Olettekos seuranneet uutista jotta Ameriikassa meediot ovat oikein televisiossa yrittäneet yhteyttä Lennoniin? Liekkö mitään uutta asiasta kuulunut?
Vastaukset 8
- saijamaaria
..tulee/on tullut onnistumaan. Yhteyden saamista normaali oloissa en epäile yhtään, mutta mitenkähän meedioiden keskittyminen onnistuu kameroiden edessä? Jonkin sortin kusetusta taitaa tämäkin vaan olla..
- Mun jutska
Luulis onnistuvan jos huone on muuten tyhjä ja kamerat laitettu tallentamaan.
- saijamaaria
Mun jutska kirjoitti:
Luulis onnistuvan jos huone on muuten tyhjä ja kamerat laitettu tallentamaan.
..hieman pidemmälle.
- Mun jutska
saijamaaria kirjoitti:
..hieman pidemmälle.
Se niien keskittymiseen vaikuta jos siel on ihmisii siel huonees tai paikas. Vai vaikuttavatko kamerat vaiko se etteivät oikeat meediot haluais esiintyy töllössä.
- saijamaaria
Mun jutska kirjoitti:
Se niien keskittymiseen vaikuta jos siel on ihmisii siel huonees tai paikas. Vai vaikuttavatko kamerat vaiko se etteivät oikeat meediot haluais esiintyy töllössä.
"vaiko se etteivät oikeat meediot haluais esiintyy töllössä"
Tuo oli pointtini. - Miää
saijamaaria kirjoitti:
"vaiko se etteivät oikeat meediot haluais esiintyy töllössä"
Tuo oli pointtini.Saijamaaria ootko kuullu ohjelmasta, jossa jotkut kokeili spiritismiä suorassa lähetyksessä. Tais olla ja sinne sai soittaa jos kotona tapahtu jotain kummaa sen ohjelman yhteydessä. En tiiä soittiko sinne kuka, mutta voisko olla pelkkä pisnismies juttu.
Ite en ohjelmaa ole nähnyt. Tiedän kuitenkin että spiritismikin on todellista mutten suosittele. - saijamaaria
Miää kirjoitti:
Saijamaaria ootko kuullu ohjelmasta, jossa jotkut kokeili spiritismiä suorassa lähetyksessä. Tais olla ja sinne sai soittaa jos kotona tapahtu jotain kummaa sen ohjelman yhteydessä. En tiiä soittiko sinne kuka, mutta voisko olla pelkkä pisnismies juttu.
Ite en ohjelmaa ole nähnyt. Tiedän kuitenkin että spiritismikin on todellista mutten suosittele...en ole aiemmin kuullut, mutta rahastusta kaikki tuollainen vaan on.
- ÖÖB
Juu on kuulunu.Se julkas just uuden levyn. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281966
- 51979
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r156836Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50756- 71684
- 67626
- 53617
- 59606
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.133593Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e120552Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 52503
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 6494
- 55488
- 34487
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486- 4469
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.140451