko muuten tuossa minun postauksessani miten sanoin urheiluanimesta "suurin osa", en kaikki? Esmes Eyeshield 21 on todella hyvä sarja, ja silti urheilua. Urheilussa minua pännii usein se miten yhdestä tietystä lajista pyritään tekemään kaikkeuden keskusta: Mitään muuta aktiviteettia tai urheilua x-lajin ulkopuolella ei ole, tai jos on niin ei sitä kukaan harrasta. Tietty sitä ymmärtää että kun keskitytään yhteen lajiin niin muille ei jää tilaa, mutta tuollainen yksinkertaistaminen on jo typerää. Minä en kylläkään ole urheiluimmeisiä, niin että ehkä siksi yksikään urheilusarja ei varsinaisesti tee vaikutusta. Niiden tarkoitushan on nimenomaan saada ihminen liikkeelle ja urheilemaan. Face it, kaikki eivät voi pitää kaikesta.

        Prince of Tennistä katsoin muistaakseni silloin joskus n. 10 jaksoa, eikä se iskenyt millään tasolla. Päähenkilö toi jotenkin elävästi mieleen X TV:n vastaavan: Yksinäisen angstaajan jonka ainoa elämäntehtävä on hakata kaikki omassa lajissaan plus on penteleen ylimielinen. Siinä tosin missä Kamuista kehkeytyi myöhemmin hyvinkin symppis hahmo Echizen(?) oli täysi idiootti kaiken sen ajan mitä sarjaa katsoin. Lisäksi juuri jo tuo yllä mainittu kaiken muun urheilun poissulkeminen oli silmiin pistävää. Se Ec-whatever-zeniin ihastunut tyttö aloitti tuosta noin vain tenniksen peluun, ja muistaakseni koulun käyntikin tuntui keskittyvän likimain pelkän tenniksen peluuseen. Minä en ymmärrä tenniksestä juuri mitään ja siksi minusta olisi ollut tärkeää että tenniksen säännöistä olisi kerrottu edes hiukan, mutta sarja lähti selkeästi siitä periaatteesta liikkeelle että tenniksen perussäännöt ovat kaikilla jo hallussa. Vert. Eyeshield jossa säännöt ihan oikeasti kerrottiin pallon muodosta lähtien. Animaatio puolellakaan ei PoTia oikein voi kehua. Piirrosjälki oli toki terävämpää, mutta animaation taso nippa Pokemonin yläpuolella. Tiedä häntä paraneeko sarja edetessään, mutta noilla eväillä minä en kyllä ihan heti sarjan pariin palaa kun paljon parempaakin on saatavilla.

        (Urheiluanimesta puheen ollen, minusta taitava mangaka saisi Curlingista ihan penteleen hyvän sarjan irti.)

        Jos et tunne mitään miehiä kohtaan niin ei ihme jos menee bishounet ylitse. Viimeksi kun ihmistenparissa liikuin niin oli pakko kyllä ihastella miten paljon kauniita ihmisiä maailmaan mahtuukaan. Tietysti kauneus on katsojan silmissä, joten jokaisella on eri käsitys kauneudesta. Mutta minun kannaltani katsoen maailma on täynnä kauniita ihmisiä (ja kauniita miehiä). Niitä on mangoissa ja animeissa ns. yletön määrä koska niitä on in-real-lifessakin paljon. Vai oletko sitä mieltä että maailma on täynnä rumia naisia ja bishoujojen määrä animeissa ja mangoissa on liioiteltua?
        Anyway, suosittelen että tutustut vaikka yaoihin tai shounen ai'hin mangana. Huomaat että sisältö useimmissakaan ei ole niin kornia. Etenkin Gravitation on loistava mangana jos tykkää sekopäisyydestä :D

        "Tehkööt homot mitä huvittavat, kunhan eivät pakota minua katselemaan tai lähentele" vähän ennakkoluuloja?
        Sen verran sanon että kannattaa sitten opetella suhtautumaan erilaisiin ihmisiin oikein. En minäkään mene oksentelemaan heteroiden päälle kun sellaisia näen. Tietysti täytyy myöntää että jotkut heterosarjat saa minut voimaan hieman pahoin mutta se nyt johtuu luultavasti siitä siirapinmäärästä mitä niissä on, ei niinkään mistään muista syistä.

        Kamui oli ollut koko ajan symppis, sen piti vaan näytellä kovista itsensä ja muiden takia, kunnes se tajusi ettei se onnistu. Echizen taas on vasta 12-vuotias. Tunnetko yhtään sellasta? Muistatko millasta silloin oli? Ei ihme että se on ärsyttävä ipana ottaen huomioon minkä ikänen se on :D

        Harvemmin millekään muulle jää aikaa jos jossain lajissa aikoo ammattilaiseksi ryhtyä. Jotain urheilulajia tuntemaa intohimoa (tai pakkomiellettä) kun ei voi lopettaa noin vain ja siirtyä johonkin toiseen. Esim. jalkapalloilijat joiden ura on ohitse joutuvat kuulema käymään terapiassa koska jokin asia mistä on tullut niin iso osa elämää on poissa ja sellaisesta on vaikea päästä ylitse, kenties mahdotonta. Että kyllä se sillä tavalla on ihan realistista ettei esim. tenniksen lisäksi ole muuta. Mutta sen verran mainitsen että POT'tissa ne kyllä pelas biljardia ja keilasivat kerran. Mutta siihenkin oli tosin tennikseen liittyvä syy takana.

        No sitten on mennyt liikkumisen-ilo sinulta kokonaan, sillä prince of tennis sai minut kiinnostumaan tenniksestä, ja täytyy myöntää että se on helvetin hauska laji :D Ihan vaan huvin vuoksi kannattaa kokeilla jonkun urheilu-animen tms. jälkeen millasta on urheilla. Urheilla kun voi yksinkin.

        Kannattaa katsoa prince of tennis uudestaan, sillä siinä kyllä kerrottiin ihan perussääntöjä yms. Tietysti mailoista, pelaamisvaatteista ja kentän koosta sekä yms. kertominen jäi, mutta ei ne nyt niin tärkeitä tietoja ole ellei ammattilaiseksi aio ruveta (ja sekään ei taida onnistua ellei ole jo nuorena aloittanut treenaamisen.) Ja kuitenkaan se sarja ei ole mikään opetus-ohjelma, vaan kertoo tenniksestä ja sen pelaamisesta, tuomasta ilosta ja intohimosta pelaamiseen.
        Mielestäni animaatio oli hyvä, vaikka efektit olikin melko kummallisia joskus, mutta tarkoituksena ei olekaan videomainen tenniksen pelaamisen näyttäminen, vaan tunnelman korostaminen. Sekä kun pallo lentää tietyllä tavalla, sitä on todella vaikea tehdä ilman mitään hieman omituisen näköisiäkin efektejä.


    • Zelda-88

      1. Lempi anime? Miksi juuri se on lempparisi?
      Fullmetal Alchemist, Hikaru no Go ja One Piece, koska ne kaikki on hauskoja, mutta etenki FMA:ssa ja HnG:ssä voi silmin nähdä hahmojen sekä fyysisen että henkisen kehityksen ja tarinat on (etenki FMA) hirveän syvällisiä ja mielenkiintosia :)

      2. Hauskin anime?
      Varmaan One Piece... Ne kaikki hamhmot on niin sekopäitä ettei niitten tempauksille voi olla nauramatta. ^^

      3. Raa'in anime?
      Elfen Lied. Se veren määrä jo ekassa jaksossa meinas järkyttää pahan kerran! ^^

      4. Anime, jossa on mielestäsi kaunein näkemäsi piirustustyyli?
      Bleach on aivan mahtavan näköstä animena :)

      5. Tyhmin tietämäsi anime?
      En tiedä... vaikea sanoa... Ei nyt välttämättä tyhmin mutta ehkä tylsin on varmaan joku Sailor Moon...

    • Sango

      1. One Piece, Rozen Maiden ja Inuyasha.. Ne vaan on..

      2. One Piece, kaikin puolin paras.

      3. Elfen Lied

      4. Rozen Maiden

      5. xxxHolic.. Tai ei se huono ole mutta.. en vaan tykkää..

    • Deijiko

      1. Rozen Maiden, siihen jää niin täydellisesti koukkuun, aivan mahtava juoni, ihanat hahmot ja samaa jatkuisi pitkä lista, jos jaksaisin kirjoittaa :D

      2. DiGi Charat, ihania pikkusia kissa-/puputyttöjä jotka riitelevät siitä, kuka on tähti^^

      3. Elfen Lied, veri roiskuu! >:D

      4. Rozen Maiden ja DearS, Peach-Pit:in luomat hahmot ovat niin kauniita että niitä voisi tuijottaa vuosia.

      5. Tokyo Mew Mew, Mangana kyseinen sarja oli ihan siedettävän näköistä, mutta animessa se rojahti täysin. Välillä tuntui, kun sitä katsoin, että tässä kohtaa on animaattori nukahtanut. OP ja ED ovat surkeita söherryksiä muiden animaattorien teoksiin verrattuna, epätasaisia ja yksinkertaisia. Ainoat asiat, mihin kiinnitin huomiota hyvin onnistuneena, olivat muodomuutokset. Eivät nekään kyllä parhaasta päästä olleet, mutta hyviä verrattuna muuhun sarjassa olevaan pas*aan (anteeksi). Juoni oli animessa enemmän, kuin töksähtelevä. Anteeksi vain TMM fanit, mutta tässä on mielipiteeni.

      • MoReg

        1. Kuroshitsuji
        Anime on taitavasti toteutettu ja tarina on ainakin tähän mennessä ollut parhaimpia joita olen animeissa nähnyt. Olen itseasiassa kuollut jo odottaessani sarjan seuraavaa tuotantokautta. : ))

        2. -
        En katso kyseisen aiheisia animeja kovin paljoa.

        3. Higurashi no naku koro ni
        En sanoisi ihan raa'aksi vielä, mutta jos muutat toteutus tyyliä hieman sarja olisi mukana parhaissa.

        4. Pandora hearts
        Löysin monta asiaa joista itsekin sain ideoita piirustuksiini :o

        5. xxxHolic,
        Ei ikinä vain oikein mennyt läpi. :)


      • MoReg kirjoitti:

        1. Kuroshitsuji
        Anime on taitavasti toteutettu ja tarina on ainakin tähän mennessä ollut parhaimpia joita olen animeissa nähnyt. Olen itseasiassa kuollut jo odottaessani sarjan seuraavaa tuotantokautta. : ))

        2. -
        En katso kyseisen aiheisia animeja kovin paljoa.

        3. Higurashi no naku koro ni
        En sanoisi ihan raa'aksi vielä, mutta jos muutat toteutus tyyliä hieman sarja olisi mukana parhaissa.

        4. Pandora hearts
        Löysin monta asiaa joista itsekin sain ideoita piirustuksiini :o

        5. xxxHolic,
        Ei ikinä vain oikein mennyt läpi. :)

        1. Sailor Moon. Erittäin mielenkiintoinen. Huumoria, romantiikkaa ja draamaa sopivassa suhteessa. Hyvät henkilöhahmot ja juoni koukuttava.

        2. Orucheban Ebischu

        3.Hopeanuoli ja Highschool of the Dead

        4. Kaikki studio Ghiblin elokuvat, etupäässä Liikkuva Linna.

        5. Ei ole tullut vastaan yhtään.


      • horrorfan kirjoitti:

        1. Sailor Moon. Erittäin mielenkiintoinen. Huumoria, romantiikkaa ja draamaa sopivassa suhteessa. Hyvät henkilöhahmot ja juoni koukuttava.

        2. Orucheban Ebischu

        3.Hopeanuoli ja Highschool of the Dead

        4. Kaikki studio Ghiblin elokuvat, etupäässä Liikkuva Linna.

        5. Ei ole tullut vastaan yhtään.

        1. 1# Gravitation, Kuroshitsuji, Fullmetal Alchemist ja Death note. Kaikissa on hyvä juoni, ne ovat hyvin piirrettyjä ja aina tarvittaessa hauskoja >)

        2. Kyou Kara Maou

        3. Elfen Lied

        4. Kuroshitsuji, Death Note, Uraboku,

        5. En sanoisi ehkä tyhmin, mutta huonoiten piirretty varmaan on... Hellsing. Manga varsinkin oli totaalisen kamalaa luettavaa. Tyhmiä animesarjoja taas on luettelematon määrä.


    • mi-chan

      1. Lempi anime? Miksi juuri se on lempparisi?;
      Menee elokuvan puolelle, mutta paprika, ilahduttavan sekava ja aivoja raiskaava teos jota katsoo mielellään parinkin kertaa päivässä

      2. Hauskin anime?;
      Historys strongest dicaiple

      3. Raa'in anime?;
      Mangan puolelta Elfen lied ja mirai nikki

      4. Anime, jossa on mielestäsi kaunein näkemäsi piirustustyyli?
      Hikaru no go

      5. Tyhmin tietämäsi anime? ;
      Ei ole jos et jostain pidä on aika todennäköistä ette ole sen kohde yleisö

      • 1. Lempi anime? Miksi juuri se on lempparisi? Ehdoton on tietenkin Pokemon. Ollu siitä asti mun suosikki, kun tuli ekan kerran tv:stä. Oon fanittanu Pokemonia n 12-vuotta

        2. Hauskin anime? Fruits bascet

        3. Raa'in anime? Basilisk

        4. Anime, jossa on mielestäsi kaunein näkemäsi piirustustyyli? Pokemon, Inuyasha ja Hopeanuoli/Weed

        5. Tyhmin tietämäsi anime? en tiiä


    • Kayami

      1. Monochrome Factor, Loveless, Ikoku Irokoi Romantan, Junjou Romantica, Papa to Kiss in the Dark, Kirepapa, Koisuru Boukun ja monet muut yaoi ja shounen ai animet ^^

      2. Itazura na kiss

      3. Ayashi no ceres

      4. jaa-a .. taitaapi olla Princess Princess tai sit Fruits basket

      5. Tylsin mitä oon nähny on Dragon ball

    • tässä on

      1. Lempi anime? Miksi juuri se on lempparisi?

      Wolf's rain, naruto shippuuden tai hopeanuoli.
      No arvaamattomuus, toimintaa, dramatiikkaa ja huumori, hienot taistelukohtaukset jne.
      Mutta hopsu siksi kun olen kasvanut sen parissa.


      2. Hauskin anime?
      Ehkä lovely complex tai shippuuden

      3. Raa'in anime?
      No jos joku niin helsing tai elfen lied
      koska muita ei ny ole tullu katsottua.

      4. Anime, jossa on mielestäsi kaunein näkemäsi piirustustyyli?
      Elfen lied tai vampire knight

      No on piirretty melko tarkasti hiuksia myöten... muuta en nyt osaa sanoa.

      5. Tyhmin tietämäsi anime?
      No en muista nimeä, joten sanon oudoimmat eli
      henkien kätkemä ja liikkuva linna.

    • 1. Lempi anime? Miksi juuri se on lempparisi?

      Higurashi no Naku Koro ni ja Ao no Exorcist. Higurashi on mahtava kauhuanime, jota olen fanittanut jo pitkään. Ao no Exorcist on mielestäni paras shounensarja, koska se on animoitu hyvin eikä ole järkyttävän pitkä. Myös hahmot ovat hyviä.

      2. Hauskin anime?

      Hmmm... Jaa-a, en ole kamalasti omasta mielestäni hirmu hauskaa animea katsonut... Ainakin Mitsudomoeta katsoessani nauroin useasti.

      3. Raa'in anime?

      Varmaankin Elfen Lied tai Higurashi.. Elfeniä tosin en ole loppuun asti katsonut (gomenasai, tämä on jo pyhäinhäväistys.... )

      4. Anime, jossa on mielestäsi kaunein näkemäsi piirustustyyli?

      Mahou Shoujo Madoka Magica. Se tyyli on jotenkin todella kaunis.

      5. Tyhmin tietämäsi anime?

      Hmm.. en yleensä katso ihan tyhmiä sarjoja. Tokyo Mew Mew on kyllä aika huono. Haaremisarjat ovat yleensä huonoja. Dragon Ball on tylsä ainakin mangana. Ja anteeksi vaan narutardit, mielestäni Naruto ei ansaitse niin paljon suosiota. Mokoma on vielä animoitukin surkeasti.

    • Nojoo:D

      1. Lempi anime? Miksi juuri se on lempparisi?
      Listausta satunnaisessa järjestyksessä:
      -Naruto

    • Jepsjepsjeps

      1. Liian monta :D Jos jotain luettelisi niin ehkä Another, Rozen Maiden, Hetalia, K-ON, Elfen Lied menee(tosin hiukan liian väkivaltainen minun makuuni)

      2. Hetalia

      3. Elfen Lied, joskus tekee pahaa katsoa sitä...

      4. Another on kyllä nätisti piirretty, myös Rozen Maiden ja Vampire Knight on kivasti piirretty

      5. Hmm... Ei ole tullut vastaan kun en oo semmosia mikä ei kiinnosta kattonut :)

    • Yue

      1. Lempi anime? Miksi juuri se on lempparisi?
      Wolf's Rain. Kaunis juoni, koskettava tarina. Mukana tietty myös toimintaa. Hahmot on niin onnistuneita. Tarinan myötä niitä alkaa ymmärtämää, ne on jotenki niin aitoja. Niissä on syvyyttä. En halua spoilata, joten en sano enempää.

      2. Hauskin anime?
      Ei nyt yhtäkkiä tuu oikeen mieleen. School Rumblet on hauskoja.

      3. Raain anime?
      Elfen Lied. Kokeilin varmaan joskus 15 vuotiaana kahtua sitä, mutta se oli niin raaka, että en halunnu kahtua sitä loppuun.

      4. Anime, jossa on mielestäsi kaunein näkemäsi piirustustyyli?
      Vampire Hunter D. Vaikka manga on kyllä vielä paremmin piirretty. ;)

      5. Tyhmin tietämäsi anime?
      Gravitation. Manga on tosi hyvä, mutta anime vaan tökkii. Kokeilin aika vasta katsoa animen uudestaan, mutta en pystyny, kun se oli niin huono. Onhan niitä tullut katsottua jotain vieläkin huonompia anime-sarjoja ainakin osaksi, mutta niistä en (onneksi) muista edes nimiä.

      • tyyttö99

        haha katon Elfen Liediä ja oon pian 13 :D ja oon omasta mielestä tosi herkkä väkivallalle...


    • rin.okumura

      1. Lempi anime? Miksi juuri se on lempparisi?
      -Ao no exorcist~ Ja sitä syytä on vaikia selittää... Se nyt vaan jotenki nappas ^-^
      2. Hauskin anime?
      -Jaah... Hauskin anime... Luultavasti joku Hetalia tai joku :3
      3. Raa'in anime?
      -Hmm. Ensimmäisenä tulee miäleen Elfen lied, Hellsing ja Higurashi no naku koro ni.
      4. Anime, jossa on mielestäsi kaunein näkemäsi piirustustyyli?
      -Hmm. Luultavasti Bleach tai Junjou romantica
      5. Tyhmin tietämäsi anime?
      -Jaah, niitä on aika monia. Narutossa tökkii se että jaksoja on niin järkyttävä määrä. Ja erityisen ärsyttäviä ovat nämä ns. taikatyttöanimet (mm. tokyo mew mew ja shugo chara) Ja clannad myös jotenkin tympi.

    • Listaan

      1. Higurashi no Naku Koro ni. Se on sellanen jännä juttu.

      2.Grisaia no Kajitsu, ei varsinainen komedia mut ekoissa jaksoissa sai repeillä.

      3. Elfen Lied. Ei muttia. Ei vaihtoehtoja. Hys.

      4.Grisaia no Kajitsu tähänkin, perin miellyttävän näköinen.

      5.Lucky Star.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe