Niin eli miten teidän staffien paino on noussut pentuna? eli kuinka paljon staffinne on painanut esim. 3kk, 4kk jne.. Tuli tuossa pieni paniikki että josko meidän staffi on saanut painoa liikaa.. olisi kiva tietää miten teillä on tuon painon kanssa ollut/on! kiitos vastauksista!
Staffin paino
14
8360
Vastaukset
- sari
Mulla on nyt 11kk staffi-poika ja painoa on tällä hetkellä 21kg.Ei kylläkään ole mikään punkero,mut muuten on vaan tullu massaa!
Oikeestaan paino on noussu aika tasaseen tahtiin!!
Paljonko teillä painoa on nyt ja minkä ikänen??
Saaks olla utelias ja kysyä mistä kennelistä staffi on ?? ja missäpäin asustelette???
Ootko käyny staffi-foorumilla,siellä on pentupainoistakin juttua ja paljon muustakin liittyen staffeihin!! googlen kautta pääset!!
suosittelen!!- mnää
No meidän staffi on nyt 4kk 2vko ja painaa n.10,8 kiloa. Eilen olin lukemassa tuota staffi foorumia ja siellä oli moni 4kk ikäinen staffi suurin piirtein samassa painossa kuin meidän poika (10-12kg). Eli ei meidän vaavi taida olla mikään punkero..:) Raumalla asutaan ja staffi on haettu Pöytyältä. Paikka löytyi kennelliiton pentuvälityksen kautta. Luotettiin siihen, että kennelliiton kautta löytyy kunnon kasvattajia.
- mnää
mnää kirjoitti:
No meidän staffi on nyt 4kk 2vko ja painaa n.10,8 kiloa. Eilen olin lukemassa tuota staffi foorumia ja siellä oli moni 4kk ikäinen staffi suurin piirtein samassa painossa kuin meidän poika (10-12kg). Eli ei meidän vaavi taida olla mikään punkero..:) Raumalla asutaan ja staffi on haettu Pöytyältä. Paikka löytyi kennelliiton pentuvälityksen kautta. Luotettiin siihen, että kennelliiton kautta löytyy kunnon kasvattajia.
Edelleen saa kertoa niitä teidän staffi pentujen painoja! Olisi kiva tietää kuinka äkkiä sen painon pitäs nousta. Ilmeisesti järjestäen kaikista staffeista (uroksista) tulee yli tuon 17,2kg, jonka pitäisi olla rotumääritelmän mukaan ihannepaino. Ilmeisesti aika tapauskohtaista kuitenkin?
- paino
mnää kirjoitti:
Edelleen saa kertoa niitä teidän staffi pentujen painoja! Olisi kiva tietää kuinka äkkiä sen painon pitäs nousta. Ilmeisesti järjestäen kaikista staffeista (uroksista) tulee yli tuon 17,2kg, jonka pitäisi olla rotumääritelmän mukaan ihannepaino. Ilmeisesti aika tapauskohtaista kuitenkin?
mulla 3 vuotias narttu painaa tuon 17kg
- tahvon omistaja
mnää kirjoitti:
Meillä 5,5 vuotias uros ja painaa nyt 25kg. Pötikkä on aina ollut aika kookas mutta liian lihavaksi sitä ei voi sanoa, onpahan vaan täyttä tavaraa. Kasvattajakin on nähnyt eikä läskinä pitänyt. Pentuajan painoja en nyt muista mutta pötkylä oli pari vuotiaaksi varsin pentumainen ja sai nykyisen staffimaisen olomuotonsa aika myöhään. Tahvon isä(joka muuten on tunnettu kansainvälinen muotovalio) on myös tosi jykevärakenteinen joten kyllä tuo perimäkin vaikuttaa. Mutta, saattaahan se olla että pöhkömme on vähän turhan iso mutta minkäs sille voi, ihana se on!
- on myös
mnää kirjoitti:
Hei!
Meillä taitaa olla samasta pentueesta narttu... Olen miettinyt kans painojuttua, koska meidän hauva painaa 10,5 kg. Ei ole lihava, mutta lihakset ovat jo aika komeat.. Koirapuistossa yksi mies päivitteli staffimme kokoa, että se näyttää jo melkein täysikasvuiselta! Mutta kun muistelee näiden emää, niin vielä taitavat kasvaa =) - mnää
on myös kirjoitti:
Hei!
Meillä taitaa olla samasta pentueesta narttu... Olen miettinyt kans painojuttua, koska meidän hauva painaa 10,5 kg. Ei ole lihava, mutta lihakset ovat jo aika komeat.. Koirapuistossa yksi mies päivitteli staffimme kokoa, että se näyttää jo melkein täysikasvuiselta! Mutta kun muistelee näiden emää, niin vielä taitavat kasvaa =)No juu, saman pentueen narttu löytyi tänään tuolta staffifoorumin kautta :). Se narttu painoi jo 11 kg että ei teidän neiti mikään paksu ole, lihasta se vaan on. Taitaa tämän pentueen pennuista tulla suht suurikokoisia ja lihaksikkaita :). Missän päin asustelette?
- Dina-systeri
mnää kirjoitti:
No juu, saman pentueen narttu löytyi tänään tuolta staffifoorumin kautta :). Se narttu painoi jo 11 kg että ei teidän neiti mikään paksu ole, lihasta se vaan on. Taitaa tämän pentueen pennuista tulla suht suurikokoisia ja lihaksikkaita :). Missän päin asustelette?
Täällä pohjoisessa eli Kemissä asustellaan. Minkä niminen on se 11 kiloinen sisko? Entä onko teillä tuo Remu, josta on kuvia foorumilla? Sama väritys, mutta kuonosta ovat aivan erinäköisiä meidän Dinan kanssa!
- mnää
Dina-systeri kirjoitti:
Täällä pohjoisessa eli Kemissä asustellaan. Minkä niminen on se 11 kiloinen sisko? Entä onko teillä tuo Remu, josta on kuvia foorumilla? Sama väritys, mutta kuonosta ovat aivan erinäköisiä meidän Dinan kanssa!
Juu onhan se meidän poika se Remu! Siellä foorumilla olevista kuvista kaksi on otettu kun Remu oli 12vko ja se viimeinen kuva jossa Remu istuu on otettu Remun ollessa 4kk 3vko. Siitä siskon nimestä en ole ihan varma.. Olisko Sera..??
- feretwet
mnää kirjoitti:
"Meidän vaavi?" Haloo se on koira eikä lapsi
- staffifani
meille tuli staffi vaavi 8 viikkoa paino 3,9kg...
- staffifani
meillä narttu 5kk ja painaa nyt 9kg säkää oli n.37cm
- Meidän.Brutus
Meidänkin staffilla paino on noussut lihavan puolelle, mutta se kaikki on lihasta, koira on tosi lihaksikas ja hyvässä kunnossa. Pohjimmiltaanhan kyse ei nimittäin ole siitä, paljonko syö, vaan mitä syö ja liikkuuko koira paljon. Meidän staffi syö proteiinipitoisia viereisen päiväkodin lapsia ja saa voimaa paiskoessaan niitä.
- Anonyymi
Ohhoh! Olipa taas TOOSI fiksu tuo äskeinen..meinasin ihan tukehtua nauruun!😖😫😡😡
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513