uskaltaako tunisiaan

matkakuume

Hei!Olen kuullut vähän juttuja tunisialaisista miehistä..uskaltaako kaksi 20 ja 30-vuotiaan naiset lähteä kahdestaan hammametiin?Ankeeta jos siellä ei uskalla päivisin sitten liikkuakkaan.ei kiinnosta kyhnöttää hotellissa pelkästään..kiitos vastauksista!

5

1459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marin

      Hei, olimme ystäväni kanssa viime viikon Soussessa kahden. Olemme 30-vuotiaita ja kyllä siellä voi aivan hyvin olla naisten kesken.
      Emme kyllä kulkeneet paikallisissa ravintoloissa iltaisin vaan olimme hotellilla kun sielläkin oli mukavaa ohjelmaa. Olen ymmärtänyt että Hammamet on aika rauhallinen paikka verrattuna Sousseen.
      Kyllähän sitä kadulla huudeltiin mutta parhaiten meni jos oli niin ettei olisi kuullut mitään.
      Miehet ihan selvästi etsii turisteja joista saisi itselleen poispääsyn maasta. Meidän aikana hotellillamme oli pariskunta jossa oli noin 50-vuotias englantilainen nainen ja noin 20-vuotias tunisialainen mies vihitty.
      Tietenkin kaikki riippuu omasta käyttäytymisestä siellä. Paikka oli mielestäni tosi kiva ja hotellimme Royal Beach oli oikein mukava.

      • lupu

        Tää menee nyt vähän ohi alkuperäisen viestin, mutta marin, jos luet vielä tätä ketjua niin voitko laittaa jotain kommenttia siitä Royal Beach -hotellista? Varasimme mieheni kanssa sinne majoitukset ja vasta jälkikäteen tuli googletettua se hotelli ja aika monenkirjavaa kokemusta löytyi palstoilta: toisten mielestä tosi hyvä ja toisten mielestä paskainen läävä rannalla lojuvine huumeruiskuineen... Olisi mukava jos viitsisit laittaa jotain kommenttia niin tietäis vähän mitä odottaa!


      • Marin
        lupu kirjoitti:

        Tää menee nyt vähän ohi alkuperäisen viestin, mutta marin, jos luet vielä tätä ketjua niin voitko laittaa jotain kommenttia siitä Royal Beach -hotellista? Varasimme mieheni kanssa sinne majoitukset ja vasta jälkikäteen tuli googletettua se hotelli ja aika monenkirjavaa kokemusta löytyi palstoilta: toisten mielestä tosi hyvä ja toisten mielestä paskainen läävä rannalla lojuvine huumeruiskuineen... Olisi mukava jos viitsisit laittaa jotain kommenttia niin tietäis vähän mitä odottaa!

        Hei,
        olin itsekkin vähän skeptinen kun lähdin sinne kun tietenkin innostuin googlettamaan hotellia ja sieltähän sitä tietoa löytyi ja se ei ollut niin hyvää.
        Kaikki riippuu tietenkin itsestä ja omasta asenteesta. Hotelli oli mielestäni siisti. Siellä esim. puunattiin aulan lattioitakin päivittäin. Siivooja vaihtoi pikkupyyhkeet ja siivosi joka päivä. Kaikki toimi meillä ainakin hyvin.
        Paljon brittejä oli siellä. Kirjoitin pitkän tiedon hotellista kohtaan Afrikka/Tunisia/Royal Beach. Lue sieltä jos kiinnostaa. Voin vastata myöhemmin lisää jos on kysyttävää.
        Sen voin vielä sanoa, että käytimme hotellin tallelokeroa ja meiltä ei ainakaan viety mitään. Käsilaukkua ei kannata kadulla pitää. Yksi nainen meidän koneesta menetti laukkunsa mopolla ajavalle varkaalle. Hyvä vaihtoehto on reppu jossa on kännykkä tasku olkaimissa siellä oli ainakin kätevä pitää rahoja tai sitten vyössä kiinni oleva rahamassi. Kolikoita siellä tarvitaan paljon.


      • Annu-Mari
        Marin kirjoitti:

        Hei,
        olin itsekkin vähän skeptinen kun lähdin sinne kun tietenkin innostuin googlettamaan hotellia ja sieltähän sitä tietoa löytyi ja se ei ollut niin hyvää.
        Kaikki riippuu tietenkin itsestä ja omasta asenteesta. Hotelli oli mielestäni siisti. Siellä esim. puunattiin aulan lattioitakin päivittäin. Siivooja vaihtoi pikkupyyhkeet ja siivosi joka päivä. Kaikki toimi meillä ainakin hyvin.
        Paljon brittejä oli siellä. Kirjoitin pitkän tiedon hotellista kohtaan Afrikka/Tunisia/Royal Beach. Lue sieltä jos kiinnostaa. Voin vastata myöhemmin lisää jos on kysyttävää.
        Sen voin vielä sanoa, että käytimme hotellin tallelokeroa ja meiltä ei ainakaan viety mitään. Käsilaukkua ei kannata kadulla pitää. Yksi nainen meidän koneesta menetti laukkunsa mopolla ajavalle varkaalle. Hyvä vaihtoehto on reppu jossa on kännykkä tasku olkaimissa siellä oli ainakin kätevä pitää rahoja tai sitten vyössä kiinni oleva rahamassi. Kolikoita siellä tarvitaan paljon.

        onko kukaan majaillut Le Marabout -nimisessä hotellissa? vois kertoo kokemuksia millainen paikka oli. ollaan äitin kanssa lähössä sinne 20.5.06.. vähän jännittää :D


    • Ei Hammametti ole yhtään sen kummempi paikka kuin mikään muukaan. Tulimme sieltä viime perjantaina ja oli ihan mukava reissu. Mitään meno mestoja siellä ei ole joten siihen kannattaa varautua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe