Miksi laminaatti pullistelee?

Tietämätön24

Meillä laminaattilatti "pullistelee" eli on vähän niinkuin kuplia joissain kohti..
Mistä tämä voisi johtua?
Joku asiantuntija, jelpitkö?

Kiitos =)

12

5869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

kenties pyyhkinyt sitä märällä??

• jannu

Syystä tai toisesta taitaa olla elänyt niin paljon että ottaa seinään tai johonkin kiinni eikä pääse enää laajenemaan.
      Ainoa ihmetys on vaan se että nyt ei pitäisi lattioiden turvota kun on vielä aika kuiva ilma.

• Laminaattori original

Ovatko ne "kuplat" sauman kohdalla ja kuten peilikuvana molemminpuolin saumaa. Silloin on vettä tai vastaavaa päässyt saumaan. Jos jotain muuta, kerro tarkempia tuntomerkkejä.

• foliohatut

Olen 100% varma että saat vastauksen että olet pessyt laittiaa väärällä pesuaineella ja laminaatissa ei ole mitään vikaa.

• Tietämätön24

Aine millä olen puhdistanut laminaattia on tarkoitettu kyseiselle lattialle.
        Ja nihkellä luutulla sitä olen hinkannutkin..

Juu, ovat kuplat saumojen kohdalla..kuinka niin`?

• Laminaattori original
        Tietämätön24 kirjoitti:

johtuvat siitä, että vesi tai joku muu neste on päässyt imeytymään saumasta runkolevyyn, joka on turvonnut saumassa sen yläosassa ja sauman molemmilla puolilla. Tällaista tapahtuu, jos on esim. usein pesty liian märillä menetelmillä tai lattialla siinä kohdassa on seissyt vettä.

• Tietämätön24
        Laminaattori original kirjoitti:

johtuvat siitä, että vesi tai joku muu neste on päässyt imeytymään saumasta runkolevyyn, joka on turvonnut saumassa sen yläosassa ja sauman molemmilla puolilla. Tällaista tapahtuu, jos on esim. usein pesty liian märillä menetelmillä tai lattialla siinä kohdassa on seissyt vettä.

Kiitti..mut niille ei varmaan pysty tekee mitää?

• Laminaattori original
        Tietämätön24 kirjoitti:

Kiitti..mut niille ei varmaan pysty tekee mitää?

Jos kastuminen on tapahtunut aivan äskettäin, saumaa voi kokeilla painaa silitysraudalla. En ole itse testannut, mutta olen kuullut, että jotain on saatu korjattua. Jos se on lukkopontti, vaihto ei kai ole vaikea.

• harmittelija.
        Laminaattori original kirjoitti:

Jos kastuminen on tapahtunut aivan äskettäin, saumaa voi kokeilla painaa silitysraudalla. En ole itse testannut, mutta olen kuullut, että jotain on saatu korjattua. Jos se on lukkopontti, vaihto ei kai ole vaikea.

Ja taas joku onneton on mennyt kauppiaiden retkuun ja ostanut Laminaatti kakkaa...

• Anonyymi
        Tietämätön24 kirjoitti:

Liian tiukkaan asennettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian tiukkaan asennettu

Tiukalla ei kyllä kuplia tule. Kastumisella ehkä.

• Anonyymi

kuplat ovat veden aiheuttamia, liian tiukka asennus aiheuttaisi aaltoilevaa pintaa.
      moni asuu nykyäänkin asunnoissa kuin niissä olisi vanhaa kunnon muovimattoa lattiamateriaalina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      84
      13434
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      232
      2430
    3. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      77
      1996
    4. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      14
      1825
    5. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1528
    6. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      182
      1450
    7. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      24
      1326
    8. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      54
      1186
    9. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      223
      1165
    10. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      31
      1085
    Aihe