MITKÄ RODUT OTTAISITTE

blackmagictiger

JOS MÄ OTTAISIN KOIRAN SE OIS MULLA JUST SEEFFERI.BERHIS.NÖFFI OSASTOA...OLEN MENETTÄNYT SYDÄMMENI NIILLE

39

2276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ois monta vaihtoehtoa... nää ei tuu paremmuus järjestykses...pitkäkarvanen saksari, bordeauxindoggi, englanninbulldoggi, rotikka, lyhytkarvainen chihuahua, dogo argentino, amerikanbulldoggi... mut ykkönen on STAFFI

      • blackmagictiger

        MUN RODUT OIS NÄÄ BERNHARDILAINEN.SAKSANPAIMENKOIRA.ROTTWEILER.SUURSNAUTSERI.LEONBERGER.MASTIFFI.LEONBERGER.MASTIFFI.SAKSNAPAIMENKOIRA.JA SITTEN BORDEAUXINDOGGI.NEWFOUNDLANDILAINEN KARHUMAINEN NALLEKARHU JA SEN SEURAKSI KISSA NORJALAINEN METSÄKISSA.LANDSEER JA LEONBERGER SEKÄ MASTIFFI JA SUURSNAUTSERI.SAKASANPAIMENKOIRA.BERNHARDINKOIRA.BELGIANPAIMENKOIRA.ROTTWEILER.MASTIFFI JA LABRADORINNOUTAJA MUSTA JA KULTAINENNOUTAJA


      • LADA 1200S

        BERNHARDILAINEN.NÖFFI< 6 0-6.ROTTWEILER.LEONBERGER.MASTIFFI.NÖFFI.TANSKANDOGGI.SAKSANPAIMENKOIRA.ROTTWEILER.DOBERMANN.BERNHARDILAINEN..


      • omiani

        bernhardinkoira.newfoundlandinkoira.tanskandoggi.
        rottweiler.suursnautseri.leonberger.mastiffi.
        saksanpaimenkoira.suursnautseri.dobermann.englanninmastffi siinä oma kenneli..
        ja vahtikoiraksi
        rottweiler
        bernhardilainen
        ja 96 kiloinen Nöffi Jötikka Jota rosvot kammoisivat


    • ottaisin paljonurheilullisen, vähänkuolaavan, vähän-karvojatiputtavan (=aluskarvattoman), paljonaktiivisen, vähänlaiskan, paljon-itsetuntoisen, vähänmatalaprofiilisen vahvan ja helposti uhoavan, vähänhaisevan itseni-laisen kaverin. En nössöä...korjaan nöffiä tai vastaavaa.
      Terveisin tänään-taas-vaihteeksi provokatiivinen muoriska
      Siis dobberi, weimarinseisoja, saksanseisoja, basenji, tai vaikkapa suursnautseri

      • 1-10

        1.NEWFOUNDLANDINKOIRA
        2.BERNHARDINKOIRA
        3.DOBERMANN
        4.TANSKANDOGGI
        5.BERNHARDINKOIRA
        6.TANSKANDOGGI
        7.BERNHARDINKOIRA
        8.BERNHARDINKOIRA
        9.TANSKANDOGGI
        10.BERNHARDINKOIRA


    • on huumorintajua

      , ystävällisyyttä ja menoa eikä meininkiä..eli niitä ottaisin. :)

      • käännyn kokonaan

        terrieri kannalle ,parson ,norfolkki,jckcrusel
        Siinä vasta on rotuja joilla persoonaa jaluonne ihana


      • foxin, kerryn
        käännyn kokonaan kirjoitti:

        terrieri kannalle ,parson ,norfolkki,jckcrusel
        Siinä vasta on rotuja joilla persoonaa jaluonne ihana

        tai vaikkapa norwichin..toki muutkin on hauskoja :)


      • lopultakin luultavasti
        foxin, kerryn kirjoitti:

        tai vaikkapa norwichin..toki muutkin on hauskoja :)

        taas mäyräkoiran... Ei ole muita rotuja ollut, ehkä ei koskaan tule olemaankaan. Jonkun pienen karvaisen terrierin vaihtoehtoisesti. Minkäs sille mahtaa :o)


    • FAU

      lisäksi voin kyllä ottaa muitakin rotuja, mutta jos tilalle pitäisi ottaa, niin kyllä menisi hankalaksi...

      Rottweiler ehkä, tai Hovawart saattaisi myös olla mahdollinen.
      Beauceroneistakin tykkään muuten, mutta ne kannukset ei kyllä miellytä sitten ei pätkääkään.

      • mnää

        berhis
        nöffi
        cnhichua


    • Tersi

      jos pitäisi ottaa jotain muuta rotua kuin nykyinen niin staffordshirenbullterrierin (tuskin meni oikein...) tai toinen voisi olla whippet.

      • se meni oikein:)


      • rodut mikä

        niissä viehättää sinua niinkuin luonnetta ajatellen?


      • blackmagictiger

        berhis-nöffi-seefferi osastoa ja sitte tanskandoggi sekä Terriereistä irlis


      • Tersi
        rodut mikä kirjoitti:

        niissä viehättää sinua niinkuin luonnetta ajatellen?

        tuossa terrierissä viehättää sen ulkonäkö tosi paljon, ja luonteesta se että ovat kuulemma erittäin lapsirakkaita ja muutenkin ystävällisiä (vaikka poikkeuksia tietenkin löytyy). Whippetti olis sitten toissijainen, ulkomuodoltaan erittäin kaunis ja sen luonnekin mielyttää minua. Olen kuullut että ne ovat erittäin rauhallisia ja tyytyväisiä luonteeltaan, ystävällisiä ja sosiaalisia. Mutta seuraava koirani on taas mäyräkoira, pienten koirien kuningas =)


    • Lorppakorva

      kun kerran käsilläni kosketin,Chesapeakelahdennoutajaa.Tai toinen kokeilemisen arvoinen ja suuresti uteliaisuuteni herättänyt tapaus on griffonit.
      Mitä tästä opimme?Älä silittele muiden koiria,kierrä ne kaukaa.Ehdottomasti välttele pentueita ja kieltäydy käymästä vierailulla paikassa jossa on yksikin pentukoira.

    • Maya81

      tanskandoggi on mulle se ykkönen :) mutta muista koirista tykkään myös,varsinkin molossi tyypin koirista,ja sitten lapukka on lähellä sydäntä.

    • lellu1960

      on sakemanni ja sellainen tulee varmaankin aina meillä olemaan,mutta kakkosrotuna tällä hetkellä kiinnostaa bouvier.Omistajakokemuksiakin otetaan siis mielellään vastaan...

    • akitan,ne ovat vieneet mun sydämmen ja rotikat on toinen rotu josta tykkään ihan älyttömästi.

    • mastiffi,

      aina mastiffi :)

    • Tannisen akka

      ..meidän kotiin tulee olemaan luultavasti leonberginkoira. Kovasti haaveilen vieläkin hoffista tai suursnautserista, mutta järki sanoo eijeijei. Kun on kuitenkin suunnitelmissa perheenlisäys ja toinenkin, tiedän ettei mulla aika riittäisi siihen kaikkeen, mitä tahtoisin palveluskoiran kanssa touhuta. Leonbergi ei kai sitten kuitenkaan ihan niin paljoa tohinaa vaadi.. Iso on kuitenkin oltava ja lempeä!

      • &lt;&lt;&lt;&lt;&lt;

        OMA UNELMA < VALKOTIILINEN OMAKOTITALO JA SEN PIHASSA KAKSI BERNHARDILAISTA JA NÖFFI SEKÄ 2 SEEFFERIÄ


    • Itselläni ainakin rottweilerit on syrämmen vieneet,ja sellainen itseltäni löytyykin..=) Myös beauceron olisi mukava joskus omistaa..

      • blackmagictiger

        MULLA ON USEITA ROTUJA < YKS NIISTÄ ON RHODESIAN KOIRA


    • Toope*

      Dobermannin(yksi jo löytyy),tanskandoggin ja welsh corgi pembroken...

    • bodivan

      Onko tosiaan olemassa jotain muita rotuja,kuin sakemanneja!!;)Ei vaan minä jo tuonne toisaalle laitoin kyselyä,kun joskus astuu eteen se seikka,ettei sakemannia pysty pitämääm,niin jotain pienempää on ruvettava katselemaan.Sakun valkkaisin,mutta berni on myös mukava,muttei kyllä mun rotu.Naapuris sellanen 2v uros,tuntuu aika jämäkältä omissa mielipiteissä,jos ei saa leikkii toisen koiran kanssa tai ei pääse moikkaa ihmistä luo siihen maihin,eikä sitten liikahda mihkään,ennen kuin olet käynyt sitä moikkaa.

      Kerran omistaja oikeen pyysi et tule sanoo sille hei,kun on kiire duuniin ja se saattaa jäädä siihen mielenosotuksellisesti makaa pitkäksikin aikaa.Nöffi kuuluu luokkaan poni kotona,ja sit ne kuola jojo jutut on musta aika ällöjä,mutta joka rodulla vannoutuneet ja joka rodulla vihamiehensä,kuka mistäkin syystä.

      • blackmagictiger

        MUN UNELMAROTUJA OIS ROTIKKA...


    • haukku24

      Ottaisin kultaisennoutajan! Niin ystävällisiä ja ihania koiria ovat..

      • blackmagictiger

        Myös tipsu tai kultsu


      • OMANI

        BERNHARDINKOIRA.SUURSNAUTSERI.ROTTWEILER.MASTIFFI
        JA SAKSANPAIMENKOIRA SEKÄ NÖFFI
        OLISI UPEAA OMISTAA 4 NÖFFIÄ
        JA SITTEN REISSATA NIIDEN KANSSA
        JA ULKOKOIRAKSI OTTAISIN ROTTWEILERIN
        JA BERNHARDILAISEN


      • mms

        bernhardinkoira.saksanpaimenkoira
        newfoundlandinkoira.tanskandoggi.
        mastiffi.suursnautseri.


    • Hongatar

      on tällä hetkellä tiibetinspanieli ja jos ottaisin toisen koiran niin sekin olisi tipsu, niin ihania haukkuja.

      • blackmagictiger

        MYÖS OLISIVAT TIPSUJA


      • mms

        ois mullakin jopa noissa koirissa


    • mms

      NEWFOUNDLANDINKOIRA
      TANSKANDOGGI
      SAKSANPAIMENKOIRA
      PK COLLIE
      NEWFOUNDLANDINKOIRA
      PK COLLIE
      SAKSANPAIMENKOIRA
      MASTIFFI
      LANDSEER

    • Voisin ottaa sen coctailin, mikä jo onkin. Ensimmäinen oma koirani lukuunottamatta jotain lapsuuden puudeleita, Toki oon paljon hoitanut eri rotuja, isoja ja pieniä(lähinnä exäni koiria). mutta nyt siis narttu, jossa 1/4 American Buldog, 1/8 Hovawart ja melkein täysin siis Dogo Argentino. Reilu 3kk.

    • personnemale

      Vain yhden rodun ottaisin, seropin. Otin.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12858
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8444
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7450
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      353
      2529
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2274
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1967
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1520
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1510
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe