Pitäis kehittää työtodistus englannin kielellä. Minkälainen se pitäisi olla? Mistähän netistä vois löytää mallin? Linkit olis tervetulleita :-)
työtodistus
5
15945
Vastaukset
- letter of recommendation:
"To whom it mäy concern
We hereby testify that Miss X X has been employed in our export department for three years.
Miss X joined our staff as a junior secretary on March 1, 2003. It has continuously been her aim to improve her professional ability. She took evening courses in secreterial practice" etc...... "She was responsible for arranging sales promotion meetings and prepairing minutes and reports.
Miss X was willing and able to take on increased responsibility where necessary, often acting as on interpreter in our connexions with English speaking people.
She is giving up her position to get married in May. In taking leave of Miss X, our company gratefully recognizes the help given and offers a wholehearted recommendation."
Ou jee täydellistä! - niin kirjaston
englanninkieliset kauppakirjeenvaihdon oppikirjat.
- Oona
Näillä mä pääsen pitkälle! Kivaa ku sain asiallisia vastauksia! Kiitos teille :-) :-)
- googlella
haku letter of recommendation - tosin tarkka suomennos on kai suosituskirje, mutta tuota tyyppiä ne työtodistukset taitaa olla.
- vähän myöhässä... XD
googlella kirjoitti:
haku letter of recommendation - tosin tarkka suomennos on kai suosituskirje, mutta tuota tyyppiä ne työtodistukset taitaa olla.
http://www.vnk.fi/toiminta/kielipalvelut/sanastot/pdf/tyotodistus.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040