Onko Turussa homobaaria?

-irena-

Löytyykö turusta homobaaria?

32

12347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hetero

      Helsingistä löytyy lähimmät.

    • untuviCCo

      Olkkone!
      Takuu gay mesta, ainakin kaikki sanovat niin. Itse en ole tsekannut. Mutta paljon homoja käy siellä.

      • kuulemma

        enää. En tiedä. Listatkaa nyt ne homobaarit, niin tietää välttää.


      • :X:X:X:X:X:
        kuulemma kirjoitti:

        enää. En tiedä. Listatkaa nyt ne homobaarit, niin tietää välttää.

        Eiks ne siel käy.....


      • pera
        :X:X:X:X:X: kirjoitti:

        Eiks ne siel käy.....

        tuskinpa he nyt missään dailyssä käyvät. olkkonen ja entinen el patio taivat olla enemmänkin kantismestoja. Seta järjestää erillaisia tilaisuuksia eri mestoissa. käykää heidän sivuillaan jos asia kiinnostaa....


    • sisko..

      Helsingissä, löytyy kymmeniä paikkoja, hyviä baareja:)

      • tietossa on

        Homoja tulee ihan turisteinakin Helsinkiin. Missään muualla mua ei ollakaan viellä kähmitty. Homojen tosiaan kannattaa mennä Helsinkiin. Siis jos olisin homo, menisin Helinkiin ehdottomasti, koska sieltä saa seuraa.


    • on...

      Eerikinkadulla on tai ainakin oli joku homomesta, nimi taitaapi olla joku studio.Aika lähellä poliisiasemaa, eikä ole/ollut mitään kylttejä eikä mainoksia. Sisäänkin vissiin vaan jäsenenä...

    • Löytyy kaksikin, Studio Eerikinkadulla ja Suxes Yliopistonkadulla.

      • kyseleehän

        Nyt on lähinnä heterot arvailleet, missä homot käy. Lähinnä varmaan sen perusteella, minkä näköstä sakkia ovat nähneet lamppaavan sisään.


      • kyseleehän kirjoitti:

        Nyt on lähinnä heterot arvailleet, missä homot käy. Lähinnä varmaan sen perusteella, minkä näköstä sakkia ovat nähneet lamppaavan sisään.

        Jos et minun sanaani usko, niin käypä kurkkaamassa vaikka tapaamispaikat Turun seudun setan kotisivuilta (www.tuseta.fi). Löytyyhän paikoilta toki omatkin sivut, eli www.suxes.fi ja www.studiogay.net. Itse en kuitenkaan ole kyseisissä lokaaleissa käynyt, joten mitään omakohtaista suositusta(varoitusta en voi antaa.


    • "Homoinfo, miten voin ...

      Homoinfoon!

    • On, itse olen vähän homo ja käynyt turussa seuraavissa paikoissa

      Cocoloco
      Hasses pub
      Sir Okkes
      Bambu
      Alepub
      Bolters
      Pelimies
      Hummpub
      Silvermoon
      Marilyn
      Pocket
      Hunters inn
      Toimisto
      Wanha Mylly
      Kulmabaari
      Apollo
      Oliver
      Ripido
      Vanha varis
      Tower
      Suxes
      Höveli
      Navigare
      Sade
      Kipparin kulaus
      Koivulan kreivi
      Streetbar 95
      Ruhsthollin krouvi
      FOX
      Daily News
      Port Atrhur
      Surutoin
      Pietro
      Tinatuoppi
      Masan baari
      Börs
      Forte
      Vapari
      Dynamo
      Mäntytuoppi
      Bar44
      Runostuoppi
      Iloinen härkä
      Peipsi
      Kirjuri
      RokBar
      Ja Linna pub

      Että kyllä turussa näitä homobaareja muuta on :)

      • Eli valinnanvaraa löytyy mistä saa kunnon vehkeet.
        Heteroille vähemmän paikkoja, taida kahvilat olla enemmän heteroiden paikkoja kuin baarit.


    • homo henkka

      turkulaisistahan suurin osa on homoja.

    • tervetuloa

      En ole varma, mutta Ruskea Talo löytyy!

    • Normaali-Nils

      Homo-Henkka:

      Ei, vaan valitettavasti suurin osa Suomen homoista on muuttanut Turkuun.

      En yhtään ikävöisi, jos ne jatkaisivat täältä eteenpäin, mieluimmin tietysti esim. Teheraniin, Bagdadiin, Riadiin, Karachiin tai joihinkin muihin samantapaisiin kaupunkeihin ja maihin.

      Ikävää, että maaseudun paskasakki valuu aina näihin Etelä-Suomen asutuskeskuksiin (en näitä n. 200 000 asukkaan enkä puolen miljoonan Helsinkiäkään kuitenkaan kovin mielelläni miksikään "suurkaupungeiksi" kutsuisi).

    • Nyt kun Suxes nosti kertalaakista hinnat pilviin, niin seuraavaksi voisi hankkia portsarin ovelle kinuumaan "eteispalvelumaksua" oli kesä tai talvi, vaikka semmonen 4€... Saadaan loputkin asiakkaat pois

      • J A H

        Hyvä idea... saataisi loputkin asiakkaat pois, ja olisi arki-iltoinakin jännitystä pääseekö sisälle, vaiko ei pääse


      • ysikasi3
        J A H kirjoitti:

        Hyvä idea... saataisi loputkin asiakkaat pois, ja olisi arki-iltoinakin jännitystä pääseekö sisälle, vaiko ei pääse

        Ei ne paljoa siellä tunnu juovan mitään,kun seisoovat tuntitolkulla kadulla muka tupakalla,käyvät vain välillä kirjoittelemassa nettiin,hyvä vaan että nostaavat hintoja,voi alkaa vaihtumaan se asiakaskunta siistempään.


      • ysikasi3 kirjoitti:

        Ei ne paljoa siellä tunnu juovan mitään,kun seisoovat tuntitolkulla kadulla muka tupakalla,käyvät vain välillä kirjoittelemassa nettiin,hyvä vaan että nostaavat hintoja,voi alkaa vaihtumaan se asiakaskunta siistempään.

        Vielä kun saadaan tosiaan portsari joka seisoo oven sisäpuolella, vaikoi maksavia asiakkaita ja kinuaa eteispalvelumaksua kesät talvet... Se höystettynä nykyiseen 5,5€ tuopin hintaan ja konkurssi on valmis


      • pankkiautomaatti kirjoitti:

        Vielä kun saadaan tosiaan portsari joka seisoo oven sisäpuolella, vaikoi maksavia asiakkaita ja kinuaa eteispalvelumaksua kesät talvet... Se höystettynä nykyiseen 5,5€ tuopin hintaan ja konkurssi on valmis

        Laskeskeltiin muuten että 2€/tuoppi riittää kattamaan henkilökunta yms. kulut hyvin ja jääpi omistajallekin jotain...

        Mihinköhän tuolla se 3,5€ ylihintaa katoaa :) se tekee aika paljon jos myydään vaikkapa 100 tuoppia illassa


    • RotunainenTuruust

      Kaikki Turun baarit ja ravintolat ovat homopaikkoja.

      Tuttavuus ihanan homomiehen (en aluksi tiennyt) kanssa avasi silmät todellisuudelle.

      Nyt näen kaiken toisin silmin. Ja se on järkyttävää!

      • ysykasi3

        Varmaankin homobaarin mainos, rotunaiselta.


      • Sama mieltä sun kanssa homoja enemmän näkee baareissa.
        Muualla harvemmin homoihiin törmää.


    • Kukin mitenkin..

      Peipsi ja Tanssiravintola Fox Vanhan Hämeentien varrella, niissä ainakin tuntuu riittävän näitä hömppeleitä. Ovat aika agressiivisia tutustumaan, joten patukkaa saa varmasti sen enempiä yrittämättä.
      Eikös tää Paviaani rautatieasemaa vastapäätä aikanaan ollut oikein legendaarinen vähemmistöjuottola. Onko sit sama meno sen korvanneessa kuppilassa, käypä katsomassa.

    • homppelitku

      www.xxxparadise.net sinne ne homot Turussa menneet on

    • Anonyymi

      Vieläkö ne kolme homoa roikkuu siellä baaritiskillä nuorempi pari ja vanha ukko

    • Anonyymi

      Kannattaa kysyä turkulisilta vihreiltä noita asioita.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe