Missä on Karstulan Pääjärvenmäellä luksanniemen talo, siellä on kuulemma joskus aikoinaan kummitellu.. Onkohan talo vielä pystyssä yms. tietääkö kukaan siitä mitään?!!
Karstulan kummitus
6
1695
Vastaukset
- Etu-Wetkan Paroni
Muistaakseni kyseinen talo sijaitsee pääjärvellä, ei siis pääjärvenmäellä. Palan matkaa pylkönmäelle päin.
- se kirjoittaa
erisnimet pienellä, vaikka Lehtosen Kerttu yritti opettaa, että isolla kirjaimella...
- ex-kakilainen
se kirjoittaa kirjoitti:
erisnimet pienellä, vaikka Lehtosen Kerttu yritti opettaa, että isolla kirjaimella...
Kerttu rules !
Silmiini lennähtää nuo mehevät Kertun äikäntunnit, joissa parhaimmillaan sai puhuakin.
- Anonyymi
Olen asunut karstulassa ja k marketin vieressä oli iso tiilitalo minä ja kaverini käveltiin ohi ja näimme ihan kuin siellä olisi seisonut joku valkoinen hahmo
- Anonyymi
Luksanniemi on tietenkin Luksanniemellä Pääjärvellä, eikä Pääjärvenmäellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070