oliivi

Elvis.Remu

onko muiden kisut hulluna oliiveihin? meillä piti piilottaa oliiviöljy-pullokin kun jatkuvasti olivat korkkia jyrsimässä...mies söi kerran oliiveja ja istahti sohvalle, heti olivat molemmat nuuskimassa partaa :) katkaravut eivät aiheuta ihan yhtä suurta hälinää, mutta herkkua ovat nekin. kissanmintusta kumpikaan ei välitä.

8

1176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muffinssit

Meidän yksi kissa on aivan hulluna Pågenin sitruunamuffinssien papereihin! (Ei muihin, vain niihin). Sen pak-ko saada se tyhjä peperi, jota se sitten nuoleskelee ja tappaa vaikka kuinka kauan. Itse muffinssia ei syö.

• Tuulia

Meidän tyttö-kisuliini on vauhkona vaniljan-makuiseen NAMI-vanukkaaseen.Kuulee jo kun purkin aukaisee, tulee kuin ohjus samalle purkille.Jokaisella kissalla on omat makunsa. Mun puolesta saavat syödä jos maha kestää!!

• Jozu

Mun neiti tykkää herkkusienistä ja ananaksesta... Oliivia en ole kokeillut kun itse en oikein välitä niistä. T

• olivia

meillä oliivit on melkein yht hyvvää, kuin kissanminttu!

• sekoaa

Mun kissa tulee kans ihan sekopääksi oliiveista, en tajua mikä niissä oikein viehättää! Mikään muu aines ei ole vielä aiheuttanut samanlaista reaktiota.

• KuR

Meillä kisut sekoo oliiveista myös :) Ei ne niitä syö, mutta heittäytyvät päälle kieriskelemään. Hupsun näköisiä ovat kun ihan ekstaasissa puskevat ja paijaavat oliivipurkkia....

• juttu meillä :)

Heti ne haistaa jos oliivipurkin avaa, sitten kun antaa pienen palan, niin oikeen pitää hinkata, puskea ja leikkiä sillä, lopuksi syö sen (muttei aina).

• Oliivit

Meillä kissat ei syö kalaa mutta salaatti, liha ja oliivit kelpaa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      160
      2720
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1736
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1461
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      42
      1457
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      78
      1143
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe