Kenen inkarnaatio olet???

Minä Ihminen

Jälleensyntymän pyörään uskovat sanovat olevansa välillä vaikka minkä inkarnaatioita. Kenen inkarnaatio sinä olet!

Minä Olen Jumalan inkarnaatio!

24

4761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen

      reino korhosen. limingan keskusgrillin pitäjän.

    • jenni

      Mä luulen että mä oon entisessä elämässäni ollut olga bastajovski, joka toimi siivoojana norjassa.

      • sinulla

        tietoa milloin tuo Olga Bastajovski eli ja onko hänestä saatavana tietoa kirjallisuudesta tai muista lähteistä?


      • saatavilla.
        sinulla kirjoitti:

        tietoa milloin tuo Olga Bastajovski eli ja onko hänestä saatavana tietoa kirjallisuudesta tai muista lähteistä?

        se oli vaan tavallinen siivooja. se kävi töissä, söi, nukku ja hoiti lapsiaan. ei mitään jännää.


    • ollen

      mä olin viimeksi lapamato, mutta hyvistä teoistani johtuen synnyin tälläkertaa ihmiseksi.

      • :))

        Kiinnostaisi kovin tietää mitä hyvää teit lapamatona?
        Aikamoisen suuren hyvän teon tai paljon kun "ylenit" heti ihmiseksi asti?


      • tekoni
        :)) kirjoitti:

        Kiinnostaisi kovin tietää mitä hyvää teit lapamatona?
        Aikamoisen suuren hyvän teon tai paljon kun "ylenit" heti ihmiseksi asti?

        noh, en halua kehua teoillani, mutta minä rukoilin paljon, tein pyhiinvaelluksia, keskitin huomioni hengitykseen pitkiksi ajoiksi, annoin vähempiosaisille veljilleni omasta ruoastani.jne..


      • :))
        tekoni kirjoitti:

        noh, en halua kehua teoillani, mutta minä rukoilin paljon, tein pyhiinvaelluksia, keskitin huomioni hengitykseen pitkiksi ajoiksi, annoin vähempiosaisille veljilleni omasta ruoastani.jne..

        Voi kun herttaista! Olet varmasti ihmisosasi ansainnut:)
        Enkä ottanut tuota kehumisena vaan informaationa lapamadon elämästä;)


      • näin on

        miksi muka "ylenit" ihmiseksi. kuka muka sanoo että ihminen on niin ihana ja suurenmoinen. ite oisin mielummin vaik valas. mutta ikävä kyllä tein jotain pahaa edellisessä elämässäni ja sain palkaksi syntyä ihmisen ruumiseen.


      • on tarkoitettu
        näin on kirjoitti:

        miksi muka "ylenit" ihmiseksi. kuka muka sanoo että ihminen on niin ihana ja suurenmoinen. ite oisin mielummin vaik valas. mutta ikävä kyllä tein jotain pahaa edellisessä elämässäni ja sain palkaksi syntyä ihmisen ruumiseen.

        syötäväksi.


      • ehehhe
        :)) kirjoitti:

        Voi kun herttaista! Olet varmasti ihmisosasi ansainnut:)
        Enkä ottanut tuota kehumisena vaan informaationa lapamadon elämästä;)

        kysy multa.
        minä sitä lapamatoa kannoin (ja laihduin) .
        en tiedä mikä oli hyvä tekoni (matolääke?) , mutta taas
        tavattiin, lapis, jos saan kutsua sillä nimellä..
        on aina kiva tapaa vanha tuttu!
        luulen, että sukulaisiasi pyörii vielä nurkissa..


      • Gombus
        on tarkoitettu kirjoitti:

        syötäväksi.

        "
        I disagree with that. The myriad of things of heaven and earth differ only in shape and form. No one kind is nobled than another, and no one group was created for the benefit of another. Every living thing eats what it can get hold of. We humans eat fish and birds, mosquitoes suck our blood, and tigers eat our flesh. If we were to say that birds and fish were for us to eat, then we would have to admit that we humans were created for the mosquitoes and tigers to feast upon.
        "

        Anteeksi etten pysty tuota suomentamaan, en viitsi edes yrittää sillä lopputulos ei olisi enää läheskään yhtä eleganttia ja havainnollista.


      • Gombus
        Gombus kirjoitti:

        "
        I disagree with that. The myriad of things of heaven and earth differ only in shape and form. No one kind is nobled than another, and no one group was created for the benefit of another. Every living thing eats what it can get hold of. We humans eat fish and birds, mosquitoes suck our blood, and tigers eat our flesh. If we were to say that birds and fish were for us to eat, then we would have to admit that we humans were created for the mosquitoes and tigers to feast upon.
        "

        Anteeksi etten pysty tuota suomentamaan, en viitsi edes yrittää sillä lopputulos ei olisi enää läheskään yhtä eleganttia ja havainnollista.

        piti olla "nobler", ei suinkaan "nobled"... no aina ei voi onnistua :)


    • inkarnaatiot

      Pyhä Henki eli Gabriel syntyi myöhemmin Varahadevana,villisika-inkarnaationa (Veeda-kirjallisuus) ja sitä myöhemmin Sutapan ja Prsnin poikana Prsnigarbhana (Veeda-kirjallisuus).Pyhä Henki eli Gabriel eli vielä myöhemmin Kasyapan ja Aditin poikana Upendrana (Veeda-kirjallisuus) ja sitä myöhemmin Dasarathan ja Kaysalyan poikana Ramana (Ramacandra) ja sitäkin myöhemmin Devakin ja Vasudevan poikana Krsnana (Veeda-kirjallisuus).Kasyapa ja Aditi eivät olleet aikaisemmassa elämässään Sutapa ja Prsni eikä myöhäisemmässä elämässään Vasudeva ja Devak, vaikka Veeda-kirjoissa niin mainitaankin.Veeda-kirjoissa mainitaan myös Kasyapan ja Aditin olleen Raman (Ramachandra) vanhemmat Dasaratha ja Kaysalya mikä ei ole totta.Kasyapa (Uriel) ei myöskään elänyt 1400-luvulla jKr Sri Jagannatha Misrana,Srimati Saci-devin puolisona kuten Veeda-kirjoissa sanotaan.Pyhä Henki eli Gabriel eli myöhemmin Melkisedekinä,Saalemin kuninkaana ja sitä myöhemmin profeetta Eliana ja sitä myöhemmin Malakiana noin 500-400 eKr ja sitä myöhemmin Abinadina 169 eKr-148 eKr uudella mantereella ja sitä myöhemmin Robert Huntingdonina (Robin Hood) 1161 jKr-1247 jKr Englannissa ja sitä myöhemmin Visvambhara Misrana (Sri Caitanya Mahapradhu) ,syntyi 18.helmikuuta 1486 Bengalissa Intiassa ja sitä myöhemmin Martti Marttisena 1606-1706 Suomessa ja Amerikassa.

      • fire112

        olet ymärtänyt
        inkarnaation pyhimmän...kerro jotain uutta...mitern inkarnaatio vaikuttaa ns uusin enkeleihin:)
        nm uusi:) kun ihminen antaa vilpittömästi sielunsa korleemman käsiin.....sde kuolee je sen annetaaan syntyä uudestaan arvoisenaan henkilönä...mitä se tarkoittaakaan...olenko väärässä'?


      • fire112

        pyhä henki on inkrnaatiö joka pukee sotileet vaatteisiin, ja kauniit naiset huntuihin...vampire--esi-isämme on ainut joka totetti inkarnaation---kysykää ja todetkaa--ne jotka on perillisiä tuntee


    • inkarnaatiot

      mä muistan tarkasti olleeni ainakin jeesus, buddha, mooses, leonardo da vinci, sokrates, napoleon, churchill ja nyt kalevi turunen.

    • inkarnaatio..

      reino virtasen. hitsaaja pälkäneeltä. 1920-1970. elämän saavutus: ei mitään mainittavaa.
      miksi tunnen oleva ollut hän: koska meillä on samat intressit-->hitsaus. samanlaiset luonteet-->joskus itketään, joskus nauretaan. samanlaiset harrastukset-->lähikapakassa käynti viikonloppuisin ja viikolla lenkillä käynti. ulkonäkö-->kummallakin vaaleat hiukset ja aika pitkä (n.170cm).

    • Min

      Minä olen vain minä. Uskon kyllä tuohon jälleensyntymään. Mutta mulle ei ole väliä kuka olin ennen. Muistan kyllä kun olin mies ja tapoin toisen miehen ja kuolinpa siinä sitten itsekkin. Senkin elämän vois kuka tahansa kokea, muukin kuin minä. Nytkin elän sellaista tunnetta joka jää varmasti leijumaan tunteena ja tuskana tähän maailmaan. Jonkin ajan kuluttua joku näkee unta, taikka menee hypnoosiin tai elää muuten vain muistaen minun tunteeni, luulen olleensa minä. Taikka entä jos se olenkin minä :)

    • liero

      olet liian ruma.

    • rallattaja

      Olen suuren naissieluhengen inkarnaatio. Äitini, joka vaeltaa vieläkin avaruudessa ja katselee myhäillen lastaan. ja sen jälkeen, laivanrakentaja, itseään kovasti nyrkeillä puolustava vanki, jäämeren tuntumassa asustellut naisopettaja...

      Nykyään aika tylsä tyyppi, mutta en missään tapauksessa suora Jahve Jumala inkarnaatio.

    • Cyberanimal

      homo kiinalaismies, luultavammin kirjuri tai muuten vaan paperin ja kirjoittamisen kanssa työskennellyt. Oli täällä noin pari sataa vuotta sitten asustamassa. Pervesseintä oli, että äijä tykkäs nuorista pojista, ei lapsista mutta nuorukaisista. Mistä tiedän? edelleenkin makuna nuoren naköiset miehet, taisi olla vahva taipumus tuolla edellisellä inkarnaatiollani, onneksi ei ollut hetero.

    • tomi314

      itseni tietenkin. en kai nyt ole kukaan muukaan.
      vai olenko?

      ..toivottavasti ei sentään sinun inkarnaatiosi joka tätä luet..
      ..sillä kukas sinä sitten olisit..

      pitänee kysyä aloittajalta, hänellä tuntuu luovuutta riittävän :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe