onko sly4 mitään tietoa.
1,2,3 on kaikki suunnilleen tuttuja ja nyt haluaisin tietää jatko osasta.
kiitos vastauksista
sly4
499
17136
Vastaukset
- .........
MISTÄ SÄ SEN NELOSEN SAIT PÄÄHÄS??? (SORI CAPSLOCKKI)
- petri nygår
siitä kun 3 sanotaan et bentley tekee aikakonetta
- Siideri Sinaappi
Se sly 4 on tulossa.Kaikki puhuu siittä joten myös uskon.
Uskon kyllä että se tulee jossain vaiheessa (EHKÄ) kesällä myytiin. - vartjo3
Siideri Sinaappi kirjoitti:
Uskon kyllä että se tulee jossain vaiheessa (EHKÄ) kesällä myytiin.tulee elokuussa
- tehPerselaama
Uskon kyllä että se tulee jossain vaiheessa (EHKÄ) kesällä myytiin.Kylläpäs sitä nyt uskotaan? ::::D
- pelikone
petri nygår kirjoitti:
siitä kun 3 sanotaan et bentley tekee aikakonetta
häh
kerro lisää mulle - ldfsjlfjs
Uskon kyllä että se tulee jossain vaiheessa (EHKÄ) kesällä myytiin.valetta
- Slyn puolustus joukko
Uskon kyllä että se tulee jossain vaiheessa (EHKÄ) kesällä myytiin.Se tulee tamikuun alusa myyntiin
- wertytr
sae tulee kyll
- sly raccoonus
tidättekö slystä tulle ehkä elokuva siitä koko pelisarjasta mutta onko teillä tietoo sly 4 pelistä itelläni on 1,2,3 sly pelit mut milloin se 4 tulee. sly on on edottomasti koko mailman paras peli
- cheek on paras
sly raccoonus kirjoitti:
tidättekö slystä tulle ehkä elokuva siitä koko pelisarjasta mutta onko teillä tietoo sly 4 pelistä itelläni on 1,2,3 sly pelit mut milloin se 4 tulee. sly on on edottomasti koko mailman paras peli
sly on paras varsinki 4 se tulee 2011
- siideri sinaappi
sly raccoonus kirjoitti:
Mulla on Kanssa 1,2,3.
Sly on IHAN best peli! - assu44444321
siideri sinaappi kirjoitti:
Mulla on Kanssa 1,2,3.
Sly on IHAN best peli!mul on sly4nen pojat
- jfgrjkefk
assu44444321 kirjoitti:
mul on sly4nen pojat
Olet aika surkea trolli.
- attepatte
assu44444321 kirjoitti:
mul on sly4nen pojat
mistä ostit?
- cnkvnkl
cheek on paras kirjoitti:
sly on paras varsinki 4 se tulee 2011
sly 4 ei oo tullu vaikka on jo 4.6.2012
- huhu
sly raccoonus kirjoitti:
Onko jo tuona vuonna ajteltu tehä slysta elokuva :o
- eryuery
se tulee kyll
- super sly fan
jihuu oon menos amerikkaan just sillo ku sly 4 on ilmestyny jihaa oi caramba
- sly 4 fan
tuleeks sly 4 tietääkö kukaa mut toi sly raccoon oli mun eka peli
- 24
sly 4 fan kirjoitti:
tuleeks sly 4 tietääkö kukaa mut toi sly raccoon oli mun eka peli
mätiiän et sly4 tulee kosk mä oon kattonu monelta sly fani sivulta todisteit.
- zapermaster
24 kirjoitti:
mätiiän et sly4 tulee kosk mä oon kattonu monelta sly fani sivulta todisteit.
et ole
- ....
zapermaster kirjoitti:
et ole
Mistä tiedät?
- aida wild
jos sulla minä vaan on sly 1 voitko myydä sen ja mihin hintaan?
- .-,.,.,.,.,.
jos vaikka opettelisit kirjottaa joku vois jopa saada selvääki
- 24
se sano vaan et se on sen eka peli
- isabhd
Voisitteko tehdä uuden sly pelin? Se voisi olla haastavampi kuin muut sly pelit.
- Palmer
Aivan, siihen lisää haastetta ja järkevä loppu. Sly 3 tarinan loppu oli ihan paska
- ...
Palmer kirjoitti:
Aivan, siihen lisää haastetta ja järkevä loppu. Sly 3 tarinan loppu oli ihan paska
kelle te oikeen puhutte luulletteks te et ne tekijät saa tietää teijä toivomukset ku te kerrotte ne suomalaisil foorumeil??
- SUCK MY PUNCh
luuletko et joku slyn tekijä tiimi on suomalainen? ja luuletko et se viettäis aikaansa suomi24 sivuil lukemas säälittävii "sly 4 tehdään kyllä" topickei
EI SLY 4 TULE! ne jätti sen sellaseen kohtaan että sly fanit sais vähä välii orgasmei aatellessaa sly4 - aleksi urpooo
sly4 kyl tulee mut se on viiminen sly. Se tulee ps3 mut se on ihan hitsin vaikee.
- sly cooper
mun mielest sly pelien pitäis olla vaikeampia kunpa nelosest tulis vaikeampi jos se ees tulee ja toden totta saisvatt tehdä vaikeemman mut mistä sen saisi sly nelosen saisi hermot täs menee kuka muu odottaa tota peli kovasti
- ...
SUCK MY PUNCh kirjoitti:
luuletko et joku slyn tekijä tiimi on suomalainen? ja luuletko et se viettäis aikaansa suomi24 sivuil lukemas säälittävii "sly 4 tehdään kyllä" topickei
EI SLY 4 TULE! ne jätti sen sellaseen kohtaan että sly fanit sais vähä välii orgasmei aatellessaa sly4Mielenkiintosta että jotkut saa sly nelosta ajatellessaan orgasmeja.. täytyypä kokeilla...
- jokupellelohjalt
SUCK MY PUNCh kirjoitti:
EI SLY 4 TULE! ne jätti sen sellaseen kohtaan että sly fanit sais vähä välii orgasmei aatellessaa sly4joo sä oot väärässä.
ku oot vetäny Sly Collectionis kaikki tarinat 1,2,3 läpi ni sinne tulee sly4 traileri
siin näytetää uutta mappii ja sly takaapäin ja sit pamahtaa ruutuun Sly4? - :_:
SUCK MY PUNCh kirjoitti:
EI SLY 4 TULE! ne jätti sen sellaseen kohtaan että sly fanit sais vähä välii orgasmei aatellessaa sly4kaikki jotka sanoo että sly 4 ei tule.ne on VÄÄRÄSSÄ. menkää vaikka youtubeen kattoo sly 4 traileri. REPIKÄÄ SIITÄ
- Sly fani
SUCK MY PUNCh kirjoitti:
EI SLY 4 TULE! ne jätti sen sellaseen kohtaan että sly fanit sais vähä välii orgasmei aatellessaa sly4Sly trilogyssa näkyy trailleri sly nelosesta joten se saattaa tulla
- oujee!
SUCK MY PUNCh kirjoitti:
EI SLY 4 TULE! ne jätti sen sellaseen kohtaan että sly fanit sais vähä välii orgasmei aatellessaa sly4no haista vittu! kyl sly 4 tulee! jos joku tääl on säälittävä nii se oot sä SUCK MY PUNCh!!
- oujee!
sly cooper kirjoitti:
mun mielest sly pelien pitäis olla vaikeampia kunpa nelosest tulis vaikeampi jos se ees tulee ja toden totta saisvatt tehdä vaikeemman mut mistä sen saisi sly nelosen saisi hermot täs menee kuka muu odottaa tota peli kovasti
totta. sly 4 peli vois olla vähä haastavampi. sly 2 on ainaki tähän mennes parhaiten pellin soveltuva.
- oujee!
aleksi urpooo kirjoitti:
sly4 kyl tulee mut se on viiminen sly. Se tulee ps3 mut se on ihan hitsin vaikee.
kyl sly 4 on vika sly. siksi sen tekeeki sony eikä sucker punch.
- Orgasmi 69
SUCK MY PUNCh kirjoitti:
EI SLY 4 TULE! ne jätti sen sellaseen kohtaan että sly fanit sais vähä välii orgasmei aatellessaa sly4Orgasmi on housuissas
- LOL
SUCK MY PUNCh kirjoitti:
EI SLY 4 TULE! ne jätti sen sellaseen kohtaan että sly fanit sais vähä välii orgasmei aatellessaa sly4MIKS KAIKKI JAUHAA JOTAA PASKAA SIITÄ ET SAA ORGASMIN JOSTAA PELISTÄ? OIKEEST MILLASII PIKKUVAUVA NÖRTTEI TE OIKEE OOTTE? HANKKIKAA OIKEET ELÄMÄT EIKÄ MITÄÄ VIRTUAALI ROSVOO!
- Slyn puolustaja jouk
LOL kirjoitti:
MIKS KAIKKI JAUHAA JOTAA PASKAA SIITÄ ET SAA ORGASMIN JOSTAA PELISTÄ? OIKEEST MILLASII PIKKUVAUVA NÖRTTEI TE OIKEE OOTTE? HANKKIKAA OIKEET ELÄMÄT EIKÄ MITÄÄ VIRTUAALI ROSVOO!
Sä oot kateellinen
- oot vääräs
aleksi urpooo kirjoitti:
Se on tosi helppo helpompi ku aikasemmat
- aaad
sly4 on myynissä kyllä. Tohtori.M ei kuollut sly kuolee varmaan lopussa ja se on helpompi kuin 3
- aksutti
ei se oo vie ees kaupoissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tyhmät
- sly fani!!
aksutti kirjoitti:
toivottavasti sly 4 tulee pian tai vaikka tänä vuonna!! sitäpaitsi sly 3 jäi kesken lopussa...
- joku
missä sly4:nen on myynnissä.en oo nähny sitä missään
- mee opettelee äidinkieltä
aksutti kirjoitti:
"ei se oo vie ees kaupoissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tyhmät "
älä sano monikossa "tyhmät" sano tyhmä tai oo hiljaa - .,.,.,.
sly fani!! kirjoitti:
toivottavasti sly 4 tulee pian tai vaikka tänä vuonna!! sitäpaitsi sly 3 jäi kesken lopussa...
sly 3 ei jääny kesken siin vaa haluttii et te omassa perverssissä mielessänne jatkatte tarinaa
- miracleman45
ai missä se on myynnis haluaosin myös ostaa
- oujee!
joku kirjoitti:
missä sly4:nen on myynnissä.en oo nähny sitä missään
ei oo tullu. tulee 2012.
- Slyn puolustaja jouk
aksutti kirjoitti:
En ole tyhmä hei se ei ole kaupois vielä vaan joulu kuusa
- paaksa
sly 4 tuleee vounna 08
- sly1,2,3 ja 4
tuleeko sly4 vuonna 08??? koska meinaa ostaisin sen et millos sen vois ostaa????
- LÄTEET pliis
kukaa muu ku helvetin tyhmä sly fani ei usko ilman linkei lähteisiin
yksinkertasta jos sul ei oo todisteit kaikki tietää et jauhat paskaa - joten...
sly1,2,3 ja 4 kirjoitti:
tuleeko sly4 vuonna 08??? koska meinaa ostaisin sen et millos sen vois ostaa????
älä turhaan käytä aikaas ravaamas liikkeis tai googlettamas ettimäs sly 4 ku sitä ei tuu nyt eikä koskaan
- JIUHYIU
LÄTEET pliis kirjoitti:
yksinkertasta jos sul ei oo todisteit kaikki tietää et jauhat paskaaVoisitte lopettaa tänne kirjottamisen te jotka haukutte sly pelit ku ette oo ikinä pelannukkaa jos pelaisitte kerran ni iha varmaa haluisitte et tulee nelonenki!!!!!!!!!!!!!
- ...,...,...,
JIUHYIU kirjoitti:
Voisitte lopettaa tänne kirjottamisen te jotka haukutte sly pelit ku ette oo ikinä pelannukkaa jos pelaisitte kerran ni iha varmaa haluisitte et tulee nelonenki!!!!!!!!!!!!!
Sanoiko joku jossakin välissä kenties jotakin pahaa Sly-peleistä? Jos silmissäni ei ole vikaa niin täällä on viestejä, joissa lytätään verbaalisesti Sly-sarjan faneja, ei pelejä. Ja pystytkö kenties perustelemaan väitteesi etteivät nämä "haukkujat" ole pelanneet sarjan pelejä? Jos pysyt niin voit toki myös kertoa mikä laki pakottaisi heidät tahtomaan neljättä osaa kolmen edellisen jälkeen?
Itse olen kaikki pelannut läpi, ja itse asiassa toivon että neljättä ei tule, sillä se kuvainnollisesti raiskaisi koko sarjan. Kolmonen jo osittain sen tekikin, mistä syystä se on ilman muuta huonoin Sly-peli, kakkosen ja ykkösen paremmuusjärjestyksestä en sano yhtään mitään, sillä molemmat ovat tavallaan hyviä, mutta myös puutteita löytyy. Kakkoselle toki plussaa hyvistä huume-viittauksista. - sly 11223344
eituu miks mäen oo sit saanu sitä mä kirjotn tän vuonna 2009
- 24
LÄTEET pliis kirjoitti:
yksinkertasta jos sul ei oo todisteit kaikki tietää et jauhat paskaano mullapas on todisteita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
- zapermaster
24 kirjoitti:
no mullapas on todisteita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
sä kerroit ton jo...
- sly fani
sly1,2,3 ja 4 kirjoitti:
Ei oo tullu vaikka on jo vuos 2011
- sEkO
joten... kirjoitti:
älä turhaan käytä aikaas ravaamas liikkeis tai googlettamas ettimäs sly 4 ku sitä ei tuu nyt eikä koskaan
Tuleepas xD eka kenttä on jo valmis. (kuulemma.)
Kumpa se tulisi playstation 2, sillä mulla on se, ja ikivanha romu playstation 1..
Mulla on 1,2, ja 3, nyt se vielä täydentäis se 4 ♥ - oujee!
sEkO kirjoitti:
Tuleepas xD eka kenttä on jo valmis. (kuulemma.)
Kumpa se tulisi playstation 2, sillä mulla on se, ja ikivanha romu playstation 1..
Mulla on 1,2, ja 3, nyt se vielä täydentäis se 4 ♥mistä sellasen katoit?
- Slyn puolustus joukk
joten... kirjoitti:
Tulee se joulu kuusa
- Slyn puolustus joukk
JIUHYIU kirjoitti:
Voisitte lopettaa tänne kirjottamisen te jotka haukutte sly pelit ku ette oo ikinä pelannukkaa jos pelaisitte kerran ni iha varmaa haluisitte et tulee nelonenki!!!!!!!!!!!!!
Sä puhut tota pelakaa sly peliä
- suckmy
Wikipedian mukaan sly 4 ilmestyy vuoden vaihteessa :) odotan innolla
- zapermaster
oon käyny siellä monesti ja nyt on vittu vuosi 2010
- lollottaja
no ei heitetä toivoa hukkaan suscer punch kehittää salaista projektii joka voi olla sly 4 ja wikipediassa sanottiin ja jos joku muokkaa niitä sivui se huomataan ja asia korjataan joten kannattaa luottaa mut sitten taas suscer punch:in sivuilla luki jotaa et sly 4 ei ehk tuukkaan mut sen juoni on jo tehty
- lollottaja
SLY 4 on sanottu et se on jo tullu tai sit se on vähän myöhässä nii sen kuiteski pitäis tulla amerikkaan ainaki se on jo tehty
- akke999999999999
lollottaja kirjoitti:
SLY 4 on sanottu et se on jo tullu tai sit se on vähän myöhässä nii sen kuiteski pitäis tulla amerikkaan ainaki se on jo tehty
elokuussa julkastaa P amerikas
- lollottaja
akke999999999999 kirjoitti:
EIKÄ KAIKKI ON OLLUT VALETTA SLY 4 EI OO TULLU EIKÄ SUUNNITTEILLA ASIANTUNTIAT OVAT KERTONEET JA NE ON 100% LUOTETTAVII SLY 4 EI VISSIIN TUU YHYY
- Augusta
Ja millään virallisella sivustolla ei ole mitään luotettavaa lähdettä, että pelin neljättä osaa oltaisiin oikeasti tekemässä?
Kaverini on yleensä pyörinyt virallisella sivustolla ja hän ei ole tähänkään päivään mennessä maininnut, että mitään 4 osaa olisi tulossakaan (vaikka kolmonen olikin hutaistu ja loppu jäi vähän keskeneräiseksi). - sly fff
kunpa sly 4 tulis jos ei tule yhyy
- paras jakso
Augusta kirjoitti:
Ja millään virallisella sivustolla ei ole mitään luotettavaa lähdettä, että pelin neljättä osaa oltaisiin oikeasti tekemässä?
Kaverini on yleensä pyörinyt virallisella sivustolla ja hän ei ole tähänkään päivään mennessä maininnut, että mitään 4 osaa olisi tulossakaan (vaikka kolmonen olikin hutaistu ja loppu jäi vähän keskeneräiseksi).tehkää neloseenki lento jakso!
- sly4
ok mut oksul hajuu milloin se tulee suomeen
- usko pois!
joo et luin vähän aika sit et viel tulis uus sly...
en oo varma mut äskön sen luin- slyfani
Mäki oon vähän surffaillu netis ja amerikas se on nähtävästi pian kaupois, mut sen vaan haluaisin tietää et onko se Ps2 vai Ps3 peli. Ittelläni on vaan Ps2 ja Ps1.
Katsokaapas tää video: http://www.youtube.com/watch?v=c0uXEnXly7o
- gdfgdf
Lol toi on tehty sly3 mini videoista... se on feikki
- Joona!
Oon kuullu et sly 4 on jossai... Oliko thaimaas ja on tulos suomeen! Sitten ne kuvat mis oli sly 4 pelikansi (KAI) Ja alhaal luki comingsoon tai jtn... XD joo kyl slyt on paras Minunmielestäni sly 3 on paras ja sly1 huonoin...
- kakku12345
kerron raskanmielin et toi yputube videooli :(( valhetta se sly4 kyl tulee ehkä 2010:(( tai sit se tulee 400vuode pääset XD no ei tuu läppä
- Maximix
Sly 2 On Paras.. Oon Ostanu 4 Amerikast :D Iha Surkee Siin on aik Samanlaist Ku Muis ...
- matias 11
Maximix kirjoitti:
Sly 2 On Paras.. Oon Ostanu 4 Amerikast :D Iha Surkee Siin on aik Samanlaist Ku Muis ...
ei varmaa oo ostanu amerikast
kyllä se tulee koska se jäi niin pahasti kesken koska mistä me saadaan tietää miten Carmelitalle ja Sly:lle käy ja entäs Penelope ja Bentelyn suhde ja se demo jossa Carmelita ja Sly oli siinä parvekkeella ja sitten kun Sly käänsi päätään ja vinkkasi silmää ja Bentley sanoin se viekas luihu kaveri mistä me saataisiin tietää huijjaako Sly vai menettikö hän oikeasti muistinsa. Tässä on minun mielipiteeni ja olen miettinyt nuo kaikki asiat läpi ja olen varma että se tulee !!
- Mix-Hu
olen itsekkin varsinkin pienmpänä ollu suurikin sly fani ja kyllähän sen nelosen hommaa jos tulee
heti aluksi voisi tehdä selväksi, että näitä joona!, akke999999999999 ja lollottajan viestei ei kannata uskoa, minkä varmaa suurin osa on jo iha ite ymmärtänyt ;) mitää sly 4 ei ole vielä julkaistu, mutta voi hyvinkin olla mahdollista että tulee vielä joskus ja itse uskon että on tulossa, mutta mitään en lupaa
ihme ettei kukaa näist "tosifaneist" oo tätä huomannu/postannu
http://www.youtube.com/watch?v=PRt5mIIVxFY
eli tos on infamous pelin demosta video ja pelin on tehnyt sucker punch, hahmon repussa näkyy slyn logo ja elokuvateatterin mainoksessa on sly cooper 4 "elokuva"
lisäksi muistan jostain lukeneeni erään sucker punchin jäsenen haastattelun, jossa hän kertoi että tällä hetkellä (taisi olla silloin kun infamouksesta kerrottiin yleisölle) he eivät ole tekemässä sly4 mutta joskus he vielä palaavat siihen (voin vielä yrittää etsiä jos vaikka löytäisin kyseisen haastattelun)
itse haluaisin että sly4 tulisi tyylillisesti samanlainen kuin 2, kolmonen oli... no liikaa kaikella turhalla maustettu.. liian sekava.. tyylillä "kaikkea vain suuremmin ja enemmän" tehty ja sly joka akrobaattisten taitojensa takia on suosikkini jäi liikaa taustalle kymmenien muiden hahmojen takia joten kentätkin olivat vähemmän slyn taitoja hyödyntäviä. kakkosen jaksoin pelata liioittelematta ainakin kymmenen kertaa läpi (omien laskujen mukaan 18 :DD ) mutta kolmonen jäi ehkä 3-4 kertaan. olisi todella mukava jos voisi jatkaa sitä pomppimista katoilla vihollisten yläpuolella joissain uusissa kentissä ja uudistuneissa pariisissa ja kanadassa, mitkä ovat suosikkini 2 osasta - heiki98
Mix-Hu kirjoitti:
olen itsekkin varsinkin pienmpänä ollu suurikin sly fani ja kyllähän sen nelosen hommaa jos tulee
heti aluksi voisi tehdä selväksi, että näitä joona!, akke999999999999 ja lollottajan viestei ei kannata uskoa, minkä varmaa suurin osa on jo iha ite ymmärtänyt ;) mitää sly 4 ei ole vielä julkaistu, mutta voi hyvinkin olla mahdollista että tulee vielä joskus ja itse uskon että on tulossa, mutta mitään en lupaa
eli tos on infamous pelin demosta video ja pelin on tehnyt sucker punch, hahmon repussa näkyy slyn logo ja elokuvateatterin mainoksessa on sly cooper 4 "elokuva"
lisäksi muistan jostain lukeneeni erään sucker punchin jäsenen haastattelun, jossa hän kertoi että tällä hetkellä (taisi olla silloin kun infamouksesta kerrottiin yleisölle) he eivät ole tekemässä sly4 mutta joskus he vielä palaavat siihen (voin vielä yrittää etsiä jos vaikka löytäisin kyseisen haastattelun)
itse haluaisin että sly4 tulisi tyylillisesti samanlainen kuin 2, kolmonen oli... no liikaa kaikella turhalla maustettu.. liian sekava.. tyylillä "kaikkea vain suuremmin ja enemmän" tehty ja sly joka akrobaattisten taitojensa takia on suosikkini jäi liikaa taustalle kymmenien muiden hahmojen takia joten kentätkin olivat vähemmän slyn taitoja hyödyntäviä. kakkosen jaksoin pelata liioittelematta ainakin kymmenen kertaa läpi (omien laskujen mukaan 18 :DD ) mutta kolmonen jäi ehkä 3-4 kertaan. olisi todella mukava jos voisi jatkaa sitä pomppimista katoilla vihollisten yläpuolella joissain uusissa kentissä ja uudistuneissa pariisissa ja kanadassa, mitkä ovat suosikkini 2 osastamitä siinä sit tapahtuu kun ei ole clokwerkkiä ja mä haluun tietää että millon se sly 4 tulee :p
- W000T
heiki98 kirjoitti:
mitä siinä sit tapahtuu kun ei ole clokwerkkiä ja mä haluun tietää että millon se sly 4 tulee :p
JEE MULLA ON SLY 4 JEE W000T
- W000T
W000T kirjoitti:
JEE MULLA ON SLY 4 JEE W000T
SIIS 3
- Joqsuli
W000T kirjoitti:
SIIS 3
Sly 4 Tulee.... Se On Myynnissä Jo Amerikassa.... Et kantsis Tilata Jos Haluu..
- Sly-faani
Joqsuli kirjoitti:
Sly 4 Tulee.... Se On Myynnissä Jo Amerikassa.... Et kantsis Tilata Jos Haluu..
Itekki oon uskonu, ett Sly 4 tulee. Aion ostaa sen heti, kun se peli tulee suomeen.
- Sly-faani
Sly-faani kirjoitti:
Itekki oon uskonu, ett Sly 4 tulee. Aion ostaa sen heti, kun se peli tulee suomeen.
Sly 4 ne tyypit rakentaa aikakoneen ja clokverk ja tohtori......yhdistyyyyyy .sorry kirjoitus virheitä
- toinen Sly-fani
Sly-faani kirjoitti:
Sly 4 ne tyypit rakentaa aikakoneen ja clokverk ja tohtori......yhdistyyyyyy .sorry kirjoitus virheitä
oon kuullu, että nelosta myyään amerikassa ja vietnamissa
- haluava ihminen
toinen Sly-fani kirjoitti:
oon kuullu, että nelosta myyään amerikassa ja vietnamissa
minä haluta sly 4 pleaze
- zapermaster
Mix-Hu kirjoitti:
itse haluaisin että sly4 tulisi tyylillisesti samanlainen kuin 2, kolmonen oli... no liikaa kaikella turhalla maustettu.. liian sekava.. tyylillä "kaikkea vain suuremmin ja enemmän" tehty ja sly joka akrobaattisten taitojensa takia on suosikkini jäi liikaa taustalle kymmenien muiden hahmojen takia joten kentätkin olivat vähemmän slyn taitoja hyödyntäviä. kakkosen jaksoin pelata liioittelematta ainakin kymmenen kertaa läpi (omien laskujen mukaan 18 :DD ) mutta kolmonen jäi ehkä 3-4 kertaan. olisi todella mukava jos voisi jatkaa sitä pomppimista katoilla vihollisten yläpuolella joissain uusissa kentissä ja uudistuneissa pariisissa ja kanadassa, mitkä ovat suosikkini 2 osastatoi on totta...
- zapermaster
Karooo, mä tiiän että sly ei menettänyt muistiaan koska miksi sly olisi vinkannut silmää bentleylle tai miks bentley olisi sanonut se viekas luihu kaveri? mietippä uudestaan. oon miettiny ne asiat läpi.
- zapermaster
Mix-Hu kirjoitti:
itse haluaisin että sly4 tulisi tyylillisesti samanlainen kuin 2, kolmonen oli... no liikaa kaikella turhalla maustettu.. liian sekava.. tyylillä "kaikkea vain suuremmin ja enemmän" tehty ja sly joka akrobaattisten taitojensa takia on suosikkini jäi liikaa taustalle kymmenien muiden hahmojen takia joten kentätkin olivat vähemmän slyn taitoja hyödyntäviä. kakkosen jaksoin pelata liioittelematta ainakin kymmenen kertaa läpi (omien laskujen mukaan 18 :DD ) mutta kolmonen jäi ehkä 3-4 kertaan. olisi todella mukava jos voisi jatkaa sitä pomppimista katoilla vihollisten yläpuolella joissain uusissa kentissä ja uudistuneissa pariisissa ja kanadassa, mitkä ovat suosikkini 2 osastaniin
- slyfani2012
Sly-faani kirjoitti:
hei haloo mul on sly 4 ps: se loppuu tyhmästi
- zapermaster
slyfani2012 kirjoitti:
miten niin sulla on muka sly 4 slyfani2012 ?
- asdadasdasfd
slyfani2012 kirjoitti:
vittu varmaa sitä ei oo ees viel tullu JA SE TULEE TÄNÄ VUONNA ELI 2011
- :)(;
W000T kirjoitti:
SIIS 3
heh
- Maximi
Ekste Muka Usko Et Sly 4 Ei tuu.. No siinä oote vääräs.. Sly 4 TuLee .Se Onjo Amerikas Jne..... Se Tulee Kakkosee Ja Ehkä Kolmosee.. Mut Jossai Lukee Toisipäi...
- AlexKunkku
Minun miellestä tri. M selviää hengissä Coopetinholvista ja vaatii kostoa Slylle. Ja pelissä liikkuisi Carmelita ja slyn lapsi.
- Haistakaa Paska
Siis mitä helvettiä täällä puhutaan? Sly 4:n olis pitänyt tulla jo varmaan kymmenen kertaa, jos wikipedian tietoihin luottaa. Ja ei sitä myydä Amerikassa. Säälittävät 10-vuotiaat Sly-fanit vain haluavat lietsoa kateutta ja turhaa toivoa. Ja miks helvetissä se olisi Vietnamissa tai Thaimaassa ennen vaikkapa
Eurooppaa?
Itse uskon, että peli saattaa tulla parin vuoden sisällä. Pidin Sly-pelisarjasta erittäin paljon, mutta 4 jää kyllä ostamatta, jos se on vielä yhtä lapsellinen, kuin aiemmat osat (varsinkin 3). Saisivat tehdä pelistä raaemman ja sellaisen, että siinä saisi mahdollisuuden suunnitella itsekin niitä rikoksia. No, katsoa voi sitten trailereista, millainen se on ja päättää sitten.
Ei helvetti, tulee ihan amerikkalaiset mieleen, kun lukee näiden välkkyjen viestejä. No, kai näiden viestien taso johtuu siitä, että nää on vielä ipanoita, mutta kuitenkin. Huolestuttavaa, kun tyypit eivät osaa edes kirjoittaa oikein. - mo
Haistakaa Paska kirjoitti:
Siis mitä helvettiä täällä puhutaan? Sly 4:n olis pitänyt tulla jo varmaan kymmenen kertaa, jos wikipedian tietoihin luottaa. Ja ei sitä myydä Amerikassa. Säälittävät 10-vuotiaat Sly-fanit vain haluavat lietsoa kateutta ja turhaa toivoa. Ja miks helvetissä se olisi Vietnamissa tai Thaimaassa ennen vaikkapa
Eurooppaa?
Itse uskon, että peli saattaa tulla parin vuoden sisällä. Pidin Sly-pelisarjasta erittäin paljon, mutta 4 jää kyllä ostamatta, jos se on vielä yhtä lapsellinen, kuin aiemmat osat (varsinkin 3). Saisivat tehdä pelistä raaemman ja sellaisen, että siinä saisi mahdollisuuden suunnitella itsekin niitä rikoksia. No, katsoa voi sitten trailereista, millainen se on ja päättää sitten.
Ei helvetti, tulee ihan amerikkalaiset mieleen, kun lukee näiden välkkyjen viestejä. No, kai näiden viestien taso johtuu siitä, että nää on vielä ipanoita, mutta kuitenkin. Huolestuttavaa, kun tyypit eivät osaa edes kirjoittaa oikein.heheehhehe Heh, nauran täällä itsekseni noille "sitä myydään vietnamissa" lausahduksille XDXD
Hei Haistakaa Paska: Näähän on huumorintajusii tyyppejä ja ainakin mulla oli hauskaa lukiessa näitä ihanan toiveikkaita postauksia. Tosiasiahan on, ettei kukaan tiedä kyseisestä pelistä yhtään mitään. Toisin kuin KH3, niin Sly4:sta ei oo missään yhtään mitään, joten nää on idioottimaisten kakaroiden lesoiluyrityksiä. Anna lasten leikkiä;) - Haistakaa Paska
mo kirjoitti:
heheehhehe Heh, nauran täällä itsekseni noille "sitä myydään vietnamissa" lausahduksille XDXD
Hei Haistakaa Paska: Näähän on huumorintajusii tyyppejä ja ainakin mulla oli hauskaa lukiessa näitä ihanan toiveikkaita postauksia. Tosiasiahan on, ettei kukaan tiedä kyseisestä pelistä yhtään mitään. Toisin kuin KH3, niin Sly4:sta ei oo missään yhtään mitään, joten nää on idioottimaisten kakaroiden lesoiluyrityksiä. Anna lasten leikkiä;)No annetaan sitten. Itse en vain löydä siitä mitään erityisen hauskaa.
- toinen Sly fani
No annetaan sitten. Itse en vain löydä siitä mitään erityisen hauskaa.
Vois kuitenki hieman aatella mitä kirjottaa. Ei varmaan kaikki tähän keskusteluun kirjottaneet ole lapsia. Mä oon aikunen ja aloin Slyita pelamaan pari kuukautta sitten ja omista nyt kaikki Sly:it. On kiva pelata vaihteen vuoksi jotain tasohyppely pelejä. Pyssy ja autopelit alkaa jo kyllästyttää.
- zapermaster
mo kirjoitti:
heheehhehe Heh, nauran täällä itsekseni noille "sitä myydään vietnamissa" lausahduksille XDXD
Hei Haistakaa Paska: Näähän on huumorintajusii tyyppejä ja ainakin mulla oli hauskaa lukiessa näitä ihanan toiveikkaita postauksia. Tosiasiahan on, ettei kukaan tiedä kyseisestä pelistä yhtään mitään. Toisin kuin KH3, niin Sly4:sta ei oo missään yhtään mitään, joten nää on idioottimaisten kakaroiden lesoiluyrityksiä. Anna lasten leikkiä;)mullakin on hauskaa lukea näitä viestejä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- zapermaster
Eurooppaa?
Ei helvetti, tulee ihan amerikkalaiset mieleen, kun lukee näiden välkkyjen viestejä. No, kai näiden viestien taso johtuu siitä, että nää on vielä ipanoita, mutta kuitenkin. Huolestuttavaa, kun tyypit eivät osaa edes kirjoittaa oikein.kuule Haistakaa Paska on totta että ne ipanat ei osaa kirjottaa.
- toinen Sly fani
zapermaster kirjoitti:
kuule Haistakaa Paska on totta että ne ipanat ei osaa kirjottaa.
ei kaikki Sly pelaajat ole lapsia
- zapermaster
toinen Sly fani kirjoitti:
ei kaikki Sly pelaajat ole lapsia
toinen Sly fani on oikeassa. ei kaikki sly pelaajat ei ole lapsia.
- MINÄ PYYDÄN!!!!!!!!!
zapermaster kirjoitti:
VÄÄÄÄH
Tää on tosi ristiriitasta!!!
Pitäskö uskoa noita ekoja uskottavia vai vikoja vastarannankiiskejä???
Ite tykkään sly peleistä ihan simona, sikana ja hullunlailla. Mun itseäni hiukan nuoremmalla serkulla oli eka 2. ja mäki halusin. sit se sai 3. ja mä myös. sillä oli ennestään 1. mutta sain sen 2 ja 3 jälkeen. tuli paljon ahaa kohtauksia.
Anyway, itse ostaisin heti 4. osan kun se ilmestyis ja olis kiva uskoo että se tulee. mutta 1. on tehty 2002,2. 2004 ja 3. 2005 jos oikein oon tajunnu. joten sen pitäis olla tänä vuonna 8. osa!!!
Tosin, on helppo lisätä, että pelit leviää aika hitaanlaatuisesti (ps2) maasta saati sitten mantereesta toiseen, joten kysyn; VOIKO JOKUUU, JOKA TIETÄÄ ETTÄ USA:SSA MYYDÄÄN SLY4, PISTÄÄ ESIM. NETTIKAUPAN LINKIN TAI PELIN KANNEN KUVAN!!!
Toivon, että pistätte jotain, edes EN TIÄ kelpais. - HANKITAAN TIETOA
MINÄ PYYDÄN!!!!!!!!! kirjoitti:
VÄÄÄÄH
Tää on tosi ristiriitasta!!!
Pitäskö uskoa noita ekoja uskottavia vai vikoja vastarannankiiskejä???
Ite tykkään sly peleistä ihan simona, sikana ja hullunlailla. Mun itseäni hiukan nuoremmalla serkulla oli eka 2. ja mäki halusin. sit se sai 3. ja mä myös. sillä oli ennestään 1. mutta sain sen 2 ja 3 jälkeen. tuli paljon ahaa kohtauksia.
Anyway, itse ostaisin heti 4. osan kun se ilmestyis ja olis kiva uskoo että se tulee. mutta 1. on tehty 2002,2. 2004 ja 3. 2005 jos oikein oon tajunnu. joten sen pitäis olla tänä vuonna 8. osa!!!
Tosin, on helppo lisätä, että pelit leviää aika hitaanlaatuisesti (ps2) maasta saati sitten mantereesta toiseen, joten kysyn; VOIKO JOKUUU, JOKA TIETÄÄ ETTÄ USA:SSA MYYDÄÄN SLY4, PISTÄÄ ESIM. NETTIKAUPAN LINKIN TAI PELIN KANNEN KUVAN!!!
Toivon, että pistätte jotain, edes EN TIÄ kelpais.MIKSI EI pelin tekijöiden nettisivuja ja palstoja voi käyttää hyödyksi???
ja kolmonen loppu huonosti. sillailla epäselvästi.
kävin vikipediassa eikä tietoja. EI ollu valmistaja tehny sitä sivua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - toinen Sly fani
HANKITAAN TIETOA kirjoitti:
MIKSI EI pelin tekijöiden nettisivuja ja palstoja voi käyttää hyödyksi???
ja kolmonen loppu huonosti. sillailla epäselvästi.
kävin vikipediassa eikä tietoja. EI ollu valmistaja tehny sitä sivua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!toisaalta kolmonen loppuu ihanasti ja kivasti. Ois kiva tietää sekin, että palaako Sly Bentleyn ja Murrayn kanssa yhteen. Sekin mitä Sly etsi sieltä Cooperien holvista? Tiedän sen ainaki, että Sly huijaa Carmelitalle olevansa muistinmenettäneenä. Olen muuten hyvilläni, että tykästyin Sly peleihin. Se on toinen suosikkini Ratchet and Clank pelin ohella seikkailu peleissä. Ostin ja pelasin kaikki Sly:it järjestyksessä ihan tarinan mukaan. Tarina ja juoni ovat todella hyviä.
- zapermaster
toinen Sly fani kirjoitti:
toisaalta kolmonen loppuu ihanasti ja kivasti. Ois kiva tietää sekin, että palaako Sly Bentleyn ja Murrayn kanssa yhteen. Sekin mitä Sly etsi sieltä Cooperien holvista? Tiedän sen ainaki, että Sly huijaa Carmelitalle olevansa muistinmenettäneenä. Olen muuten hyvilläni, että tykästyin Sly peleihin. Se on toinen suosikkini Ratchet and Clank pelin ohella seikkailu peleissä. Ostin ja pelasin kaikki Sly:it järjestyksessä ihan tarinan mukaan. Tarina ja juoni ovat todella hyviä.
juu toinen Sly fani en tiiä mitä sly etsi cooperin holvista mut sly ei menettänyt muistiaan juoni on kyl kiva.
- pelannu myös.
zapermaster kirjoitti:
juu toinen Sly fani en tiiä mitä sly etsi cooperin holvista mut sly ei menettänyt muistiaan juoni on kyl kiva.
sly etsi lähinnä tietoa isästään ja valokuvaa mutta peli ei oikein anna sitä ymmärtää. sly 2 on parempi ja tarina on parempi ja rikollisempi.
- uuuuuuuuuuuuuuuuuu
zapermaster kirjoitti:
Joo, todellakaan pelaajat eivät ole aina lapsia. Kaverini neljäkymmentä vuotias isäkin pelaa. :'D
- Finland1323
Joku vitun Coopetinholvi ei sellasta oo kuultukkaa slyissä paska! Ja tuskin siinä tullee jottai vitun lasta ! ja Se ämmä selviää siitä "Coopetinholvista" siihen mä uskon mutta en mihinkää lapsee!
- zapermaster
Finland1323 kirjoitti:
Joku vitun Coopetinholvi ei sellasta oo kuultukkaa slyissä paska! Ja tuskin siinä tullee jottai vitun lasta ! ja Se ämmä selviää siitä "Coopetinholvista" siihen mä uskon mutta en mihinkää lapsee!
mikä coopetinholvi? coopperinholvi!
- MAZA 22vee
mo kirjoitti:
Hei Haistakaa Paska: Näähän on huumorintajusii tyyppejä ja ainakin mulla oli hauskaa lukiessa näitä ihanan toiveikkaita postauksia. Tosiasiahan on, ettei kukaan tiedä kyseisestä pelistä yhtään mitään. Toisin kuin KH3, niin Sly4:sta ei oo missään yhtään mitään, joten nää on idioottimaisten kakaroiden lesoiluyrityksiä. Anna lasten leikkiä;)Nooh onneksi kaikki kirjoittajat eivät ole tällä mitään penikoita,niin ja jos sly 4 olisi tullu sen olisi pitäny tulla viimeistään vuonna 2008,minulla itellä on muutaman vuoden kokemus sly-peleistä pelasin sly 1 läpi muistaakseni syksyllä 03,ja sly 2 ostin jouluna 04 ja minun mielestä se peli oli aivan jumalainen yllätys se oli sillon tosi hyvä peli ja pelasin sen useita kertoja läpi mutta marras-joulukuussa 05 ku ilmesty sly 3 olin pettynyt minun mielestä peli on ihan päin vittua tehty peli muuttuu vaan paskemmaksi mitä pidemmälle sitä pelaa,pelin kenttä tyyli poukkoilee miten sattuu ja pelin viimeiset kentät ovat ihan paskoja,niin ja saatikaan nämä muutamat uudet hahmot joilla pääset pelaamaan YÄK!!!,kun sen kerran oli pelannu läpi ei sitä toista kertaa oikein huvittanu pelata
- oujee!
zapermaster kirjoitti:
mikä coopetinholvi? coopperinholvi!
mikä coopperinholvi?? Cooperinholvi!
- guiorangp
voi paska sua alexkunkku. ne palaa ajas taakkepäin joten silloin slyn pitäs olla vie penska! se tulee 2012.
- pelannu myös.
MISTÄ KAIKKI KEKSII ET TULEE. EIHÄ SUCKER PUNCHIN SIVUILLAKAA MAINITA MITÄÄ MISTÄÄN JA HUHUT ON KIERTÄNY JO NELJÄ VUOTTA USKOKAA JO. EI TUU EDES MITÄÄ ELOKUVIA. SE ON LOPPU NY!!!!!!!!!!!!!!!!
- asdasdasd sly4
niin ei semmosta varmasti tuu... Se olis liiankin kivaa...
- pelannu myös.
voi joskus tulla jos tekijät taas innostuis mutta nyt ei kyllä oo mitään ees suunniteltu.lisäks joku väittää tilttv:ssä että ois ilmestyny viimevuonna EHE. ÄLKÄÄ KOKO AJAN JAKSAKO EI OLE TULOSSA lisäks kun pelit on ilmestyny lähes perättäisinä vuosina nii kyllä olis jo tullu jos ois aikeissa tehä.
- pelannu myös.
pelannu myös. kirjoitti:
voi joskus tulla jos tekijät taas innostuis mutta nyt ei kyllä oo mitään ees suunniteltu.lisäks joku väittää tilttv:ssä että ois ilmestyny viimevuonna EHE. ÄLKÄÄ KOKO AJAN JAKSAKO EI OLE TULOSSA lisäks kun pelit on ilmestyny lähes perättäisinä vuosina nii kyllä olis jo tullu jos ois aikeissa tehä.
aika outoo kyl ettei oo tehty nelosta meinaa pelit on aika suosittuja ja tarina jäi ehkä fanaattisen fanin mielestä maukkaaseen kohtaan.
- pelannu myös.
pelannu myös. kirjoitti:
aika outoo kyl ettei oo tehty nelosta meinaa pelit on aika suosittuja ja tarina jäi ehkä fanaattisen fanin mielestä maukkaaseen kohtaan.
netis on joku slypedia jossa on englanniks juttua sly 4 pelistä joka tosin on ihan kukkua. IDIOOTIT!!!!!!
- sly FAN
asdasdasd sly4 kirjoitti:
niin ei semmosta varmasti tuu... Se olis liiankin kivaa...
*jos luette tämän olette tyhmiä* tehkää tästä paita
- viruntyhmät
Ei oo Sly 4 tullu mihinkään maahan! Kattokaa vaik Youtubesta, ei oo tullu sly 4:sen pelivideoita
- viruntyhmät
Ps. Kakarat vois opetella äidinkieltä
- pelannu myös.
ne mitä nyt muka on ovat vaan jonkun idiootin typeriä sieppauksia 2 ja 3:sesta.
- :DDDDDDDDDDDDDDDDD
pelannu myös. kirjoitti:
ne mitä nyt muka on ovat vaan jonkun idiootin typeriä sieppauksia 2 ja 3:sesta.
niin mitää vitu sly 4 oo tulos haistakaa paska...:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- Sly_Fani
:DDDDDDDDDDDDDDDDD kirjoitti:
niin mitää vitu sly 4 oo tulos haistakaa paska...:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Omistan kaikki kolme Sly-peliä, ja olen itsekin kuullut kaikkia huhuja, että peli ilmestyisi tai on jo ilmestynyt Amerikassa. Sly-pelit ovat todella suosittuja, ja Sly 3:n loppu ei ollut kovinkaan hyvä loppunäytös trilogialle. Mielestäni Sly 4 saisi tulla, koska kaikki, myös itse haluan, että Sly-pelisarja saisi sille kuuluvan lopun. Nythän Sucker Punch on työstämässä InFamous2:ta, ja InFamous-pelissä on kyllä viittauksia Sly 4-peliin. Olen kuullut, että he ovat ajatellet juonta, mutta eivät ole ehtineet totetuttaa sitä. Kuitenkin se voi tulla, kun InFamous-sarja tulisi tiensä päähän.Tässä on yksi todiste siitä, ettei peli tule Playstation 3:lle: InFamous 2 julkaistaan vuonna 2011, joten Sly 4 ei ehdi mitenkään tulemaan ennen vuotta 2012, jolloin huhutaan, että tulisi Playstation 4. Eli jos peli tulee, se tulee Playstation 4 konsolille vuonna 2012, tai myöhemmin.
- witung
Sly_Fani kirjoitti:
Omistan kaikki kolme Sly-peliä, ja olen itsekin kuullut kaikkia huhuja, että peli ilmestyisi tai on jo ilmestynyt Amerikassa. Sly-pelit ovat todella suosittuja, ja Sly 3:n loppu ei ollut kovinkaan hyvä loppunäytös trilogialle. Mielestäni Sly 4 saisi tulla, koska kaikki, myös itse haluan, että Sly-pelisarja saisi sille kuuluvan lopun. Nythän Sucker Punch on työstämässä InFamous2:ta, ja InFamous-pelissä on kyllä viittauksia Sly 4-peliin. Olen kuullut, että he ovat ajatellet juonta, mutta eivät ole ehtineet totetuttaa sitä. Kuitenkin se voi tulla, kun InFamous-sarja tulisi tiensä päähän.Tässä on yksi todiste siitä, ettei peli tule Playstation 3:lle: InFamous 2 julkaistaan vuonna 2011, joten Sly 4 ei ehdi mitenkään tulemaan ennen vuotta 2012, jolloin huhutaan, että tulisi Playstation 4. Eli jos peli tulee, se tulee Playstation 4 konsolille vuonna 2012, tai myöhemmin.
Ootko ihan tyhmä, Sly 4 ei oo viel olemassakaan, joten miten se vois olla ilmestyny Amerikas?
- zapermaster
Sly_Fani kirjoitti:
haluun huomauttaa että sly3:n englannin versiossa sly kuolee mutta slyllä onkin poika vaikkei sly sitä tiennykkää.
katoin youtubessa kyseisen videon se oli joku slyn elämänkerta kai
- petri nygård
moi sen pitäs tulla tän vuoden aikana ainakin mun kaveri joka on pelimiehes töis helsingis nii se sano sillain ja mää näin millanen se sly4 kansi on siin on kaikki 1,2,3, jokka on ollu nii ne hahmot
- FaiI!
Puhut paskaa. Ei oo missään virallisia todisteita
- :D:D
FaiI! kirjoitti:
Ei ole virallisia todisteita että sly 4 tulisi!
Jos olet nähnyt muka kannen niin olisit laittanut KUVAN !
KAIKKI KEKSII ITE HUHUJA ETTÄ ON NÄHNYT MUKA SEN TAI PELANNUT -.-
EN ITSE USKO ETTÄ TULEE!OLEN MONELTA SIVULTA ETTINYTKIN!
SLY ON KYLLÄ HYVA PELI ;;DD - zapermaster
:D:D kirjoitti:
Ei ole virallisia todisteita että sly 4 tulisi!
Jos olet nähnyt muka kannen niin olisit laittanut KUVAN !
KAIKKI KEKSII ITE HUHUJA ETTÄ ON NÄHNYT MUKA SEN TAI PELANNUT -.-
EN ITSE USKO ETTÄ TULEE!OLEN MONELTA SIVULTA ETTINYTKIN!
SLY ON KYLLÄ HYVA PELI ;;DDitse tykkäsin sly peleistä pienenpänä mut nyt pelaan enemmän tietokoneella
toisaalta joskus pelaan slytä - zapermaster
FaiI! kirjoitti:
Fail! on oikees. ei ole virallisia todisteita
- Yeeeahh.
Siis, kolmosen loppu tietenkin antaa sellaisen kuvan että tulisi vielä neljäs osa. Mutta ehkäpä Sucker Punch päätti jättää Sly pelisarjan siihen, jotta fanit voisivat vain kuvitella, miten sarja jatkuu? Itse kuitenkin pelkään pahoin, että Sly 4 ei varmaan ikinä tule... Tai se ei ainakaan tule vähään aikaan. =)
Kärsivällisyys palkitaan (ainakin toivottavasti), Slyn fanit!- Sly_Fani
Luin Playstation:in nettisivuilta, että PS3:lle olisi tulossa pian Sly Collection. Siinä olisi Sly 1-3 samoissa kansissa. Kuvaa on paranneltu. Voitte lukea täältä lisää.. http://fi.wikipedia.org/wiki/The_Sly_Collection
- FaiI?
Sly_Fani kirjoitti:
Luin Playstation:in nettisivuilta, että PS3:lle olisi tulossa pian Sly Collection. Siinä olisi Sly 1-3 samoissa kansissa. Kuvaa on paranneltu. Voitte lukea täältä lisää.. http://fi.wikipedia.org/wiki/The_Sly_Collection
Jaa mut ei oo SLY4! YOU FAIL!!!111
- zapermaster
Sly_Fani kirjoitti:
suurin osa sly4 jutuista vikipediassa on FANIEN tekemiä ei tekiöiden
- slyfani
Ei ole vielä mitenkään varmaa että sly 4 tulisi.. Mutta se voi olla mahdollista. Sly 3 lopussa kerrottiin että bentley ja penelope tekevät aika konetta.Luulisi nyt että kaksi viisasta nyt aikakoneen osaa tehdä ( tuskin oikeassa elämässä ) he menevät joko tulevaisuuteen tai menneisyyteen.. Luultavasti menneisyyteen. eihän sitä tiedä menevätkö ne tulevaisuuteen. PS:Tämä oli munun mielikuvaa sly 4 .
- Downloads
;) Tietäisipä.. Öm.. Itse en edes tiedä nimeä.. ei varmaan Muutkaan? Mieleen Tulee Monia.. Ja Joistakin löytyy : Sly And Family Stone.. Mitä Puppua... Toivon itse että tämä peli tulisi.. mutta koska? Vai tuleeko ollenkaan?
- zapermaster
Downloads kirjoitti:
;) Tietäisipä.. Öm.. Itse en edes tiedä nimeä.. ei varmaan Muutkaan? Mieleen Tulee Monia.. Ja Joistakin löytyy : Sly And Family Stone.. Mitä Puppua... Toivon itse että tämä peli tulisi.. mutta koska? Vai tuleeko ollenkaan?
kaverini kaveri väitti nähneensä sly4 pelin kaupassa jossain päin suomea mutten muista missä.
en kyl ite usko sitä... - volthorn
sanoit joko tulevaisuuteen tai menneisyyteen. idioottikin nyt tietää et aika koneel mennää joko tulevaan aikaan tai menneeseen aikaan
- volthorn
sly 4 tuskin tulee...
- Jukelius333
Jotta ette olisi niin pihalla kaikesta, päätin vähän informoida asioista.
Sly Collection, joka on siis remake kolmesta ensimmäisestä Sly-pelistä, tulee nyt marraskuussa Playstation 3-konsolille. Pelien laatu on nostettu HD-tasolle ja ne sisältävät runsaasti korkean tason 3D:tä. Lisäksi ne sisältävät Playstation-move minipelejä. Sly Collectionin on luonut Sanzarus Games. Suckerpunch (Slyn luoja) on sillä aikaa keskittynyt Infamous 2-peliin.
Tästä osoitteesta löytyy pelin traileri ja kuvia:
http://us.playstation.com/games-and-media/games/the-sly-collection-ps3.html
Siinä missä Sly Collection on varma homma, Sly 4 on edelleen vähän auki. Suckerpunch on kuitenkin mainostanut Sly 4-peliä Infamous-pelin demoversiossa. Enkä oikein usko, että he tarkoittivat silloin Sly Collectionia, koska kerran mainostaululla lukee selvästi "Sly Cooper 4". Minusta olisi todella julmaa laittaa tuollainen teksti peliin tarkoittamatta sillä oikeasti mitään. Eikö teistäkin? Taululla lukee myös "Honor among thieves" eli Sly 3-pelin nimi, sekä alimmaisena "Fiendish Five" - Clocwerkin koplan nimi.
Katso kuva:
http://www.1up.com/news/infamous-demo-teases-sly-cooper
Voi olla, että Suckerpunch halusi ensin saada aiemmat Sly-pelit PS3:selle, ennen kuin loisi neljännen osan myös tälle uudelle konsolille. Alan jälleen uskoa, että he aikovat tehdä jatko-osan. Petyin ensin valtavasti, kun kuulin remakestä. Mutta en usko sen olevan sama asia. Minä uskon, että Sly 4 tulee, mutta siihen menee varmasti vielä aikaa. Nimittäin nyt Suckerpunch tekee Infamous 2-peliä, joka julkaistaan joskus vuonna 2011. Ennen sitä on kai turha edes ajatella Slyn palaavan kuvioihin.
Suosittelen teille kaikille, että ette etsi tietoa pelin tulosta suomenkielisiltä sivuilta tai keskustelupalstoilta. Kaikenlaista roskaa on liikkeellä. Varminta tietoa löytyy, kun koittaa etsiä englannin kielisiä sivuja, Suckerpunchin haastatteluita yms. Kannattaa myös tarkkailla kaikkea, mikä liittyy Infamousiin. Kuten aikaisempi demo teaseri osoittaa, sitä kautta voi löytyä tietoa myös tulevasta Slyista. - ekzö
Jukelius333 kirjoitti:
Jotta ette olisi niin pihalla kaikesta, päätin vähän informoida asioista.
Sly Collection, joka on siis remake kolmesta ensimmäisestä Sly-pelistä, tulee nyt marraskuussa Playstation 3-konsolille. Pelien laatu on nostettu HD-tasolle ja ne sisältävät runsaasti korkean tason 3D:tä. Lisäksi ne sisältävät Playstation-move minipelejä. Sly Collectionin on luonut Sanzarus Games. Suckerpunch (Slyn luoja) on sillä aikaa keskittynyt Infamous 2-peliin.
Tästä osoitteesta löytyy pelin traileri ja kuvia:
http://us.playstation.com/games-and-media/games/the-sly-collection-ps3.html
Siinä missä Sly Collection on varma homma, Sly 4 on edelleen vähän auki. Suckerpunch on kuitenkin mainostanut Sly 4-peliä Infamous-pelin demoversiossa. Enkä oikein usko, että he tarkoittivat silloin Sly Collectionia, koska kerran mainostaululla lukee selvästi "Sly Cooper 4". Minusta olisi todella julmaa laittaa tuollainen teksti peliin tarkoittamatta sillä oikeasti mitään. Eikö teistäkin? Taululla lukee myös "Honor among thieves" eli Sly 3-pelin nimi, sekä alimmaisena "Fiendish Five" - Clocwerkin koplan nimi.
Katso kuva:
http://www.1up.com/news/infamous-demo-teases-sly-cooper
Voi olla, että Suckerpunch halusi ensin saada aiemmat Sly-pelit PS3:selle, ennen kuin loisi neljännen osan myös tälle uudelle konsolille. Alan jälleen uskoa, että he aikovat tehdä jatko-osan. Petyin ensin valtavasti, kun kuulin remakestä. Mutta en usko sen olevan sama asia. Minä uskon, että Sly 4 tulee, mutta siihen menee varmasti vielä aikaa. Nimittäin nyt Suckerpunch tekee Infamous 2-peliä, joka julkaistaan joskus vuonna 2011. Ennen sitä on kai turha edes ajatella Slyn palaavan kuvioihin.
Suosittelen teille kaikille, että ette etsi tietoa pelin tulosta suomenkielisiltä sivuilta tai keskustelupalstoilta. Kaikenlaista roskaa on liikkeellä. Varminta tietoa löytyy, kun koittaa etsiä englannin kielisiä sivuja, Suckerpunchin haastatteluita yms. Kannattaa myös tarkkailla kaikkea, mikä liittyy Infamousiin. Kuten aikaisempi demo teaseri osoittaa, sitä kautta voi löytyä tietoa myös tulevasta Slyista.Kai se peli olisi tullut jo tai viimeistään siitä olisi tullut jo jotain uutta tietoa? Itse olen pelannut Sly-Pelit niin monia kertoja läpi ettei kyllä kiinnosta enää hirveästi niitä pelailla, mutta jos Sly 4 tulisi se voisi olla vähän haastavampi kuin aiemmat pelit, että sitä jaksaa pelata Tuosta Sly Collectionista en tajua mitä järkeä oli tehdä aikaisemmista pelistä tuollainen minipeliversio
- Fox1510
ekzö kirjoitti:
Kai se peli olisi tullut jo tai viimeistään siitä olisi tullut jo jotain uutta tietoa? Itse olen pelannut Sly-Pelit niin monia kertoja läpi ettei kyllä kiinnosta enää hirveästi niitä pelailla, mutta jos Sly 4 tulisi se voisi olla vähän haastavampi kuin aiemmat pelit, että sitä jaksaa pelata Tuosta Sly Collectionista en tajua mitä järkeä oli tehdä aikaisemmista pelistä tuollainen minipeliversio
Juu on tulossa mutta en tiedä koska. Laitan linkin yhdelle videolle (huom, tämä ei ole feikki enää josta voin pitää sanani): http://www.youtube.com/watch?v=AfjDUcaYMEo
- slyfan2
Fox1510 kirjoitti:
Juu on tulossa mutta en tiedä koska. Laitan linkin yhdelle videolle (huom, tämä ei ole feikki enää josta voin pitää sanani): http://www.youtube.com/watch?v=AfjDUcaYMEo
http://www.youtube.com/watch?v=AfjDUcaYMEo tossa on linkki ! Kopsatkaa ja liittäkää ! SE ON TULOSSA KATTOKAA SIINÄ ON SUURI TODISTE SE ON SLY COLLECTIONISSA SELLANEN SIISTI CUTSCENE
- slyfan2
slyfan2 kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=AfjDUcaYMEo tossa on linkki ! Kopsatkaa ja liittäkää ! SE ON TULOSSA KATTOKAA SIINÄ ON SUURI TODISTE SE ON SLY COLLECTIONISSA SELLANEN SIISTI CUTSCENE
Se tulee!
- slyfan2
slyfan2 kirjoitti:
Se tulee!
Näyttää hienolta.
- gh546
slyfan2 kirjoitti:
Näyttää hienolta.
Sly4 tulee taatusti! mut siihen voi mennä aikaa... hyvin muute sly tekiät osas pitää sly 4 salas esim niiku lbp2 =D. et täs niille jotka ei usko sly4 tuleva saavat imeä parsaa!.
http://www.eurogamer.net/articles/2010-11-15-sly-cooper-4-teased tos on se video - mikezikerole
gh546 kirjoitti:
Sly4 tulee taatusti! mut siihen voi mennä aikaa... hyvin muute sly tekiät osas pitää sly 4 salas esim niiku lbp2 =D. et täs niille jotka ei usko sly4 tuleva saavat imeä parsaa!.
http://www.eurogamer.net/articles/2010-11-15-sly-cooper-4-teased tos on se videoPitkästä aikaa pelailin taas Sly 2 ja 3.
Lempi pelisarjani, vaikka olenkin jo 16 v. xD
Toivottavasti tulisi, netissä on liikkunut huhuja, että tulis nyt joskus talvella, mutta on siitä ennenkin huhuja kuullut, eikä mitään ookkaa. - turhautututt
slyfan2 kirjoitti:
No VIHDOINKIN se tulee -.- mikä vittu siinä kesti
- gh546
mikezikerole kirjoitti:
Pitkästä aikaa pelailin taas Sly 2 ja 3.
Lempi pelisarjani, vaikka olenkin jo 16 v. xD
Toivottavasti tulisi, netissä on liikkunut huhuja, että tulis nyt joskus talvella, mutta on siitä ennenkin huhuja kuullut, eikä mitään ookkaa.Juuh itekki pelailin täs sly2 ja 3 velje kaa muute oon 15 et oo ainut vanhin xD
- tietoukko
turhautututt kirjoitti:
No VIHDOINKIN se tulee -.- mikä vittu siinä kesti
tää on aika säälittävä foorumi ku ensinnäkää sly 4 ei tuu teijä haaveilul tai onha se pleikka 3 tullu se et on kaikki 3 samal levyl mut ei sitä voi sanoo et se on sly 4 menkää jonnekki englannin kielisille sivuille ja pistäkää sinne sitä viestiä ei se mitää auta et te täällä ruikutatte menkää englannin kielisille sivuille itkemään vaikka slyn tekijöitten kotisivuille jos niitä on älkää valittako täällä
- gh546
tietoukko kirjoitti:
tää on aika säälittävä foorumi ku ensinnäkää sly 4 ei tuu teijä haaveilul tai onha se pleikka 3 tullu se et on kaikki 3 samal levyl mut ei sitä voi sanoo et se on sly 4 menkää jonnekki englannin kielisille sivuille ja pistäkää sinne sitä viestiä ei se mitää auta et te täällä ruikutatte menkää englannin kielisille sivuille itkemään vaikka slyn tekijöitten kotisivuille jos niitä on älkää valittako täällä
Oot varmaa sitä sly vihaajie joukkoo. Eiköhä ton teaseri perusteel oo 90% varmaa jo et se tulee. "Menkää englannin kielisille sivuille" mieti nyt vähä ootko vähä liianki tylsä trollaa?
- oujee!
tietoukko kirjoitti:
aika säälittävä oot itekki ku provosoit muita ihmisii. mee ite jolleki englannin kielisille sivuille provosoimaa sukulaisias.
- sly fani
kun on saanut sly trilogyssä kaikki trophyt niin aukeaa bonus video missä näytetään siitä pätkä
- SuoBBis
Oma mielipide tästä asiasta on, että Sly 4 tuloa ei missään nimessä voi tuolla lailla julistaa tulevaksi. Muistetaan nyt, että tuo teaser trailer esiintyy Sly Trilogy Collectionissa, joka ei ole Sucker Punchin valmistama peli. Mikäli Sly 4 oikeasti tulisi, niin se tulisi vuonna 2012-2013 koska Infamous 2 ilmestyy vuonna 2011, jota ennen peli ei takuulla tule. Jos peli ilmestyy, siitä kerrotaisiin vuoden 2011 joulun jälkeen tai juuri sitä ennen, näin kävi myös Uncharted-pelisarjan kanssa, jossa juuri ennen joulua kerrotiin ensin Uncharted kakkosen saapumisesta ja tänä vuonna taas Uncharted kolmosen saapumisesta ensi vuonna. Mikäli jos Sly 4 ilmestyisi, se ilmestyisi vuoden 2012 loppupuoliskolla tai vuoden 2013 puolessa välissä, mutta sitä ennen pelistä oltaisiin ilmoitettu. Itse en usko mitään ennen kuin Sucker Punch asian julkistaa. Tämä topic on ollut mielinmäärin eri mielipiteitä. Jotkut yrittävät kusettaa topicin lukijoita, että peli olisi jo ilmestynyt USA:ssa ja toiset lyttäävät pelin täysin. Tiedän, että tämä ei ole ainoa oikea mielipide, mutta se tuntuu olevan ainoa neutraali mielipide tässä topicissa
- gh546
SuoBBis kirjoitti:
Oma mielipide tästä asiasta on, että Sly 4 tuloa ei missään nimessä voi tuolla lailla julistaa tulevaksi. Muistetaan nyt, että tuo teaser trailer esiintyy Sly Trilogy Collectionissa, joka ei ole Sucker Punchin valmistama peli. Mikäli Sly 4 oikeasti tulisi, niin se tulisi vuonna 2012-2013 koska Infamous 2 ilmestyy vuonna 2011, jota ennen peli ei takuulla tule. Jos peli ilmestyy, siitä kerrotaisiin vuoden 2011 joulun jälkeen tai juuri sitä ennen, näin kävi myös Uncharted-pelisarjan kanssa, jossa juuri ennen joulua kerrotiin ensin Uncharted kakkosen saapumisesta ja tänä vuonna taas Uncharted kolmosen saapumisesta ensi vuonna. Mikäli jos Sly 4 ilmestyisi, se ilmestyisi vuoden 2012 loppupuoliskolla tai vuoden 2013 puolessa välissä, mutta sitä ennen pelistä oltaisiin ilmoitettu. Itse en usko mitään ennen kuin Sucker Punch asian julkistaa. Tämä topic on ollut mielinmäärin eri mielipiteitä. Jotkut yrittävät kusettaa topicin lukijoita, että peli olisi jo ilmestynyt USA:ssa ja toiset lyttäävät pelin täysin. Tiedän, että tämä ei ole ainoa oikea mielipide, mutta se tuntuu olevan ainoa neutraali mielipide tässä topicissa
Jotenki ymmärrän sua.. mut NayghtyDog ei oo mikään SucerPunch. Sly4 voidaa julkasta vaik vuonna 2011 eikä kaikki yhtiöt ilmota pelist muutaku teaseril... kyllä SucerPunch:hilt voi löytyy ässä hihast jos sitä etit. ja sonyha täs suurimma osa pelist höystää...
- SuoBBis
gh546 kirjoitti:
Jotenki ymmärrän sua.. mut NayghtyDog ei oo mikään SucerPunch. Sly4 voidaa julkasta vaik vuonna 2011 eikä kaikki yhtiöt ilmota pelist muutaku teaseril... kyllä SucerPunch:hilt voi löytyy ässä hihast jos sitä etit. ja sonyha täs suurimma osa pelist höystää...
Siihe vaaditaan ihmettä.... Ja myös Naughty Dogin pelistä suurin osa Sony höystää! Ja kerro yksikin yhtiö joka kertoo pelin ilmestyvän teaserilla?
- gh546
SuoBBis kirjoitti:
Siihe vaaditaan ihmettä.... Ja myös Naughty Dogin pelistä suurin osa Sony höystää! Ja kerro yksikin yhtiö joka kertoo pelin ilmestyvän teaserilla?
Katotaa et lähiaikoina siit tulee uut tietoo. Sp on julkassu uuden työpaikkansa ja siin varmasti haastatellaa sly neljäst jotai. jos ne haluu paljastaa jotai.
- sliy 4
gh546 kirjoitti:
Katotaa et lähiaikoina siit tulee uut tietoo. Sp on julkassu uuden työpaikkansa ja siin varmasti haastatellaa sly neljäst jotai. jos ne haluu paljastaa jotai.
sen saa tilt pelikaupasta
- UUSi VUOSi
sliy 4 kirjoitti:
Joo, EI SAA mistään Tilt-pelikaupasta ! lähetä linkki niin olisi PALJON USKOTTAVAMPAA!
Jos sen jostain saa niin ihmiset laittakaa LINKKI ! - SuoBBis
sliy 4 kirjoitti:
huudella tommost tääl...
- uhy7g
oon kuullut et sly neljä on tulossa vuonna 2012 mut en oo varma siit. itel on ainakin the sly trilogy (ps3) ja kaikki on ollut hyviä.
- viltzuuz
Sitä vaa mietin, että jos Sly pelit ei oo tuottanu tarpeeks nii se peliyhtiö keskittyy johonkin muuhun peliin. Mut jos ne teki sen collectionin sitä varte että jos siitä tulee tarpeeks tuottoo niin ne tekee vielä Sly 4. :D
- x
Trilogy Collection oo Sucker Punchin valmistama?
- viltzuuz
Vittu jos sitä myytäs amerikassa, vietnamissa ja japanissa nii huomioikaa että nuo teidän viestit on jo jtn. vuoden vanhoja että eiköhän se ois jo euroopassakin. Ja miks siitä ei ois gameplay videoita eikä kuvia netissä?
- sly tietäjä
sly 4 tulee siihe trilogy juttuu on piilotettu traileri joka kestää muutaman sekunnin julkasiu päivää tai juonta ei oo kerrottu hankkikaa siinä sly trilogys kaikki trophyt niin saatte sen sinne näkyvii siihe alku valikkoon ja se viittaa myös siihe et sly 4 tulee kun katotte sly 3 trophyja nii siinä platinium trophyn kohal lukee et hanki kaikki trophyt sly coopperin viimeisessä seikkailusa. viimeisessä?...todellakin? joten eikö noista voi jo päätellä et sly neljä tulee tos on viel linkki nii näätte sen trailerin youtubesta http://www.youtube.com/watch?v=AfjDUcaYMEo
- gh546
sly tietäjä kirjoitti:
sly 4 tulee siihe trilogy juttuu on piilotettu traileri joka kestää muutaman sekunnin julkasiu päivää tai juonta ei oo kerrottu hankkikaa siinä sly trilogys kaikki trophyt niin saatte sen sinne näkyvii siihe alku valikkoon ja se viittaa myös siihe et sly 4 tulee kun katotte sly 3 trophyja nii siinä platinium trophyn kohal lukee et hanki kaikki trophyt sly coopperin viimeisessä seikkailusa. viimeisessä?...todellakin? joten eikö noista voi jo päätellä et sly neljä tulee tos on viel linkki nii näätte sen trailerin youtubesta http://www.youtube.com/watch?v=AfjDUcaYMEo
Juu. Mut toi Trillogy sly3 platina otsikko on jtn uutta! Ja ne on alkanu tekee sit pelii ku siin Sly4 traileris on taustal kenttä.
- gh546
gh546 kirjoitti:
Juu. Mut toi Trillogy sly3 platina otsikko on jtn uutta! Ja ne on alkanu tekee sit pelii ku siin Sly4 traileris on taustal kenttä.
Aika kauan on ollut hiljast tääl :0 ja Sly4 tiedot myös....
- sly ontulossa
gh546 kirjoitti:
Aika kauan on ollut hiljast tääl :0 ja Sly4 tiedot myös....
sly 4 on tulossa http://www.youtube.com/watch?v=mlzh5l86cPA&NR=1&feature=fvwp
- gh546
sly ontulossa kirjoitti:
sly 4 on tulossa http://www.youtube.com/watch?v=mlzh5l86cPA&NR=1&feature=fvwp
Joo, IGN on vahvistanut että Sly4 tulee, ilmeiseti Sp on voinut paljastaa IGN:ännälle jotain
- Fox1510
gh546 kirjoitti:
Joo, IGN on vahvistanut että Sly4 tulee, ilmeiseti Sp on voinut paljastaa IGN:ännälle jotain
Ei se mikään vahvistus ole. Tuo IGN on vain laittanut lähinnä tuon videon perusteella sinne eikä siellä lue tällä hetkellä mitään tietoja kyseisestä pelistä. Siihenkin voi mennä hyvinkin vielä pari vuotta ennen kuin peli tulee. Katsotaan mitä tuleva tuo jos SP suostuu suutaan aukaisemaan jonakin aikana mutta edes sitä Infamous 2 peliä ei ole julkaistu vielä eli turha toivoa vielä mitään.
- älä kysy
menkää sivustolle v2. sieltä löytyy tarkempaa tietoa.
- hoopo1234
kylly sly4 tuulee menkää hemmetissä wikipedia sucer pantcsin sivuille ja youtubeen
- sly kid
ja kirjoittakaa sly4 googleen ettikää sly4 linkki sielä on kaikkee kivaa t.sly fani 1 oikeestiurpo1234
- sly bentley and mörr
i sucer panc oy sly4 comming soon 2011-2012
- sly fani132
the sly trilogyn lopussa näytetään pieni viedeopätkä siitä kun sly tutkii uutta kenttää ja sen jälkeen ruutuun ilmestyy sly 4 ja kysymysmerkki
- Fox1510
Hyviä pelattavia nämä kyseisen sarjan pelit. PS3:lla luultavasti tulee olemaan todella hieno grafiikka reunanparannuksella höystettynä. Mahtaakohan pulju osallistua tänäkään vuonna E3:seen?
- dadaadasdasfwfgerfgw
Infamouksessa (ykkösessä) neon mappii ku kattoo ni siit näkee slyn sen maskin vai mikä lie ja sit siel yhes kohtaa jossai paikkaa lukee joku now movie playing jotai tollast ni siin lukee: Sly cooper 4
Honor Among Thieves Itse asiassa huomasin itse saman tuon videopätkän. Mutta tuosta nelosesta ei ole edes minkäänlaista tietoa tuleeko se vai ei mutta jännittyineinä odotamme! Ja nythän on tullu se move heroes jossa pelataan sly:lla ja bentleyllä...
- gh546
Moi, inFamous2 Betassa on seuraavia Sly4 vinkkejä
www.flickr.com/photos/61716271@N07/5615976441/in/photostream/
www.flickr.com/photos/61716271@N07/5616560884/in/photostream/
Mmmh, SP yrittää taas pistää Sly faneille jännityst :)No en kyllä tiedä, johan se nyt oli jo siinä Sly Trilogy kokoelmassa kun läpäisi kaikki trophyt/pelin miten nyt se menikään ja tuli ylimääräinen video Sly 4:sta. Itsellä ei ole tuota Trilogya mutta kuulin siitä. Itse olen pelannut kaikki nuo osat muutama vuosi sitten PS2:lla joten en vaivaudu tuota enää hankkimaan, Sly 4 kuitenkin olisi kiva saada, suhteellisen kiva pelattava.
- SLY FANI
MINÄ OLEN SAANUT TIETOA KAVERILTANI ETTÄ SLY 4 TULIS KESÄLLÄ 2011 KESÄKUUSSA!!!!!!!!!!!!!1 =)
- tällönen sly fani
Jos tulisi kesällä niin olisi varmaan jo ilmoitettu julkaisu päivä julkisesti tai jotain enemmän..
- oujee!
nyt on shaibaa! ei tuu ku 2012!
Ei tule ja oltaisiin varmasti tiedettykin jo. E3 messut alkaisi taas kesällä joten katsotaan miten käy.
- gh546
Uskoisin että E3 kertoo totuuden :)
- Scatg
En ymmärrä, onko kamalan vaikeaa kirjoittaa viestejä oikein? Ja onko pakko kiroilla joka lauseen välissä? (En tarkoita kaikkia). Järki käteen!
Itse haluaisin Sly nelosen ilmestyvän, sillä pidän Slysta. Olen tosin sitä mieltä, että Sly 3 jää harmillisesti ikään kuin "kesken".
Ja ne, jotka haukkuvat Slyta sen juonen tai lapsellisuuden perusteella, erityisesti Sly 3:sta, niin sanon, että tehkääpä itse parempi peli! - 54553
Sanoisin että tuo kolmonen oli aikanmoinen floppi. Kyllä kakkonen oli paras kaikista, kolmosessa hyvää oli ainoastaan parempi grafiikka mutta siinä se sitten olikin.
- gh546
Niin, mustakin tuo kakkonen tuntu paremmalt, jtn 10% enemmän pidin ku kolmosest. Tais johtuu bentleyn yli sekoilust siin pyörätuolis :D
Kuten epäilinkin niin ei tule tänäkään vuonna E3:een http://xbox360.ign.com/dor/articles/1170547/e3-2011-igns-printable-e3-predictions-checklist/images/e3-2011-igns-printable-e3-predictions-checklist-20110529111719081.html
Satuin näkemään tuon listan, mutta tämän sijaan minulle kiinnostava peli listalla: GTA V! Oh yeah!- gh546
PRKL!!!!... Olisi ollut mukava nähdä vanha kunnon pesukarhu :( . Mutta hyvä muuten tämä GTA V
gh546 kirjoitti:
PRKL!!!!... Olisi ollut mukava nähdä vanha kunnon pesukarhu :( . Mutta hyvä muuten tämä GTA V
Nyt en kuitenkaan ole varma. Alkoi joissakin sivuissa tulla vihjailuja sen verran että tuleeko kuitenkin, tarkkaillaan tilannetta.
- gh546
Ok, toivotaan parasta kuitenkin.
fox_1510 ja gh546 Aktiiviset sly fanit =^_^=Sivuseikkana lähinnä katselen mutta toinen odotus tosiaan olisi se uusin GTA (toivottavasti)
Ensinnäkin piti laittaa tämä viesti jo noin 5 aikaan aamulla mutta se unohtui ja menin nukkumaan näiden kaikkien lähetysten jälkeen.
Itse asiaan.......kuka haluaa tietää? Noh, minäpä kerron: Sly Cooper: Thieves In Time on tulossa ensivuonna 2012! Tässä traileri: http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-sly-cooper/714990
Jos tietokoneissanne riittää tehoa niin laittakaa hd -resoluutiot päälle halutessanne.- gh546
TOU! Miten kerkisit! :PPPP Mut joo aivan mahtavaa! E3 on siis sanonut että tulee.
Foxilla on trailer :)Tuli ainakin katsottua koko Sonyn lehdistötilaisuuden joka kesti jopa 2 tuntia, valvominen kannatti että näki suorana. Lisäksi siellä on paljon muitakin pelejä mitä hankin ja tämä on yksi niistä. Tästä tulee hienot E3 messut monella herkulla :)
Sääli kun tavallisia henkilöitä ei päästetä sisään mutta olisi pirun hienoa päästä sinne katsomaan omin silmin.- fight
fox_1510 kirjoitti:
Tuli ainakin katsottua koko Sonyn lehdistötilaisuuden joka kesti jopa 2 tuntia, valvominen kannatti että näki suorana. Lisäksi siellä on paljon muitakin pelejä mitä hankin ja tämä on yksi niistä. Tästä tulee hienot E3 messut monella herkulla :)
Sääli kun tavallisia henkilöitä ei päästetä sisään mutta olisi pirun hienoa päästä sinne katsomaan omin silmin.muista ei ne niin tyhmiä olis sitte niin maan perusteelisesti esimerkiksi joissain mesuissa on tullut mellakkaa että komeat päästetään sisään ne on muutenkin ihan okoot fiilikset miltä näyttää
- SLY 4
oon kuullu että tulis 2012 :D
- gh546
Millonhan saadaan lisää tietoa?
Ei ole tietoakaan siitä, oma veikkaus menisi joko syksyyn tai vuoden loppuun että saadaan infoa pelistä. Sen julkaisupäivä ensi vuonna onkin auki vielä, hyvällä lykyllä vuoden ensimmäisellä neljänneksellä. Näitä tietoja joutuu luultavasti odottamaan vielä. En sulje myöskään sitäkään mahdollisuutta että julkaisu tapahtuisi ensi kesällä.
- gh546
ok. toivottavasti tietoa tulisi mahdollisimman pian.
- URPOT
No mites suu nyt pannaan. Tuli pelkkä ps3 collection. EI MITÄÄN NELOSTA! Ja kyllä täytyy olla tyhmä jos ei tajua et ne trailerit on jonki pennun tekemii clippei vaa aiemmist peleist (IDIOOTIT)
- gh546
URPO mites nyt suu pannaan? SILLÄ NYT ON TULLUT UUSI JA OIKEA GAMEPLAY VIDEO! katsokaas.
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-sly-cooper/715267
Jännä. Mutta slyn naamaa olisi hyvä muuttaa tulee mieleen Sly 1 :S - gh546
Taino joo... Pelin tekiä ei ole SP ja mieleen tuli heti Sly 1... ootetaan lisetietoo :/
Juu sehän oli toiselta kehittäjältä. Tähän mennessä hyvä. Ei se naama kuitenkaan ole huono, minun mielestäni siis, mutta aina on kaikilla omat mielipiteensä :D
Riittää että on onnistunut projekti. Onpahan niillä aikaa kehittää ensi vuoden julkaisuun.- gh546
Niinpä ja mulle tuli vähän ajatuskatkoi kirjottaes :D katoin samalla videoo. Eli slyn ulkonäkö oli aik sly ykkösest peräisin. MUT muuten ihan hyvä oli. Muutoksiakin voi tulla paljon kun on vielä aikaa.
- MOIUKK
Sly 4 on Sucker Punch Productionsin kehittämän Sly Cooper -videopelisarjan neljäs osa. Aikaisempien pelien sijaan tekijäksi on ilmoitettu Sanzaru Games Pelin nimeksi on varmennettu Sly 4 - Thieves in Time. Peli julkaistaan PlayStation 3 -konsolille vuonna 2012. Slyn neljännestä osasta on ollut huhuja monen vuoden ajan heti, kun kolmas peli oli julkaistu.
- MOIUKK
MOIUKK kirjoitti:
Sly 4 on Sucker Punch Productionsin kehittämän Sly Cooper -videopelisarjan neljäs osa. Aikaisempien pelien sijaan tekijäksi on ilmoitettu Sanzaru Games Pelin nimeksi on varmennettu Sly 4 - Thieves in Time. Peli julkaistaan PlayStation 3 -konsolille vuonna 2012. Slyn neljännestä osasta on ollut huhuja monen vuoden ajan heti, kun kolmas peli oli julkaistu.
Juonesta on paljastettu jo jonkin verran tietoa. Sly 4 jatkuu siitä mihin edellinen osa - Varkaiden Kunnia - jäi. Thievius Raccoonius -nimisen kirjan sivut alkavat yhtäkkia katoamaan ja Bentley kokoaa jälleen tiimin kokoon matkatakseen ajassa ja selvittämään katoavien sivujen mysteerin.
MOIUKK kirjoitti:
Slyn uusinta ei kehitä SP ollenkaan vaan tuo Sanzaru Games. Tuo Sanzaru on kyllä yhteydessä SP:hen mutta Sanzaru kehittää sitä.
- gh546
Mitenköhän Sly saadaan pois sen carmelitan luota? :D Saako Sly uuden tällin ja palaa varkaaksi? Vai miten sen oli että Sly esitti ja halusi carmelitan apuriksi kun sai sen tällin?
Joko huijaustemppu tai menettänyt muistinsa, tosin loppupätkästä ajattelisin että se oli silkkaa huijausta.
- gh546
Kyllä tekis mieli repiä nokista nuita jotka kommenteis sanoo ettei Sly nelosta tule. :DD et tässä niille sitä todistetta.
- realfinnish
sly on hyvä pelisarja ja näin mutta,nelosen tuleminen ois aika outo juttu,koska kolmosest on aikaa.
Ainakin tulee olemaan todella hieno kuva sitten niistä ikivanhoista kuvaputkitelkkareista, lähinnä itselläni kun omistan 32" full-hd taulutelkkarin (vieläpä Sonyn). Kyllä siitä vielä tulee mahtava peli.
- FlyingSly
Odotan kyllä Sly Thieves in Timee jonkin tän verran. XD
http://www.youtube.com/watch?v=sXasCjUTNpE Eräs hieno lisä olisi ensimmäistä kertaa kunnon nettipelituki, sillä sitähän ei tietenkään ollut edellisissä osissa ollenkaan. Toisaalta siellä E3:ssa oli tämä kaveri joka esitteli peliä niin siellä haastattelussa kyselijä alkoi kyselemään tältä että onko pelissä moninpeliä niin tämä vastasi vain että kerromme myöhemmin lisää. Tuo haiskahtaa hieman siltä että moninpeli tulisi.
- gh546
Mmh.. Taitaisi olla jotain co-op:ppia Slyn, Murrayn ja Bentleyn kaa, tai sitten samaa sarjaa kuin kolmosen kaksintaistelu-pelit. Tosin mitään Sankarit VS Pahikset 6 vs 6 pelaaja monipelii ei nähdä :D
Se moninpeli netissä voi olla vaikka mitä, ryöstely, jahtaaminen tai jotain muuta sellaista. Itse tosiaan tuon hastattelun jälkeen uskoisin että moninpeli netin välityksellä tulisi.
Enkä toisaalta tiedä jos moninpeliin tulisi jotain jo kolmosesta tuttua, kuten jahtaus jossa tyyliin 1 vs 1 toinen yrittää kukistaa toisen, mutta netissä pelattavana.
- kakku osns
sly 4 ei tule ikinä yhyy
- MrEpick...
Taitaa olla pojalla pahamieli kun Sly 4 tulon epätoivo oli lähes pohjassa ja sitten se nousi hirveää vauhtia :) Noh.. Tämmösii perus Randomeit on ennenkin nähty.
- trolleja täällä?
Se haluaa vain trollata täällä, mitä muutakaan osaisi.
- gh546
Nähdäänköhän peliä suomenkielisenä? kun asialla ei ole SP.. Vai mikä sen kielen yleensä päättää..
Kyllä varmaan, vaikka tosin itse osaan sitä englantia mutta ei suomenkieli paha olisi kuitenkaan. Uskoisin että tulisi mutta näin varhaisena ajankohtana ei ole kielistä mitään tietoa.
- gh546
Itsekkin kyllä ymmärrän sen verran englantia mutta olisi hyvä omalla kotimaisella kielellä. Sly kakkosen ja kolmosen ääninäytteliät olivat erittäin hyviä..
Juu olisihan se kiva kuulla suomenkielisenä, mietin vain miten käy kun kehittäjä vaihtui. Kuten sanoinkin niin uskoisin ainakin että kotimaan kieli saataisiin mukaan.
- ipanaariola
Minä olen 11-vuotias mutta en silti ole mikään v*tun ipana no nyt kuitenkin tarkkaa tietoa ite oon vetäny kaikki sly pelit läpi ja succer punch ei aio tehdä mitään sly 4. Olette varmaan löytäneet youtubesta trailereita sly 4 en tiedä onko aito vai kopio. Mutta sucker punch on antanut sanzaru gamesin kehittää sly 4 en tiedä aikovat tehdä tuota peliä mutta jos peli ilmestyy niin se ilmestyy ps3 vuonna 2012 tai 2013
- gamer111222233333
Trailerissa oli 2012, mutta saa nähdä.
- vfhyjb
Pitäisi olla vuonna 2012, kuten trailerissa jo olikin.
- BlackBike24
Sly Thieves in Time lisätietoja odotellessa
http://www.youtube.com/watch?v=wZZ7oFKsKzY- hikipedia?
cku kirjoitti:
Sly4 tulee vuonna2012 kauppoihin.
Luin wikipediasta!miten ihmeessä luotat wikipedian tietoihin koska kuka tahansa voi kirjoittaa sinne
- ojgohmnjohk
Huoh, se tulee ensivuonna mutta unohda koko wiki mielestäsi, ihan turha sivu käytännössä.
- HitsinSuomi24
Jos joku haluu kirjotella, nii menkää oikeille foorumeille, kun tämä ei ole.
- gh546
Sinä Hitsin HitsinSuomi24
Puhuisimme täällä jos pelistä olisi jotain tietoa? ja tuskimpa muutkaan foruumit kovin aktiivisia ole kun ei ole mitään puhumista pelistä kun ei ole yksin kertaisesti sitä tietoa.
Ja kyllä tuo wikipedian ilmoitus pitää paikkansa. katsokaas vähän uudelleen niitä Sly Thieves in Time videoita.- jhngfdxgfhhg
Pitää se wikin tiedot nyt paikkansa, mutta se wiki on tosin siitä huono kun sitä pystyy kaikki muokkaamaan. Toisin sanoen, jos haluaa todellisemman tiedon tai luotettavamman niin suosittelen muita sivuja.
- Kidatsoka(Cooper)
Sulle piristyatä sly 4 tulee ensi vuonna!JOTEN JOULULAHJOIHIN PS3 TOIVOTTAVASTI TIETOPAKETTINI AUTTOI!
- Sly2
Pelin juoni näyttää loistavalta.
Se olisi minusta kivaa,jos Sly ja hänen koplansa kohtaisi Clockwerkin menneisyydessä,aikana ennen Slyta,sillä minusta Clockwerk on koko pelisarjan paras pahis. - plas
hei mä haluun tietää et onko sly4 tullut suomeen
- Blanco7
Sly 4 ei oo vielä tullu. Joudut oottamaan ens vuoteen. Sucker punch on hyvä pelien tekiä. Sanzaru games ei ole myöskään huono. Ainakin sen tekemä peli Secret angent Clank on hyvä. Kyl varmaan Sly 4 tulee olemaan hyvä peli. Ainaki juoni kuulostaa hyvältä.
- sly fani
ok mutta tuleeko se amerikkaan elokuun eka päivä????????
- 54646543
Mitään päivämäärää ei ole vielä, muistakaa se. Tiedetään vain että tulee ensivuonna.
- kinect
ok
- vartjo3 PS3
SLY 4 TULEE KAUPPOIHIN JO ELOKUUSSA 2011 JA TODENNÄKÖISEMMIN ALKAA DISCSHOP.FI SIVUSTOLTA!!!! SLY 4 ON TODELLINEN PELI PISTE!!!!
- fgnbdhbghb
vartjo3 PS3 kirjoitti:
SLY 4 TULEE KAUPPOIHIN JO ELOKUUSSA 2011 JA TODENNÄKÖISEMMIN ALKAA DISCSHOP.FI SIVUSTOLTA!!!! SLY 4 ON TODELLINEN PELI PISTE!!!!
Se julkaisu on ensivuonna, johan se oli jauhattu miljoonaan moneen kertaan. Trailerissa julkaisuvuotena oli mainittu 2012 ja yksi työntekijöistä sanoi myös joten älkää edes alkako jauhaa että tulisi tänävuonna.
- 25% tietoinen!
Sly tulee! en osaa sanoa milloin mutta 2011 tulee:D ja... sen nimi on kai sly4: Thieves in Time
Youtube : http://www.youtube.com/watch?v=y-uvGX2Nftk Game play
MUTTA jos et oo hommannu sly:ta nii tämä kannattaa ostaa! - jklngkjtrnmhkg
"en osaa sanoa milloin mutta 2011 tulee:D"
Etkö osaa lukea yhtään siitä trailerista? Mikä lukee siellä lopussa? Ihan selvästi 2012, paina mieleesi. Ja kun sanoit "kai" niin ihan selvästi et tajua mitään. Alas mennä sinne nettiin ennen kuin sanelet omia valheitasi. Uusia kuvia Gamescomilta: http://gematsu.com/2011/08/sly-cooper-thieves-in-time-gamescom-screenshots
Näyttää edelleen hyvältä, kun otetaan huomioon että kyseessä on eri kehittäjä.- gh546
Juuh aika hienoja ja krafiikka on erittäin hyvä. Mutta bentley näytti aivan ällikällä lyödyltä ja murray noh... Mutta kai se on ihan luonnollista koska krafiikkahan on parempaa muihin sly peleihin verrattuna joten hahmot on vain paremmin höystetty.
Jep. kyllä nykygraffat ovat vaan niin hienoja ja avaa myös uusia mahdollisuuksia animointiin ja sen sellasta. Iso ero kun aletaan vertaamaan PS2 ja PS3:n Slyt keskenään. Odottelen innolla sen julkaisua! Siitä onkin aikaa kun viimeksi pelasin kaikki osat läpi mun vanhalla PS2:lla ja putkitelkkarillani. Onneksi ostin 32 tuumaisen taulutelkkarin niin näyttää pelitkin upeilta, kuten myös tuleva Sly.
- gh546
Juuh. Itsekkin vedin sly pelejä läpi ps2:kakkosella :D Tahtoi sitten vetää aina uudestaan ja uudestaan kun peli oli niin helppo. Toivottavasti Sanzaru Games tekee pelistä hieman vaikean jottei pelaaminen kävisi tylsäksi osalle. Platinan tästä vedän takuulla vaikka mikä olisi :P sly on aina yksi niistä parhaimmista ^^
KYLLÄ! Vaikeusastetta enemmän (noissa 1-3 osissahan oli se vaikeusastevalikko josta voi laittaa vaikeankin). Se on totta että on ollut hiukan liian helppoja. Musta tuntuu että se ykkösosa oli kuitenkin kaikista vaikein.
- Blanco 7
Ykkös osa minusta on helppo, kun oon pelannu se yhen päivän aikana läpi.
"Ykkös osa minusta on helppo"
Niin no....en tiedä sitten. Muistaisin vain että se oli jossain määrin todella vaikea, ainakin jotkut päävastukset oli haastavia mutta muuten oli suhteellisen helppo.- gh546
Uusi gameplay näyttää erittäin hyvältä :)
http://www.gamespot.com/events/pax2011/video.html?sid=6331509&pid=632900 Ahaa, tuo tuli yllätyksenä. Hyvältä näyttää edelleen :)
Täydellistä, ei voi muuta sanoa :)
- Scupido14
Peli tulee vuonna 2012, Sanzaru games paljasti sen E3:lla Uusi gameplay on feodaaliajan japanissa jossa tavataan slyn esi isä riochi cooper. gameplay on tässä http://www.youtube.com/watch?v=5Uv0rsjUoMQ. pysäyttäkää kohtaan 2:29 niin näette että siinä lukee meet riochi ja free riochi. ainoauusi varmistetttu hahmo on el jefe joka on tiikeri. SIINÄ TEILLE TOSIPUHETTA saatana!
- Zimpo
HANKI Zimbo Hygieenia Trimmeri! tuo on vanha. gh546 lähetti jo tuon saman videon!
- :D
sly4 tulee vuonna 2012
- jhnbjk
Sitten vain puuttuu että mikä on se julkaisupäivä tuona vuonna. Toivottavasti tulisi alkuvuonna joskus.
- tuskin:(
Huomasin että Bentleylle ja Murraylle oli tuossa pöydällä myös "käyntikortit".
hari ettei meillä ole playstation 3. Vois kyllä tulla playstation 2 tai vaikka wiille :D- Sly on paskaa!
Kuinka tyhmä olet? Sly on Sony eksklusiivinen eli tulee vaan Pleikkarille ja eivät kyllä ala tekemään mitään paskempaa versiota ps2 koska ps3 on niin kehittynyt ps2 verrattuna.
- ikojgrorgr
Sly on paskaa! kirjoitti:
Kuinka tyhmä olet? Sly on Sony eksklusiivinen eli tulee vaan Pleikkarille ja eivät kyllä ala tekemään mitään paskempaa versiota ps2 koska ps3 on niin kehittynyt ps2 verrattuna.
Se pleikka kakkonen on tänäpäivänä jo muutenkin kuollut.
Tuli ostettua tiistaina Sly Trilogyn, näyttää hyvältä teräväpiirrossa. Enpä ole pitkään aikaan pelannut 1-3 osia minun vanhalla pleikka 2:lla ja nyt ne näyttää todella upeilta tässä trilogyssa. Sly -sarjat on itseasiassa minun parhaita pelejä joista olen aina pitänyt.
"Vois kyllä tulla playstation 2 tai vaikka wiille"
Ei ole pleikka 2:lle tulossa kuten taisitkin tietää ja sehän on jo ymmärrettävää tänäpäivänä. Wiillehän ei edes tule sillä Sony omistaa sarjan.- gh546
On ollut vähän aikaa hiljaista. Toivottavasti saadaan lisää tietoja.
- hlubjknbkjn
Eipä ole mitään uutta tullut vielä.
- Se tulee!
Sly 4 julkaistaan vuonna 2012 ps3 lle!
Todiste.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sly_Cooper:_Thieves_in_Time- tggtrg
Tiedetty jo, ihan vaan tiedoksi sinulle.
- oujee!
sly 4 tulee ps3 päivänä 31.5.2012.
- tgrregyt
Yleinen päivä, ei tule uskoa tuohon päivään. Odotetaan nyt sitä virallista päivää kuitenkin. Veikkaan ettei ainakaan tänävuonna tule mitään julkaisupäivästä.
- oujee!
http://www.gamestop.com/ps3/games/sly-cooper-thieves-in-time/91462 siinä teille tavaraa! tätä on paras uskoa ja jos oot juntteja nii painaa 31.5.2012 "add to card" täs teille iha tosipuhetta!!
- tgrregyt
Lueppas tuo ylempi viestini, johan mä sanoin ettei ole virallista päivää annettu. Tuo on pelkkä epävirallinen julkaisupäivä! Lukekaa tästä lähtien tarkemmin joka ikinen teistä!
- hölmömö
varmaan vuoden vaihteessa tulis ees jotain uutta tietoa?
- drybryhr
Sitä ei tiedä tuleeko vielä tänävuonna jotain tietoa mutta vahvasti veikkaan että ne lisätiedot tulevat vasta joskus ensivuoden alussa jossain.
- oujee!
http://www.youtube.com/watch?v=5Uv0rsjUoMQ&feature=related no kattokaa tää video. siin on ainaki lopus jos tarkkaan kuuntelette. siin sanotaa jotai sly 4st...
- hensku!
sly in ihaana peli, kumpa 4 tulis!
- oujee!
kyl sly 4 tulee......................
- hgiuhoihi
Virallista julkaisupäivää odottelen edelleen. Ne mitkä tällä hetkellä pyörii netissä niin ne kaikki ovat epävirallisia päiviä.
- oujee!
hgiuhoihi kyl luulis et on oikea julkaisupäivä netissä. luulis et on jo viralliset julkaisupäivät jos ilmestyy kerran 2012.... ku kohta on jo joulukuu. mut katotaan nyt.
- yuery6556
Anteeksi nyt vain mutta ne on niitä päiviä joita ei ole itse pelin tekijältä tullut, ne on ihan puhtaasti keksittyjä joista on tullut hirveä väärinkäsitys monelle. Ei siis tule uskoa tähän mennessä olevia päiviä niin kauan kun se päivä sanotaan VIRALLISELTA taholta.
- oujee!
http://www.youtube.com/watch?v=5Uv0rsjUoMQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=nw_gkEpAXUY&feature=related
näis on juttuja slystä. jos kuuntelette nii ehkä siinä mietitte.. et semmosta. - gjhbjkhkj
Noi on niitä omia "keksittyjä" päivämääriä jotja ei ole tosiaan itse tekijältä, ei siis kannata uskoa noihin päivämääriin niin kauan kun tulee se virallinen päivämäärä suoraan sieltä.
- gjhbjkhkj
gjhbjkhkj kirjoitti:
Noi on niitä omia "keksittyjä" päivämääriä jotja ei ole tosiaan itse tekijältä, ei siis kannata uskoa noihin päivämääriin niin kauan kun tulee se virallinen päivämäärä suoraan sieltä.
Veikkaisin sen tulevan vasta ensivuoden syksyllä joskus. Katsotaan nyt mitä sieltä annetaan päiväksi.
gjhbjkhkj kirjoitti:
Veikkaisin sen tulevan vasta ensivuoden syksyllä joskus. Katsotaan nyt mitä sieltä annetaan päiväksi.
Samaa mieltä kanssasi! Se saataa olla, että se tulee ensivuoden syksyllä tai talvella! Mutta saa nahdä mitä SG ilmoittaa itse joko se tulee alkuvuodesta tai loppu!
- oujee!
http://www.youtube.com/watch?v=JIyl7ngYY2c&feature=related siin on jotain juttuu. sen lisäks wikipedia sanoo et se tulee 31.5.2012 et se on jo ilmottanu tarkan päivä määrän. toivotaa et näin tapahtuu...
- hjnugrli
Ja sinä olet ainoa joka tarttuu valepäivämääriin? Onko se nyt niin vaikea sinun ymmärtää ettei YKSIKÄÄN päivä joka netissä mainitaan, ole edes virallinen?
Mistähän wikipediasta oot lukenu? Wikipediassa ei ollu mitään siitä millon se tulis pelkkä vuosi 2012! Itsekki TOIVOISIN sen tulevan ajoissa ja sitähän oltiin mietitty, että se tulisi 31.12.2011, mutta se viivästyi en tiedä miksi ja nyt siihen on mietitty että se tulisi varmaankin lokakuun 1 päivä, mutta en tiedä sitten! Odotan mielummin sitä, että Sanzaru itse ilmoittaa milloin kyseinen päivämäärä on, koska netissä kaikki laittaavat omiaan! Ja se voi MYÖS olla että kyseinen 31.5.2012 päivämäärä on amerikan ilmestymispäivä, koska pelit sinne yleensä julkaistaan aina ensin!
- ryjrednyk
Karooo kirjoitti:
Mistähän wikipediasta oot lukenu? Wikipediassa ei ollu mitään siitä millon se tulis pelkkä vuosi 2012! Itsekki TOIVOISIN sen tulevan ajoissa ja sitähän oltiin mietitty, että se tulisi 31.12.2011, mutta se viivästyi en tiedä miksi ja nyt siihen on mietitty että se tulisi varmaankin lokakuun 1 päivä, mutta en tiedä sitten! Odotan mielummin sitä, että Sanzaru itse ilmoittaa milloin kyseinen päivämäärä on, koska netissä kaikki laittaavat omiaan! Ja se voi MYÖS olla että kyseinen 31.5.2012 päivämäärä on amerikan ilmestymispäivä, koska pelit sinne yleensä julkaistaan aina ensin!
Oletko huomannut aina yhden hauskan seikan? Noissa kaupoissa kuin myös muualla, annetaan aina juuri jonkin kuun viimeinen päivä silloin kun pelistä ei ole annettu virallista päivää. Mutta siis, sitä oikeaa julkaisupäivää ei edes ole annettu eli joudumme vielä odottamaan heidän puhetta siitä.
ryjrednyk kirjoitti:
Oletko huomannut aina yhden hauskan seikan? Noissa kaupoissa kuin myös muualla, annetaan aina juuri jonkin kuun viimeinen päivä silloin kun pelistä ei ole annettu virallista päivää. Mutta siis, sitä oikeaa julkaisupäivää ei edes ole annettu eli joudumme vielä odottamaan heidän puhetta siitä.
Joo tajusin just sen saman kun luin kommenttis! Kahellaan mitä itse Sanzaru Ilmoittaa julkaisupäivästä en jaksa enää miettii muiden höpötyksiä siitä milloin se tulee odotan oikeaa ja virallisat julkaisupäivää itse Sanzaru Gamesilta!
- hgubjigd
Karooo kirjoitti:
Joo tajusin just sen saman kun luin kommenttis! Kahellaan mitä itse Sanzaru Ilmoittaa julkaisupäivästä en jaksa enää miettii muiden höpötyksiä siitä milloin se tulee odotan oikeaa ja virallisat julkaisupäivää itse Sanzaru Gamesilta!
Se sitten joskus tulee, se riittää.
- oujee!
hjnugrli kirjoitti:
Ja sinä olet ainoa joka tarttuu valepäivämääriin? Onko se nyt niin vaikea sinun ymmärtää ettei YKSIKÄÄN päivä joka netissä mainitaan, ole edes virallinen?
ehkä tartun mutta ainakaa en vittuile kaikilla foorumeilla. toisinku sä! mutta jos ne on kusetusta ni sen näkee. tosin haastattelut youtubesta tosina.
- oujee!
Karooo kirjoitti:
amerikkaan on jo julkaistu! ainstain!
- tregegtrewe
oujee! kirjoitti:
amerikkaan on jo julkaistu! ainstain!
Ensinnäkin, wikipediaan ei kannata uskoa aina, toiseksi, sitä ei ole julkaistu amerikkaan, kolmanneksi, haastatteluissa yms. ei ole MYÖSKÄÄN sanottu mitään päivästä, vain vuoden 2012 aikana! Turha esittää viisasta täällä kun niihin ei ole perää.
- dj pate
ryjrednyk kirjoitti:
Setulee 1,9 2012 suomee
- oujee!
ekaks wikipedias on jo tietoja. toiseks sanzaru on jo ilmottanu virallisen julkaisupäivän. kolmanneks jos joku hippi on laittanu nettii sellasta paskaa. ni voitte kattoo youtubest haastatteluja.
Sanzaru EI ole ilmoittanut mitään päivää tässä esimerkki http://www.youtube.com/watch?v=p2ohMDDbvgE
- oujee!
ei patti sä oot säälittävä. sen lisäks et se sanoo "vuonna 2012" ni se mainitsee myös kesäajan.
Mie kyllä kuulin, että se sano tammikuun ja joulukuun välissä ei sanonu mitää siitä kesäajasta, mutta en valita jos se tulee sillon toukokuussa nii olit oikeessa, mutta ootan mielummin ihan sanzarun ilmoittamaa julkaisupäivämäärää
- jg0igsi2
oujee! on iha oikees.
- djgnoaisdgmjap
kyllä! oujee! on paras!
Täällä näyttäisi olevan kinastelua ilmassa, taas näkee että asiat on loistossaan. Ja siis tuolle yhdelle hyypiölle sanon itsekin että siihen peliin ei ole mitään päivää annettu, vuosi 2012 mainittu eikä sen ihmeempää. Voit hyvin kinastella yksinäsi mutta tulet pettymään kun ei tulekkaan sinä päivänä kun sanoit. Itse odotan sitä virallista päivää, muuhun en luota.
Virallista päivää itsekkin odotellessa, joka myös helpottaa myös sitten asiaa niin ei tarvitse tapella näistä asioista, eikä edes kiinnosta tapella!
- Vexi99
Sly 4 toukokuu 2012---> Wikipeti
Olkoon vaikka wikipaska, ei mikään ole todellinen tällä hetkellä.
- oujee!
sanoo tyyppi joka on 24 vuotta.
- hnodirehd
oujee! kirjoitti:
sanoo tyyppi joka on 24 vuotta.
Sanoo joku joka ei osaa muuta kuin levittää väärennettyä tietoa.
Eikö se ole ihan sama minkäikäsiä tai ollaanko poikia vai tyttöjä nii se on vaa omamielipide asiasta jotkut näkee ja uskoo eriasioihin kun taas toiset? Oma kanta on vaa se että en usko näihin muihin julkaisupäivämääriin mitä netissä pyörii, koska ne voi olla vaikka tuulesta tempastuja kuten tämä wikipedia asia mikä tässä on pyörinyt en usko siihen itse ollenkaan! Odotellen lisätietoja itse pelin kehittäjältä Sanzaru Gamesilta!
- oujee!
aha. meinasitko muuten ostaa sen kaupasta vai netistä sit ku ilmestyy?
Jos mua meinaat nii ihan kaupasta meinasin ostaa sen sitte ku se tulloo!
- oujee!
sama tääl. paitsi jos ei kaupas oo nii sit netistä.
Nii varmaanki voi olla esim täällä sen saa kait prismasta ja gamestopista! Ootellen vaa nytte sitte sitä ilmoitusta siitä millon peli on tulossa! Kaikille myös hyvää joulua!
- gh546
Siitä slystä on tulossa sitten sly 1 tyylistä seikkailua. Erityisesti juuri tämä harmittaa. Asiat voisi olla toisin jos peli olisi Sp:c yhtiön käsissä.
- oujee!
mutta muutos on se että voi pelata myös bentleyllä ja murrayllä ja siin voi näpistellä. ja ekaa kerttaa slyssä on aarreseinä ja "vaatekaappi" jossa on erilaisia vaatteita.
Jos siitä on tulossa ykkösen kaltainen eli sitä ei saa suomeksi sitten? Olisi tai on kiva kuulla onko samat äänet mukana vai ei? Mutta orginal puhe aina paras eikä dupattu, mutta olisi vain mukava, että saisi kuulla myös suomeksi ne puheet! Ja mistä sait tietää gh546, että siitä on tulossa ykkösen kaltainen?
- gh546
Sanzary Games on itse ilmoittanut että peli tulee olemaan pää osin sitä Sly 1 tyylistä pelattavuutta pienillä muutoksilla. Tuosta suomen kielisestä toteutuksesta ei voi tietää vielä mitään. Haastattelussa tätä olitiin kysytty että toteutetaanko pelin aiemmat kielet sly4, sanoivat ettei tässä vaiheessa vielä tiedä. Vedin muuten Sly Collectionin läpi 100% hienoa niinkuin ennen :)
gh546 kirjoitti:
Sanzary Games on itse ilmoittanut että peli tulee olemaan pää osin sitä Sly 1 tyylistä pelattavuutta pienillä muutoksilla. Tuosta suomen kielisestä toteutuksesta ei voi tietää vielä mitään. Haastattelussa tätä olitiin kysytty että toteutetaanko pelin aiemmat kielet sly4, sanoivat ettei tässä vaiheessa vielä tiedä. Vedin muuten Sly Collectionin läpi 100% hienoa niinkuin ennen :)
OK! katselin tänään videon jossa puhuttiin myös Sly4 ja tämä yhtiön johtaja jonka nimeä en muista enkä jaksa lähteä etsimään ja sitten siinä oli myös pelin kehittäjä! Jotka varmistivat ainakin sen että bentley on ja pysyy pyörätuolissa! mutta muusta en saanut selvää niin linkitän videon ja saatte itse kahtoa ja kertoa minulle jos tajuutte jotakin! Hitto vois itsekkin pelata mutta en jaksa ikinä miettiä niitä kolmosen thropyja! http://www.youtube.com/watch?v=TD0CJwE6Wzw
- oujee!
Karooo kirjoitti:
OK! katselin tänään videon jossa puhuttiin myös Sly4 ja tämä yhtiön johtaja jonka nimeä en muista enkä jaksa lähteä etsimään ja sitten siinä oli myös pelin kehittäjä! Jotka varmistivat ainakin sen että bentley on ja pysyy pyörätuolissa! mutta muusta en saanut selvää niin linkitän videon ja saatte itse kahtoa ja kertoa minulle jos tajuutte jotakin! Hitto vois itsekkin pelata mutta en jaksa ikinä miettiä niitä kolmosen thropyja! http://www.youtube.com/watch?v=TD0CJwE6Wzw
mut miks pena ois taas pyörätuolis ku ne palaavat ajassa takasin ni ei siinä penal oo pyörätuolia http://www.youtube.com/watch?v=5Uv0rsjUoMQ&feature=related ku tän videon kattoo ni huomaa et penal ei oo pyörätuolii.
oujee! kirjoitti:
mut miks pena ois taas pyörätuolis ku ne palaavat ajassa takasin ni ei siinä penal oo pyörätuolia http://www.youtube.com/watch?v=5Uv0rsjUoMQ&feature=related ku tän videon kattoo ni huomaa et penal ei oo pyörätuolii.
Jag vet inte! Kahtelin ton videon itekki ja kyllä sillä se pyörätuoli siinä alla on vaikka se ei siltä näytä!
- gh546
Karooo kirjoitti:
Karo, ne kolmosen trophyt on juuri helppoja :D vedin koko pelin kolmessa päivässä 100% helppoa platinaa jos mutakysytään.
gh546 kirjoitti:
Karo, ne kolmosen trophyt on juuri helppoja :D vedin koko pelin kolmessa päivässä 100% helppoa platinaa jos mutakysytään.
eiks ne piä vaa ostaa? miulla ei kestä pokka hakata niitä vartioita turhaudun aina ja jätän kesken! :D kolmessa päivässä?! tyypillä ollu muuta tekemistä? :D jos miulta kysytää nii vedän yhen niistä peleistä kolmessä päivässä :D
- gh546
Karooo kirjoitti:
eiks ne piä vaa ostaa? miulla ei kestä pokka hakata niitä vartioita turhaudun aina ja jätän kesken! :D kolmessa päivässä?! tyypillä ollu muuta tekemistä? :D jos miulta kysytää nii vedän yhen niistä peleistä kolmessä päivässä :D
Noh, joululoma on tylsintä aikaa :D sinänsä sly pelit on todella helppoja. Mutta kyllähän nuihin meikäläinenkin kyllästyy kun pelaa tarpeeksi kauan :S
gh546 kirjoitti:
Noh, joululoma on tylsintä aikaa :D sinänsä sly pelit on todella helppoja. Mutta kyllähän nuihin meikäläinenkin kyllästyy kun pelaa tarpeeksi kauan :S
Jotkut sivulliset tehtävät olisi kivoja omasta mielestäni siinä uudessa. Enemmän tekemistä.
gh546 kirjoitti:
helppoja kyllä mutta tälläselle keskittymisvaikealle ihmiselle ärsyttäviä! ja niihin kyllästyy ku ne on pelannu sen 3000 kertaa...Mutta uusinta odotellessa! :)
- oujee!
oujee! kirjoitti:
joo mutta tos videos http://www.youtube.com/watch?v=5Uv0rsjUoMQ&feature=related kohas 2:46 - 3:21 siinä bentley puhuu radiokiikarissa samoin ku sly 2 radiokiikarissa ja siin bentley ei oo pyörätuolis. mut kolmosen radiokiikaris bentley on ihan erilainen. mut katotaan sit ku tulee. nythän on vuosi 2012!
oujee! kirjoitti:
joo mutta tos videos http://www.youtube.com/watch?v=5Uv0rsjUoMQ&feature=related kohas 2:46 - 3:21 siinä bentley puhuu radiokiikarissa samoin ku sly 2 radiokiikarissa ja siin bentley ei oo pyörätuolis. mut kolmosen radiokiikaris bentley on ihan erilainen. mut katotaan sit ku tulee. nythän on vuosi 2012!
Kyllä tuo näyttää olevan siellä takana, mutta siis asiahan selviää sitte ku peli ilmestyy nii saahaan se varmistus asiaan! Ja vuosi 2012 enää puuttuu vaa se päivämäärä!
fox_1510 kirjoitti:
Jotkut sivulliset tehtävät olisi kivoja omasta mielestäni siinä uudessa. Enemmän tekemistä.
Tuo on aikas hyvä idis! Ja olis kyllä hyvä jos pääsis vaikka pelailee muutakin kun niitä kenttiä välillä! :) ja sanzaru games vois vaikka laittaa vauhtii niihin töppösiin!
- nigga stole my bike
slaista tulee 4 ja jos katsotte infamouksen reppua siinä on slyn se naama jonka se jättää ku se avaa kassakaapin ja sitte bentleylle ja murraylle tuleee semmoset mutta se slyn naama ja sen alapuolella kysymysmerkki niin sellanen on infamouksen repussa!
- nigga stole my bike
niin ja sit tämmöstä : Sucker Punch Productionsin toisessa pelisarjassa Infamousissa on pieniä vihjeitä Sly 4:stä.
Infamousin päähenkilön reppuun on kiinnitetty Sly-pelisarjasta tuttu Slyn ”käyntikortti”.
Infamousissa elokuvateatterin valotaulu esittää teatterin esittävän elokuvaa nimeltä Sly Cooper 4.
Infamous 2:ssa on myös elokuvateatteri ja elokuva Sly 4.
Infamous 2:ssa päähenkilön AMPin huotraan ollaan myös kiinitetty Slyn käyntikortti. - gh546
Eeeh.. ootko jäänyt vähän jälkeen nigga? :D
- oujee!
tiedetää.
- *facepalm*
haha *reps* kaikki sanoo tääl et sly 4 tulee varmasti vuonna 2011...... nyt on vuos 2012,,,,, ja ei oo kyll näkyny sitä :ooo mut toivotaan et tulis tänä vuonna, ja pikkuse parempi ku kolmone ;___:
- gh546
"Lisäksi tasot ovat kolme kertaa suurempia kuin PlayStation 2:n Sly-peleissä." *Wiki
Nice. Mutta eikai vain kävisi jo turhanisoksi?kolme kertaa?! eli pitää tehä paljon ennemmän keikkoja? eiks se mee jo aikas överiks, jos ruvetaan kolme kertaa suurempia kenttiä laittelee? ja tietääkö joku viisas onko siinä niitä helkutin thropyjä vai miten se ees kirjotetaan? :D pullot on niinkuin ykkösessä ja kakkosessa
- gh546
Karooo kirjoitti:
kolme kertaa?! eli pitää tehä paljon ennemmän keikkoja? eiks se mee jo aikas överiks, jos ruvetaan kolme kertaa suurempia kenttiä laittelee? ja tietääkö joku viisas onko siinä niitä helkutin thropyjä vai miten se ees kirjotetaan? :D pullot on niinkuin ykkösessä ja kakkosessa
Jep, eiköhän ne trophyt tuu siihen mukaan niinkuin muissakin peleissä. Itselle toi mapin koko ei oo haitallinen kunhan vain joka kolkasta löytyisi jotain järkeväkin, nyt ollaan PS3 aikakaudella :D eikä vanhan PS2. Julkaisusta voin sanoa sen että tulee vuonna 2012 ehken siinä kevään/kesän merkeissä (Oma arvio)
Päivittäkää aihetta uusilla Sly Thieves in time uutisilla, jotta kaikki pysyisi ajantasalla pelistä. gh546 kirjoitti:
Jep, eiköhän ne trophyt tuu siihen mukaan niinkuin muissakin peleissä. Itselle toi mapin koko ei oo haitallinen kunhan vain joka kolkasta löytyisi jotain järkeväkin, nyt ollaan PS3 aikakaudella :D eikä vanhan PS2. Julkaisusta voin sanoa sen että tulee vuonna 2012 ehken siinä kevään/kesän merkeissä (Oma arvio)
Päivittäkää aihetta uusilla Sly Thieves in time uutisilla, jotta kaikki pysyisi ajantasalla pelistä.Ei se mua haittaa minkäkokonen siitä tulloo, voi vaa olla, että pikkuveli ei tyksi asiasta, mutta ei voi mitää :D Ja päivityksiä tulloo heti kuhan löytäis :D Ja trophyt jes! ootellen päivämäärää!
- oujee!
saa nähä. puuttuu enää päivämäärä. nyt on vuos 2012.
- tapooll
se tulee kohta !!!!!!!!!!!!!
- oujee!
joku Lolmantilo14 sano et "Kysyin pelintekiältä ja se sano enkuks ettäse tulee se sly 4 4.2 2012 " nyt sly ihmiset mielipiteitä! onko tullu mitää uusi juttuja sly 4?
- erwrqkle
Etkö olekuullut sanasta trolli? Se tyyppi on juuri sellainen eikä tule uskoa,
- Ryssä
Voi jumalauta teitä nassikoita... Sly 4 on sitten tulossa vuonna 2012 jos se nyt teitä lohduttaa aamen.
- oujee!
voi saatanan ryssä, kaikki tietää et se tulee 2012.
- gh546
Ihan rauhallisesti odottakaa vain sitä päivämäärää.
- Parempi kuin sinä
Se ilmestyy 31.5.2012
Lähde: http://www.gamestop.com/browse?nav=16k-sly- oujee!
must toi näyttää kyl 31.12.2012.
- gh546
Tuommoinen sama homma oli myös GTA V kohdalla. Oli verkkokaupassa ja päiväys (Arvioitu) se on muuttunut joka kuukausi. Eli odotellaanhan sitä virallista päiväystä.
samaa mieltä! Koska ne muuttuu koko ajan jos on jossakin nii mielummin ootellen sitä virallista ku eläen siinä uskossa että se tulee siinä päivänä.
- oujee!
ni. ja slytä odetellessa ni voi ostaa vaikka sen playstation move heroes pelin. ite ainakin meinasin ostaa.
- oujee!
sain iteki sen läpi paris päiväs! oli sen verran lyhyt.
- oujee!
mites muute onko sly 4 kuulunu mitää?
mie en oo kuullu siitä yhtään mitää vielä ei uusimpia juttuja ees. Siellä on ollu hiljasta nytten. Olis hyvä jos tulis vaikka päivämäärä julki tai edes jotain uutta siitä pelistä!
http://blog.us.playstation.com/2011/12/27/happy-holidays-from-sanzaru-games/ tässä on vaa tällänen kiittely video mutta niinku alla lukee vuosi 2012 tulee olemaan suuri Sly Cooperille ja varkaat ajassa pelille!
- oujee!
good. mut ois kiva jos tulis pia. iteki hommasin just ps3n! jos tää kerran on nyt niin suuri vuosi sanzarulle.
Olipa tylsää ja päätin selailla netti sivuja. Kirjottelin googleen hakusanaks 2012 coming games tai jotain sen tapaista ja se anto mulle linkin wikipediaan. No aukasin sen ja siellä oli paljon pelejä ja tietenki tää meidän odottama Thieves in time jossa luki ainaki mulle uus päivämäärä johon en oo muualla tavannu ainakaa mä jos ootte nii okei mutta päivämäärä oli 24.huhtikuuta ja aattelin vaa linkittää tän teille tänne saatte itekki kahella sitä. Ja sehän on wikipediasta nii tiiä oikkeesti sitte onko totta vai ei... mutta tässä tää linkki
http://en.wikipedia.org/wiki/2012_in_video_gaming- oujee!
missä kohtaa sä näit että se julkastais 24.4.2012?
oujee! kirjoitti:
missä kohtaa sä näit että se julkastais 24.4.2012?
ne kuukaudet on väreittän siinä sivussa ja siinä vieressä lukee jokin päivämäärä ja alla pelit jotka olisivat ilmestymässä silloin
- oujee!
oot ahkera ku noin kauheesti hoidat meille tietoo. (Y)
hahah kiitos! näin sunnuntain tylsyyttä ehin vaa kaikkee tietoa yritin ehtii jostaki lisätietoa ympäri nettiä, mutta ei sitte löytyny...mutta tuon vaa löysin ja innolla ootellen sitä päivämäärä kuitenkin vielä! :)
jooo musta tuntuu että ihmiset alkaa kohta suuttua mulle ku laittelen näitä sivuja mutta löysin IGN sivuilta tän
http://www.ign.com/index/upcoming.html
käykkee kahtoo ite sieltä mitä ne sanoo... tää menee jo yli meikäläiseltä enää uskalla tulla tänne , mutta joku viisas saa kertoo tietämättömälle että eiks IGN oo aikas luotettava kuitenkin! KIITÄN JA KUITTAAN- yugh,ik
On se luotettava mutta päivä edelleen epävirallinen joka ei ole peräisin siltä firmalta.
- gh546
Tuo taitaa olla myös arvio. Itse luotan viralliseen pelin päivämäärän julkaisuun kun jossain game trailerissa tai pelintekiöiden sivuilla kerrotaan päivämäärästä.
Tarkkailkaa näitä sivuja.
Sanzary:
http://www.sanzaru.com/wp/index.php
SucerPunch forum Sly Cooper Thieves in Time:
http://suckerpunch.com/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=85
Tuo on aktiivisin Sly foruumi siellä pysyy ajan tasalla.Niihään se voi olla! Itsekkin odotan virallista päivämäärää mutta tuosta huomaa sen miten paljon erilaisia julkaisu päivämääriä on ilmassa! Ja kiitos noista sivuista oon käyny kahtelee noita sanzarun sivuja monesti! mutta tää foorumi näyttää hyvältä uus kyttäämisen kohde löydetty! :D
- oujee!
http://www.ask.com/questions-about/When-Is-Sly-Cooper-4-Coming-Out tollasen katoin ni on kyllä aktiivinen sly sivusto. kannattaa kattoo!
Miulla se ei aukase tota! elikkäs mitä siellä lukkoo ku kone ei suostu aukasee tuota linkkiä. Se heittää miut ihme sivulle...
- oujee!
outoo...
- sly 4 tilaukses
sly 4 tilaukses !!!!! vihdoin kaupois .
- oujee!
laita linkki. missä kaupoissa?
- LOL
Tarkotaks että varasit sen????
- oujee!
ehkä varasi. mut mistä kaupasta?
- oujee!
äh olkoon. tais puhuu vaa paskaa. tietoa niiltä sly faneilta jotka puhuu totta.
- gh546
100% compledet trollaus! Hienoa...
On ollu hiljasta jonki aikaa! Jos jollaki hyvääki tietoa voipi laittaa! Jännitys tiivistyy millon ilmotetaan julkaisupäivämäärä! toivottavasti ei mee vuoden 2013 puolelle!
- oujee!
ootetaa ny ainaki toukokuuhu asti. silloi se jännitys tiivistyy eniten.
mone paikas on lukenu et sly 4 ilmestyy toukokuussa mut saaa nähä.Jeps! Toukokuuta toivotaan! Mutta sehän voi myös olla niinku jossakin oli että saattapi olla että se saattaa ilmestyy lokakuussa! Mutta ootellen sitä, että sanzaru ilmottaa! Ja hei kuka tietää mistä vois kahella sellasii niinku ajankohtasii tietoja? Playstation.blog on kyllä yks mutta viimesin päivitys sielläki on 27.joulukuuta! Mutta odetellaan rauhallisesti (vielä ainakin!)
kuka fiksu ihminen haluu kertoo tietämättömälle! mikä on yleisin aika jolloin pelin tekijä ilmoittaa pelin julkaisupäivän? pari kuukautta aikaisemmin? mietin vaa ku kirjotin googleen 2012 upcoming games nii tää anto ne vaihto ehdot ja sitte painoin ekaa kunnes olinki jo wikipedissa ja no siellä kahtelin s:än ja painoin tietenki pelii! ja siellä oli enkun kielellä ne sivut ja siinä puhuttii sitte jo ääninäyttelijöistä ja tälläsistä! ei ollu muualla wikipedian sivulla samaa asiaa muuten ku tarkistelin!
tuossa linkki sivuille: http://en.wikipedia.org/wiki/Sly_Cooper:_Thieves_in_Time- yuklhijo
Sitä kun ei ole joten mitä tohon sanoisi. Tekijät sanovat vasta silloin kun he varmasti tietävät, mutta otetaan humioon että he tekevät kaikenlaisia hiomisia ennen julkaisua. Liian nopeasti kun en halua peliä julkaistavaksi.
yuklhijo kirjoitti:
Sitä kun ei ole joten mitä tohon sanoisi. Tekijät sanovat vasta silloin kun he varmasti tietävät, mutta otetaan humioon että he tekevät kaikenlaisia hiomisia ennen julkaisua. Liian nopeasti kun en halua peliä julkaistavaksi.
Samaa vois sanoo! Kaheksan vuotta ooteltu tuotakin ja nyt kun tulee vihdoin ja viimein nii saapi kyllä olla oottamisen arvoinen peli seki! Mutta okei eli ootellaan tekijöiden ilmoitusta ihan rauhassa!
- oujee!
joo on toi outoo mut siis toi wikipedia sun mukaan väitti et se ilmestyy "24.4.2012" en löytäny sitä kohtaa mut sitä mä ihmettelen vie enemmän et tos sun antamas linkis http://en.wikipedia.org/wiki/Sly_Cooper:_Thieves_in_Time väitetää release datea "June 2012". et se ois niinku kesäkuussa. et täs alkaa menee vähä sekasi ku on väitetty helmikuuta,huhtikuuta,toukokuuta,elokuuta ja joulukuuta et mikä niist on se oikee? mutta jos tuo "June 2012" pitää paikkansa. (tai on siinä lähistöllä.) jos se esimerkiksi ilmestyisi 31.5.2012 ni sehä on jo melkei kesäkuuta. et tällänen ajatus iski päähä mut tää on vain oletus.
oujee! kirjoitti:
joo on toi outoo mut siis toi wikipedia sun mukaan väitti et se ilmestyy "24.4.2012" en löytäny sitä kohtaa mut sitä mä ihmettelen vie enemmän et tos sun antamas linkis http://en.wikipedia.org/wiki/Sly_Cooper:_Thieves_in_Time väitetää release datea "June 2012". et se ois niinku kesäkuussa. et täs alkaa menee vähä sekasi ku on väitetty helmikuuta,huhtikuuta,toukokuuta,elokuuta ja joulukuuta et mikä niist on se oikee? mutta jos tuo "June 2012" pitää paikkansa. (tai on siinä lähistöllä.) jos se esimerkiksi ilmestyisi 31.5.2012 ni sehä on jo melkei kesäkuuta. et tällänen ajatus iski päähä mut tää on vain oletus.
Jooh sitä mieki tässä oon miettiny ku on nii monta noita ''ilmestymispäiviä'', mutta ootellen sitä Sanzarun antamaa vielä! Ja 31.5.2012 on kyllä melkein kesä nii sehän voi ollakkin ihan hyvin että sen on kesäkuuta jo ku se ilmestyy! ja olis kyllä hyvä myös ku ei sitä muuten kerkeä pelaa tällee koulun aikana!
- rhdtfg
Wiki sivustoa ei kannata uskoa
- Scupido14
mitää julkasu päivää ei oo vahvistettu mut todennäköisesti se tulee Q2 (Huhti,Touko.Kesäkuussa)
- gh546
Playstation Bloggiin on tullut Sly Thieves in Time haastatelu Glen Eganin seurassa ja mukana on paljon uutta pelikuvaa.
http://www.youtube.com/watch?v=S7LK_l8tsAI&feature=player_embedded - tfkhbuj
"mitää julkasu päivää ei oo vahvistettu mut todennäköisesti se tulee Q2 (Huhti,Touko.Kesäkuussa)"
Joskus syksyllä vasta tulee. Kyllä se sieltä tulee sitten. - sly_is_the_best_game
sly 4 tulee kauppoihin 2012 mutt suomeen se tulee vasta jossain 2013
- oujee!
mistä sä tollasta tietoo oot saanu?
- gh546
elä välitä se on trolli
- oujee!
ok. toi sun video tos eilen minkä laitoit. ni se sisältää sikana uutta tietoo ja se on hyvä et näkee millanen peli on.
- Aksu
CDON.COM:ista voi jo varata sly thieves in timen.
http://cdon.fi/pelit/sly_cooper:_thieves_in_time-17593284 - oujee!
sen pelin voi varata kivasti lahden/oulun gamestopista. ite varasin kivasti jo tänää.
- ansanshushi
jumalauta tällästäkö paskaa tääl jauhetaa? niin dorkaa ettei mitää rajaa!
- oujee!
ja sähä sen tiedät? tääl ei mitää paskaa puhuta vaan totta!
IGN:n sivuilla oli jotain siitä päivämäärästä. Voitte käydä kahtelee sitä.
- oujee!
heitä linkki.
- tehPerselaama
Mut...mut...eikös siitä ole trailerSly3 tarina jäi kyl kohtaan et ois helppo jatkaa?Että uskoisin sen nyt tulevan 2012.
- icnatos
mul on sly 4.. siin oli iha paras loppu!
- jerenkirja
ILMOITUS!!!
Sly 4 ilmestyy vuonna 2012! Peliä ei kehitä Susker Punch vaan Sanzaru Games! Jos ette usko niin tässä on linkki demoon!
http://www.youtube.com/watch?v=y-uvGX2Nftk- Tietäjä
Totta linkki ,Sly 4: Thieves in Time E3 2011 Gameplay HD
- oujee!
kaikki tietää et sly 4 ilmestyy 2012 ja että sen kehittää sanzaru games! toi video on 2011 vuodelta. täs on 2012 vuoden video: http://www.youtube.com/watch?v=vu7fAX1mXTU
http://www.ign.com/images/games/sly-cooper-thieves-in-time-ps3-909641
Kahtokkeepa linkin oikeata reunaa siitä ''kannen'' alapuolelta! Mitä ne ovat saanko kysyy? Ja missä on EU? Oikeesti onko tuo joku vitsi vai täh?- iduwghfiodu
sly 4 tulee kesällä mut mulla on se jo joten haistakaaaaa *****
- bhuji
Kyllä säkin voisit haistaa pitkän haisevan paskan kun ei se ole edes valmis tyhmä!
- bhuljiomkp,öl
Enkä usko että sinulla kuin kellään muullakaan olisi peliä, koska sitä ei olla julkaistu ja se on keskeneräinen vielä! Piste.
- oujee!
jos sul on ni mitä siin tapahtuu? vai ootsä lyhyt haiseva paska?
- oujee!
tää video: http://www.youtube.com/watch?v=5CDNr6mpdwk on sillei hyvä et näkee yhden keikan? mut ku kerran laittelee gameplaytä ni voisivat laittaa myös sit julkaisupäivää!
niitä keikkoja on kaks nyt julkastu niinku kaikki tietääki varmaa! Eli se Riochin ja sitte se missä pitää ettii se joku sir Galleth keikka. Ja eiköhän se tuu ajoissa ! TOIVOTTAVASTI! Lisä tietoki olis kiva...
- oujee!
en kyl usko et enää tehää. jos julkastaa kesän jälkeen sly 4....
nii ei sitä tiiä.. jostaki luin ja siellä oli merkit Q3 ja Q4 eli touko-heinäkuu = Q3 ja Q4 on sitten syys-joulukuu eli se saattaa olla, että tulee joissakin noissa väleissä? Mutta en mee sanoo mitää luin vaa jostaki...
- oujee!
joo. mut hei mieti ny. jos eka gameplay tuli jossain heinä- elokuulla. ni maaliskuussa tuli vast toinen gameplay. ni jos se tulee kesän jälkeen. tai touko- kesä- heinäkuussa. ni ei varmaa tuu enää kolmatta gameplayta. mut olis hyvä jos tietäis sen ilmestymis päivän tai se tulis jo ennen kesää! se vast olis siistii. mistä sä muuten repäsit noi Q3 ja Q4?
- Supido14
Siiton tullu jo 3 gameplayta 1 kesäkuus 2 syyskuus 3 maaliskuus
No en ees itekkään muista jostain luin jotaki, mutta se onki toinen että mistä? No ei sitä 3gameplayta varmaa tuu jos SE vaikka ilmestyski näin kesäkuuks? Odotellessa nyt vielä...
- Tiedon antaja :)
Tässä olisi osoite paikkaan missä on kaikki sly1,2,3 ja jopa 4 tietoa ! Rullaatte vain alaspäin jos ei meinaa onnistua ! http://www.gamewolrld.blogspot.com/
- oujee!
kaikki noi tiedot tiedetää. se on vaa halpa kopio ku wikipedia tietää paremmin. ootsä ite tehny ton sivun?
- miiiiinäääää
wikipediassa sanotaan, että:Sly Cooper: Thieves in Time[1] (tunnetaan myös nimellä Sly 4) on Sanzaru Gamesin kehittämä ja Sony Computer Entertainmentin julkaisema Sly Cooper -videopelisarjan neljäs osa. Peli julkaistaan PlayStation 3:lle vuonna 2012.[1]
Slyn neljännestä osasta on ollut huhuja monen vuoden ajan heti, kun kolmas peli oli julkaistu. Tulevista hahmoista ei ole paljonkaan tietoa, mutta Slyn vanhat ystävät esiintyvät mukana, ja tuttu Carmelita jatkaa Slyn jahtaamista. Ainoa varma uusi henkilö on nimeltään El Jefe.
niin ja sitten:Sanzaru Games toimii pelin kehittäjänä, joten heidän sivuilta löytää pelistä varmaa tietoa. Sanzaru Games sanoo ihailevansa Sly-sarjaa. Secret Agent Clankin valmistuessa Sanzaru Games päätti jatkaa sarjaa ja tekikin kuukaudessa pelattavan demon Sly 4:sta, ilman Sucker Punch Productionsin tietämystä. Sony ja Sucker Punch suostuivat Sanzaru Gamesin kehittävän demosta kokonainen peli, käyttäen mallinaan Sly-pelien ensimmäistä osaa Sly Raccoon.[2] Peli saattaa ilmestyä kesän jälkeen tai 31.12.2012 eli vuoden viimeisenä päivänä. 2012 maaliskuussa ilmestyi uusi gameplay kyseisestä pelistä... Okei tässä teille uutta tietoo!
http://fi.playstation.com/ps3/games/detail/item420650/Sly-Cooper-Thieves-in-Time™/
Loka - Joulukuu on se aika väli millon se ilmestyy!Yks hailee
- Tietäjä
EEH!! Kun kirjotin Googleen et Sly cooper comics nii siin oli kuvia kannattaa kattoo sillä Carmelita on tosi LÄSKI
- Sly<3Carmelita
No huhhuh, katoin kaikki tän sivun kommentit ja eka keskustelu aihe aloitettiin vuonna 2007-2008, pahus sekosin jo laskuissa...Anyway silloin kun Sly 3 julkaistiin. Sama keskustelun aihe jatkuu yhä, koska olette pitäneet sitä elossa. Milloin mitäkin Sly 4 tulee ja ei tule, jos se tulee jne...Vuosien varrella itselläni on syttynyt toivon liekki ja välillä se on sammunut, koska en tiedä enää mihin uskoa. Youtube, keskustelupalstat ja wikipedia tuputtavat samaa vuosi vuoden perään. Monen muun tavoin toivon että Sly 4 tulisi, mutta en usko ennen kuin näen. Huomaan että moni täällä olisi valmis luopumaan pleikkaristaan (3.n tietty sillä pelejä ei enää tuu 2:lle) saadakseen Sly 4:n itselleen. Ok, ei kukaan ole niin sanonut mutta se oli vain oma mieleenpainuva heitto. Playstation move heroesissa Bentley oli pyörätuolissa, se laittoi miettimään oliko se tapahtunut joko ennen kolmosta vai kolmosen jälkeen vai siinä välissä. tämä ei ole oikea vastaus mutta tässä olisi minun arvauskseni. luin netistä englanniksi tehdyn Sly sarjakuvan mikä oli tapahtunut kakkosen ja kolmosen välissä. Sarjakuvassa kerrottiin MITEN Bentley päätyi pyörätuoliin ja sitä ei sanallakaan mainittu pelissä. (Muuten Sly faneille tiedoksi että on myös sarjakuva siitä miten Sly ja Carmelita tapasi ensi kerran, kannattaa osata enkkua ja se ei ole fanmade, koska ensimmäisellä sivulla on sucker punch logo, en muista linkkiä mutta kokeilkaa googleen Sly Cooper comicks tai jotain) Asiaan. luulen että se tapahtui sen lukemani sarjakuvan jälkeen. Sen takia ennen kolmosta, mutta se olisi ihan hyvin voinut tapahtua kolmosen välissä sillä sarjakuva päättyi siihen kun Murray lähti australiaan ja siinä vieressä oli to be continued in sly 3 game . Tuntui vähän hölmistyneeltä ajatella että se tapahtuisi 3:n jälkeen koska Sly menetti muistinsa (tai sitten vain huijasi, jota epäilen enemmän) Ja Bentley löysi Slyn ja Carmelitan parvekkeella ja Sly vinkkasi Bentleylle ja ykskaks ollaankin taas rikollisen saralla...ööh? Minkälainen tapahtumasarja saataisiin sellaiseen? Sly saa muistinsa takaisin ja/tai paljastaa Carmylle että ei ollutkaan menettänyt muistiaan vai? Se tälli oli ihan hyvä ehdotus, voin kuvitella...Mietin kanssa kommenttia missä sanottiin että Carmelita on taas Slyn kintereillä sopisi ihan hyvin rosvo ja poliisi kuvaan mutta mitenkäs se suhde sitten? Nimenomaanhan Sly sanoi että katsoessaan Bentlyä ja Penelopea Sly tajusi että hänen paikkansa on Carmelitan luona. Siinä Sly ei enää välittänyt vaan tavallaan valitsi. Ikuisesti varas joka ei petä tovereitaan vai rakkaus poliisia kohtaan joka on hullua molempien osapuolten silmissä? Niin siinä sitten kävi. Sydämessään Sly on aina varas mutta rakkaus vei voiton. Sitten vielä Tri M hautoo kostoa Slylle tai sitten hän ja Clockwerk yhditävät voimansa Bentleyn aikakoneen seurauksena? Huhua nekin...ja puhki kuluttu. En ole enää mistään varma, pidän silti toivoa yllä vaikka en niinkään yhtä innokkaasti kuin ennen.
Siis tietojen mukaan mitä nytte on seuraillut playstation.blog sivustoa, siis nelosessa on kyse Thevius Raccoonuksesta alkaa kadota niitä sivuja ja siis sillee edelleen! Ja Sly palaa koplaa okei! Carmelita niitten perässä juuh... mutta pääpahis olisi se joku El Jefe... (jefe tarkoittaa isää!!) En tiiä mitää yhtää vielä paitsi nää asiat ja sen että kyseinen peli ilmestyy loka-joulukuussa 2012 mutta tietoa ei ole onko se sillon täällä vai amerikka! Mutta jos haluu käydä tietoja ehtimässä playstation.blog on hyvä paikka siihen! Sanzarun sivut ei kerro mitää... tai sitte en osaa käyttää niitä!
- JoRinHo SeS!
SiiS ku sly 4:losest on tullu trailerei ni millon se tulee ja te ketkä haukutte tääl meit ni voitte ite lopettaa ton paskan *********!!! Ku toiset sanoo et se ei tuu OOTTE VÄÄRÄS!!! SE tulee kattokaa iha mist vaan ja onks toi totta ku vetää kaikki läpi ni tulee trailer HIENOA! ä jo ootan sitä kovasti. Ja ne ketkä ei oo pelannu ni rupekaa siis se on uskomaton peli...! ;D
Joo jos siulla on Sly trilogy nii siellä on se traileri siellä ku laitat ykkösestä vielä taakse päin siellä on ne onkahan niitä nyt kolme kysymysmerkkiä nii se on se! ja kyllä se tulee! syys-joulukuu 2012 on se aikaväli! Toivottavasti autto
- JoRinHo SeS!
ei oo totta... mitä ******* ei ***** oo ****** MIKS YHYYYHHHHYY!!! Sly 4 tulee EI TUU MIKS SE OLI VITSI TUlee se pian se oli läppää mut siis se tulee
- JoRinHo SeS!
VASTATKAAAAAAAAAAAA JO!!!
- Hmmm...
Kumpa Sansaru gamesin tekijät tietää mitä tekee...katoin muutaman videon youtubesta ja hahmot näyttivät mielestäni hölmöiltä, toivottavasti korjaavat hahmoja sen verran kuntoon, että näyttävät suht koht normaalilta ja tarinaa en uskalla edes ajatella. En halua Sansarun tuottavan pettymystä, mutta on joillekin tehnyt sen jo. Esimerkiksi varkaiden käsikirjasta tuttu Sly:n esi-isä Riouithci (Noinko se sanotaan?) nähdään nelosessa puna-ruskea turkkisena ja kaikki eniten faneja loukannut se että 1 2 ja 3 peleissä nähdään hänen "legendaariset" Cooper klaanin kepit ja pelin demo versioissa nähdään vain yksi puinen keppi. Itse pidän Suckher punch:in 2 ja 3 versiosta, mutta nelosen demo muistuttaa ykkösen tyyliä. Robin Hood asu oli ihan ok idea mutta toivottavasti he ovat keksineet jotain muutakin.
- Sly 4
Mä aineki oon kuullu jotain sellaista, että Sly 4 tulee 31 toukokuuta en ole 100% varma, mutta saattaa tulla ihan lähiakoina. Sly 4 tulee todennäkösesti 1-5 kuukauden päästä. Ja jos jollekki on vielä epäselvää että Sly 4 tulee niin SE TULEE.
- Sly 4
Sly 4 julkastaan nimellä Thieves in time ja se julkastaan 31 toukokuuta entiiä millon tulee kauppoihin, mutta johnki siihen aikaan se julkastaan. Se tulee ehkä kauppoihi kesällä tai syksyllä en oo varma, mutta se tulee tänä vuonna kauppoihin ja julkasu on parin kuukauden sisällä. En oo varma näistä tiedoista, mutta niin sanoo aikamoni, kun oon yhessä toisessa keskustelussa sly 4:sesta. Mä oon V2.fi nimesessä keskustelu paikassa sieltä saattaa olla jotain mikä kiinnostaa kanttii kattoo. Oon ittekki kirjottanu jotain viestei sinne, mut menkää kattoo jos kiinnostaa.
- Tyyppi
Sly 4 tulee kesällä tai 2013 alussa ja Sy on paras.Bentley ja Penelopen rakentaa aikakoneen ja pelastaa Slyn sen tälliltä ja sitten ne matkaa vielä ajassa ja ne tapaa Slyn esi-isijä.
- pelikone
ei tule.
- oujee!
noni nyt ilmesty sitte bentleyn ja murrayn gameplay
linkki:http://www.youtube.com/watch?v=itbb1tEl2Qo&feature=relmfu - Minä taas
Katoin linkin ja kuten edellisessä kommentissani ilmoitin että toivottavasti he korjaavat vikoja ja äkkiä!! Älkää vaan sanoko että hahmot jäävät tuollaisiksi? Minusta he näyttävät ensimmäistä kertaa IKINÄ varkailta! Missä on se veijarimanen Sly? Ja entä Murray? Murray näytti ihan hyvältä ekoissa peleissä, mutta tässä nyttää vähän lihoneen . Bentley sentään on vielä ihan ok mutta siitäkin pitää korjailla vähän vikoja.
Ite ku kahoin tuon ja mitä kahtonu noita uusiakin gameplay:ta niin minusta itsestäni ne näyttää paremmilta noissa kuin esim siinä ku ne miettii sitä El Jefeä... Carmelita oli aika suuri yllätys hameineen. Mutta innolla ootten ilmestymistä! Syksyllä 2012!
- oujee!
sellasta. ite soitin eilen toho lahden gamestopiin, ja ne sano et ilmestys viimistää ens kuus.
- Me again
Että mitä? Miten ne aikoo saada pelin suomeen kuukauden päästä. Ekös jo pelkästään pelin tuonti vie paljon aikaa? Saati dumppaaminen ja leikkaaminen yms...en ole edes varma aikovatko dumpata vaikkei minulla ole mitään vastaan sekä alkuperäistä että dumppia, vaikka suomalaisissa ääninäyttelijöissä ärsyttääkin välillä se että kaikki samat esiintyy aina samassa. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Slyssä ei kuitenkaan suomi dubbi tunnu haittaavan mutta sitten kun sama ääni esiintyy jossakin toisessa...esimerkiksi Murraylla ja Ratchetin ja Clankin kapteeni Slag:llä on sama ääninäyttelijä, joten helposti tulee huudettua: Turpa kii Murray vaikka kuvassa on Slag. Rajoitan varmaankin ääninäyttelijöitä ja sarjoja tykkäyksieni mukaan. Lista on pitkä, mutta pokémonien ekat tuotannot on omalla kohdallani ainoa poikkeus, mitä Sly:n tulee. Slyssä äänet kuitenkin sopivat hahmoilleen. En voisi kuvitellakkaan ketään muuta Slyn äänenä kuin Jari Saloa, paitsi alkuperäisiä ääniä tietysti!
- oujee!
joo mut kato se on julkastu jo saksassa. eli se on varmaa ollu jo valmis 2011. ni kyl se varmaa vois olla mahollista et se julkastas jo kesäkuussa.
Mutta ei se voi olla mahollista! Esimerkkinä tämä linkki ! http://blog.eu.playstation.com/2012/05/18/sly-cooper-thieves-in-time-coming-to-ps-vita/?WT.mc_id=pdcticker
Tuolla kerrotaan asioista! ja ainkin ite veikkaan että lisä tietoja saadaan sitten ku E3 -tapatuma on! ja voi olla niinkuin Glen sanoi: So, stay tuned for more Vita details including date and price coming very soon.- oujee!
unohetaa ny ainaki tää E3 messu. sen pitäs ilmestyy ps blogin mukaan syksyllä 2012, et jos siitä lähetää.
- oujee!
okei uutta tietoo! sly 4 ilmestyy 30.11.2012! sata varma oon.
- mä taas
Hei tyypit! Satuin laittamaan hakusanaks Sly 4 (taas vaihteeks) ja selasin vähän alaspäin, kunnes osuin youtuben video kohdille ja joku suomalainen oli tehnyt videon mistä saa ostettua Sly 4. Kattokaas linkki: http://www.discshop.fi/search.php?q=Sly Cooper - Thieves in Time Seurasin videon ohjeita ja siellähän se komeili. Pelin nähtävästi saisi Discshopista mutta, en uskaltanut kuitenkaan ostaa peliä siltä varalta että peli olisikin neloseksi naamioitunut 3. Onko kukaan vielä kerennyt ostaa peliä sieltä ja varmistanut että peli on varmasti nelonen?
- oujee!
se ois siistii jos se ilmestys pian ku maaliskuusta lähtien on tullu joka kuukausi uus gameplay! täs kesäkuun gameplay E3 2012!:http://www.youtube.com/watch?v=9zcDtrScELw. mutta syksyä odotetaan!
- Tietäjä
Mul on Sly 4!!!!
- oujee!
mistä ostit?
- oujee!
vai ootko trolli?
- Sly 4
Se on kumminki joku piraatti versio. :)! Tai siis onko se ees oikee.
- kysyjä'
hei tietääkö kukaan miten saa infamous2 koseen slyn kepin kun on ostanut sen playstation storesta?????????
SLY 4 CARMELITA ON RUMA!!!!SILLÄ ON SHORTSIT JA RUMA PÄRSTÄ!!!Sori Caps....
- ??
Sly 4 Thieves in time peli julkastaan syyskuussa 2012! PELIN JULKAISIJA TAI TEKIJÄ Santsaru Game... Lisää tietoo wikipediasta.
- minä taas
Käväisin tänään kauppakeskus karisman gamestopissa ja ne sano että julkastaan 30. marraskuuta...Elikkäs olen samalla kannalla Oujeen kanssa julkasu päivästä. Damn odotin et pääsis jo syksyl pelaamaan...
- greasy sweet!
Voiko tähän tietoon luottaa? (kopsattu Wikipediasta)
Tarina alkaa siitä mihin Sly 3 päättyy. Sly esittää kärsivänsä muistin menetyksestä ja esittää olevansa Carmelitan poliisi pari. Bentley on asettunut asumaan Penelopen kanssa ja he tekevät aikakonetta ja Murraystä on tullut Monster autojen ajaja. Kaikki alkaa siitä kun Bentley huomaa että Varkaiden kirjasta alkaa hävitä sivuja eli joku siis kirjoittaa Historiaa uudestaan. Bentleyn on siis kerättävä vanha tiimi takaisin jotta he voisivat selvittää mistä on kyse. joten he lähtevät ajassa taakse päin. enempää tietoa ei tällä hetkellä ole.
1. Tietääkseni penelope ei esiinny pelissä, eikä missään youtube videossa ei olla puhuttu mitään penelopesta, mutta kolmosessa kuitenkin nähtiin miten Bentley ja Penelope suojasivat Cooperin holvin ja Penelope esiintyi myös Sly 3 jälkeisessä sarjakuvassa, mutta en ole varma onko se fan made.
2. Myöskään Slyn muistin menetyksestä ei ole sanottu halaistua sanaa, mutta kuten olen aina epäillyt, se vinkkaisu antoi ymmärtää ettei Sly muistia ollut menettänytkään. Sly kyllä huijasi myös Carmelitaa niin onnistu huijaamaan myös pelaajia ja hyvin huijasikin, se kohtaus tekee aina niin hämmentyneeksi. Tosin Ps vitan trailerissa nähdään Sly ja Carmelita yhdessä joten kaipa se sitten teeskentelee,sillä Carmelitahan olisi jo pidättänyt Slyn jos tietäisi että Sly on yhä tolkuissaan.
3. Murrayn tarinan kyllä uskon sillä 3:ssa näytettiin Murrayn kolari ajo.
4.Ja uskon myös senkin että Thievius Raccoonuksen sivut alkavat hävitä, koska tää on uusimmista tiedoista ollut pisimpään. - Sly4 muistutus
Muistutan että kaikkee mitä netistä löytyy sly nelosesta ei kannata uskoo ja Wiki voi kusettaa ku sen jutun on voinnu kirjottaa kuka tahansa eikä semmonen joka tietää jotain oikeesti!?????.............
- Haaalooo !!
Hyvät ihmiset, Sly 4 on tulossa, siitä on turha kinata. Se tulee luultavasti vuoden 2012 lopussa, viimeistään marraskuussa. Tarkkaa julkaisupäivää ei voi tietää, sillä esim. Yhdysvalloissa kyseinen peli ilmesty jo päälle vuosi sitten. Sitä ei tiedetä, mihin kauppaan peli tupsahtaa ensimmäisenä, joten olkaa vaan kärsivällisiä ja käykää aina välillä katsomassa, onko peli jo saapunut kauppoihin. Suosittelen kuitenkin ostamaan pelin vasta vuonna 2013, silloin peli on varmasti halvempi, ainakin siinä 30e paikkeilla.
- oujee!
jaa ton viestin tarkoitus oli???
- Sly 4
kerron vaa että sly kolmosessa sly huijjasi carmelitaa että ois menettäny muistinsa se on itsestään selvää että se oli teatteria. ja siin ihan vikassa kohtaa lopputekstien jäkee sly vinkkaa silmää bentleylle ja betley sanoo: se luihu kaveri joten sly ei menettänytkään muistiaan.
- Sly4
Jes sly 4 voi varata cdon.comista maksaa 50 € ja julkastaan 31.12.2012 kannattaa varata tai aineki käyä kattomassa.
- Sly4
kommentteja kiitos sly 4 xD
- greasy sweet
Hei, mitäpä jos tässä odotellessa veikattaisiin keitä Slyn esiisiä esiintyy Rioitchin ja Sir Gallethin lisäksi. Mä ainakin haluaisin nähä Tennesee Kid Cooperin ja Henriette yksisilmä Cooperin ja toivottavasti myös Slyn isä esiintyy kanssa...Tehkääpä veikkauksia
- almost full
Tämäkin ketju on muuten täynnä ihan pian, voisin siirtyä tuonne ketjuun kirjoittelemaan jonka joku jo äskettäin näemmä teki. Sielläkin sentään päivitetympää tietoa ja asiallista...
- sly4
Nyt on julkastu slyn 3 esi-isä se on se intialainen löydät videon you tubesta nimellä Sly Cooper: Thieves in time gamescom trailer.
- PandaKing
oikeestaan sly 4 on jo tullu amerikassa muttei viel euroopassa...
4:ssa bentley kuulemma saa aikakoneen tehtyä, jolla sly seikkailee menneisyydessä. hän tapaa vanhat esi-isänsä, joita on mm. Rioichi Cooperin ja Tennesee Kid Cooperin.- hulrtege
Ja tuolle joka sanoi että olisi tullut niin se on 100% roskaa...
- hulrtege
Jatkossa tänne niin loppuu kyselyt: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10851357
- Slyn puolustus joukk
Jatkakaa puhumist tulee yksinen olo yhyy kenen kaa mä puhun ku ei kukaan puhu slystä
- Sly fanifanifanifani
Sly 4 on tulossa sitä myydää jo paris nettikaupas esim konsolinetis ja CDON.comissa Sly 4 ON BEST PELI IKINÄ!!!!!!!!!!!!!!!!
- greasy sweet
nähty jo ajat sitten, parempi vaa oottaa sitä peliä itessään, mut olis kyl kiva tietää milloin pelin demo versio tulee ps storeen, veikkaan et marraskuun loppu tai joulukuun loppupuolella, eihän se koko peliä voita mut sais ainakin jotain tekemistä siihen asti. Oon jostain lukenut että jenkeissä sais sly4 demoversion R&C trilogian mukana, mutta en ole varma saako sitä muualla, ainakin oli joskus silleen et Sly2 ja R&C (up your arsenal) mainosti toisiaan demoilla. plus haluaisin tietää mikä yhtiö on vastuussa playstation all stars battleroyale:n Slyn toteutuksesta? Jatkaako Sly yhä sansarun kanssa vai onko Sly varastanut sucherpunch logon takaisin itselleen? (meinaan vaan sitä että siinähän nähdään infamousin Colekin) vai onko se joku muu yhtiö? Oli miten oli, odotan molempia pelejä innolla.
- hmm...
Kaikki hehkuttaa slytä vaikka sen nyt tekee Sanzaru ja mitä enemmän sitä odottaa, sitä enemmän saa pettyä. Sly 3 on paljon parempi kuin tulossa oleva 4, miksi slyn serkku on RUSKEA? Loput on varman sinisiä.... Yhtäkkiä Slyllä on samurai puku sininen suoja kilpi!? Totaalisen outoa....
- Nakita
Sly 4 tulee helmikuussa 2013
- oujee!
mistä ton tiedon sait päähäs?
- Mul on kaikki SLYT!!
Mäki luin äske et se julkastaa helmikuun 5 päivä 2013!!!SLYYYY
- tfygkuhnji
Tuo helmikuun julkaisu on ainoastaan amerikassa. Täällä julkaistaan vasta maaliskuussa, huono homma. Kyllä se kuitenkin tulee mutta en tiedä miksi se julkaistaan kuukauden viiveellä täällä amerikan julkaisun jälkeen.
- oujee!
kertookohan toi kompassi et missä saa myös noita pulloja?
- sly4
Nyt on julkastu 3 esi isää ja 2 haarniskaa/pukua pitäis tulla maaliskuussa suomeen. eikä sitä oo jenkeissä vielä. en tiiä demosta mutta jenkkeihin tulee pelinä helmikuussa.
kattokaa videoita you tubesta ja seltakaa keskusteluita ja kattokaa wikipediaa ja joitan haastatteluita sieltä ne tiedot löytyy. tuskin niitä suomalaisilta löytyy yhtä paljon ku amerikkalaisilta eihän suomalaiset amerikassa tee peli ainekaa usein. - greasy sweet
Enpä sanoisi että "hehkuttaisin" Slyta nyt enää sen jälkeen kun SP ei enää valmista sitä, mutta en kiellä että ettenkö saanut "Hulluus-iskua" kun näin E3 trailerin ekaan kertaan. Totaalinen järkytys tapahtui vasta sitten kun tajusin miltä SG:n hahmot näyttävät (sekä pelattavana, että piirrettynä (Carmelita pahin tähän mennessä): Eivätkä ne esi-isät sentään sinisiä ole, kyseessähän saattaa olla puoliksi jotain toista rotua, (Slyn esi-isät kuvattu täysiverisinä pesukarhuina) Mutta eikö Slyn maailmassa se käy kuitenkin järkeen? Jos Sly ja Carmelita ikinä sais lapsia se olis niin että se olis automaattisesti joko pesukarhu tai kettu. Et siis pystyisi kuvittelemaan Harmahtavaa kettua tai oranssinkeltaista pesukarhua?
- hehkutus
En itsekkään, ole siitä niin varma, mutta sen tiedän että Sly4 ilmestyy maalliskuussa 2013 päivää en tosin muista.
Satuin lukemaan KAIKKI nämä keskustelut Sly4 ja sanon sen, että ne jotka väittävät/väittivät että sly4 ei tule ovat siis väärässä, Youtubesta löytyy monia vidoita sly4, hahmojen ulkonäkö on muuttunut huomattavasti, mutta parasta on, että pääsee pelamaan Slyn esi-isillä ja tavata jopa sly:n isän.
- oujee2
mistäs tiiät et siin tavataa jopa slyn isä? ja kattokaapa tää uusin video http://www.youtube.com/watch?v=YCddjaa12Lo.
- sly 4
Itse asiassa on julkastu kolmas slyn asu sil on joku hidastusjuttu ja sitä käuteetään siinä uusimman julkastun slyn esi-isän mapissa.
- sly 4
Hei sinä oujee2. Voitko laittaa ton videon nimen tohon tai linkin koska kone lagaa enkä nää videota?
- greasy sweet
Jes! Tennesee Kid Cooper vihdoin julkastu!!! Samoin alkaa ne muutkin asiat hahmottua!!! http://www.youtube.com/watch?v=_pg8H7TG-xI
- oujee!
http://www.youtube.com/watch?v=SrTYk8ZRKPw tässä teille kunnolla sly 4sta! kaks tuntia! ja hyvvä joulua kaikille!
- greasy sweet
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=m5GpnQ_aAVM
Tuttu traileri mutta nyt suomeksi...
Mitä on oikein tapahtunut vanhan kunnon Sly dubille?- giyunh
Nii en tiedä miksi...
- giyunh
Pelattavuus on varmaan kohdallaan videoiden perusteella.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855