http://www.sonera.fi/artikkeli2/0,3843,l-fi_h-13492_a-331825,00.html
Kestoetu-sopimus -asiakkaat voivat vielä huokaista helpotuksesta, muutokset astuvat voimaan vasta sopimuksen ensimmäisen vuoden päätyttyä.
Ne jotka soittavat päivittän useita lyhyitä puheluita, joutuvat ensisijaisiksi maksumiehiksi.
Onneksi en ole Soneran asiakas enää...
Puhelut vähintään 12,8 cnt/kpl!
3
562
Vastaukset
Onkohan ruotsalaisilla muuta tarkoitusta kuin hämätä, kun laitettiin sekä aloitusmaksu että alin veloitus? Käytännössähän tilanne on aloitusotsikon mukainen.
- Willy
Mikäli puhelun kesto on alle 1 min 37 s, pitää tulevaisuudessa asiakkaan maksaa se 12,8 senttiä. Katsoin viimeisen puhelinlaskuni erittelystä kaikki puhelut, ja laskin niille hinnat uuden hinnoittelun mukaan ja tulokseksi tuli 24 % korotus. Olin toki puhunut aika paljon lyhyitä puheluja. Selvitän asiani yleensä lyhyesti ja ytimekkäästi enkä jaarittele turhia.
- Sonera KALLIS!!.
"Hyvä" Telia Sonera,jatkakaa samaa rataa niin "saatte uusia asiakkaita"!!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752