Tele Finlandin alasajo

Sinne meni

Soneran mukaan (/Aamulehti) Tele finlandin toimintaa ollaan ajamassa alas ja liittymiä ei enää aktiivisesti markkinoida. Kilpailu menee kohta olemattomaksi jos Radiolinjan kuuluvuus ei korjaannu.. PRKL !!

9

1980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivaaaaaaaaaaaaaaaa

      ei löydy sellaista mainintaa aamulehdestä

      • Sinne meni

        Aamulla lukaisin lehden ja juuri noilla sanoilla kerrottiin. Että silleen ..


      • siellä mitään oo
        Sinne meni kirjoitti:

        Aamulla lukaisin lehden ja juuri noilla sanoilla kerrottiin. Että silleen ..

        pistä faktaa peliin


      • Täh.. ?
        siellä mitään oo kirjoitti:

        pistä faktaa peliin

        Ai mitä ihmeen faktaa. Jos sanomalehdessä on haastateltu Soneran johtajaa, niin tuskin siinä sen kummempia faktoja tarvitaan. Ja sitä voinee kai pitää Soneran virallisena ilmoituksena Tele Finlandin toiminnan alasajolle.

        Itse olin ajatellut hankkia koko perheelle Tele Finlandin liittymät, mutta tuskin maksaa vaivaa jos saa taas kohta olla vaihtamassa. Soneran hinnannoston myötä Sonera itse on auttamattomasti ulkona kilpailusta. Isommassa lapsiperheessä kun niitä muutaman kymmenen sekunnin puheluja kertyy satoja kuukaudessa..


      • älä oo pahvi
        Täh.. ? kirjoitti:

        Ai mitä ihmeen faktaa. Jos sanomalehdessä on haastateltu Soneran johtajaa, niin tuskin siinä sen kummempia faktoja tarvitaan. Ja sitä voinee kai pitää Soneran virallisena ilmoituksena Tele Finlandin toiminnan alasajolle.

        Itse olin ajatellut hankkia koko perheelle Tele Finlandin liittymät, mutta tuskin maksaa vaivaa jos saa taas kohta olla vaihtamassa. Soneran hinnannoston myötä Sonera itse on auttamattomasti ulkona kilpailusta. Isommassa lapsiperheessä kun niitä muutaman kymmenen sekunnin puheluja kertyy satoja kuukaudessa..

        ei ollut mainintaa missään tf alasajosta, työnnä sä se DNA syvälle mihin ei aurinko paista


    • Kojootti

      Jos ollaan tarkkoja niin puhutaan jo menneessä aikamuodossa. Telia Soneran Juho Lipsanen ilmoitti, että TF:n markkinointi on JO ajettu alas ja liittymiä ei ENÄÄ aktiivisesti markkinoida. Kysymällä kai saa ja joitain aiemmin sovittuja kampanjoita pyörii mediassa edelleen.

      • et sillee.

        Johan se sonera aika kauan teeskentelikin tarjoavansa oikeasti halvan vaihtoehdon.


      • puhelin123
        et sillee. kirjoitti:

        Johan se sonera aika kauan teeskentelikin tarjoavansa oikeasti halvan vaihtoehdon.

        Oliko myynnin lopettamisesta tieto jossakin lehdessä vai sähköisessä viestimessä. Onko kyseessä vain huhu puhetta????


      • Faktaa only
        puhelin123 kirjoitti:

        Oliko myynnin lopettamisesta tieto jossakin lehdessä vai sähköisessä viestimessä. Onko kyseessä vain huhu puhetta????

        Totta se on! Tänään on viimeinen päivä tehdä tilaus Tele Finlandille, jos kyseisen liittymän itselleen mielii. Ilmainen tilausnumero on 0800 144 844 ja sieltä kautta itsekin aikoinaan liittymän tilasin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe