Onko kellään kokemusta Tukholman alueen leirintäalueista esim. Östermalmin citycampingista? Tuo olisi aika keskeisellä paikalla, mutta onko rauhatonta? Ollaan ensi kesänä menossa Tukholmaan perheenä (lapset 3 ja 6). Majoitusvaihtoehtoina on joku leirintäalue Tukholman läheisyydessä (suosittele!), hotelli Tukholma-kortilla tai mökki Tukholman saaristossa. Myös mökeistä saa kertoa kokemuksia. Mitä suosittelisit perhereissun majoitukseen? Kohtuuhintaistakin saisi olla.
Kokemusta Tukholman alueen leirintäalueista?
miira meirami
1
523
Vastaukset
- campingalueella
Käyn töissä Östermalmilla enkä tiennytkään että siellä on campingaluekkin.
Östermalm on hienosto kaupunginosa. Ja tuo alua missää camping sijaitsee, ei voi olla muuta kuin rauhallinen. Paremmalle paikalle tuskin olis voinut camping'iä laittaa.
Ei se taida kuitenkaan olla mikään viidentähden camping vai kuinka? Jonkun yksityisen hoitama, luulisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418