Staffin paino

mnää

Niin eli miten teidän staffien paino on noussut pentuna? eli kuinka paljon staffinne on painanut esim. 3kk, 4kk jne.. Tuli tuossa pieni paniikki että josko meidän staffi on saanut painoa liikaa.. olisi kiva tietää miten teillä on tuon painon kanssa ollut/on! kiitos vastauksista!

13

7506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sari

      Mulla on nyt 11kk staffi-poika ja painoa on tällä hetkellä 21kg.Ei kylläkään ole mikään punkero,mut muuten on vaan tullu massaa!
      Oikeestaan paino on noussu aika tasaseen tahtiin!!
      Paljonko teillä painoa on nyt ja minkä ikänen??
      Saaks olla utelias ja kysyä mistä kennelistä staffi on ?? ja missäpäin asustelette???
      Ootko käyny staffi-foorumilla,siellä on pentupainoistakin juttua ja paljon muustakin liittyen staffeihin!! googlen kautta pääset!!
      suosittelen!!

      • mnää

        No meidän staffi on nyt 4kk 2vko ja painaa n.10,8 kiloa. Eilen olin lukemassa tuota staffi foorumia ja siellä oli moni 4kk ikäinen staffi suurin piirtein samassa painossa kuin meidän poika (10-12kg). Eli ei meidän vaavi taida olla mikään punkero..:) Raumalla asutaan ja staffi on haettu Pöytyältä. Paikka löytyi kennelliiton pentuvälityksen kautta. Luotettiin siihen, että kennelliiton kautta löytyy kunnon kasvattajia.


      • mnää
        mnää kirjoitti:

        No meidän staffi on nyt 4kk 2vko ja painaa n.10,8 kiloa. Eilen olin lukemassa tuota staffi foorumia ja siellä oli moni 4kk ikäinen staffi suurin piirtein samassa painossa kuin meidän poika (10-12kg). Eli ei meidän vaavi taida olla mikään punkero..:) Raumalla asutaan ja staffi on haettu Pöytyältä. Paikka löytyi kennelliiton pentuvälityksen kautta. Luotettiin siihen, että kennelliiton kautta löytyy kunnon kasvattajia.

        Edelleen saa kertoa niitä teidän staffi pentujen painoja! Olisi kiva tietää kuinka äkkiä sen painon pitäs nousta. Ilmeisesti järjestäen kaikista staffeista (uroksista) tulee yli tuon 17,2kg, jonka pitäisi olla rotumääritelmän mukaan ihannepaino. Ilmeisesti aika tapauskohtaista kuitenkin?


      • paino
        mnää kirjoitti:

        Edelleen saa kertoa niitä teidän staffi pentujen painoja! Olisi kiva tietää kuinka äkkiä sen painon pitäs nousta. Ilmeisesti järjestäen kaikista staffeista (uroksista) tulee yli tuon 17,2kg, jonka pitäisi olla rotumääritelmän mukaan ihannepaino. Ilmeisesti aika tapauskohtaista kuitenkin?

        mulla 3 vuotias narttu painaa tuon 17kg


      • tahvon omistaja
        mnää kirjoitti:

        Edelleen saa kertoa niitä teidän staffi pentujen painoja! Olisi kiva tietää kuinka äkkiä sen painon pitäs nousta. Ilmeisesti järjestäen kaikista staffeista (uroksista) tulee yli tuon 17,2kg, jonka pitäisi olla rotumääritelmän mukaan ihannepaino. Ilmeisesti aika tapauskohtaista kuitenkin?

        Meillä 5,5 vuotias uros ja painaa nyt 25kg. Pötikkä on aina ollut aika kookas mutta liian lihavaksi sitä ei voi sanoa, onpahan vaan täyttä tavaraa. Kasvattajakin on nähnyt eikä läskinä pitänyt. Pentuajan painoja en nyt muista mutta pötkylä oli pari vuotiaaksi varsin pentumainen ja sai nykyisen staffimaisen olomuotonsa aika myöhään. Tahvon isä(joka muuten on tunnettu kansainvälinen muotovalio) on myös tosi jykevärakenteinen joten kyllä tuo perimäkin vaikuttaa. Mutta, saattaahan se olla että pöhkömme on vähän turhan iso mutta minkäs sille voi, ihana se on!


      • on myös
        mnää kirjoitti:

        No meidän staffi on nyt 4kk 2vko ja painaa n.10,8 kiloa. Eilen olin lukemassa tuota staffi foorumia ja siellä oli moni 4kk ikäinen staffi suurin piirtein samassa painossa kuin meidän poika (10-12kg). Eli ei meidän vaavi taida olla mikään punkero..:) Raumalla asutaan ja staffi on haettu Pöytyältä. Paikka löytyi kennelliiton pentuvälityksen kautta. Luotettiin siihen, että kennelliiton kautta löytyy kunnon kasvattajia.

        Hei!
        Meillä taitaa olla samasta pentueesta narttu... Olen miettinyt kans painojuttua, koska meidän hauva painaa 10,5 kg. Ei ole lihava, mutta lihakset ovat jo aika komeat.. Koirapuistossa yksi mies päivitteli staffimme kokoa, että se näyttää jo melkein täysikasvuiselta! Mutta kun muistelee näiden emää, niin vielä taitavat kasvaa =)


      • mnää
        on myös kirjoitti:

        Hei!
        Meillä taitaa olla samasta pentueesta narttu... Olen miettinyt kans painojuttua, koska meidän hauva painaa 10,5 kg. Ei ole lihava, mutta lihakset ovat jo aika komeat.. Koirapuistossa yksi mies päivitteli staffimme kokoa, että se näyttää jo melkein täysikasvuiselta! Mutta kun muistelee näiden emää, niin vielä taitavat kasvaa =)

        No juu, saman pentueen narttu löytyi tänään tuolta staffifoorumin kautta :). Se narttu painoi jo 11 kg että ei teidän neiti mikään paksu ole, lihasta se vaan on. Taitaa tämän pentueen pennuista tulla suht suurikokoisia ja lihaksikkaita :). Missän päin asustelette?


      • Dina-systeri
        mnää kirjoitti:

        No juu, saman pentueen narttu löytyi tänään tuolta staffifoorumin kautta :). Se narttu painoi jo 11 kg että ei teidän neiti mikään paksu ole, lihasta se vaan on. Taitaa tämän pentueen pennuista tulla suht suurikokoisia ja lihaksikkaita :). Missän päin asustelette?

        Täällä pohjoisessa eli Kemissä asustellaan. Minkä niminen on se 11 kiloinen sisko? Entä onko teillä tuo Remu, josta on kuvia foorumilla? Sama väritys, mutta kuonosta ovat aivan erinäköisiä meidän Dinan kanssa!


      • mnää
        Dina-systeri kirjoitti:

        Täällä pohjoisessa eli Kemissä asustellaan. Minkä niminen on se 11 kiloinen sisko? Entä onko teillä tuo Remu, josta on kuvia foorumilla? Sama väritys, mutta kuonosta ovat aivan erinäköisiä meidän Dinan kanssa!

        Juu onhan se meidän poika se Remu! Siellä foorumilla olevista kuvista kaksi on otettu kun Remu oli 12vko ja se viimeinen kuva jossa Remu istuu on otettu Remun ollessa 4kk 3vko. Siitä siskon nimestä en ole ihan varma.. Olisko Sera..??


      • feretwet
        mnää kirjoitti:

        No meidän staffi on nyt 4kk 2vko ja painaa n.10,8 kiloa. Eilen olin lukemassa tuota staffi foorumia ja siellä oli moni 4kk ikäinen staffi suurin piirtein samassa painossa kuin meidän poika (10-12kg). Eli ei meidän vaavi taida olla mikään punkero..:) Raumalla asutaan ja staffi on haettu Pöytyältä. Paikka löytyi kennelliiton pentuvälityksen kautta. Luotettiin siihen, että kennelliiton kautta löytyy kunnon kasvattajia.

        "Meidän vaavi?" Haloo se on koira eikä lapsi


    • staffifani

      meille tuli staffi vaavi 8 viikkoa paino 3,9kg...

    • staffifani

      meillä narttu 5kk ja painaa nyt 9kg säkää oli n.37cm

    • Meidän.Brutus

      Meidänkin staffilla paino on noussut lihavan puolelle, mutta se kaikki on lihasta, koira on tosi lihaksikas ja hyvässä kunnossa. Pohjimmiltaanhan kyse ei nimittäin ole siitä, paljonko syö, vaan mitä syö ja liikkuuko koira paljon. Meidän staffi syö proteiinipitoisia viereisen päiväkodin lapsia ja saa voimaa paiskoessaan niitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe