sain hiivan ennen joulua, kun jouduin syömään antibioottikuurin. sen jälkeen vaiva on uusinut jo kaksi tai kolme kertaa. edellisellä kerralla sitten kävin lääkärissä ja hän määräsi minulle gyno daktarinia. oireet helpottivat hetkeksi mutta alapää on alkanut jälleen kutisemaan. olen alkanut aavistella että vaiva on tarttunut avokkiini. olisiko hänen syytä käydä lääkärissä vai onko homma selvä pelkällä voiteella? olisiko vaiva voinut tarttua myös suuhun?
tuskanen hiiva!
...
2481
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
miehesi on voinut tartuttaa hiivan uudelleen sinuun.hiiva voi tarttua mieheen ja sen voi hoitaa voiteella.(jossain pakkauksessa on emätinpuikon lisäksi voidetta)miehellä hiiva voi oireilla kutinana.käyttäkää kortsua aina kun epäilet hiivaa itselläsi.
suun kautta otettavan tabletin, joka hoitaa hiivan pois. Kannattaa ottaa kummankin, jos on oireita, samaan aikaan. Yksi tabletti, vaikutus kestää viikon, ja sillä pitäisi lähteä hiiva.