Olen kuullut että ruokasoodalla saa kissanpissin hajun pois esim pissityltä matolta. Onko kellään tietoa, miten sitä käytetään? Olisin todella kiitollinen jos joku osaisi auttaa
Ruokasooda ja kissanpissa
5
3285
Vastaukset
- catti
..ole kyllä ruokasoodan käytöstä tuohon tarkoitukseen kuullut,mutta etikka on hyväksi havaittu keino.Myös sellaista Pissi Pois(pis vaek)-ainetta myydään eläinkaupoissa.
- ...
..kuvitella et ripottelet soodaa pissan päälle ja sit hieman vettä päälle, et sooda alkaa kuplia. Siihen se putsaus teho varmaan perustuukin. Antaa kuplia hetken ja sit hieroo kohtaa märällä rievulla.
- Etikka!
Minä olen kuullut, että etikka on parempi, ja hävittää hajun myös kissan nenästä (ettei pissi uudelleen). Olen joskus pikkumaton laittanut pesukoneeseen, ja kaatanut sekä pesuaineen sekaan, että huuhteluainetötsään etikkaa. Hyvä on tullut!
- Hermot menee
Kyllä se ihmisen nenästä poistaa sen hajun mutta meidän katti ainakin kusee jatkuvasti samaan huoneen nurkkaan vaikka kuinka pesuaineeseen sotkisi etikkaa. Ja kusee siltikin vaikka lattiamateriaalikin on tullut välissä vaihdettua. Alkaa nimittäin menemään hermo jo koko eläimeen kun ei puhtaallakaan astialla käyminen kelpaa vaan suurin piirtein joka toiset kuset pitää tehdä nurkkaan. Pitääkö polttaa talo vai kissa että lirkkiminen loppuu?
- :) ...
Hermot menee kirjoitti:
Kyllä se ihmisen nenästä poistaa sen hajun mutta meidän katti ainakin kusee jatkuvasti samaan huoneen nurkkaan vaikka kuinka pesuaineeseen sotkisi etikkaa. Ja kusee siltikin vaikka lattiamateriaalikin on tullut välissä vaihdettua. Alkaa nimittäin menemään hermo jo koko eläimeen kun ei puhtaallakaan astialla käyminen kelpaa vaan suurin piirtein joka toiset kuset pitää tehdä nurkkaan. Pitääkö polttaa talo vai kissa että lirkkiminen loppuu?
Oletkos kokeillut eri hiekkamerkkiä, tai siirtää vatia siihen kohtaan mihin kisu pissailee?
Kisulla saattaa olla myös pissatulehdus minkä takia pissaa väärään paikkaan. Meillä oli näin vaikka ei mitään muita oireita ollutkaan. Toivottavasti syy selviää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1573250EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403022- 1121535
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1501264Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601037
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 43896
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23893