Tele Finlandin alasajo

Sinne meni

Soneran mukaan (/Aamulehti) Tele finlandin toimintaa ollaan ajamassa alas ja liittymiä ei enää aktiivisesti markkinoida. Kilpailu menee kohta olemattomaksi jos Radiolinjan kuuluvuus ei korjaannu.. PRKL !!

9

2024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivaaaaaaaaaaaaaaaa

ei löydy sellaista mainintaa aamulehdestä

• Sinne meni

Aamulla lukaisin lehden ja juuri noilla sanoilla kerrottiin. Että silleen ..

• siellä mitään oo
        Sinne meni kirjoitti:

Aamulla lukaisin lehden ja juuri noilla sanoilla kerrottiin. Että silleen ..

pistä faktaa peliin

• Täh.. ?
        siellä mitään oo kirjoitti:

pistä faktaa peliin

Ai mitä ihmeen faktaa. Jos sanomalehdessä on haastateltu Soneran johtajaa, niin tuskin siinä sen kummempia faktoja tarvitaan. Ja sitä voinee kai pitää Soneran virallisena ilmoituksena Tele Finlandin toiminnan alasajolle.

Itse olin ajatellut hankkia koko perheelle Tele Finlandin liittymät, mutta tuskin maksaa vaivaa jos saa taas kohta olla vaihtamassa. Soneran hinnannoston myötä Sonera itse on auttamattomasti ulkona kilpailusta. Isommassa lapsiperheessä kun niitä muutaman kymmenen sekunnin puheluja kertyy satoja kuukaudessa..

• älä oo pahvi
        Täh.. ? kirjoitti:

Ai mitä ihmeen faktaa. Jos sanomalehdessä on haastateltu Soneran johtajaa, niin tuskin siinä sen kummempia faktoja tarvitaan. Ja sitä voinee kai pitää Soneran virallisena ilmoituksena Tele Finlandin toiminnan alasajolle.

Itse olin ajatellut hankkia koko perheelle Tele Finlandin liittymät, mutta tuskin maksaa vaivaa jos saa taas kohta olla vaihtamassa. Soneran hinnannoston myötä Sonera itse on auttamattomasti ulkona kilpailusta. Isommassa lapsiperheessä kun niitä muutaman kymmenen sekunnin puheluja kertyy satoja kuukaudessa..

ei ollut mainintaa missään tf alasajosta, työnnä sä se DNA syvälle mihin ei aurinko paista

• Kojootti

Jos ollaan tarkkoja niin puhutaan jo menneessä aikamuodossa. Telia Soneran Juho Lipsanen ilmoitti, että TF:n markkinointi on JO ajettu alas ja liittymiä ei ENÄÄ aktiivisesti markkinoida. Kysymällä kai saa ja joitain aiemmin sovittuja kampanjoita pyörii mediassa edelleen.

• et sillee.

Johan se sonera aika kauan teeskentelikin tarjoavansa oikeasti halvan vaihtoehdon.

• puhelin123
        et sillee. kirjoitti:

Johan se sonera aika kauan teeskentelikin tarjoavansa oikeasti halvan vaihtoehdon.

Oliko myynnin lopettamisesta tieto jossakin lehdessä vai sähköisessä viestimessä. Onko kyseessä vain huhu puhetta????

• Faktaa only
        puhelin123 kirjoitti:

Oliko myynnin lopettamisesta tieto jossakin lehdessä vai sähköisessä viestimessä. Onko kyseessä vain huhu puhetta????

Totta se on! Tänään on viimeinen päivä tehdä tilaus Tele Finlandille, jos kyseisen liittymän itselleen mielii. Ilmainen tilausnumero on 0800 144 844 ja sieltä kautta itsekin aikoinaan liittymän tilasin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5659
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3943
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      45
      3820
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3504
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2888
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2419
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2184
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2091
    9. 33
      1879
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      430
      1752
    Aihe