peppuseksi

tii-na

oisko joku joka osais hiukan vinkata tuon peppuseksin suhteen kun haluttas kokeilla poikaystin kaa mutta ei oikeen onnistuttu:(
mieluusti jos ois joku toinen muija joka harrastaa kans. tietty asiallinen kundiki voi kertoo jos oikeesti osaa.
jos viitsit nii laita viestii osotteeseen [email protected] niin voit sit kertoo ett miten jne..kiitti:)

14

46689

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      1. Kannattaa pestä peppu hyvin ettei tule sottaista puuhaa :p

      2. Esileikkinä silleen että poika työntää eka yhden sormen rauhallisesti peppuun ja jos voi niin toisen.

      3. Paljon liukastetta ja rauhallisia työntöjä. Eikä koko penistä kannata runnoa sisään.

      Hauskoja hetkiä.

      • Henna-91

        Allekirjoitan täysin.


    • seksipalstalta

      Sieltä löytyy kokonainen palsta, jonne sadat, ellei tuhannet, ihmiset ovat kertoneet omat kokemuksensa asiasta. Ehkä sieltä tulee parempaa infoa kuin täältä...

    • Kati-90

      Itse olen poikakaverini kanssa jokusen kerran harrastanut. Liukkaria, sormea, paria sormea, sauvaa ekana rauhallisesti, sitten munaa. Aluksi rauhallisemmin, mutta pian sietääkin melkoista jyskytystä.

      Itse tykkään ilman kumia, kumin kanssa luisto huonompi, liukasteista huolimatta. Kiva tunne, kun mies laukeaa peppuun, se sykkiminen tuntuu voimakkaammalta kuin pimpassa.

    • Joku vain

      Voi antaa pari vinkkiä, olen itse kokeillut.

      1. Rauhallisesti. Kannattaa rentoutua, normaalia pidempi esileikki, jotta ehdit rentoutua. Aloittaa sormella, esim. peukalolla. Mikäli ei tuota jommalle kummalle tyydytystä: Lopettakaa.

      2. Kun ollaan todettu, että tuo kummallekin tyydytystä, aloittakaa peniksen työntäminen hitaasti, liukkarin ja KONDOMIN kanssa. Kondomi suojaa bakteereilta. Suosittelen ihan kunnon liukkaria, mikä ei ole maustettu ja se että se on tarkoitettu juuri anaaliseksiin.

      3. Mikäli kummatkin tykkää, kannattaa kuitenkin harkiten harrastaa peppuseksiä. Ei liian usein. Nimittäin anaaliseksi voi "vammauttaa" väliaikasesti sulkijalihaksen toimintaa.

      Suosittelen, mikäli kummatkin tykkäävät!

      • osmo

        kerran harrastin sitä veljeni kanssa ja kyllä tuli perse kipeeks


      • Joku vaan
        osmo kirjoitti:

        kerran harrastin sitä veljeni kanssa ja kyllä tuli perse kipeeks

        Veljesi kanssa?!Okei..Mahtoi olla kivaa???

        Vinkki:
        KÄYTTÄKÄÄ KONDOMIA JA PALJON LIUKASTETTA!!!

        Pitäkää hauskaa!


      • someron lassexdxdx
        osmo kirjoitti:

        kerran harrastin sitä veljeni kanssa ja kyllä tuli perse kipeeks

        Mullaki tuli perC kipeex ku tungin kokoanaisen meloonin :)


      • Juutalaisnatsi

        JA paskanmarjat. Se, että mies tykkää, riittää. Jos ämmä rakastaa miestään niin se antaa sitä persettä vaikkei itte tykkäiskään.

        Ja "ei liian usein anaali seksi voi "vammauttaa" väliaikaisesti sulkijalihaksen toimintaa. Tämäkin täyttä potaskaa. Sinne menee kyrpä eikä mikään helvetin rekka. Normi kyrvällä sitä ei saa vammautettua millään tavalla jos tietää mitä tekee.

        Ja naiset suosittelen antamaan jos tykkäätte miehistänne. Koska jos mies siitä tykkää / rakastaa, niin jos se teiltä sitä ei saa niin se hakee sen muualta vaikka muuta luulisitte ja mitä se väittäis ja miltä näyttäis.


      • Juutalaisnatsi
        Joku vaan kirjoitti:

        Veljesi kanssa?!Okei..Mahtoi olla kivaa???

        Vinkki:
        KÄYTTÄKÄÄ KONDOMIA JA PALJON LIUKASTETTA!!!

        Pitäkää hauskaa!

        Varmasti oli.

        Antakaa siskot veljillenne persettä niin usein kuin mahdollista, saatte harjoitusta tuleivaisuuden suhteita varten ja lähennytte veljienne kanssa ja voitte olla varmoja ettei ikinä unohda sinua ja kokemuksianne yhdessä.


    • -Jenni-

      Kun seuraavan kerran kokeilette peppuseksiä, niin pyydä poikaystäväsi auttamaan kädellään siittimensä peräaukkoon, koska se on niin kapea että siitintä on sinne muuten vaikea saada :) me ollaan pokaystäväni kanssa kokeiltu nyt kolme kertaa ja vain niin se onnistuu paremmin, ja eikun vaan kokeilemaan! :)

      • VOI OLLA PASKAISTA

        ÄÄ MUT PEPPURAISKATTIIN

        TUNTUI HÖPÖLTÄ

        PANE VAIN PYLLYYN ILMAN KORTSUA. TOSI SEKSISSÄ MIES OTTAA MUIJALTA PEPPUUN.


      • Seksin jumalatar
        VOI OLLA PASKAISTA kirjoitti:

        ÄÄ MUT PEPPURAISKATTIIN

        TUNTUI HÖPÖLTÄ

        PANE VAIN PYLLYYN ILMAN KORTSUA. TOSI SEKSISSÄ MIES OTTAA MUIJALTA PEPPUUN.

        Ooksä iha seko?? Sut raiskattii ja sä hehkutat sitä??

        MEE LASARETTIIN!!!!!


      • Juutalaisnatsi
        Seksin jumalatar kirjoitti:

        Ooksä iha seko?? Sut raiskattii ja sä hehkutat sitä??

        MEE LASARETTIIN!!!!!

        Taitaisit sinäkin tykätä.

        Käy hakees lasaretista pari tablettia ja mene raiskattavaksi.

        Tekee höpöä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe