Vissiin aika tuore kamera, kun netistä löytyy huonosti käyttäjätietoa ja testituloksia kyseisestä kamerasta. Ei edes ulkolaisilla sivuilla ole kunnon testiä tehty vielä missään.
Kysyisinkin teiltä käyttäjiltä, että miten mahtaa akku kestää tuossa mallissa, kun kehutaan niin keveäksi ja pieneksi uutta akkua ja samalla koko kameraa. Valmistajan sivuilta ei löydy akun kestosta mitään mainintaa, kuten monen muun kameramerkin sivuilta löytyy. Ulkomaisilta sivuilta löysin yhden käyttäjän maininnan akun kestosta. Se oli 120-150 kuvaa, mikä on kyllä aika vähän.
Olympus mju 700 akun kesto?
9
7585
Vastaukset
- nimetön
1) ÄLÄ osta kameraa ilman optista etsintä
2) tuollaisissa (lue: pienissä) kameroissa on myös pienet akut, joilla ei kauheasti yli 200 kuvan voi ottaa
3) 2,5" lcd-näyttö kuluttaa 65% kameran virrasta, salama melkeen loput että revi siitä- Phantom
1) 99.9 % kuvista olen ottanut lcd-näytön avulla, vaikka kamerassani optinenkin etsin on.
2) parilla kympillä voi ostaa vara-akun, 350-400 kuvaa luulisi riittävän missä tahansa tilanteessa. pieni akku mahtuu vaikka mihin.
3) salamakuvat ovat muutenkin pikkukameroilla merkistä riippumatta perceestä. muuten sama kuin 2) - fotomyyjä
Phantom kirjoitti:
1) 99.9 % kuvista olen ottanut lcd-näytön avulla, vaikka kamerassani optinenkin etsin on.
2) parilla kympillä voi ostaa vara-akun, 350-400 kuvaa luulisi riittävän missä tahansa tilanteessa. pieni akku mahtuu vaikka mihin.
3) salamakuvat ovat muutenkin pikkukameroilla merkistä riippumatta perceestä. muuten sama kuin 2)Akku on kestänyt hyvin.En ole merkille pistänyt, että kuinka monta kuvaa mutta reilun viikon kestää jos joka päivä kuvailen.Olen kyllä ollut tyytyväinen.
- Harri**
fotomyyjä kirjoitti:
Akku on kestänyt hyvin.En ole merkille pistänyt, että kuinka monta kuvaa mutta reilun viikon kestää jos joka päivä kuvailen.Olen kyllä ollut tyytyväinen.
Harmi kun nuo xD muistikortit tuppaa olemaan kalliita. Onko muuten Olympuksen kamerassa syytä käyttää Olympuksen xD muistikorttia vai käykö siihen Fujin xD kortti? Näkyi olevan iso hintaero, Fujin kortti oli paljon halvempi. Eikö Olympus ja Fuji tee kummiskin just yhteistyötä tuon xD muistikortin osalta?
Mulle ei nuo salamat ja muut kompaktikameran heikkoudet niin paljoa merkkaa, kun kuvieni ei tarvi olla ammttitasoa ja hyvin harvoin eksyvät mihinkään julkaisuihin. Silti olisi kiva, että akku kestäisi yhden päivän kuvata reilusti otoksia. Mun tapana on räpsiä kuvia ja vasta kotona tietokoneella poistaa huonot/epäonnistuneet/tarpeettomat kuvat. En viitsi alkaa kuvia selaileen kameran näytöltä, sekin vaan syö akkua aivan turhaan.
Fotomyyjä, miksi muuten ostit tuon Mju 700 kameran yhdeksi kameroistasi? - fotomyyjä
Harri** kirjoitti:
Harmi kun nuo xD muistikortit tuppaa olemaan kalliita. Onko muuten Olympuksen kamerassa syytä käyttää Olympuksen xD muistikorttia vai käykö siihen Fujin xD kortti? Näkyi olevan iso hintaero, Fujin kortti oli paljon halvempi. Eikö Olympus ja Fuji tee kummiskin just yhteistyötä tuon xD muistikortin osalta?
Mulle ei nuo salamat ja muut kompaktikameran heikkoudet niin paljoa merkkaa, kun kuvieni ei tarvi olla ammttitasoa ja hyvin harvoin eksyvät mihinkään julkaisuihin. Silti olisi kiva, että akku kestäisi yhden päivän kuvata reilusti otoksia. Mun tapana on räpsiä kuvia ja vasta kotona tietokoneella poistaa huonot/epäonnistuneet/tarpeettomat kuvat. En viitsi alkaa kuvia selaileen kameran näytöltä, sekin vaan syö akkua aivan turhaan.
Fotomyyjä, miksi muuten ostit tuon Mju 700 kameran yhdeksi kameroistasi?Miksi ostin yhdeksi kamerakseni M-700? Itselläni on tällä hetkellä Olympus E-330 järjestelmä,Canon Powershot 620 (josta kyllä luovun)Canon Powershot S3 (tulossa heti kun saa) ja vähän aikaa sitten ostin M-700 -> koska halusin pienen taskuun menevän kameran isolla näytöllä ja halusin saada hyviä kuvia.Lisäksi halusin, että kamera on roiskevesitiivis koska kun lähden reissuun (ulkomaille) ja ilman kosteus % nousee niin roiskevesitiivis kamera toimii varvemmin (edellinen canon kamerani tilttasi).M-700 on lisäksi näyttö joka näkyy hämärässä/ pimeässä joka oli myös tärkeä ominaisuus koska siten kuvien ottaminen ei ole hakuuammuntaa, kun kuitenkin tykkään näytön avulla kuvata.
- Serbi
Harri** kirjoitti:
Fotomyyjä, miksi muuten ostit tuon Mju 700 kameran yhdeksi kameroistasi?voit käyttää fujin xD:tä mutta panorama kuvia et pysty sillä ottamaan.
- moimobiili7
mulla on olympus 700 enkä mistän löydä sille akkua missä sellasen saa?
- JuicenSanoin
Leppävirran kaatopaikka kansainvälinen.
Siellä ne muutkin Oly-romut on. - Aikaisemmin
JuicenSanoin kirjoitti:
Leppävirran kaatopaikka kansainvälinen.
Siellä ne muutkin Oly-romut on.Hajonneiden Canonien päällä siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562841
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541719Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461694Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1521476- 721430
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3251318The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181211Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m681061- 1581032
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25995