Löytyykö turusta homobaaria?
Onko Turussa homobaaria?
32
12347
Vastaukset
- Hetero
Helsingistä löytyy lähimmät.
- untuviCCo
Olkkone!
Takuu gay mesta, ainakin kaikki sanovat niin. Itse en ole tsekannut. Mutta paljon homoja käy siellä.- kuulemma
enää. En tiedä. Listatkaa nyt ne homobaarit, niin tietää välttää.
- :X:X:X:X:X:
kuulemma kirjoitti:
enää. En tiedä. Listatkaa nyt ne homobaarit, niin tietää välttää.
Eiks ne siel käy.....
- pera
:X:X:X:X:X: kirjoitti:
Eiks ne siel käy.....
tuskinpa he nyt missään dailyssä käyvät. olkkonen ja entinen el patio taivat olla enemmänkin kantismestoja. Seta järjestää erillaisia tilaisuuksia eri mestoissa. käykää heidän sivuillaan jos asia kiinnostaa....
- sisko..
Helsingissä, löytyy kymmeniä paikkoja, hyviä baareja:)
- tietossa on
Homoja tulee ihan turisteinakin Helsinkiin. Missään muualla mua ei ollakaan viellä kähmitty. Homojen tosiaan kannattaa mennä Helsinkiin. Siis jos olisin homo, menisin Helinkiin ehdottomasti, koska sieltä saa seuraa.
- on...
Eerikinkadulla on tai ainakin oli joku homomesta, nimi taitaapi olla joku studio.Aika lähellä poliisiasemaa, eikä ole/ollut mitään kylttejä eikä mainoksia. Sisäänkin vissiin vaan jäsenenä...
Löytyy kaksikin, Studio Eerikinkadulla ja Suxes Yliopistonkadulla.
- kyseleehän
Nyt on lähinnä heterot arvailleet, missä homot käy. Lähinnä varmaan sen perusteella, minkä näköstä sakkia ovat nähneet lamppaavan sisään.
kyseleehän kirjoitti:
Nyt on lähinnä heterot arvailleet, missä homot käy. Lähinnä varmaan sen perusteella, minkä näköstä sakkia ovat nähneet lamppaavan sisään.
Jos et minun sanaani usko, niin käypä kurkkaamassa vaikka tapaamispaikat Turun seudun setan kotisivuilta (www.tuseta.fi). Löytyyhän paikoilta toki omatkin sivut, eli www.suxes.fi ja www.studiogay.net. Itse en kuitenkaan ole kyseisissä lokaaleissa käynyt, joten mitään omakohtaista suositusta(varoitusta en voi antaa.
- "Homoinfo, miten voin ...
Homoinfoon!
On, itse olen vähän homo ja käynyt turussa seuraavissa paikoissa
Cocoloco
Hasses pub
Sir Okkes
Bambu
Alepub
Bolters
Pelimies
Hummpub
Silvermoon
Marilyn
Pocket
Hunters inn
Toimisto
Wanha Mylly
Kulmabaari
Apollo
Oliver
Ripido
Vanha varis
Tower
Suxes
Höveli
Navigare
Sade
Kipparin kulaus
Koivulan kreivi
Streetbar 95
Ruhsthollin krouvi
FOX
Daily News
Port Atrhur
Surutoin
Pietro
Tinatuoppi
Masan baari
Börs
Forte
Vapari
Dynamo
Mäntytuoppi
Bar44
Runostuoppi
Iloinen härkä
Peipsi
Kirjuri
RokBar
Ja Linna pub
Että kyllä turussa näitä homobaareja muuta on :)Eli valinnanvaraa löytyy mistä saa kunnon vehkeet.
Heteroille vähemmän paikkoja, taida kahvilat olla enemmän heteroiden paikkoja kuin baarit.
- homo henkka
turkulaisistahan suurin osa on homoja.
- tervetuloa
En ole varma, mutta Ruskea Talo löytyy!
- Normaali-Nils
Homo-Henkka:
Ei, vaan valitettavasti suurin osa Suomen homoista on muuttanut Turkuun.
En yhtään ikävöisi, jos ne jatkaisivat täältä eteenpäin, mieluimmin tietysti esim. Teheraniin, Bagdadiin, Riadiin, Karachiin tai joihinkin muihin samantapaisiin kaupunkeihin ja maihin.
Ikävää, että maaseudun paskasakki valuu aina näihin Etelä-Suomen asutuskeskuksiin (en näitä n. 200 000 asukkaan enkä puolen miljoonan Helsinkiäkään kuitenkaan kovin mielelläni miksikään "suurkaupungeiksi" kutsuisi). Nyt kun Suxes nosti kertalaakista hinnat pilviin, niin seuraavaksi voisi hankkia portsarin ovelle kinuumaan "eteispalvelumaksua" oli kesä tai talvi, vaikka semmonen 4€... Saadaan loputkin asiakkaat pois
- J A H
Hyvä idea... saataisi loputkin asiakkaat pois, ja olisi arki-iltoinakin jännitystä pääseekö sisälle, vaiko ei pääse
- ysikasi3
J A H kirjoitti:
Hyvä idea... saataisi loputkin asiakkaat pois, ja olisi arki-iltoinakin jännitystä pääseekö sisälle, vaiko ei pääse
Ei ne paljoa siellä tunnu juovan mitään,kun seisoovat tuntitolkulla kadulla muka tupakalla,käyvät vain välillä kirjoittelemassa nettiin,hyvä vaan että nostaavat hintoja,voi alkaa vaihtumaan se asiakaskunta siistempään.
ysikasi3 kirjoitti:
Ei ne paljoa siellä tunnu juovan mitään,kun seisoovat tuntitolkulla kadulla muka tupakalla,käyvät vain välillä kirjoittelemassa nettiin,hyvä vaan että nostaavat hintoja,voi alkaa vaihtumaan se asiakaskunta siistempään.
Vielä kun saadaan tosiaan portsari joka seisoo oven sisäpuolella, vaikoi maksavia asiakkaita ja kinuaa eteispalvelumaksua kesät talvet... Se höystettynä nykyiseen 5,5€ tuopin hintaan ja konkurssi on valmis
pankkiautomaatti kirjoitti:
Vielä kun saadaan tosiaan portsari joka seisoo oven sisäpuolella, vaikoi maksavia asiakkaita ja kinuaa eteispalvelumaksua kesät talvet... Se höystettynä nykyiseen 5,5€ tuopin hintaan ja konkurssi on valmis
Laskeskeltiin muuten että 2€/tuoppi riittää kattamaan henkilökunta yms. kulut hyvin ja jääpi omistajallekin jotain...
Mihinköhän tuolla se 3,5€ ylihintaa katoaa :) se tekee aika paljon jos myydään vaikkapa 100 tuoppia illassa
- RotunainenTuruust
Kaikki Turun baarit ja ravintolat ovat homopaikkoja.
Tuttavuus ihanan homomiehen (en aluksi tiennyt) kanssa avasi silmät todellisuudelle.
Nyt näen kaiken toisin silmin. Ja se on järkyttävää!- ysykasi3
Varmaankin homobaarin mainos, rotunaiselta.
- Kukin mitenkin..
Peipsi ja Tanssiravintola Fox Vanhan Hämeentien varrella, niissä ainakin tuntuu riittävän näitä hömppeleitä. Ovat aika agressiivisia tutustumaan, joten patukkaa saa varmasti sen enempiä yrittämättä.
Eikös tää Paviaani rautatieasemaa vastapäätä aikanaan ollut oikein legendaarinen vähemmistöjuottola. Onko sit sama meno sen korvanneessa kuppilassa, käypä katsomassa. - homppelitku
www.xxxparadise.net sinne ne homot Turussa menneet on
- Anonyymi
Vieläkö ne kolme homoa roikkuu siellä baaritiskillä nuorempi pari ja vanha ukko
- Anonyymi
Kannattaa kysyä turkulisilta vihreiltä noita asioita.
- Anonyymi
Näkyy Vihreiden holhokeita kiinnostavan muukin kuin homostelu...
G:
Median maskotti raiskasi Turussa, tuomioksi ehdollista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyy Vihreiden holhokeita kiinnostavan muukin kuin homostelu...
G:
Median maskotti raiskasi Turussa, tuomioksi ehdollista!ees taa
https://www.qx.fi/yhteiskunta/235567/tps-tsemppasi-turku-pridea-historiallinen-teko-suomessa/
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592