Staffin paino

mnää

Niin eli miten teidän staffien paino on noussut pentuna? eli kuinka paljon staffinne on painanut esim. 3kk, 4kk jne.. Tuli tuossa pieni paniikki että josko meidän staffi on saanut painoa liikaa.. olisi kiva tietää miten teillä on tuon painon kanssa ollut/on! kiitos vastauksista!

14

10404

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sari

      Mulla on nyt 11kk staffi-poika ja painoa on tällä hetkellä 21kg.Ei kylläkään ole mikään punkero,mut muuten on vaan tullu massaa!
      Oikeestaan paino on noussu aika tasaseen tahtiin!!
      Paljonko teillä painoa on nyt ja minkä ikänen??
      Saaks olla utelias ja kysyä mistä kennelistä staffi on ?? ja missäpäin asustelette???
      Ootko käyny staffi-foorumilla,siellä on pentupainoistakin juttua ja paljon muustakin liittyen staffeihin!! googlen kautta pääset!!
      suosittelen!!

      • mnää

        No meidän staffi on nyt 4kk 2vko ja painaa n.10,8 kiloa. Eilen olin lukemassa tuota staffi foorumia ja siellä oli moni 4kk ikäinen staffi suurin piirtein samassa painossa kuin meidän poika (10-12kg). Eli ei meidän vaavi taida olla mikään punkero..:) Raumalla asutaan ja staffi on haettu Pöytyältä. Paikka löytyi kennelliiton pentuvälityksen kautta. Luotettiin siihen, että kennelliiton kautta löytyy kunnon kasvattajia.


      • mnää
        mnää kirjoitti:

        No meidän staffi on nyt 4kk 2vko ja painaa n.10,8 kiloa. Eilen olin lukemassa tuota staffi foorumia ja siellä oli moni 4kk ikäinen staffi suurin piirtein samassa painossa kuin meidän poika (10-12kg). Eli ei meidän vaavi taida olla mikään punkero..:) Raumalla asutaan ja staffi on haettu Pöytyältä. Paikka löytyi kennelliiton pentuvälityksen kautta. Luotettiin siihen, että kennelliiton kautta löytyy kunnon kasvattajia.

        Edelleen saa kertoa niitä teidän staffi pentujen painoja! Olisi kiva tietää kuinka äkkiä sen painon pitäs nousta. Ilmeisesti järjestäen kaikista staffeista (uroksista) tulee yli tuon 17,2kg, jonka pitäisi olla rotumääritelmän mukaan ihannepaino. Ilmeisesti aika tapauskohtaista kuitenkin?


      • paino
        mnää kirjoitti:

        Edelleen saa kertoa niitä teidän staffi pentujen painoja! Olisi kiva tietää kuinka äkkiä sen painon pitäs nousta. Ilmeisesti järjestäen kaikista staffeista (uroksista) tulee yli tuon 17,2kg, jonka pitäisi olla rotumääritelmän mukaan ihannepaino. Ilmeisesti aika tapauskohtaista kuitenkin?

        mulla 3 vuotias narttu painaa tuon 17kg


      • tahvon omistaja
        mnää kirjoitti:

        Edelleen saa kertoa niitä teidän staffi pentujen painoja! Olisi kiva tietää kuinka äkkiä sen painon pitäs nousta. Ilmeisesti järjestäen kaikista staffeista (uroksista) tulee yli tuon 17,2kg, jonka pitäisi olla rotumääritelmän mukaan ihannepaino. Ilmeisesti aika tapauskohtaista kuitenkin?

        Meillä 5,5 vuotias uros ja painaa nyt 25kg. Pötikkä on aina ollut aika kookas mutta liian lihavaksi sitä ei voi sanoa, onpahan vaan täyttä tavaraa. Kasvattajakin on nähnyt eikä läskinä pitänyt. Pentuajan painoja en nyt muista mutta pötkylä oli pari vuotiaaksi varsin pentumainen ja sai nykyisen staffimaisen olomuotonsa aika myöhään. Tahvon isä(joka muuten on tunnettu kansainvälinen muotovalio) on myös tosi jykevärakenteinen joten kyllä tuo perimäkin vaikuttaa. Mutta, saattaahan se olla että pöhkömme on vähän turhan iso mutta minkäs sille voi, ihana se on!


      • on myös
        mnää kirjoitti:

        No meidän staffi on nyt 4kk 2vko ja painaa n.10,8 kiloa. Eilen olin lukemassa tuota staffi foorumia ja siellä oli moni 4kk ikäinen staffi suurin piirtein samassa painossa kuin meidän poika (10-12kg). Eli ei meidän vaavi taida olla mikään punkero..:) Raumalla asutaan ja staffi on haettu Pöytyältä. Paikka löytyi kennelliiton pentuvälityksen kautta. Luotettiin siihen, että kennelliiton kautta löytyy kunnon kasvattajia.

        Hei!
        Meillä taitaa olla samasta pentueesta narttu... Olen miettinyt kans painojuttua, koska meidän hauva painaa 10,5 kg. Ei ole lihava, mutta lihakset ovat jo aika komeat.. Koirapuistossa yksi mies päivitteli staffimme kokoa, että se näyttää jo melkein täysikasvuiselta! Mutta kun muistelee näiden emää, niin vielä taitavat kasvaa =)


      • mnää
        on myös kirjoitti:

        Hei!
        Meillä taitaa olla samasta pentueesta narttu... Olen miettinyt kans painojuttua, koska meidän hauva painaa 10,5 kg. Ei ole lihava, mutta lihakset ovat jo aika komeat.. Koirapuistossa yksi mies päivitteli staffimme kokoa, että se näyttää jo melkein täysikasvuiselta! Mutta kun muistelee näiden emää, niin vielä taitavat kasvaa =)

        No juu, saman pentueen narttu löytyi tänään tuolta staffifoorumin kautta :). Se narttu painoi jo 11 kg että ei teidän neiti mikään paksu ole, lihasta se vaan on. Taitaa tämän pentueen pennuista tulla suht suurikokoisia ja lihaksikkaita :). Missän päin asustelette?


      • Dina-systeri
        mnää kirjoitti:

        No juu, saman pentueen narttu löytyi tänään tuolta staffifoorumin kautta :). Se narttu painoi jo 11 kg että ei teidän neiti mikään paksu ole, lihasta se vaan on. Taitaa tämän pentueen pennuista tulla suht suurikokoisia ja lihaksikkaita :). Missän päin asustelette?

        Täällä pohjoisessa eli Kemissä asustellaan. Minkä niminen on se 11 kiloinen sisko? Entä onko teillä tuo Remu, josta on kuvia foorumilla? Sama väritys, mutta kuonosta ovat aivan erinäköisiä meidän Dinan kanssa!


      • mnää
        Dina-systeri kirjoitti:

        Täällä pohjoisessa eli Kemissä asustellaan. Minkä niminen on se 11 kiloinen sisko? Entä onko teillä tuo Remu, josta on kuvia foorumilla? Sama väritys, mutta kuonosta ovat aivan erinäköisiä meidän Dinan kanssa!

        Juu onhan se meidän poika se Remu! Siellä foorumilla olevista kuvista kaksi on otettu kun Remu oli 12vko ja se viimeinen kuva jossa Remu istuu on otettu Remun ollessa 4kk 3vko. Siitä siskon nimestä en ole ihan varma.. Olisko Sera..??


      • feretwet
        mnää kirjoitti:

        No meidän staffi on nyt 4kk 2vko ja painaa n.10,8 kiloa. Eilen olin lukemassa tuota staffi foorumia ja siellä oli moni 4kk ikäinen staffi suurin piirtein samassa painossa kuin meidän poika (10-12kg). Eli ei meidän vaavi taida olla mikään punkero..:) Raumalla asutaan ja staffi on haettu Pöytyältä. Paikka löytyi kennelliiton pentuvälityksen kautta. Luotettiin siihen, että kennelliiton kautta löytyy kunnon kasvattajia.

        "Meidän vaavi?" Haloo se on koira eikä lapsi


    • staffifani

      meille tuli staffi vaavi 8 viikkoa paino 3,9kg...

    • staffifani

      meillä narttu 5kk ja painaa nyt 9kg säkää oli n.37cm

    • Meidän.Brutus

      Meidänkin staffilla paino on noussut lihavan puolelle, mutta se kaikki on lihasta, koira on tosi lihaksikas ja hyvässä kunnossa. Pohjimmiltaanhan kyse ei nimittäin ole siitä, paljonko syö, vaan mitä syö ja liikkuuko koira paljon. Meidän staffi syö proteiinipitoisia viereisen päiväkodin lapsia ja saa voimaa paiskoessaan niitä.

      • Anonyymi

        Ohhoh! Olipa taas TOOSI fiksu tuo äskeinen..meinasin ihan tukehtua nauruun!😖😫😡😡


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe