Vista tulee...

ei voi mitään

Tuleva windows vista ottaa kertaheitolla Amigan etumatkan kiinni ja sen jälkeen huomaatte, että tavallinen pc on ihan yhtä hyvä.

3

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persoona1

      Se systeemi on mennyt niin monimutkaseks, et se sotkeentuu omaan näppäryyteensä! Sitä paitsi, Apple on aika hemmetisti edellä, kun laskee esimerkiksi Tiikerin lanseerauspäivästä siihen kun se Vista joskus ehkä tulee.
      Asiantuntijoiden eilen antamassa lausunnossa he epäilivät, että käyttöjärjestelmässä on jokin pahempi vika kun myöhästyy niin paljon. Niin ja massiiviset henkilöstömuutokset Microsoftilla ei varmaa johdu mistää... =)
      Noh, pärjäähän XP:lläkin kun tulee noita muutaman sadan megan service paketteja jatkuvalla syötöllä.
      SP3:sta odotellessa....

      • olen täysin

        samaa mieltä näistä Wintooseista. Ärsyttää oikein toi Xp, kun joutuu asenteleen kaiken maailman pikkuohjelmia, että saa käyttöjärjestelmästä kaikki turhat kilkkeet ja kalkkeet veke. Nurinkurisesti siis asenna ensin, että saat jotain pois. 2 pahinta ovat IE ja mediaplayer, mutta on xp:ssä muutakin.. Virheraportoinnit yms, saa onneksi muutoinkin pois, mutta jos kone ei tarvitse verkko-ominaisuuksia, miljoonaa ajuria, joita koneeseen ei ehkä koskaan asenneta, niin miksi sellaiset käyttiksen yhteydessä asennetaan.
        Paras käyttis mitä olen päässyt testaamaan, oli Silicon Graficsin koneille räätälöity Wind. NT4
        (Sekin tosin taitaa olla SG-koneiden 3D animaattoireiden itse muokkaama)
        Jos microsofti tarjoisi TÄYSIN käyttäjän räätälöitävissä olevaa käyttistä, voisin sen jo ostaakkin. MS.,ilmeisimmin kuvittelee että kaikki koneen käyttäjät ovat idiootteja ja kaikki haluavat käyttiksen, joka näyttää postikorttiin liimatuilta kiiltokuvilta. ..Postikortilta, joka säilöö jokaisen koskijan sormenjäljen ja lähettelee niitä microsoftille. .. (Ja mitään henkilötietojahan ei sitten silti lähde MS:lle)


    • tasoitusta on annettu jo yl...

      paljon pitää windowsille antaa tasoitusta


      eikä pärjää siltikään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe